Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 13:31
Onderwerp: Vrijheid...
|
|
|
VRIJHEID
Allemaal zullen we wel iets weten wat voor ons VRIJHEID betekend. Wanneer we korter of langer ''alleen''onze weg gaan..kan het zijn dat we aan een soort van vrijheid zijn gaan wennen..ist niet zo?
Zelf ervaar ik dit ook. Je weet nu vaak heel goed wat je niet wilt of wel doet.
Er zijn omstandigheden,waar we er niet voor gekozen hebben alleen te willen zijn.. Ik denk aan de weduwen..hoe moeilijk kan het zijn..dit soms naar besef alleen zelf te moeten dragen..gelukkig zullen zij de kracht krijgen verder te kunnen. Want er staat dat HIJ de wees en de weduwe staande ZULT HOUDEN. Ook omstandigheden dat het beter was voor alles en iedereen alleen verder te willen gaan Ja wat al niet meer..wat ons in vrijheid stelde..
Over die vrijheid dus.. Ja,hoe ervaar jij die vrijheid..kan jij belijden dat God het goed doet of gedaan heeft in jou of u leven? Er kunnen zomaar allerlei vragen omhoog komen..toch? Vooral ook bij sommige cm leden,en ook om mij zelf niet te vergeten....
Vrijheid voor mij:
Een tijd met God Een tijd met die ander Een tijd voor ons samen Een tijd voor mij zelf
En vul zelf hier maar verder in..
Heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 21 mei 2012, 21:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 13:06
Onderwerp: Lot uit de loterij?...
|
|
|
Bijzonder welke meningen er los komen.. Zo zie je maar weer dat het goed is te weten dat er EEN is die onze gedachte kent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 mei 2012, 00:32
Onderwerp: Footprints
|
|
|
Indrukwekkend!..thanks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 mei 2012, 00:25
|
|
|
LINNY170 schreef: | haha ja is goed, denk er nog maar even over na hihi!
Ah op die manier! Tsjah..bij mij is het allemaal wat anders gelopen helaas, en sta er zelf ook niet echt open voor maar vind het persoonlijk alleen maar leuk als mensen elkaar vinden en het goed gaat tussen hen! Ik gun het iedereen van harte, en ben helemaal niet jaloers aangelegd. Voor iedereen is een plan denk ik dan maar! |
Ja dat kan ik begrijpen..er voor open staan is nogal wat. maar gunnend voor die ander bllijven..is alleen maar goed en eerlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 mei 2012, 00:15
|
|
|
LINNY170 schreef: | graag gedaan hoor! haha..
Wat denk je er zelf bij?
En over je andere vraag, die lees ik nu dus net...je bedoeld dan mensen die alleen maar alle geluk aan hun kant hebben staan? |
Wat ik er zelf bij denkt..ja goeie vraag..haha..nee kom ik nog op terug.
Neeh,ik bedoel dus gewoon..hoe gaan WIJ er mee om als we zien dat het voor die andere werkelijheid is geworden nu samen te zijn.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 20 mei 2012, 00:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 mei 2012, 00:03
|
|
|
LINNY170 schreef: | je bent een lot uit de loterij! ja mooie uitspraak! En associeer het zelf met een persoon die gewoon echt super is... Jij bent echt een lot uit de loterij! |
Bedankt voor je vlotte reactie Linny En voor je openheid natuurlijk
Wat kan er in een vrouw of man omgaan..pfff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 23:18
|
|
|
Ja, ik heb het wel is horen zeggen. Die heeft een vriend(in)..zoh ..die mag in de handen klappen..een lot uit de loterij! Heb jij deze uitspraak wel is gehoord..en welke gedachte speelde er toen bij jou?
Een andere vraag is..hoe ga ik om met degenen die hun geluk niet op kunnen.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 23:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 12:55
Onderwerp: Jij..
|
|
|
Koffie
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 12:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 12:50
|
|
|
BEUN656 schreef: | Goed, zal ik proberen maar ik ga nog steeds over mijn eigen reacties, okidoki? Fijn! |
Laten we het elkaar niet lastig maken,de kunst is om geen acht te slaan op een andermans onwetendheid..of onkunde (HIER OPENLIJK)wanneer het gaat over kleine dingen. De mensen vullen voor zichzelf wel genoeg in Beun.
Het is LENTE..laten we wat lol op de site maken Ik heb een ernstige kant..maar ben ook bijna tot alles toe in staat om ergens in mee te gaan in de goot geslapen..maar ook onder witte lakens gelegen..jij benT..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 12:34
|
|
|
BEUN656 schreef: | Joh, hou 's op! Je wilt niet weten wat er allemaal op deze site tegen mij gezegd is! Als ik daar nu nog over moet nadenken word ik gek! Maar inderdaad, ik heb een handicap en ervaar zeker de consequenties daarvan op deze site. Lekker respectvol! Zelfs op dinnerdating in Zwolle: "had je niet even kunnen zeggen dat je in een rolstoel kwam?" Ik bedoel maar... Bovendien heb ik Heide slechts een bruikbare tip meegegeven waar hij mijns inziens best wel wat mee kan. Toch, Heide...? |
Sorry Beun wat ik dan maar ga zegge.. Maar probeer gewoon bij het onderwerp te blijven..wel zo fijn joh.
''Dan komen de dames misschien,als je goed kan schrijven..zei je zoiets..''
Nou 1 is genoeg
Doe me een lol..en geef jou antwoord op dit onderwerp. Dan weten de anderen dit ook van jou.. Want dit was mijn bedoeling deze gedachte even te plaatsen..snap jt?
ps.en liefde kan je niet beschrijven
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 12:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 11:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is dat een nieuwe CM trend aan het worden? Een knipoog als iemand wat geschreven heeft? Ik zag het Herman ook al doen.....
Ben een volgzaam type dus doe ook maar mee..... |
Ja sorry.. bij dit onderwerp moet je zelf knipogend binnen komen lopen..smile
Ander ist wel heeeel verdacht
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 12:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 11:44
|
|
|
LINNY170 schreef: | haha,humor noem ik dit
2 uur en slaap nog niet..lees je dit hahaha..dat zal zeker helpen hihi..
En backontopic...geen idee haha,hoe lees je het zelf? |
K'viell net in slaap..zei je wat?
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 11:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 11:39
|
|
|
YES356 schreef: | Pfffffffffffff haha ik ben er nog steeds niet uit!! Hoe kijk ik er tegen aan????? Man wat een doordenker!!!!! beetje (erg) laf als ik nu een schijnbeweging zou maken en het weer bij jou (Heide) zou neer te leggen! Als of taalgebruik of typ vaardigheid de oorzaak zou zijn dat ik pffffffffffffffff zeg daar ligt het dus niet aan! Ligt bij “de” lezer (bij mij oa dus) ik blijf denken! En ga je een antwoord geven ! ps kan het eigenlijk niet uitstaan wat hier zo moeilijk aan is voor mij ??!!! komt erg dicht bij denk ik ! knap gedaan Heide !! |
Zelf heb ik ook enige moeite met dit onderwerp hoor yes..hahaha.. soms kijk ik naar een profielfoto..en dan zeg ik bij me zelf..ja jij hebt wat die ander niet heeft haha..(even een afwisseling van foto bijvoorbeeld)geintje..maar als je een blonde vrouw zoekt met donker haar..is het zelfs op een site niet makkelijker..laten we maar even lache...
Tgaat je goed Makker!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 21:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 11:34
|
|
|
YES356 schreef: | Je bent nu nog online beun!! ik wil je nog een keer duidelijk vragen te doen wat ik j in mijn pv mail aan jou net vroeg ! ik denk dat je dat zou sieren!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 11:32
|
|
|
Dank voor die wel een zinnig antwoordt gaven Leuk om over na te denken toch? Het is al moeilijk genoeg soms..
En BEUN...NEE IK BESPAAR HET JE!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 11:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 01:03
|
|
|
[quote=BEUN656]Nou, om echt voor de dag te komen zou ik als ik jou was maar wat aan je Nederlands doen... Dan komen de dames ook sneller.... Bier! [/quote
GEDRAAG JE!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 01:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 01:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | so, ga je lekker beun? ik vind de reacties van heide sociaal vaardig........... |
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 19 mei 2012, 01:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 22:09
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | met m,n ogen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 22:09
|
|
|
ANITA695 schreef: | HA HA Hannah thanks hoor
En heide wat ik denk van jou door dat ik zoveel denk weet ik niet wat ik denken moet dus denk ik dat ik denk dat ik niet weet wat ik denk
Groet Anita |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 mei 2012, 23:21
Onderwerp: ''nieuwe leden''
|
|
|
PETRA411 schreef: | mooi |
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 14 mei 2012, 09:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:48
Onderwerp: aangenamer
|
|
|
Proots!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:44
|
|
|
YES356 schreef: | Hallo , helemaal nagel nieuw ben ik niet meer Maar wat een warm welkom tussen de andere beackpackers. bedankt !!!! Ik las een (naar mijn idee) mooi gedicht.
Ik ben een pelgrim door U geplaatst op aarde U wandelt met mij dat geeft mijn leven waarde. Ik ben een pelgrim op weg naar de eeuwigheid U zorgt voor mij ik wordt met het nodige verblijd Ik ben een pelgrim en op deze lange of korte reis wil ik U danken ik krijg dagelijks het bewijs dat U naar mij omziet dat U mij bemint dat U voor mij zorgt als een Vader voor Zijn kind
Groetjes Yes |
Yes..tis echt mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 17:35
Onderwerp: Wanneer..
|
|
|
Erg mooi lied Xabia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 17:59
Onderwerp: Vaders Liefdesbrief
|
|
|
Erg mooi en troostrijk..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 11:22
Onderwerp: 10 Redenen Om Blij Te Zijn Met Mannen
|
|
|
INGE721 schreef: | mijn vriend heeft gewoon mazzel dat hij de perfecte vrouw gevonden heeft....... Gekkigheid natuurlijk, maar het is juist zo heerlijk dat je met al je niet-perfecte dingen toch van elkaar kunt houden. En het is een zegen als je er beiden om kunt lachen.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 11:20
|
|
|
Waar een wil is,is een weg dankje jullie!
|
|
Naar boven |
|
|