Auteur |
Bericht |
|
VLINDER656
|
|
Geplaatst: woensdag 27 november 2013, 19:51
|
|
|
Ik weet niet of het hier hoort anders moet de moderator het maar verplaatsen. Maar ik kwam vandaag een mooi gebed tegen die ik graag met jullie wil delen. Hij is van Tomas van Aguino.
Barmhartige God, roep mij terug als ik van U wegvlucht; trek mij tot U als ik weerstand bied; richt mij op als ik gevallen ben; ondersteun mij als ik weer ben opgestaan; leid mij terwijl ik verderga.
Uit: stiltedagboek van Mirjam van der Vegt.
Vlinder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: maandag 20 januari 2014, 22:40
|
|
|
Mooi, dank voor het delen.
VLINDER656 schreef: | Ik weet niet of het hier hoort anders moet de moderator het maar verplaatsen. Maar ik kwam vandaag een mooi gebed tegen die ik graag met jullie wil delen. Hij is van Tomas van Aguino.
Barmhartige God, roep mij terug als ik van U wegvlucht; trek mij tot U als ik weerstand bied; richt mij op als ik gevallen ben; ondersteun mij als ik weer ben opgestaan; leid mij terwijl ik verderga.
Vlinder |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 22 januari 2014, 10:16
|
|
|
VLINDER656 schreef: | Ik weet niet of het hier hoort anders moet de moderator het maar verplaatsen. Maar ik kwam vandaag een mooi gebed tegen die ik graag met jullie wil delen. Hij is van Tomas van Aguino.
Vlinder |
Mooi en ontroerend!
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|