Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 23:38
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, ZONDER overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting frank627, 47 jaar, regio 076, MET overnachting ov johan130, 46 jaar, regio belgie, MET overnachting anoniempje uit het noorden MET overnachting charles730, 60 jaar, regio 0255 MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud anoniempje uit het noorden mirjam111, 36 jaar, regio 010, MET overnachting marian976, 52 jaar, regio 010, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 9 februari 2012, 10:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 21:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bij nader inzien en goed overleg met Floshke acht ik het raadzaam om mijn sacraal lichaam maar in Hoeven te laten... |
ach, we pikken je wel effies op dan, joh!!! no problem..........keine probleime, komp goe jochie..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 20:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dat rinkelding dient wel om de mensen op de juiste plaats te laten aankomen en niet om hen weg te jagen. Ik zal wel zien dat ik het zelf vind... |
hé................frank..............als je bordjes groningen ziet staan langs een fietspad, bel visser dan even als je wilt?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Voor degenen die mee hopen te gaan naar Domburg , de weg niet kunnen vinden of wat ook ...... 06 25315992 .
Zodra visser is gearriveerd geeft ie dat rinkelding wel aan Hannah. |
ho effe, vissertje, was IK niet degene die mocht delegeren?
(is goed hoor; geef dat rinkelding maar aan mij)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 16:30
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | wat zijn sluimererwten |
annet............het is een belgisch...................recept!
(peultjes denk ik?).
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 februari 2012, 16:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 14:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | klachten?? dan had je lekker in kneuzendorp moeten blijven |
pieter, wij dames waren in gesprek; in je kippenhok, jij!! ga maar wat eitjes uitbroeden...........
(of haal even wat boodschappen; ook goed............ )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 februari 2012, 14:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 12:54
|
|
|
ik ben blij dat er zoveel mensen mee gaan genieten van de gezelligheid, komend weekend;
er is nog ruimte voor 1 vrouw en vier personen; man of vrouw. (2 twee-persoons-kamers)
mocht je nog overwegen mee te gaan, dan is het dus wel zaak om SNEL te reageren; als iemand anders eerder aanmeld, zit je er helaas naast, al kun je wel een hotelletje in de omgeving boeken uiteraard.
(haha, we nemen zo wel het hele hotel/pension even in beslag..... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 12:52
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ...: de schuur...(één-steens muurtje en enkel glas. hoe romanties wil je het hebben ) |
frank heeft vast graag een hooiberg ín dat schuurtje, griffin............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 11:28
Onderwerp: vraag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | ieder moet zelf beslissen waar voor hem/haar de grens ligt |
ik gaf alleen mijn éigen overwegingen van destijds weer, leanne; en ben ook van mening, dat een ieder hierin een eigen weg mag zoeken. wat voor de ene mens mogelijk is, is voor een ander een brug te ver.
hannah.......(pleeg-)moeder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 11:11
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Das niet helemaal, hij is prima opgevoed, daar kunnen we zn moeder echt niet van betichten hoor. T is pas daarna misgegaan |
ik ben ook opgevoed, annette; maar de voeding is niet blijven hangen, ben ik bang........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 10:52
Onderwerp: Homoseksualiteit
|
|
|
JUSTME154 schreef: | het volgende wil ik toch even kwijt ik heb persoonlijk contact met haar gehad. zei vertelde mij over de vele walgelijke reactie s die zei gekregen had waaronder het volgenede; wil je een trio is het lekker met een vrouw verder zal ik niet gaan t is TE erg voor woorden wie zich aangesproken voelt weet genoeg en dat zijn dan MEDE CHRISTENEN!!! |
ach; zij is daarin werkelijk niet de enige, ik heb ook wel eens dergelijke vragen in mijn mailbox gehad, dus dat ligt niet zozeer aan haar geaardheid denk ik.
overigens; dan is dat "trio-typ" toch weer op cm geariveerd, blijkbaar!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 10:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...weten ze in dat pension wel dat er zoveel volk komt? Om ergens te kamperen heb ik geen zin in... |
jij houd van de rust en stilte van het buitenleven, als ik het goed heb begrepen, frank; dus speciaal voor jou heb ik het meest romantische plaatsje gereserveerd;
een prachtig mooi afgelegen plekje onder de geurende rozen.........achter in "the garden"................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 10:16
|
|
|
ik ben blij dat er zoveel mensen mee gaan genieten van de gezelligheid, komend weekend;
er is nog ruimte voor 1 vrouw en vier personen; man of vrouw. (2 twee-persoons-kamers)
mocht je nog overwegen mee te gaan, dan is het dus wel zaak om SNEL te reageren; als iemand anders eerder aanmeld, zit je er helaas naast, al kun je wel een hotelletje in de omgeving boeken uiteraard.
(haha, we nemen zo wel het hele hotel/pension even in beslag..... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 februari 2012, 10:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 09:56
|
|
|
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
simsim368, 50 jaar, regio 0118, ZONDER overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting frank627, 47 jaar, regio 076, MET overnachting ov johan130, 46 jaar, regio belgie, MET overnachting anoniempje uit het noorden MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud anoniempje uit het noorden mirjam111, 36 jaar, regio 010, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an[/quote]
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 februari 2012, 21:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 09:52
Onderwerp: vraag
|
|
|
FINDMOI588 schreef: | Wat vinden jullie van donorschap ( kinderwens) in het algemeen? En als " vrouw van" Stel; Een nicht haar partner heeft er ong honderd( bekende) moeders geholpen) daarnaast nog bij klinieken |
ik heb een huwelijk achter de rug met ongewenste kinderloosheid, en de gyneacoloog had voor ons het aanbod van donor-ouderschap. zelf zie ik het als "overspel-via-de-dokter", al zal ik zelf nooit iemand veroordelen die voor donor-ouderschap kiest.
wat ik zelf in de bijbel lees is dat God de baarmoeder opent en sluit; en dat kinderen een gave van God zijn.
hoe groot mijn kinderwens ook was, en hoeveel je er soms ook voor over kunt hebben; "zelf voor scheppertje spelen" is voor mij persoonlijk toch een brug te ver. dit geld/gold overigens ook in mijn visie ook op ivf en icsi. neem daarbij nog, dat je als vrouw overvoerd wordt met hormoon-injecties die het risico van baarmoederhals en borstkanker enorm kunnen vergroten, en die je zo kunnen opfokken dat je tegen de muren stuitert van ellende en je relatie zodoende onder druk zetten; dan is het hele plaatje wat mij betreft compleet.
wat je je denk ik wel moet realiseren is dat ook karakter-kenmerken van de donor terugkomen in je kindje, en dat er ook nog de mogelijkheid is voor pleegkinderen en adoptiefkinderen te zorgen; hoewel dat uiteraard altijd anders is dan een biologisch eigen kind.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 februari 2012, 09:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 09:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: daar heb ik het persoonlijk drukker mee, dan met het kijken naar andermans leven, mar.
hannah........ wie in zijn eigen tuintje wiedt.......... heeft geen tijd meer over dat-ie t onkruid bij een ander ziet
mar907 schreef; Diegene welke het ontkruid ziet, is veroordeeld?
hannah810 schrijft;
dat is niet wat ik zeg, he, mar! (pieter649 en momo) wat ik zeg is; ik ben druk genoeg met de fouten in mijn eigen leven,
en als ik tijd heb, besteed ik die liever aan het beplanten en verzorgen van een mooie border; zet een aantal (onkruid-)plantjes bij elkaar, en je hebt een warm geheel. (ik bedoel de groeps-uitjes naar de picknicks in ede, mijn oud-en-nieuw-feestjes en nu bijvoorbeeld het uitje in zeeland.)
soms kom je dan onverwacht de mooiste combi's tegen; ik kan van bordertjes bouwen meer genieten dan van onkruidjes bestuderen; bovendien is de Tuinman veel beter op de hoogte wat precies onkruid is en hoe onkruid te bestrijden dan ik; dus ik laat dat gráág aan Hem over, zeker wanneer Hij dat van me vraagt. wat Hij van mij vraagt, is om náást andere (onkruid-)planten te staan en zorg te dragen voor de bloemetjes om me heen, zo mogelijk hen te helpen tot volle bloei te komen; en dat doe ik (meestal) met veel plezier!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 februari 2012, 09:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 08:10
|
|
|
't is toch wat, he frank; zit je de hele nacht te puzzelen, wie de anoniempjes kunnen zijn, weet je het 's morgens nóg niet,
je "medeleven" gaat wel erg ver, he?
puzzel jij nog maar een paar daagjes door, hoor! het schijnt een positieve uitwerking te hebben op "de grijze massa"!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:46
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Bedankt, maarre dit is toch wèl het nummer van de mobiel die je normaal niet gebruikt hè?? |
ehhh cootje; ik ZIE geen nummer; ligt dat aan mn leeftijd of wordt ik nu echt een beetje hersen-arm?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 20:31
|
|
|
frank, t wordt echt steeds leuker!
en henkeman maar zingen de hele route;
k heb mijn wagen volgeladen vol met anoniempjes....
o, frank, wat GENIET ik hier ongelooflijk van; echt; PUUR leedvermaak, haha
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 7 februari 2012, 20:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 20:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Leer ze dat nog ff binnen te doen!!!!!!! Duidelijk...die moeten nog opgevoed worden!!!!
|
tja, wat wil je, zeeland.........!! die kippen waren een kadootje van pieter649, he; dan kun je dat immers verwachten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 20:08
|
|
|
MAR907 schreef: | Aangezien ik nog een kind in het geloof ben, heb ik nog veel te leren om volwassen te worden in het geloof....
|
daar heb ik het persoonlijk drukker mee, dan met het kijken naar andermans leven, mar.
hannah........ wie in zijn eigen tuintje wiedt.......... heeft geen tijd meer over dat-ie t onkruid bij een ander ziet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 18:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, ik ben bezorgd om momo...het arme schaap kan er niet van slapen... |
MOOOOO!! hij noemt je een schaap!! om het goed te maken moet frank je nu in slaap zingen, denk ik?
leuk he, frank; een raadseltje???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 7 februari 2012, 18:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 18:54
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dat is ook te ver uit het dorp. de nummering is bij Google niet altijd wat het wezen moet. je moet zoeken naar de Ambachtsstraat. de kazerne, of wat er voor doorgaat, ligt aan je linker hand, tussen de bomen, langs de Domburgseweg. er schuin tegenover ligt een parkeerterrein. |
voila...................(das frans ) dank je griffin...........wat mosse me sondeh jouw! alles dus weer duidelijk?
(en kijk asjeblieft eens wat vrolijker, man!!!; ik krijg van deze foto de neiging om propjes te gaan schieten naar je onderlip!!!!! )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 7 februari 2012, 18:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 23:36
|
|
|
simsim368, 50 jaar, regio 0118, ZONDER overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting pjvdg690, 36 jaar, regio ehhm?, MET overnachting frank627, 47 jaar, regio 076, MET overnachting ov johan130, 46 jaar, regio belgie, MET overnachting anoniempje uit het noorden MET overnachting "anonieme vriend(in) uit het noorden" van "anoniempje uit het noorden"
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud steentje178, 31 jaar, regio 0512, MET overnachting anoniempje uit het noorden mirjam111, 36 jaar, regio 010, MET overnachting
han, krijgt er meer en meer zin an[/quote]
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 7 februari 2012, 20:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 23:00
|
|
|
MAR907 schreef: Was al gegooid
1 Jhohannes_3:9 Een iegelijk, die uit God geboren is, die doet de zonde niet, want Zijn zaad blijft in hem; en hij kan niet zondigen, want hij is uit God geboren.
Een kind van God (welke de Heer volgt) weet wie hij/zij is in de Heer en heeft de kennis der waarheid.....
Dus kan stenen gooien..
HANNAH810 schreef: | ehhhmmmm........... intepreteer ik je goed als ik zeg dat mar907 vrij is van zonden? en dus een heilig-man?
hannah.......zondig in woorden, daden en gedachten = onheilig in het kwadraat, zou graag eens gewoon gezellig een bakkie koffie drinken met moedige jasmijn. |
MAR907 SCHREEF; Wie veroordeeld nu wie? Als johannes het zegt hoe het zit, hoe is het dan bij "Jasmijn" wanneer zij beleid dat ze een kind van de Heer is???
hannah810 schrijft; ik stelde je een vraag, mar; ik veroordeel juist niemand; ik vraag alleen of ik je op de juiste manier intepreteer?
Ik oordeel óók niemand, want het oordeel is aan mijn Vader gegeven. ik hoop alleen een antwoord te ontvangen op mijn vraag; thats all......
ps. hoe is het dan met mar907 wanneer hij belijdt een kind van de Heer te zijn?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 6 februari 2012, 23:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 22:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat bedoel je Hannah met twee of vier..... |
er zijn twee- en vier-persoonskamers, willemijn; dus neem alle vriendinnetjes die gezellig zijn gerust mee!!
(en visser zetten we gewoon in de diepvrieskou)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 22:12
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Nou iedereen? Ik wordt wel graag alleen wakker! |
ik zei ook dat bijna iedereen erg plooibaar is, he simmeke?
@ visser; prikkie slaapt al; wel op blijven letten, he?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 6 februari 2012, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 22:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: |
Maarre... waar sta jij in het lijstje Willemijn??? |
willemijn is denk ik al haar vriendinnen nog op aan het trommelen, toch willetjuh??? wel met twee of vier op een kamer, he?
ik zou het wel erg leuk vinden overigens als je kwam, maar dat weet je vast wel zonder dat ik dat hier schijf, dus doe ik dat maar niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:57
|
|
|
MAR907 schreef: | Was al gegooid
1 Jhohannes_3:9 Een iegelijk, die uit God geboren is, die doet de zonde niet, want Zijn zaad blijft in hem; en hij kan niet zondigen, want hij is uit God geboren.
Een kind van God (welke de Heer volgt) weet wie hij/zij is in de Heer en heeft de kennis der waarheid.....
Dus kan stenen gooien.. |
ehhhmmmm........... intepreteer ik je goed als ik zeg dat mar907 vrij is van zonden? en dus een heilig-man?
hannah.......zondig in woorden, daden en gedachten = onheilig in het kwadraat, zou graag eens gewoon gezellig een bakkie koffie drinken met moedige jasmijn.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 6 februari 2012, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
|
|