Auteur |
Bericht |
|
ALEXANDER415
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 juli 2020, 12:51
|
|
|
Ik zou graag een gebed willen ontvangen dat over mijn toekomstige plannen gaan en wat de Heere wil vertellen en zegen willen ontvangen over herstel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SCHIPPER929
|
|
Geplaatst: donderdag 13 augustus 2020, 14:06
|
|
|
ALEXANDER415 schreef: | Ik zou graag een gebed willen ontvangen dat over mijn toekomstige plannen gaan en wat de Heere wil vertellen en zegen willen ontvangen over herstel |
Hoi Alexander, alle Go(e)ds gewenst. Om uit je onzekerheid te komen rad ik een boek van Tom de Wal aan, voor mij een eye-opener, het boek is kosteloos alleen verzendkosten moet betaald worden.
Het boek heet Jezus aanraken. Simpelweg gaat het om het feit dat Jezus door zijn striemen ons al genezing gegeven heeft we moet alleen leren om het te ontvangen, het geen in praktijk toch moeilijker blijkt dan het gezegd wordt terwijl het toch simpel is. Zelf worstelen we in de familie ook met problemen en geloven eigenlijk meer zeker weten dat God bestaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS323
|
|
Geplaatst: zondag 27 september 2020, 11:39
|
|
|
ALEXANDER415 schreef: | Ik zou graag een gebed willen ontvangen dat over mijn toekomstige plannen gaan en wat de Heere wil vertellen en zegen willen ontvangen over herstel |
Hoi Alexander, ik ben hier nieuw en weet niet hoe 't nu met je is. Ik hoop goed. Dat wil zeggen, dat je je afhankelijk weet van Jezus, jouw Heer en Redder Die je liefheeft.
Mattheus 5 (Bergrede) spreekt over zalig zijn de armen van geest. Dit zijn de mensen , die niet vol zijn van zichzelf (zij zijn te vol van zichzelf om ook nog gevuld te worden met de liefde en kracht van de H. Geest). De arme van geest weet zich nl afhankelijk van God zelf, en zo kan Hij je vullen met Zijn Geest. Vraag er gewoon om! God wil geven, en God is goed. Heer we hebben U nodig!
Om daar verder in te groeien, in onze relatie met de Heer, is t ook belangrijk telkens Zijn verbond met ons te gedenken: het Avondmaal. Dit is tegelijkertijd dit verbond herdenken, overdenken en Jezus Zijn Leven in jouw leven uitnodigen / toelaten door dit te vieren. Genezing door jouw Geneesheer Jezus. Alles volbracht aan 't kruis.
Focus on Jesus my friend. Take care en zegen
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|