Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:38
Onderwerp: Het hoofdpijndossie Mauro: d'r in of d'r uit?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | nou, hij mag w.s. nog wel studeren in ons landje..... Ome leers strijkt w.s. zijn hartje wel over zijn hand |
Ome Leers lijkt wel knettergek! De jongeman wil geeneens studeren... waarom nu weer uitstel? hoop dat het kabinet valt ofzo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:34
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
BERT168 schreef: | ik zie een "ja".. in dat geval geef ik mn complimenten Gerrit wat je bent de 1e die daar duidelijk in is. die vraag heb in het verleden ik al veel vaker gesteld.
okay,als we dan dus kennlijk die vrijheid gekregen hebben,dan kunnen we de bijbel ook wel op wat meer punten aanpassen toch?
Gebeurt toch allang????, OOK in de kringen die volgens sommigen hier als enige de Ware Gemeente vormen... voeren vrouwen het woord en zitten zonder hoofdbedekking tijdens de dienst? Maar jaja, ik weet het.... bij wat jullie NIET uitkomt, moet je de woorden van Paulus in de betekenis van die tijd lezen .... En ik geloof graag dat dat niets met hypocriet te maken heeft hoor (not)
in de bijbel vinden ook een aantal mensen die de vrijheid namen om anders te doen dan wat God eingelijk had gezegt tegen hun. neem bv Mozes die op de rots sloeg,terwijl God zei, dat hij tot de rots moest spreken,om er water uit te krijgen. het gevolg was dat Mozes niet meer het beloofd land in mocht. voor zo'n klein foutje kreeg mozes wel een behoorlijke straf toch?
de bijbel mogen we zien als het woord van God,en als absolute waarheid. lucas 1:37 Want geen woord, dat van God komt, zal krachteloos wezen.
als we de bijbel dus naar eigen goeddunken mogen aanpassen,kan ik die bijbel niet meer zien als absolute waarheid,want dan kunnen we alles wel in twijfel trekken toch? als we we de bijbel gaan aanpassen naar eigen inzicht,dan maken we daarmee de bijbel als zijnde het woord van God wel krachteloos.
de bijbel is er duidelijk in,in bv gal 1:6 tm 9 waar paulus zegt:
Er is maar één evangelie.(titel) 6 Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7 en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, [u] een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt! 9 Gelijk wij vroeger reeds gezegd hebben, zeg ik thans nog eens: indien iemand u een evangelie predikt, afwijkend van hetgeen gij ontvangen hebt, die zij vervloekt!
niet dat ik nu vind dat mensen die er anders over denken vervloekt zijn,het gaat me om de ernst ervan die paulus probeert duidelijk te maken. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:20
Onderwerp: Kennis ondergeschikt aan de Geest
|
|
|
Ik zou die reisplannen nog maar ff onder de pet houden voorlopig. Alle kans op nieuw oorlogje daar met Iran en/of Syrie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:17
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
YELNIN491 schreef: | niet eerlijk |
hij duikt wel weer op hier onder n andere naam, vreescht niet. en ja binnen 3 weken is hij er dan weer afgebonjourt.
l´histoire se repete
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 15:13
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Pieter, wel eens bedacht dat gewoon veel vrouwen in de gezondheidszorg werken... Cm is een klein beetje een afspiegeling van de werkelijkheid....
Onregelmatig werken is inderdaad per definitie niet bevorderend voor je sociale leven. Maarre... of het in een goed huwelijk meer beïnvloed vraag ik me af..... |
Vandaar dat ik me op het standpunt stel dat gehuwde vrouwen niet behoren te werken. Ze kunnen thuis voor de kinderen zorgen en het huis aan kant hebben als hun eigena.. eh echtgenoot thuiskomt. Misschien iets minder luxe, maar wel een beter sociaal leven en rust op het thuisfront voor de man. En zolang er geen kinderen zijn, ga je maar ff extra poetsen of wat vrijwilligerswerk in t bejaardenhuis, pannelappen breien ofzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:49
Onderwerp: Storingen
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hahaha..... of drink wat later je wijntje.... |
zoals wij duitsers zeggen: Wein Weib und Gesang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 18:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wie heeft je dat wijsgemaakt? Waar staat dat in de Bijbel dat het 'slechts" een teken is, en dat je je daar niet zo druk over hoeft te maken? Mensen hebben hun leven gegeven voor dit geloof en voor dit 'teken" |
das geen argument chat, miljoenen hebben hun leven gegeven in dienst van bijv. stalin, hitler, pol pot en mao en daar waren ze nog trots op ook! Hamas recruteerd tot op de dag van vandaag nog kinderen als zelfmoordcommando en hun ouders kijken hen trots na
Pieter, beter bloo jan dan doo jan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 13:06
Onderwerp: Door aso aangeklaagde leerkracht
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ach als een kind een corrigeerde tik krijgt word het al gezien als kindermishandeling. Dat mag dus niet.
Maar wat de jongeren twitteren over hun leraren, kan je zien als metale mishandeling van de leerkracht en dat mag schijnbaar wel.
Ouders hebben hun kinderen niet meer onder controle lijkt het wel. En bemoeien met de opvoeding mag niet, althans dat zeggen de ouders.
En of die onhandelbare kinderen van gescheiden ouders zijn, maakt denk ik niet uit. |
Corrigerende tikken heb ik genoeg gekregen... maar of dat nou effect heeft gehad...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 13:04
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARIAN519 schreef: | thx voor de tip, Pieter...maar Cross wil afvallen.. en zal dus zeker mij alle snoep geven..
en ja, onze liefde is wondermooi |
Tis jullie gegund hoor!! Kijk, jou ken ik nauwelijks, of eigenlijk helemaal niet, maar Cross ken ik al n kleine 5 jaar en heb m ook diverse malen ontmoet en bij mij thuis over de vloer gehad. Cross en ik hadden ongeveer dezelfde doelgroep, absoluut +0 en hij hield dan -8 aan, ikzelf ging tot -15. Cross is wel t levende bewijs dat de aanhouder wint, al heeft hij daar de doelgroep wat voor moeten uitbreiden....
Ik raad je wel aan om niet teveel snoep te eten want Cross had ook nog enkele andere eisen en ik weet niet of hij die ook bijgesteld heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 08:02
|
|
|
MOMO697 schreef: | Toch leuk om al die reacties te lezen als er iets messcherp wordt gesteld, in dit geval van mij. Hou ik wel van ... |
jij stelde niks scherp... jouw stelling was wereldvreemd, naief, en klopte voor geen meter. op de vraag van Hannah heb je geeneens antwoord kunnen geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, en wat heeft dit met doop en uitverkiezing te maken? Graag weer on topic. | #
das non-topic, we waren er al uit dat daar geen connectie tussen is, of geloofde jij die fabel nog steeds?
on trolpic: gaaf bakkie chat, rijdtie lekker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:51
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Wat ontroerend Pieter, dat je dat op mijn topic zet. Heel fijngevoelig. Enne......mijn heil ergens anders zoeken , ook zonder een site (lees: man) heeft het leven wat te bieden hoor. Eh.......toch? Als ik terug kom op een site, dan zal het - zeker na deze posting en dit lied - CM zijn hoor. |
http://www.youtube.com/watch?v=Ob6RRcw3V3A
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op donderdag 17 november 2011, 22:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:38
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ja dan zeker vertrouwen.....
Ps: weet Merkozy hier al van??? |
nee en annette ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:30
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hoe weet jij dat die er niet in staan Offe... heb jij hem ook al in bezit? van annette gekregen |
ik heb 10.000 euri betaald aan die vent van die fotoosen hij zei dat er echt geen kopietjes van waren verder
volges mij ging hij ook wel es naar de kerk ofzo dus tja... dan vertrouw ik daarop he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | das ook niks, gaan ze ruzie maken wie het eerst plaatjes mag kijken. |
blij dat er geen compromitterende foto´s instaan van mijn single-periodes...
(stel dat mama649 het ooit te zien krijgt.... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | 3 maanden voor W-tje en 3 maanden voor Maryan. Kunnen ze samen het boek lezen. |
das niks, t zijn en blijven vrouwen he... krijgen ze ruzie over wie t eerst mag... lijkt mij beter dat jij t hun ff voorleest (na een maaltijd van slibtongetjes)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:42
|
|
|
Deze speciaal als afscheid voor Maryan... je gaat ons verlaten en je heil elders zoeken, maar joh, op die andere site is het ook niks. Blijf nou gesellig hier, want op deze site vind je nette mannen, niet dat gajes dat op andere sites actief is...
zoals bijv deze persoon die zn profiel ingezongen heeft...
http://www.youtube.com/watch?v=K1D5PzuJC-A
wees wijs, blijf op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 20:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, doe jij dan een afscheidsgift? Je mag het gireren, je leest het.... |
het is nog niet helemaal door Visser, vraag zolang het nog kan (!) als n speer een pgb-tje aan en hengel dat potje vakkundig leeg zodat jij centjes naar Maryan over kan maken.
Als je nou niet weet hoe je pgb-potjes leeghengeld...( zou me tegenvallen van een visser ) zet ff oproepje op prikbord of forum, dr is vast wel n deskundige op cm te vinden die getraint hengelaar is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:52
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Vreselijk...dochterlief liet zojuist de frietpan uit haar handen vallen. De hele keuken blank van het frituurvet. Zoonlief aan de andere kant van de kamer schrok blijkbaar want die laat direct zijn glas uit zijn handen kletteren.
PUINZOOI!!! |
sow dan!!
jij blij dat je t huis net verkocht hebt, anders kon je die zooi nog schoonmaken ook, nou is het aan de nieuwe eigenaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge , wat ingewikkeld allemaal zeg. Eerst naar mij bellen/ mailen , dan naar Maryan mailen , terugmailen, agenda aanpassen. Nu weet ik het niet meer.
Hi, houdt het simpel.
Maryan , je leest nu toch dat we niet zonder je kunnen? Houdt het simpel en verleng je abo gewoon. |
jahaa... maar t zijn onzekere tijden he Visser... misschien heeft ze wel n woekerpolis, weet jij veel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:04
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Mijn privé-nummer vind ik wat te ver gaan eigenlijk. Misschien kan ik Vissers extra mobieltje wel krijgen/lenen, als het uitje van zaterdag achter de rug is? Het nummer staat al op het forum. Tot die tijd kunnen mensen ook wel bellen, dan mailt hij de tijden - dat mensen op de koffie willen komen - wel even door. Visser, is wel goed toch?
En wil iemand ook nog mijn gironummer? Voor een eventuele afscheidsgift. Hint hint.................... |
geef maar geld, mag ook giraal jullie mogen komen allemaal?
vrij naar een groot dichter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 18:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mee eens! Ik heb een kennis/vriend(christelijk) die heeft een eigen zaak en rijdt BMW. En dat sommigen van het personeel, als voorbeeld noem ik een vrouw van een werknemer(ook christelijk), die vind het een schande dat de baas BMW rijdt.
Maar ja, die baas werkt tot een uur 's nachts door. Het personeel gaat om 5 uur naar huis en heeft niets meer aan hun hoofd tot de volgende ochtend 7.30 uur. Die baas moet er elke maand maar weer voor zorgen en puzzelen dat hij iedereen zijn salaris kan betalen. En hij moet ook zorgen dat er elke maand weer genoeg werk binnenkomt, om dat te realiseren.
Dan kan hij moeilijk naar eventuele klanten in een tweede hands lelijke eend aan komen rijden... |
Die eigen zaak heb ik ook... inclusief de maandelijkse salariszorgen etc etc.
Ook inclusief die dikke BMW en om alle gezeur voor te zijn, heb ik voor mn vrouw ook een (wat kleinere) BMW gekocht. Wat de vrouwen/vriendinnen/maitresses van mijn personeel daarvan vinden, interesseert me geen re.. eh helemaal niks dus. Ik heb ook een aantal jaren Berlingo gereden, zonder airco zelfs omdat ik dat ding midden in de winter kocht en airco te duur vond ) Met die auto kon ik ook bij mn klanten aankomen hoor, no problem.
Maar ja, ik rij liever met n dikke 232 pk onder mn kont dus doet ik dat gewoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 13:32
|
|
|
Wat is de liefde toch mooi
Maar wel zakelijk blijven Marian, zorg dat al dat geld dat wij cm-ers mogen doneren volgens dat gedicht OOK bij jou aankomt en Cross niet in zn uppie alles gaat versnoepen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 13:25
|
|
|
MOMO697 schreef: | En over welke wetten hebben we het dan? Die van het oude testament of de wetten van Jezus?
Ja, daar zit een enorm verschil in.
Jezus legt het hart van mensen bloot. Door de wet te vervullen.
Voorbeeld: je mag niet stelen
Is niet zo moeilijk om je aan te houden als gelovige. Toch?
Weet je wat Jezus erover zegt?
Alles wat je niet nodig hebt en toch voor jezelf houdt terwijl een broer of zus waar ook ter wereld gebrek leidt, dat is diefstal.
Tja, dan wordt het toch wel een stuk lastiger. |
Als je zo redeneerd, lijk je wel een communist
Je kunt nooit bepalen wat je nodig hebt omdat je niet weet wat de dag van morgen brengt. Er staan ook meerdere voorbeelden in de bijbel waar aangegeven word dat het hebben van een voorraadje juist goed is, denk maar aan Jozef en de 7 magere jaren, of de maagden met hun reserve-olie.
In jouw redenatie zou dat diefstal zijn. Het kopen van een huis is dan ook diefstal want de meeste mensen kopen niet het allergoedkoopste huis dat op Funda staat. Het kopen van een auto is ook diefstal alstie duurder dan 500 euri is? En die zoveelste gospel cd, heb je die echt NODIG? En dat leuke topje of dat heerlijke parfumpje?
Jij zet het heel zwartwit neer nu en ik heb moeite met jouw uitleg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Toen ik krom liep van een hernia kreeg ik een heeele dikke bekeuring binnen, en toen ik bijkwam van de medicijnen kwam er bijna een verdubbeling overheen omdat ik niet betaald had.
Een briefje geschreven naar het CJIB, en nu werd de verhoging kwijt gescholden....YES!! |
Das balen voor den overheid, die hadden die verhoging al aan griekenland beloofd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:57
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Er is nog een W volgens mij die je adres kent .... |
Ow? en jij op cm iedereen maar wijs maken dat jullie alleen wandeldates hadden...
was zeker in de achtertuin dan
maarre... vertel es W?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:53
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik loop al ca 5 jaar met een afgebroken kies.... Geen makkelijk plekje om te vullen....
Maar ik heb geen kiespijn.... |
t ken nog gekker.... ik heb n gaatje in mn brug maarre.. geen centje pijn hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:23
Onderwerp: Door aso aangeklaagde leerkracht
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een schrale troost is dat het Openbaar Ministerie de zaak heeft geseponeerd. De conrector wordt niet vervolgd en de politie heeft excuses aangeboden.
Wat zijn we toch dankbaar.
Thomas. |
Niet chargeren Thomas... een paar 1-strepers nemen ad hoc een beslissing die achteraf door leidinggevenden wordt gecorrigeerd. In mijn ogen een foute inschatting van de 1-strepers dus, verder geen nationale schandvlek.
en misschien was de beslissing ook wel ingegeven door door de ervaring die de 1-strepers vanuit het verleden met leerkrachten en conrectors gehad hebben....
Pieter, droomde vroeger ook over wrede afstraffing van diverse leraren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|