ChristianMatch

Forum

Wat is ver ...
ChristianMatch forum index » Gedichten
Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 22:59

Wat is ver als je elkaar kan mailen ...

Wat is ver als je met elkaar kan chatten ...

Wat is ver als je elkaar kan bellen ...

Wat is ver als je auto toch wel naar je eerste date rijdt ...

Wat is ver als je om elkaar geeft en verder met elkaar wilt ...

kortom wat houd je tegen om niet zo ver te gaan ...

Liefs Natascha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 23:02

begrijp het wel, iemand in d e buurt van je eigen woonplaats is voor mij idiaal om me leven en relatie met man te combineren

ma ja eissen lijstjes vallen weg, als je zwak voor iemand hebt, en heb er nu eentje van ver
maar daarvoor wees ik ook date verzoeken af, omdat ze ver woonden, tot ik ha ha erg zwak kreeg voor die ene... ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 09:20

Tja wat is ver? Ik rij rustig alleen naar Zwitserland, dus is Friesland of Zeeland dan ver?

Maar heb ik wel zin om naast m'n drukke baan in het weekend ook nog een boel kilometers te maken? Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 19:50

ANNA415 schreef:
Tja wat is ver? Ik rij rustig alleen naar Zwitserland, dus is Friesland of Zeeland dan ver?

Maar heb ik wel zin om naast m'n drukke baan in het weekend ook nog een boel kilometers te maken? Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley

Maar...als die prins of in sommige gevallen holbewoner Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt nou wel ver weg woont? Een spreekwoord luidt toch niet voor niets "wat van ver komt is lekker" Kwijlende smiley

Ik ben erg gehecht aan mijn geliefde woon- c.q. geboorteplaats, maar als ik ooit voor eeuwig mag "thuiskomen", dan overleef ik die paar jaartjes tussendoor in een andere (verrre) plaats ook wel.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 21:12

Harkema, dat is pas ver Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 22:01

KLUS667 schreef:
Harkema, dat is pas ver Knipoog smiley

hahaha helemaal mee eens. Maaar de vraag is is het ook TE ver?
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 13:56

ROELANDE345 schreef:
hahaha helemaal mee eens. Maaar de vraag is is het ook TE ver?

Is Ermelo-Harkema verder dan Harkema-Ermelo dan?

Ik ben sneller in (De) Harkema dan in Ermelo hoor, mijn trein rijdt over de Veluwe 130 km per uur. Psychologische afstand noemen ze het he, lol. Mensen uit de Randstad denken als ze naar het Noorden moeten dat de reis onoverkomelijk is. Ik sta in ongeveer twee uur in de Randstad maar andersom is kennelijk veel verder. Als je iets echt wilt, is het nooit te ver.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 15 juli 2013, 15:29
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 16:06

THOMAS968 schreef:
Is Ermelo-Harkema verder dan Harkema-Ermelo dan?

Ik ben sneller in (De) Harkema dan in Ermelo hoor, mijn trein rijdt over de Veluwe 130 km per uur. Psychologische afstand noemen ze het he, lol. Mensen uit de Randstad denken als ze naar het Noorden moeten dat de reis onoverkomelijk is. Ik sta in ongeveer twee uur in de Randstad maar andersom is kennelijk veel verder. Als je iets echt wilt, is het nooit te ver.

Thomas

Ik ben sneller in Ermelo, dat is ongeveer een kwartiertje rijden met de auto op de snelweg voor mij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 19:58

KLUS667 schreef:
Ik ben sneller in Ermelo, dat is ongeveer een kwartiertje rijden met de auto op de snelweg voor mij Clown smiley

ermelo is dichterbij dan harkema voor mij lol maar voor de juiste man heb ik dat wel over Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 20:04

NATASCHA642 schreef:
ermelo is dichterbij dan harkema voor mij lol maar voor de juiste man heb ik dat wel over Knipoog smiley

ach ja en nieuw zeeland is nog altijd verder weg dan zeeland

de juiste man heeft vast wel een verre afstand voor mij over Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANNA415
op maandag 15 juli 2013, 20:05
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 22:00

ANNA415 schreef:
ach ja en nieuw zeeland is nog altijd verder weg dan zeeland

de juiste man heeft vast wel een verre afstand voor mij over Knipoog smiley

Precies, laat het initiatief maar aan de man over Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY029

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 22:16

KLUS667 schreef:
Precies, laat het initiatief maar aan de man over Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hahaha hint Lachende smiley Maar bedenk die man wel dat als je elkaar wat vaker wil zien , je ook ver moet Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TEIGETJE517

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 16:08

in het verleden was (inmiddels mijn ex) niet dichtbij en we zagen elkaar gemiddeld 2 x in de maand. Dan is afstand toch best wel moeilijk vind ik.
Als het dichterbij kan, dan heel graag, maar mocht er een afstand zijn en het is Gods wil, dan is het ook goed. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 17 juli 2013, 15:23

TEIGETJE517 schreef:
in het verleden was (inmiddels mijn ex) niet dichtbij en we zagen elkaar gemiddeld 2 x in de maand. Dan is afstand toch best wel moeilijk vind ik.
Als het dichterbij kan, dan heel graag, maar mocht er een afstand zijn en het is Gods wil, dan is het ook goed. Knipoog smiley

Dat bedoel ik maar te zeggen , Gods liefde is grenzeloos Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 17 juli 2013, 17:00

Een wat lange afstand heeft praktische bezwaren. Ik heb wel eens de suggestie gegeven om een NS weekendtreinkaart te kopen in dat geval, dan kost het je een euro of negen per weekend, ook als je zelf in Vlissingen woont en je date in Nieuweschans. Je moet de reistijd er wel voor over hebben en snel even langswippen is er dan niet bij. Ik las in een profiel afstand is geen bezwaar, ik heb een auto. Prettig want ze woonde 5 km van de westgrens als ik naar het kengetal keek. Dat is heel fijn natuurlijk maar elke maand bijvoorbeeld 1200 km rijden (150 km enkele reis), is best veel, los nog van de kosten.

Toch brengt een landelijke datingsite het wel met zich mee dat het kan gebeuren. Je kunt zien hoe het zich ontwikkelt toch? In de huidige economische crisis wissel je ook niet zo snel van baan, dus naar elkaar toe verhuizen moet wel eens uitgesteld worden, zeker als je al wat ouder bent. Boven de veertig word je haast niet meer aangenomen en er zijn dan ook nog 600000 werklozen voor je.
Je kunt er wel mooie theorieen op na houden maar meer dan een lange afstandsrelatie zit er soms niet in.

Gescheiden mensen zullen toch voor de goede relatie gaan, meer dan voor de dichtstbijzijnde.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 17 juli 2013, 19:38
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 17 juli 2013, 19:21

THOMAS968 schreef:
Een wat lange afstand heeft praktische bezwaren. Ik heb wel eens de suggestie gegeven om een NS weekendtreinkaart te kopen in dat geval, dan kost het je een euro of negen per weekend, ook als je zelf in Vlissingen woont en je date in Nieuweschans. Je moet de reistijd er wel voor over hebben en snel even langswippen is er dan niet bij. Ik las in een profiel afstandis geen bezwaar, ik heb een auto. Dat is heel fijn natuurlijk maar elke maand bijvoorbeeld 1200 km rijden (150 km enkele reis), is best veel, los nog van de kosten.

Toch brengt een landelijke datingsite het wel met zich mee dat het kan gebeuren. Je kunt zien hoe het zich ontwikkelt toch? In de huidige economische crisis wissel je ook niet zo snel van baan, dus naar elkaar toe verhuizen moet wel eens uitgesteld worden, zeker als je al wat ouder bent. Boven de veertig word je haast niet meer aangenomen en er zijn dan ook nog 600000 werklozen voor je.
Je kunt er wel mooie theorieen op na houden maar meer dan een lange afstandsrelatie zit er soms niet in.

Gescheiden mensen zullen toch voor de goede relatie gaan, meer dan voor de dichtstbijzijnde.

Thomas

daar heb je een goed punt, gezien de huidige crisis maar wat je als laatste zegt is voor mij doorslag gevend daar ik zelf ook gescheiden ben en graag nu het liefst nog 1 x goed wil doen graag en als God het wil zal het geschieden.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 09:00

THOMAS968 schreef:
Een wat lange afstand heeft praktische bezwaren. Ik heb wel eens de suggestie gegeven om een NS weekendtreinkaart te kopen in dat geval, dan kost het je een euro of negen per weekend, ook als je zelf in Vlissingen woont en je date in Nieuweschans. Je moet de reistijd er wel voor over hebben en snel even langswippen is er dan niet bij. Ik las in een profiel afstand is geen bezwaar, ik heb een auto. Prettig want ze woonde 5 km van de westgrens als ik naar het kengetal keek. Dat is heel fijn natuurlijk maar elke maand bijvoorbeeld 1200 km rijden (150 km enkele reis), is best veel, los nog van de kosten.

Thomas

Hai Thomas!

En toch zie je, dat vind ik wel leuk, dat Amerikanen, deze afstanden hier in Nederland juist weer heel dichtbij vinden, even drie uur met de trein, wat is dat nou ver?

Ja, als zij een date hebben moeten zij een vlucht nemen van enkele uren, en ja vliegen is daar ook veel normaler, hoort veel meer bij het dagelijkse leven dan hier.

Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gedichten
Pagina 1 van 1