Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 18:05
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=7njlnT_dAB4
refr: Aan Uw voeten Heer Aan uw voeten Heer, is de hoogste plaats; daarom kniel ik neer bij U. Om bij U te zijn, is de grootste eer; daarom buig ik mij voor U.
Ja, ik verkies nu om bij U te zijn en om naar U te luist'ren. In plaats van altijd maar weer bezig te zijn, kom ik nu tot U, o Heer.
refr.
Mijn hart verlangt er naar om samen te zijn, hier in een plaats van aanbidding. In geest en waarheid samen één te zijn, in aanbidding voor U.
refr.
Zoals een vader die zijn kind omarmt, ja, zo omarmt U ook mij. U bent een Vader die vertroost en beschermt en ik kom tot rust bij U.
Bij Jezus zijn, onder Zijn liefdevolle armen, is verlossing. Dat vereist van ons wel een keuze, maar die keuze zal Hij zegenen. Als we Jezus volledig in ons leven toelaten, zullen we rust vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=LPoHQ6REV9Y
Vader God, ik vraag me af hoe ik ooit heb geleef zonder te weten dat Uw vader hart al zo lang om mij geeft
Maar nu ben ik Uw kind, nu mag ik wonen in Uw huisgezin en ik zal nooit meer eenzaam zijn want Vader, U ben altijd bij mij
Heer, ik wil U prijzen Heer, ik wil U prijzen Heer, ik wil U prijzen Zolang ik leef..
Als wij die stap maken in ons leven, zal God zijn zegen geven door met Zijn Geest in ons te komen wonen. Dan zullen wij tot ons doel komen. Maar ook ten diepste Zijn liefde ervaren en niet kunnen beseffen dat we het ooit zonder Hem hebben gekund. Dan zal ons hart kunnen juichen en God prijzen.
http://www.youtube.com/watch?v=tEtvWVUyynY&feature=related
Ik kniel neer, en beleid U bent heer , in dit huis Ik kniel neer, en beleid U bent heer , in dit huis
U bent mijn Leven, Mijn Licht. ik zoek uw aangezicht. Aan uw voeten, dicht bij U Kniel ik neer, Kniel ik neer.
Ik kniel neer en beleid U bent heer , in dit huis Ik kniel neer, en beleid U bent heer , in dit huis.
Laat God de Heer zijn van je leven, en vanuit dat beseffen dat we allen kinderen zijn van die liefdevolle Vader. Van die ENE God, zijn wij zijn kinderen. Dat moet onze uitstraling zijn in de wereld Want aan die eenheid zullen ze ons moeten herkennen en niet door gekissebis, discussie die nergens toe leiden.
http://www.youtube.com/watch?v=rOjoHXqzY6o&feature=related
God wijst mij een weg als ik zelf geen uitkomst zie. Langs wegen die geen mens bedenkt, maakt Hij mij zijn wil bekend. Hij geeft elke dag nieuwe liefde, nieuwe kracht. Als ik mijn hand in Zijn hand leg wijst Hij mij de weg, wijst Hij mij de weg.
Al moet ik door de wildernis / Hij leidt mij. Hij toont mij een rivier in de woestijn. Alles zal ooit vergaan / maar zijn liefde blijft bestaan en Hij maakt iets heel nieuws vandaag.
En ik weet .... leven is niet makkelijk soms, vaak is het tot 10 tellen, maar leg dan je hand in Zijn hand en bid God voor geduld en liefde.
Laat ons hart verlangen naar om samen te zijn, hier ook op CM een plaats van aanbidding te maken. In geest en waarheid samen één te zijn, in aanbidding voor GOD.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 19:21
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | "In geest en waarheid samen één te zijn, in aanbidding voor GOD". |
Daarvoor hebben we de "volle zeven geesten Gods (de Heilige Geest)" voor nodig om dat te kunnen.
Shalom.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 2 mei 2010, 19:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:18
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=7njlnT_dAB4
refr: Aan Uw voeten Heer Aan uw voeten Heer, is de hoogste plaats; daarom kniel ik neer bij U. Om bij U te zijn, is de grootste eer; daarom buig ik mij voor U.
Ja, ik verkies nu om bij U te zijn en om naar U te luist'ren. In plaats van altijd maar weer bezig te zijn, kom ik nu tot U, o Heer.
refr.
Mijn hart verlangt er naar om samen te zijn, hier in een plaats van aanbidding. In geest en waarheid samen één te zijn, in aanbidding voor U.
refr.
Zoals een vader die zijn kind omarmt, ja, zo omarmt U ook mij. U bent een Vader die vertroost en beschermt en ik kom tot rust bij U.
Bij Jezus zijn, onder Zijn liefdevolle armen, is verlossing. Dat vereist van ons wel een keuze, maar die keuze zal Hij zegenen. Als we Jezus volledig in ons leven toelaten, zullen we rust vinden.
Vader God, ik vraag me af hoe ik ooit heb geleef zonder te weten dat Uw vader hart al zo lang om mij geeft
Maar nu ben ik Uw kind, nu mag ik wonen in Uw huisgezin en ik zal nooit meer eenzaam zijn want Vader, U ben altijd bij mij
Heer, ik wil U prijzen Heer, ik wil U prijzen Heer, ik wil U prijzen Zolang ik leef..
Als wij die stap maken in ons leven, zal God zijn zegen geven door met Zijn Geest in ons te komen wonen. Dan zullen wij tot ons doel komen. Maar ook ten diepste Zijn liefde ervaren en niet kunnen beseffen dat we het ooit zonder Hem hebben gekund. Dan zal ons hart kunnen juichen en God prijzen.
Ik kniel neer, en beleid U bent heer , in dit huis Ik kniel neer, en beleid U bent heer , in dit huis
U bent mijn Leven, Mijn Licht. ik zoek uw aangezicht. Aan uw voeten, dicht bij U Kniel ik neer, Kniel ik neer.
Ik kniel neer en beleid U bent heer , in dit huis Ik kniel neer, en beleid U bent heer , in dit huis.
Laat God de Heer zijn van je leven, en vanuit dat beseffen dat we allen kinderen zijn van die liefdevolle Vader. Van die ENE God, zijn wij zijn kinderen. Dat moet onze uitstraling zijn in de wereld Want aan die eenheid zullen ze ons moeten herkennen en niet door gekissebis, discussie die nergens toe leiden.
God wijst mij een weg als ik zelf geen uitkomst zie. Langs wegen die geen mens bedenkt, maakt Hij mij zijn wil bekend. Hij geeft elke dag nieuwe liefde, nieuwe kracht. Als ik mijn hand in Zijn hand leg wijst Hij mij de weg, wijst Hij mij de weg.
Al moet ik door de wildernis / Hij leidt mij. Hij toont mij een rivier in de woestijn. Alles zal ooit vergaan / maar zijn liefde blijft bestaan en Hij maakt iets heel nieuws vandaag.
En ik weet .... leven is niet makkelijk soms, vaak is het tot 10 tellen, maar leg dan je hand in Zijn hand en bid God voor geduld en liefde.
Laat ons hart verlangen naar om samen te zijn, hier ook op CM een plaats van aanbidding te maken. In geest en waarheid samen één te zijn, in aanbidding voor GOD. |
Tjonge een hele zangdienst..vind de site daar niet zo geschikt voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:22
|
|
|
MAR907 schreef: | Daarvoor hebben we de "volle zeven geesten Gods (de Heilige Geest)" voor nodig om dat te kunnen.
Shalom. |
Volle zeven geesten Gods ??
Zou je dit kunnen toelichten Mar ?? Ik ken wel iets van de gedachte uit Openbaring, maar ik weet niet of je dit beldoelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:24
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Volle zeven geesten Gods ??
Zou je dit kunnen toelichten Mar ?? Ik ken wel iets van de gedachte uit Openbaring, maar ik weet niet of je dit beldoelt |
wie en wat zijn de 7 geesten Gods?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge een hele zangdienst..vind de site daar niet zo geschikt voor. |
Nee en ik vind de site niet zo geschikt voor de tegenstrijdige karakters die hun gelijk willen halen
Ik vind dat iedere christen zich maar eens tot doel moet stellen de eenheid bij mekaar te zoeken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:41
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nee en ik vind de site niet zo geschikt voor de tegenstrijdige karakters die hun gelijk willen halen
Ik vind dat iedere christen zich maar eens tot doel moet stellen de eenheid bij mekaar te zoeken. | Eenheid in verscheidenheid misschien? Anders wordt het wel heel erg saai hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | wie en wat zijn de 7 geesten Gods? |
Geschikt voor een apart topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eenheid in verscheidenheid misschien? Anders wordt het wel heel erg saai hier. |
Nou ik proef errrrrrruuuug weinig eenheid hier en dacht laat ik t eens over een andere boeg gooien ipv weer verder te gaan discussiëren in een topic over t forum en de chat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:46
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge een hele zangdienst..vind de site daar niet zo geschikt voor. |
Vind dit wel een opmerkelijke opmerking Chat. Als Jonathan dat hier graag neer wil zetten, wat is daar mis mee ? iedereen mag toch hier dat neerzetten ? ik vind het hier meer passen dan die discussies die ik over en weer hier lees en waarbij mensen niet in hun waarde gelaten worden.
Dat ik de woorden niet altijd snap, ja da's mijn probleem...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:52
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eenheid in verscheidenheid misschien? Anders wordt het wel heel erg saai hier. |
De zeven geesten zijn veschillend, dat is het bijzondere van dat. En inderdaad heeft het met openbaringen te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 21:09
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 29 november 2010, 00:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 21:09
|
|
|
Saai....??? lees dan eens wat Jezus van ons verwacht en opdraagt....druk zat hoor
joh. 17: 1 Daarna sloeg Jezus zijn ogen op naar de hemel en zei: ‘Vader, nu is de tijd gekomen, toon nu de grootheid van uw Zoon, dan zal de Zoon uw grootheid tonen. 2 Hij heeft van u macht over alle mensen ontvangen, de macht om iedereen die u hem gegeven hebt het eeuwige leven te schenken. 3 Het eeuwige leven, dat is dat zij u kennen, de enige ware God, en hem die u gezonden hebt, Jezus Christus. 4 Ik heb op aarde uw grootheid getoond door het werk te volbrengen dat u mij opgedragen hebt. 5 Vader, verhef mij nu tot uw majesteit, tot de grootheid die ik bij u had voordat de wereld bestond. 6 Ik heb aan de mensen die u mij uit de wereld gegeven hebt uw naam bekendgemaakt. Zij waren van u, maar u hebt hen aan mij gegeven. Ze hebben uw woord bewaard, 7 en nu begrijpen ze dat alles wat u mij hebt gegeven, van u komt. 8 Ik heb de woorden die ik van u ontvangen heb aan hen doorgegeven, zij hebben ze aanvaard en nu weten ze echt dat ik van u gekomen ben, en ze geloven dat u mij hebt gezonden. 9 Ik bid voor hen. Ik bid niet voor de wereld, maar voor de mensen die u mij hebt gegeven, omdat zij van u zijn 10 – alles wat van mij is, is van u, en alles wat van u is, is van mij – en omdat in hen mijn grootheid zichtbaar geworden is. 11 Ik ben al niet meer in de wereld, ik ga naar u toe, maar zij blijven wel in de wereld. Heilige Vader, bewaar hen door uw naam, de naam die u ook aan mij gegeven hebt, zodat zij één zijn zoals wij één zijn. 12 Zolang ik bij hen was heb ik hen door uw naam, die u mij gegeven hebt, bewaard en over hen gewaakt: geen van hen is verloren gegaan behalve hij die verloren moest gaan, opdat de Schrift in vervulling ging. 13 Nu kom ik naar u toe, en ik zeg dit terwijl ik nog in de wereld ben, opdat zij vervuld worden van mijn vreugde. 14 Ik heb hun uw woord gegeven. De wereld haat hen, omdat ze niet bij de wereld horen, zoals ook ik niet bij de wereld hoor. 15 Ik vraag niet of u hen uit de wereld weg wilt nemen, maar of u hen wilt beschermen tegen de duivel. 16 Ze horen niet bij de wereld, zoals ik niet bij de wereld hoor. 17 Heilig hen dan door de waarheid. Uw woord is de waarheid. 18 Ik zend hen naar de wereld, zoals u mij naar de wereld hebt gezonden. 19 Ik heb mij geheiligd omwille van hen, zo zullen ook zij door de waarheid geheiligd zijn. 20 Ik bid niet alleen voor hen, maar voor allen die door hun verkondiging in mij geloven. 21 Laat hen allen één zijn, Vader. Zoals u in mij bent en ik in u, laat hen zo ook in ons zijn, opdat de wereld gelooft dat u mij hebt gezonden. 22 Ik heb hen laten delen in de grootheid die u mij gegeven hebt, opdat zij één zijn zoals wij: 23 ik in hen en u in mij. Dan zullen zij volkomen één zijn en zal de wereld begrijpen dat u mij hebt gezonden, en dat u hen liefhad zoals u mij liefhad. 24 Vader, u hebt hen aan mij geschonken, laat hen dan zijn waar ik ben. Dan zullen zij de grootheid zien die u mij gegeven hebt omdat u mij al liefhad voordat de wereld gegrondvest werd. 25 Rechtvaardige Vader, de wereld kent u niet, maar ik ken u, en zij weten dat u mij hebt gezonden. 26 Ik heb hun uw naam bekendgemaakt en dat zal ik blijven doen, zodat de liefde waarmee u mij liefhad in hen zal zijn en ik in hen.’
1 kor 1: 10 Broeders en zusters, in de naam van onze Heer Jezus Christus roep ik u op om allen eensgezind te zijn, om scheuringen te vermijden, om in uw denken en uw overtuiging volkomen één te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 00:28
|
|
|
Misschien moeten we meer met elkaar zingen chat i.p.v. te katten op forum Zingen is 2x bidden
Eva die het goed bedoeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVE340
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 19:13
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=7njlnT_dAB4
refr.
refr.
Laat ons hart verlangen naar om samen te zijn, hier ook op CM een plaats van aanbidding te maken. In geest en waarheid samen één te zijn, in aanbidding voor GOD. |
hele mooie opwekkingsnummers!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|