Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 23:12
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 23:56
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik vraag me wel eens af
of er over een tijd wel iemand is met wie ik ben met wie ik leven deel
is die vraag nou te veel?
ik vraag me wel een af
waarom er na zo'n tijd nog zoveel was diep van binnen met wie ik was met wie ik leven deelde
of is dit omdat ik me nu verveel?
ik vraag me wel eens af
waarom er al die tijd niemand was met wie ik kon zijn die haar leven deelt
of heb ik mijn kansen al verspeeld?
ik vraag me heel wat af
waarom de tijd niet iemand geeft bij wie ik ben met wie ik deel
en dan zeg ik maar weer .. 'weet ik veel?' |
Hey Jonathan,
Kansen verspeelt hebben zo moet je het denk ik niet zien want God heeft voor alles Zijn tijd......... Ik zou tegen je willen zeggen leg het bij God neer en bid er voor God weet het beste wat je nodig hebt en wanneer!
Gods zegen,
Groetjes Peacedove
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:24
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey Jonathan,
Kansen verspeelt hebben zo moet je het denk ik niet zien want God heeft voor alles Zijn tijd......... Ik zou tegen je willen zeggen leg het bij God neer en bid er voor God weet het beste wat je nodig hebt en wanneer!
Gods zegen,
Groetjes Peacedove |
dat weet ik.... doe ik ook.... maar soms zou je t briefje met mijn levensweg wel een heeeeeel even in willen zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:32
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | dat weet ik.... doe ik ook.... maar soms zou je t briefje met mijn levensweg wel een heeeeeel even in willen zien |
Laat dat briefje ook zeker bij tijd en wijle zien...al is het maar bij stukjes... En nee, dat hoeft niet zomaar bij iedereen. Zoek de mensen bij wie je het vertrouwd vindt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:47
|
|
|
HENK710 schreef: | Laat dat briefje ook zeker bij tijd en wijle zien...al is het maar bij stukjes... En nee, dat hoeft niet zomaar bij iedereen. Zoek de mensen bij wie je het vertrouwd vindt... |
ben niet zo direct op zoek... aan 1 kant bevalt mijn leven nu juist best wel goed. andere kant wil echter soms actie.... per direct graag .... maar ik ben anderzijds heel voorzichtig, geen behoefte aan teleurstelling
En wat komt....dat komt..... en dan vervallen vanzelf allerlei grenzen enz...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 13:20
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ben niet zo direct op zoek... aan 1 kant bevalt mijn leven nu juist best wel goed. andere kant wil echter soms actie.... per direct graag .... maar ik ben anderzijds heel voorzichtig, geen behoefte aan teleurstelling
En wat komt....dat komt..... en dan vervallen vanzelf allerlei grenzen enz... |
Ik doelde ook niet zozeer op relatie, Jonathan, maar meer over het zoeken van mensen in het algemeen met wie je dingen kunt delen. Je keus om dat stukje rond relatie te laten rusten momenteel is een heel gezonde in mijn ogen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 13:36
|
|
|
HENK710 schreef: | Ik doelde ook niet zozeer op relatie, Jonathan, maar meer over het zoeken van mensen in het algemeen met wie je dingen kunt delen. Je keus om dat stukje rond relatie te laten rusten momenteel is een heel gezonde in mijn ogen. |
Mee eens Henk.Toeval bestaat niet,de contacten die je opdoet hebben nut,of je het nut daar ooit van zal/mag inzien is de vraag
Een relatie vergt 100% inzet,dat hoef je niet direkt volop te geven maar je moet er (heel cliché)wel klaar voor zijn.Tevredenheid en dankbaarheid spelen daarin een grote rol,en vooral........geduld!
(nu krijg ik vast weer commentaar dat ik de dingen te serieus aanpak ,maar wie dat niet van mij verwacht kent mij niet )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 20:00
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mee eens Henk.Toeval bestaat niet,de contacten die je opdoet hebben nut,of je het nut daar ooit van zal/mag inzien is de vraag
Een relatie vergt 100% inzet,dat hoef je niet direkt volop te geven maar je moet er (heel cliché)wel klaar voor zijn.Tevredenheid en dankbaarheid spelen daarin een grote rol,en vooral........geduld!
(nu krijg ik vast weer commentaar dat ik de dingen te serieus aanpak ,maar wie dat niet van mij verwacht kent mij niet ) |
Mooi beschreven, Leanne. En ach dat commentaar...komt er hoe dan ook wel, dus moet je niet teveel op richten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVE340
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 19:01
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik vraag me wel eens af
of er over een tijd wel iemand is met wie ik ben met wie ik leven deel
is die vraag nou te veel?
ik vraag me wel een af
waarom er na zo'n tijd nog zoveel was diep van binnen met wie ik was met wie ik leven deelde
of is dit omdat ik me nu verveel?
ik vraag me wel eens af
waarom er al die tijd niemand was met wie ik kon zijn die haar leven deelt
of heb ik mijn kansen al verspeeld?
ik vraag me heel wat af
waarom de tijd niet iemand geeft bij wie ik ben met wie ik deel
en dan zeg ik maar weer .. 'weet ik veel?' |
we vragen ons heel wat af, waarom dit waarom dat Maar Hij is onze Leidsman, geef je over aan Hem Hij geef de dingen die we nodig hebben. Vetrouw op Hem!
gr Love
|
|
Naar boven |
|
|