Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: woensdag 17 februari 2010, 11:55
|
|
|
Spannend hoor, je eigen werk "publiceren"... dit wordt mijn eerste forumpost, en het is het enige gedicht wat ik ooit, in een creatieve bui, geschreven heb:
Inbegrepen
Inweze is de mens altijd alleen Want in wezen is de mens één Daarom grijpt de mens elke kans Begrepen te worden Niks maakt zo los en vrij Als in liefde worden vastgehouden Het is eenvoudig Alleen is wie heeft misgegrepen Alleen blijft wie het niet begrijpt
geschreven 05.04.2004 Dennis van Deventer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOSJE226
|
|
Geplaatst: donderdag 18 februari 2010, 12:50
|
|
|
DENNISS669 schreef: | Spannend hoor, je eigen werk "publiceren"... dit wordt mijn eerste forumpost, en het is het enige gedicht wat ik ooit, in een creatieve bui, geschreven heb:
Inbegrepen
Inweze is de mens altijd alleen Want in wezen is de mens één Daarom grijpt de mens elke kans Begrepen te worden Niks maakt zo los en vrij Als in liefde worden vastgehouden Het is eenvoudig Alleen is wie heeft misgegrepen Alleen blijft wie het niet begrijpt
geschreven 05.04.2004 Dennis van Deventer |
Mooi gedicht Dennis. Zo mag je er nog wel een paar schrijven.
Leuk de zin: Niks maakt zo vrij en los als in liefde te worden vastgehouden. Heb je over nagedacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: donderdag 18 februari 2010, 18:26
|
|
|
Bedankt voor je reactie, leuk om te horen! Ik ga toch maar eens proberen meer creatieve dingen op papier te zetten...
Aanvulling: Lees net voor een opdracht voor de studie de kersttoespraak van onze koningin. Hierin zegt ze op een gegeven moment: " Taal is onmisbaar bij het opbouwen van vertrouwen. Maar wie het gesprek niet aangaat, sluit zichzelf uit. Zo kan een middel om mensen tot elkaar te brengen ook een barriere zijn voor wie niet begrijpt en niet begrepen wordt."
Laatst aangepast door
|
DENNISS669
|
op donderdag 25 februari 2010, 11:33
|
|
Naar boven |
|
|
|
|