Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:20
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
PIETER649 schreef: | jawel, maar het haalt het niet bij een yogaboek met plaatjes |
Heb jij dat? Een boek met yoga plaatjes???????? Lig jij 's avonds ook even in de kroko??????? Pieter, Pieter, het kan verkeren.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:19
|
|
|
JANS221 schreef: | Gelijk heb je, Pieter! |
Nu weet ik nog niet of het wat is..... Dit is een serieus topic mensen dus geen grapjes over mijn yoga....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:14
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Willemijn heeft één grote nachtmerrie beleefd vannacht denk Als ik het zo lees is ze helemaal van de apropos Ik vraag me af hoe ze hier doorheen komt |
Ja, ik heb over Cmmers gedroomd.. Nee hoor, heerlijk geslapen, was ik wel even aan toe......het is mooi weer, wat wil een mens nog meer......
Wat ik me wel afvraag? Hoe heeft Chatuliem geslapen???????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 8 september 2012, 13:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:13
Onderwerp: Christendom en yoga
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | JE HEBT HELE MOOIE BIJDRAGEN CARMEN!!!! |
je begrijpt het geloof ik niet helemaal Zeeland. we hebben het erover dat Carmen zo weinig van zichzelf als mens laat zien en wel allerhande persoonlijke ervaringen van anderen vraagt.... Dat is toch heel wat anders dan dat je mooie stukken schrijft????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:11
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Even een citaatje uit ditzelfde draadje.
Jouw bijdragen op dit forum zijn op de persoon, off-topic of ze draaien om de hete brei heen.
Petra is weg, maar ik ben denk ik wat harder; mij krijg je niet zomaar weggetreiterd |
Ik heb geen last van je, dit even voor alle duidelijkheid en wegtreiteren bedenk ik niet eens, dat is jouw beleving hierin niet de mijne. Gelukkig heb jij tijd genoeg om bij te houden wie wat wanneer tegen iemand zegt zodat het ten alle tijde weer uit de kast gehaald kan worden..... En met Petra had ik het allemaal allang uitgepraat hoor......dus wat dat betreft sla je ook even de plank mis.......
Dat je mij niet mag is overduidelijk, heb ik ook geen last van, ik hoef niet met iedereen goede vrienden te zijn, wil ik ook geeneens..... En weet je wat nu zo fijn is aan een forum? Iedereen is daar welkom en mag schrijven wat zijn hart beroert.....Ook jij en ik......binnen de geldende normen van fatsoen.......en ja, je hoeft het niet altijd eens te zijn maar voor sommige mensen is het lastig om over kerkgrenzen heen te kijken.....
Oeps, ben ik weer off topic....dit gaat over yoga en christendom wat heel goed samen gaat .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 07:22
|
|
|
JANS221 schreef: | Leon de Winter - het recht op terugkeer |
Die heb ik ook liggen! Is het wat????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 8 september 2012, 12:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 07:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het maakt je toch niks meer uit wat wij zeggen? het maakt je niet uit wat de bijbel zegt? Dan heb je je je keuze toch gemaakt? |
Ga jij nu maar mooie romantische gedichten schrijven, wij worden het toch niet eens......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 23:15
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat voor huishoudelijke vraag? Nee hoor , het kan-ik-niet staat niet in vissertjes woordenboek , dan zoeken we gewoon naar de oplossing. . Maar het was wel een interessant gegeven , die 8 - 0. Morgen gewoon weer een poging wagen om wéér een mega-vis te vangen . |
Neem dan een theedoek mee......en maak een mooie foto voor op CM.... Veel plezier morgen met vissen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 23:13
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat jammer, Het is duidelijk dat je je keuze gemaakt hebt....... |
Welke keuze? Ik begrijp je niet? Dat ik 1x per week gezellig met vriendinnen naar de yoga ga? En daarna wat drink met ze? Ja, daar heb ik een keuze in gemaakt dat ik dat doe ja.....en daar geniet ik ook van..... En al die zaken waar jij het over hebt en zo veroordelend daar denk ik dan niet eens aan..lijkt wel of je een vervelende yoga ervaring hebt..... En ja, ik ben ook nog in hart en ziel christen, niet evangelisch en wat modern.......dus ja die keuze heb ik ook gemaakt om dat te zijn.....Dat is inderdaad allemaal vrij duidelijk.... En ik ga hier de discussie niet weer oprakelen als je het niet erg vind.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:58
|
|
|
JOL252 schreef: | Hetzelfde effect als bij hameren op je duim? |
Je moet hem ook eigenlijk met een doek vastpakken....Had je dat wel gedaan visser????? Je weet, ik heb er ook verstand van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:55
|
|
|
[quote=JOL252]
Hou er over op, ik dacht vanochtend toen mijn wekker ging, ik heb toch net mijn ogen dicht?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mooiste moment.....Even een uurtje met kunstaas staan gooien aan de dijk en jawel , de eerste echt grote zeebaars van dit jaar gevangen. Had wel eens een p.r. kunnen zijn .
Slechtste moment kan er gelijk achteraan ...... brutus geeft een flinke klap met z'n staart en glijdt onder vissertjes handen weg , zo het water terug in . |
maar Vissers hebben toch ook wel last van Visserslatijn??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:37
|
|
|
[quote=JANS221]Denk je ????
Vertel nu eens? Ik ben wel nieuwsgierig? Iets uit Hooglied soms? Dat geloof ik niet..... Ik zal het niet verder vertellen als jullie het op het forum zetten.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 7 september 2012, 22:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:32
|
|
|
[quote=JOL252]
vertel nu eens even????Wat voor gedicht? Of een stuk uit de Bijbel over vrouwen? (Chatuliem kennende)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:30
|
|
|
[quote=JOL252]
Ik ben erg belangstellend naar het romantische gedicht over De vrouw van Chatuliem? Wat was dat nu voor gedicht? Of zitten jullie hem te plagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:28
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik voel me vereerd dat je meer van mij wilt weten.
Begrijp ik goed dat jij het flauw vindt dat ik een opmerking over jouw missende foto maak maar dat jij jezelf wel het recht toeeigent om van mij te eisen dat ik mijn ziel en zaligheid op dit forum neerzet? Jij weet helemaal niet waarom ik niet meer van mijzelf op het forum laat zien......... dus je opmerking is in die zin erg flauw.
Jij voelt je kennelijk gekwetst en je bent vastbesloten om in je slachtofferrol te blijven zitten en continue verwijten rond te strooien aan iedereen die jou durft aan te spreken. En dan vind je het gek als mensen er voor kiezen om jou te negeren. Nou, dat recht hebben ze.
Je verwijt m.b.t. de weinige inhoudelijke reacties van mijn kant is ook erg flauw aangezien het nu juist mijn ervaring is dat jouw voorkeur uitgaat naar het op de persoon spelen en mensen kwetsen. Waar je ook nu weer een staaltje van laat zien. |
Je kent me helemaal niet anders zou je weten dat ik absoluut niet het type ben om in wat voor rol dan ook te gaan zitten, zeker geen slachtofferrol, dan dicht je CM een grotere plaats in mijn leven toe dan de realiteit is......En gekwetst? Zoals Thomas al schreef lukt het me prima om voor mezelf op te komen.......En dat gekwetst zijn valt reuze mee...... maar ja, als jij dat denkt te weten, ik vind het allemaal prima hoor...... Het zegt meer wat over jou als persoon dan over mij ........ En het negeren van mensen? Ik heb er nog niets van gemerkt maar ligt ook aan mij, jij zal wel weten hoeveel contacten ik hier heb? En wat voor mail ik ontvang? Je kan er maar druk mee zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:19
|
|
|
[quote=JANS221]
Had Chatuliem een romantisch gedicht????????
Over wie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:16
|
|
|
PIETER649 schreef: | joh, leg jezelf in de houding krokodil, laat je tanden zien en drink na afloop een biertje met elkaar. je gaat toch al die mafkezen hier niet serieus nemen opeens? hoop ik... |
Nee, dat schreef ik toch al? Ik erger me niet omdat ik het niet serieus neem...... En inderdaad, even lekker in de kroko en je kan de hele wereld weer aan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ach, of het nu wel of niet Wmijn was, als ik me druk moet maken over wie ik hier eventueel zou kunnen bezeren durf ik niks meer te schrijven... |
Het bijzondere in dit verhaal is dat jij je wel om de klip klap aangevallen voelt..... Maar als jij wat zegt is de ander te gevoelig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | joh Chat, denk maar zo: als mensen zich gekwetst voelen, is dat nog geen dodelijke ziekte. |
Je zal er maar suïcidaal van worden Pieter......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 19:46
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Hm, ik vind dat ik op het topic "Samen de bijbel door" best wat van mijzelf laat zien. En niet alleen daar.
Ik heb juist getracht mijn "olie op het vuur" zoveel mogelijk te beperken.
En zeg niet dat ik weinig van mijzelf laat zien want mijn foto is een stuk scherper dan die van jou |
Maar jij weet de reden helemaal niet waarom ik mijn foto er niet bijzet..........dus je opmerking is in die zin erg flauw.....
Je zet hele verhalen op het forum maar dat wil niet zeggen dat je wat van jezelf laat zien.......zo zie je maar, een foto is ook niet alles....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 18:55
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Kennelijk is mijn geheugen dan iets beter dan het jouwe. Wat ik met deze bijdrage bedoel aan te geven is dat jij hier met zogenaamde 'argumenten' komt om je houding te rechtvaardigen. En die argumenten zijn niet legitiem. Net zoals ik het onzinnig vind om mensen op het forum aan te vallen omdat anderen jou prive haatmails hebben gestuurd. Het is wel zo prettig om de discussie zuiver te houden en er niet telkens valse argumentatie bij te halen.
Moet je tegenwoordig vroegtijdig inhoudelijk op een topic reageren voordat je je in de discussie mag mengen?
Mijn bijdragen waren weinig en bondig. Maar wel inhoudelijk. Dat die inhoud jou ontgaat is duidelijk. |
Mijn geheugen is nog prima, dank je , het valt me gewoon op dat je overal maar vragen stelt en weinig van jezelf laat zien , vandaar mijn opmerking..... Als je mijn stukje inderdaad inhoudelijk goed gelezen hebt merk je dat het niet alleen over Solafide gaat maar wel wat verder reikt....... Die inhoud waar jij het over hebt vond ik een beetje olie op het vuur van de discussie gooien en je er zelf niet mee bemoeien....dus als je over de discussie zuiver houden praat???? Maar ja, dat is ieders zijn interpretatie he? Ik rechtvaardig mijn houding absoluut niet, hoe kom je daar nu weer bij??? maar....laten we het erop houden dat ik het niet begrijp en jij wel, kunnen we deze discussie sluiten....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 7 september 2012, 19:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:12
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Ze leggen toch niet de emotie in de stemmen die er bij hoort, zijn ze misschien ook te jong voor denk ik.... Misschien een schooluitvoering? Wist je wel dat dit niet van Bach is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:09
Onderwerp: God aanbidden
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Hoe breng je dit in de praktijk? Welke dingen doe je in het dagelijks leven om God te eren?
Begrijk ik je goed dat je vindt dat aanbidding hetzelfde is als leven tot eer van God? |
Hoe doe jij dat Carmen? Misschien wel interessant dat je zelf het voortouw neemt in de vragen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:04
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Het was niet Filia maar Mieke364 die jou betichtte van egogekletter. Ik begrijp niet waarom je dit aanhaalt om je standpunt op dit topic te onderstrepen? |
Ik begrijp je reactie niet? Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Het is bijzonder aardig dat je er tijd, energie en gelegenheid voor neemt om bij te houden wie wat tegen wie zegt......maar waarom is dat relevant in mijn tekst? Ik heb je verder inhoudelijk nog niet zien regeren op dit topic dus wat deze opmerking dan is?????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 7 september 2012, 17:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 02:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, Erika. Maar je maakt wel duidelijk dat je de inhoud niet gevolgd hebt. Heb je ooit gelezen wat Filia daadwerkelijk schreef? Of was je al zo geschrokken van haar, dat je daar niet eens aan toe kwam? Wat betreft het klaagniveau hier, ik heb wel eens mensen meegemaakt die me vroegen, zullen we een klacht indienen? En dan was het in mijn ogen eigenlijk niets bijzonders. Dus ik ben er niet zo van overtuigd dat niemand geklaagd heeft. |
Ik heb goed gelezen watze daadwerkelijk schreef, vooral de teksten tegen mij persoonlijk..........Als je dat niets bijzonders vind heb je echt een gebrek aan inzicht wat je wel en niet kan schrijven.......ik heb er niet over geklaagd maar er zijn mensen op CM die zich om ieder tegengas in een discussie menen mensen persoonlijk aan te moeten vallen....wat dat betreft heb ik al meer moeten horen...... Jij hebt het zelf gauw over een klacht indienen, lees maar eens je stukjes terug..... Als ik beticht wordt van egogekletter en dat ik me beter voel dan andere christenen zegt dat wat over de persoon die dat schrijft niet over mij want dat denk ik helemaal niet, ik bedenk het zelfs niet eens maar de ander blijkbaar wel? En zo wordt je betitelt als iemand die je helemaal niet bent...Ik hou van de discussie, van het elkaar scherpen, het horen van de mening van de ander....ook al is het jouw mening niet...... Dat kan blijkbaar niet op CM zonder dat mensen weer gaan invullen dat je onaardig doet, geen werkelijke christen bent of het allemaal beter weet? Trieste constatering eigenlijk he?
Pff, ik ga slapen, verjaardagen door de weeks die veel te gezellig zijn is ook niet alles......, de wekker straks ook niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 18:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wanneer mag je dan zeggen in jou ogen ik ben een Christen??? Even ter verduidelijking nee ik verheerlijk Yoga niet maar ik veroordeel ook de mensen niet die het doen het is hun verantwoording en niet de mijne! |
Helemaal met je eens Erika....
|
|
Naar boven |
|
|