Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 november 2013, 10:10
|
|
|
Broeders en Zusters,
Graag zou ik gebed willen vragen voor een gesprek met een provider mobiele telefonie vanmiddag!
Er is het een en ander niet goed gegaan zeg maar, dus i.p.v. onbeperkt bellen voor een vast bedrag met mobiel kreeg ik torenhoge rekeningen!!!
Nou zei het meisje/de vrouw bij klantenservice dat er een 'fout invoering verlenging 'heeft plaatsgevonden. En dat er besloten is tot creditering zodat kosten gelijk opgetrokken worden.
Dus m.a.w. , ik maak hieruit op, dat ik 'het goed komt'.
Toch, ik ben gefrustreerd (understatement).
Vandaar mijn vraag voor gebed dat alles goed mag gaan vanmiddag met en tijdens het gesprek.
Ja, ik geloof in de kracht van gebed; waar 2 of 3 in Mijn naam zijn ben Ik...
Vast heel erg bedankt voor het bidden!
Zegens en een fijne dag!
S. Emotioneel van deze dingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 november 2013, 10:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Broeders en Zusters,
Graag zou ik gebed willen vragen voor een gesprek met een provider mobiele telefonie vanmiddag!
Er is het een en ander niet goed gegaan zeg maar, dus i.p.v. onbeperkt bellen voor een vast bedrag met mobiel kreeg ik torenhoge rekeningen!!!Nou zei het meisje/de vrouw bij klantenservice dat er een 'fout invoering verlenging 'heeft plaatsgevonden. En dat er besloten is tot creditering zodat kosten gelijk opgetrokken worden.
Dus m.a.w. , ik maak hieruit op, dat ik 'het goed komt'.
Toch, ik ben gefrustreerd (understatement).
Vandaar mijn vraag voor gebed dat alles goed mag gaan vanmiddag met en tijdens het gesprek.
Ja, ik geloof in de kracht van gebed; waar 2 of 3 in Mijn naam zijn ben Ik...
Vast heel erg bedankt voor het bidden!
Zegens en een fijne dag!
S. Emotioneel van deze dingen... |
Ha Shanita,
Onbeperkt bellen voor een vast bedrag is onbeperkt bellen, dus daar kunnen ze toch niet omheen lijkt mij. En anders maar zeggen dat je er mee naar het programma kassa gaat.
Zal voor je bidden voor rust en oplossing.
Groetjes/zegen Jane
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 november 2013, 15:50
|
|
|
JANE410 schreef: | Ha Shanita,
Onbeperkt bellen voor een vast bedrag is onbeperkt bellen, dus daar kunnen ze toch niet omheen lijkt mij. En anders maar zeggen dat je er mee naar het programma kassa gaat.
Zal voor je bidden voor rust en oplossing.
Groetjes/zegen Jane |
Dank Jane!
Je gebed heeft denk ik geholpen.
Alles ging goed. rekeningen werden vereffend!( Nou weet ik ook weer waar dat spreekwoord vandaan komt
Dus ja, Hulde voor het sevicecentrum van de provider, een dikke tien!
Ja, er werd ook gevraagd of je een cijfer van 1 tot en met 10 wou geven, aankruisen.
S. Erg tevreden over de gang van zaken gisteren!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|