ChristianMatch

Forum

Berichten van ZINGA672
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 40 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ZINGA672
Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 19:50
BerichtOnderwerp: We belong to the sea

TESSYBEAR731 schreef:

Wasdit? New age Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 07:37
BerichtOnderwerp: Vreemde kostganger(s) ?

MIEK114 schreef:
Knipoog smiley Lachende smiley nee klop ben er niet gek op haha ..

Was't een grote hap? Met tandafdrukjes??

Dan mag je wel uitkijken Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 07:32
BerichtOnderwerp: Ik ga op reis naar....

Ik ga met Maris naar het Henschotermeer. De hele maand augustus Lachende smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley

Oh ja, en jullie mogen allemaal mee Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:15
BerichtOnderwerp: Bescherming gevraagd

CARIN303 schreef:
Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.

Ik ben het er mee eens. En als dit niet kan dan vind ik dat iedereen die lid is / wordt van CM hierover eerlijk moet worden ingelicht. Want dat gebeurt dus volgens mij helemaal niet. Dus; bij nieuwe aanmeldingen eerlijk vermelden dat de 1e helft van je profiel, inclusief foto en regio, zichtbaar voor de hele wereld op internet wordt gezet. Verder is privacy uiteraaaard gewaarborgd... Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
ZINGA672
op dinsdag 6 juli 2010, 23:16
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 20:47
BerichtOnderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken

Voor wie het nog niet wist: het CM forum is op internet voor IEDEREEN te lezen (en niet slechts voor oud-leden zoals soms wordt beweerd). Ter illustratie een kleine greep van de site van Goedgelovig.

Posted on 30 juni, 2010 by goedgelovig

Goedgelovig nam poolshoogte op het openbare gedeelte van ChristianMatch en verbaasde zich over de presentatie van de kandidaten.

Zo noemt kandidate A. zichzelf qua postuur “een jojo” en M. vindt dat ze “een paar kilootjes teveel” heeft. Dit is natuurlijk dé manier om jezelf goed aan te prijzen. C. houdt van roze sjaaltjes en theedrinken. N. heeft een erg vage foto geuploaded die het ergste doet vermoeden. Met de presentatie van de heren is het niet veel beter gesteld. W. zegt dat hij een ‘gel-grootverbruiker’ is en heeft een foto bijgevoegd waarop hij bier zit te zuipen. H. meldt dat hij “alles lust behalve spruitjes”, maar naar de foto te oordelen is dat het enige wat hij wél eet. R. wil een goede indruk maken door zichzelf als zorgzame vader met baby op de arm af te beelden, maar realiseert zich vast niet dat de keurige gristenvrouwen op ChristianMatch dan denken dat hij al getrouwd is. D. is er trots op dat hij het VMBO heeft gedaan en houdt gezien de foto vooral van oubollige schilderijtjes.

[Een aantal vaste lezers van GG onder aanvoering van Pittig is van mening dat deze alinea niet door de beugel kan. Hieronder de discussie hierover. Oordeelt u zelf.]

goedgelovig, op 30 juni, 2010 bij 11:11 am Heeft gezegd:

@Allen: Jullie kritiek op de eerste versie van dit bericht (met name plaatsing van foto’s, tegen onze eigen huisregels in) is volkomen terecht. We hadden na het gedoe met de preez-meisjes van Soul Survivor scherper moeten zijn. Daarvoor onze excuses. Het stuk is inmiddels aangepast.

goedgelovig, op 30 juni, 2010 bij 1:19 pm Heeft gezegd:
Deze informatie staat, voor iedereen zichtbaar, op het open gedeelte van ChristianMatch en is voldoende geanonimiseerd.

GrZing

Laatst aangepast door
ZINGA672
op dinsdag 6 juli 2010, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 22:42
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

LEANNE226 schreef:
wat?

Doei Leanne!! Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 22:40

MARIO216 schreef:
Wie o Wie gaat voor de bonus Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Ikke niet... Geef mij maar een paar frisse Kozakken Engeltje smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 22:24
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.

MARIO216 schreef:
Maandag 4 Juli: Gen 39: 6-20: Antiplan.

Tegenwoordig kennen we hem als Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat. Jozef, die in de put zat, je wet wel. Nu zit hij met zijn droomjas in een musical. Dat bewijst de kracht van die oude verhalen. Jozefs story raakt ons. Zo'n verhaal verzin je niet. Ook Jozef zelf kon dit niet bedenken, en dat is misschien wel de kern van deze geschiedenis. Deze jonge vent bereikte uiteindelijk alles wat een mens kan verlangen, zonder dat er een plan aan ten grondslag lag. een vooraf uitgestippeld carrierétraject ontbrak volledig. Alles overkwam hem. Er was eerder sprake van een 'antiplan'. Wat hij ook deed, het pakte telkens verkeerd uit. Hij tuimelde van de ene put in de andere. ook de vrouw van zijn baas hielp hem daar een handje bij. Josef weigerde in te gaan op haar advances, maar wat een kwelling! Dag in dag uit kronkelde deze slang zich om hem heen. Totdat er een worsteling plaatsvond en Josef wist te onvluchten. Daar lag zijn amazing dreamcoat op het bed van zijn patrones, die moord en brand schreeuwde. Hij zelf belandde achter de tralties.
Het is makkelijk om achteraf te stellen dat het allemaal Gods plan was. Maar daarmee gaan we voorbij aan de kern. Het gaat er om dat Jozef deed wat hij moest doen. Hij had een toekomstdroom, maar die werd hem met de regelmaat bij de handen afgebroken.
Hij stond voor dat antiplan en had niets anders dan de belofte van zijn droom. Psalm 119:9 werd eeuwen na hem opgeschreven, maa hij leefde er al uit: 'Hoe kan wie jong is zuiver leven? Door zich te houden aan uw woord.' Dat zegende God, en daarin ligt onze troost.

Héél herkenbaar....
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 19:48
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

LEANNE226 schreef:
Tis trekken aan een dood paard Grif,geef het op! Knipoog smiley

Mijn kinderen zijn ouder dan de meeste op de picknicks(de leeftijd van:ieeeeeeeeeeeeeew,je gaat toch niet zoenen he? Geschokte, onthutste smiley )vandaar dat ze niet meegaan,maar als iemand ze "lastig" noemt dan ga ik ook steigeren hoor.
Laat die kleintjes (en de moeders)toch lekker genieten op die hei,niks mis mee!

Gaan we zoenen????

Dan kom ik ook!!! Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 15:47

Ze sssmelte de kameluh! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:17

Het wordt morgen tegen de 40 graden. Heeft iemand al bedacht hoe we dat gaan overleven?! Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:13
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Als Jezus terugkomt zijn we pas echt in de wolken!

GrZ
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 14:45
BerichtOnderwerp: dankbaar!

LEANNE226 schreef:
5.Alleen???Dacht het niet he?Kinderen,vrienden,familie,buren...... Clown smiley

Euh... volgens mij vergeet je Iemand Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 23:35

MARISKA601 schreef:
Als ik em nog es zie stuur ik em jouew kant op Knipoog smiley

Nou kweenie... k Wil alleen siberische kikkers. Had 'ie een bontmuts op?
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 17:50

MARISKA601 schreef:
Ik was vanmiddag even bezig in de voortuin met wat onkruid weg te halen, en zakken groen in de gft bak te doen,kom ik me daar toch een kikkertje tegen, was wel 6 cm groot.
Ik schrok er best van, ipv het beesje een kusje tegeven heb ik hem een mep gegeven.
Ik was bang dat ik in een kikker zou veranderen ipv de kikker in een prins.
Maar goed de voortuin staat er weer effe netjes bij.

Was vast een kroonprins Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 17:33
BerichtOnderwerp: Picknicken bij het henschotermeer

MARISKA601 schreef:
Die heb ik weer niet.. maar wel een picknickkleed waar je heerlijk op kan liggen.
En een oud hoofdkussen met bijpassende kussensloop.
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Je mag wel wat in mijn strandtas stoppen Maris. Maar niet teveel hoor. Je snoepjes, chippies en droppies passen er wel in

Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 17:28
BerichtOnderwerp: Naar de hemel?

JONATHAN890 schreef:
Ik denk dat jij je eens moet verklaren omtrent dat je stelt dat na die 1000jr alle mensen zullen opstaan om dan alsnog te kunnen kiezen....voor of tegen God. Dat is de herkansing waar jij het over hebt.
Ik lees dat nergens in de Bijbel of lees ik ergens over heen??

Van een herkansing is sowieso geen sprake, daarover is de bijbel duidelijk.

Zie Hebreeën 9:27 En zoals het de mensen beschikt is, eenmaal te sterven en daarna het oordeel,...

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 17:09

Strandtas gekocht Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:49
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CARIN303 schreef:
Lieve mensen,

Het is ZOMER in Nederland en dan gaan jullie afhaken vanwege heerlijke temperaturen Twijfelende smiley .
Geniet er nu van en wees blij dat er geen regen of harde wind voorspeld is- trouwens wel benieuwd hoe jullie dan zouden reageren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt -.

Ik kom en neem ook nog eens mijn zonnig humeur mee ( als jullie er tegen kunnen Knipoog smiley ).

Rain is comin'. Iemand heeft het KNMI omgekocht Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:47

MARISKA601 schreef:
Wie heeft er zin om deze zomer naar het henschotermeer te gaan.

Lekker luieren en genieten van de mooie omgeving. Zwemmen in het meer. Je een piraat wanen op een piratenschip. Bouwen aan je eigen zandkasteel. Hardlopen rond het meer. Wandelen langs weiden, bos en strand. Of met een verrekijker speuren naar een ree, bosuil of boomvalk…
Het kan allemaal in, bij en om het Henschotermeer: een unieke zwemplas met witte Caribische stranden, middenin de mooiste bossen van de Utrechtse Heuvelrug.

Wow! Ik poets m'n enterhaken vast glimmend. Hoe lang gaan we? Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 00:07

GRACE585 schreef:
joepie ik ben bouwvaksteraf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Klus geklaard Grace??
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 23:54
BerichtOnderwerp: Voorbeboedsmiddelen

HANNAH810 schreef:
God is gul, mieke...
des buiks vrucht IS een beloning!
ik weet nog, dat ik pleegmoeder werd, en mensen tegen me zeiden;
tjoh, dat "zulke mensen" kinderen mogen krijgen he, ze zouden ze gelijk moeten steriliseren, die lui.
er waren rond die tijd ook diverse televisie uitzendingen over zwakbegaafde ouders, waar je haren van ten berge rezen.
ik vond het erg moeilijk, hoe ik over de ouders van mijn pleegkinderen moest denken; ik zag immers het gevolg van een paar maanden verzorging elke dag voor me, en ik kende het verhaal uit de verslagen van de raad van de kinderbescherming....
hoe kan een kind hier ooit mee verder leven....!!
afijn, ik heb het toen aan God voorgelegt, en weet je wat ik las?
het staat ergens in jesaja 45;

Ik, de HEERE, heb ze geschapen.
Wee dien, die met zijn Formeerder twist, gelijk een potscherf met aarden potscherven! Zal ook het leem tot zijn formeerder zeggen: Wat maakt gij? of zal uw werk zeggen: Hij heeft geen handen?
Wee dien, die tot den vader zegt: Wat genereert gij? en tot de vrouw: Wat baart gij?
Alzo zegt de HEERE, de Heilige Israëls, en deszelfs Formeerder: Zij hebben Mij van toekomende dingen gevraagd; van Mijn kinderen, zoudt gij Mij van het werk Mijner handen bevel geven?Ik heb de aarde gemaakt, en Ik heb den mens daarop geschapen; Ik ben het! Mijn handen hebben de hemelen uitgebreid, en Ik heb al hun heir bevel gegeven.

daarna heb ik me nooit meer afgevraagd, of zwakbegaafde mensen kinderen mogen krijgen, wel kwam ik tot de conclusie, dat God van ons vraagt elkaars lasten te dragen;
en dan droom ik wel eens;
hoe zou de wereld eruit zien, wanneer we kijken waar we elkaar bij kunnen staan, hoe we gezinnetjes kunnen ontlasten, wanneer dat nodig is, of we anderen kunnen leren hun gezin wel op de juiste manier aan te sturen?
zou het niet prachtig zijn, wanneer je wist, dat je bij iedereen, wie dan ook, kon aankloppen om hulp, zonder dat die hulp opgedrongen werd, of er veroordelend gedacht werd over je?

.

Mooi gezegd Hannah!

GrZ!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 20:09
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

CARIN303 schreef:
Bidden of Nederland mag verliezen

God en het wereldse vermaak staan tegenover elkaar volgens 1 Johannes 2:15: "Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde van de Vader is niet in hem." Het WK-voetbal is zonde. De Bijbel noemt het de 'genieting van de zonde in Hebreeën 11. De schrift doet niet net alsof er in de wereld niet te genieten is. Dat is er wel degelijk. Maar als je dan van de wereld en met de wereld wil genieten, dan moet je ook bereid zijn om daar de prijs voor te betalen. De vergelding des loons, noemt Hebreeën 11 het. En dat is de eeuwige rampzaligheid."

k Krijg een beetje kramp in m'n tenen van dit bericht... daarom heb ik vast maar de helft gewist Verraste, verbaasde smiley

Weet je zeker dat de schrijver Hebr.11 bedoeld? Dat gaat namelijk over geloofshelden. Ik mis goede bijbelse argumenten in dit stuk alsmede in Hebreeën 11 om het WK als zonde te bestempelen. Er staat wèl in Galaten 5 dat wij ons niet weer een slavenjuk moeten laten opleggen.

De auteur van het stuk stelt 2 dingen gelijk die volgens mij heel verschillend van aard zijn namelijk: "van de wereld genieten" en "met de wereld genieten". Deze wereld is nog altijd door God geschapen en wij mogen daar dankbaar van genieten. Is helemaal niks mis mee. Maar ik krijg hier het gevoel dat iedere vorm van genot per definitie al zondig is? Smiley die vol vragen zit

Anyway; tenenkrommend stuk wat mij betreft. En ik kijk niet eens voetbal Lachende smiley met blinkend witte tanden

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 22:23
BerichtOnderwerp: Als er nu eens geen hel was....

PIETER649 schreef:
ik heb ook een slecht huwelijk gehad, maar daarmee ben ik nog geen getuige van de hel hoor...

Is dit een grapje Pieter?
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 22:19
BerichtOnderwerp: Als er nu eens geen hel was....

JEANFRITS816 schreef:
geen feest in de hel dus. beter je oog uitrukken dan naar de hel
beter gemarteld worden vanwege het merkteken van het beest dan naar de hel gaan. Hieruit kun je opmaken dat er geeselijke pijn minstens is die erger is dan gemarteld worden. maar ik neem aan dat je in de hel flink gemarteld wordt. maar stel dat het helemaal alleen zijn in een kamer is zonder iemand,dat zou ook al vreslijk zijn.

Voor zover ik weet zijn er verschillende 'gebieden' in de hel. Er bestaan meerdere getuigenissen van, van mensen die er geweest zijn. En van alle hierboven genoemde mogelijkheden zijn volgens mij wel ooggetuigen.

GrZing
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:24
BerichtOnderwerp: favoriete bijbeltekst

Niet echt een favoriet, maar wel een tekst die de laatste weken door mijn hoofd speelt en waaraan ik mijn gedrag in het leven van alle dag probeer te spiegelen.

2 Timotheüs 1:7 Want God heeft ons niet gegeven een geest van lafhartigheid, maar van kracht, van liefde en van bezonnenheid

Voor mij betekent dit ten eerste; dat ik moedig iedere situatie die mijn pad kruist tegemoet mag treden. In de wetenschap dat ik er nooit alleen voorsta.

Die kracht; da's vaak niet zo'n probleem. Vooral op eígen kracht kom ik een héél eind. Voordat ik dan Zijn hulp inroep. Verlegen lachende smiley

De liefde; dreigt weleens onder te sneeuwen of beklemd te raken tussen allerhande activiteiten, gebeurtenissen of andere afleidingen. Da's vast niet de bedoeling.

En dan: bezonnenheid... Aaargh.. Knap lastig met een beetje fel karaktertje. Soms denk ik: ik leer het nooit! Maar Mozes was 80 toen ie een zeer zachtmoedig man werd genoemd, dus ik heb nog hoop.

Ik wil méér op Jezus lijken.

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:55
BerichtOnderwerp: perfecte man

ANID014 schreef:
Heel mijn leven woon ik al in het westen. Daarvan leefde ik ook nog 25 jaar in het Haagse.
Het is gewoon onzin om te stellen dat we hier zgn. harde taal accepteren. Ook hier zijn wij de beschaving toegedaan!

En ............... laten we ons wachten voor de schijn des kwaads.

Hoewel ik zelf wel tegen een stootje kan denk ik dat we (de volwassenen) toch een voorbeeldfunctie hebben. Ook in het Westen. Het is een beetje vreemd als je kinderen fatsoenlijke taal probeert bij te brengen en ze lezen of horen in de kerk (en cm) ineens grove woorden en schuttingtaal.

Anid; wat bedoel je met 'schijn des kwaads'?

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:33
BerichtOnderwerp: Naar de hemel?

CROSSROAD317 schreef:
..

Bedankt voor je aanvulling Cross! Ik heb het even opgezocht en in Deutoronomium 34 staat het zelfs nog duidelijker: Mozes stierf en God begroef hem! Wonderlijk hé.

In Hebreeën 9 (verzen 11-12 en 22) staat dat Christus naar de hemel is gegaan om in de meerdere tabernakel verzoening te doen met Zijn eigen bloed. Dit heeft dan vermoedelijk direct na Zijn dood plaatsgehad en dan is Hij daarna ws afgedaald naar het dodenrijk?

GrZing

Laatst aangepast door
ZINGA672
op zondag 27 juni 2010, 14:34
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:01
BerichtOnderwerp: de niet perfecte man/vrouw

LEANNE226 schreef:
Mijn grootste minpunt is dat ik vaak twijfel(laten we het maar niet over mijn koppigheid hebben Verlegen lachende smiley ) ........of niet........of wel.........misschien........maar misschien ook niet.........ik zoek ook geen partner.......toch?.......of misschien stiekem wel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Euh... Leanne, het was de bedoeling dat je minpunten van een ander; de NIET perfecte partner zou noemen.

Je eigen minpuntjes, ach.... Wij vrouwen hebben toch al zo'n voorsprong Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 22:17
BerichtOnderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid

HENK710 schreef:
Communisme is niet echt een tegenstelling van democratie. Communisme is immers een afstemming tussen mensen om samen ergens voor te staan?! Zoals de wikipediatekst ook al aangeeft, is het in de praktijk vooral gekleurd door mensen als Lenin en Marx, die het meer tot een systeem hebben gemaakt waarin de tegenstelling van democratie echt aan de orde komt: dictatorschap.

Communisme lijkt wel een valkuil voor mensen die het in aanvang mss wel goed bedoelen, maar op de 1 of andere manier na verloop van tijd zo 'wazig links' gaan denken dat ze in dictatorschap vervallen. k Zie het om me heen gebeuren.

GrZ!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ZINGA672
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 40 Volgende
Pagina 35 van 40