ChristianMatch

Forum

On topic or not on topic
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: maandag 27 januari 2014, 11:21

Persoonlijk heb ik er helemaal geen problemen mee als mensen off-topic reageren. Over het algemeen sla ik gewoon over wat me niet interesseert. Het heeft volgens mij zowel voor- als nadelen.

Wat zijn volgens jullie de voor- en nadelen van off-topic reacties?

En (om een extra topic te besparen): wat zijn de voordelen van uitsluitend on-topic reacties?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 27 januari 2014, 14:04

LAURA291 schreef:
Persoonlijk heb ik er helemaal geen problemen mee als mensen off-topic reageren. Over het algemeen sla ik gewoon over wat me niet interesseert. Het heeft volgens mij zowel voor- als nadelen.

Wat zijn volgens jullie de voor- en nadelen van off-topic reacties?

En (om een extra topic te besparen): wat zijn de voordelen van uitsluitend on-topic reacties?

Ik denk dat men dan bij het onderwerp blijft en niet afdwaald.

Afijn, ik denk ook nog eens zo, ja, vroeger had ik moeite met gezag, nu niet, als het gezag in mijn ogen het goede wil.
En ja, dat gevoel heb ik wel met moderators cm.

Als je weet dat men het goede wil, dan kan een fout(je) imo geen kwaad, want je kan erover mailen, en ja dan wel zonder steken onder water, of sacasme etc. Gewoon vanuit je hart. Knipoog smiley

Voordelen van es een keer off topic, is even een ander inzicht oid plaatsen, en dan wel weer verder met waar het uiteindelijk over ging.

en ja, anders kan je over iets wat je heel belangrijk vind een topic openen, er is geen limiet aan topics openen, ja, dan bedoel ik natuurlijk niet als iemand ineneens tien topics per dag opent, oid, maar gewoon...

Ik denk dat het ook met leesbaarheid te maken heeft als iemand even wat topics wil doorlezen en dan op posts komt die er helemaal niet mee te maken heeft, de neiging kan krijgen het topic te sluiten en iets anders te gaan doen, snappie?

Ook is het zo, in het dagelijkse leven als je iets belangrijks met iemand wil bespreken , sommigen, waaronder ikzelf, zijn erg goed in afdwalen zo erg dat ik niet eens meer weet wat het uiteindelijk over ging.
En zo kan je krijgen dat belangrijke dingen niet tot op de bodem worden uitgesproken of erover wordt gesproken.
Wat juist weer zo belangrijk kan zijn met belangrijke dingen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 27 januari 2014, 14:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1