Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 12:56
|
|
|
Ja.. Uitzien..een diep woord,met een nog diepere betekenis Uitzien naar morgen bijvoorbeeld..kan voor sommige betekenen..dat ze verlangend uitzien naar de dag dat HIJ wederkomt. Dat dan alles zal zijn.. 1 in geloof en aanbidding..dat God en mens weer geheel 1 zijn.
Iets anders is, een uitzien naar een leven met een ander.. De dingen te kunnen delen,die het leven geeft..maar ook laat, Dat mag ook.
Ookal ging alles anders dan gedacht was. God kent jou en mijn weg! Nieuwe wegen kunnen geopend worden door God,ja waar ze voor ons zo gesloten zijn... Zie daarom niet op ons eigen kunnen en niet kunnen..nee.. Maar verwacht ook vandaag nog van die God,die vergeeft..ja die de God wil zijn van gisteren ,vandaag en voor de toekomst!
Groet Heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zaterdag 13 april 2013, 13:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 15:14
|
|
|
Ja, Uitzien naar de dag dat we in de Hemel zijn. Dat heb je denk ik meer in moeilijk tijden dan in tijden dat je wel gelukkig bent.
Uitzien naar het leven met een ander; ja, een hoop kan je ook vinden in vriendschappen :) Ik zelf kijk daarmee uit. Ik kan ook erg gelukkig en tevreden zijn als ik alleen woon, met vrienden om me heen, dat wel :)
Je kan ook, heel eenvoudig, uitzien naar een avond waar je wat leuks gaat doen. En dat kan ook gewoon een mooie goede film kijken zijn, gezellig met een vriend.
Of je kan uitzien naar je werk, of uitzien naar de tijd dat je klaar bent met werken en weer naar je huis kan gaan.
Uitzien naar de lente ;)
Er zijn inderdaad veel dingen om naar uit te kunnen zien denk ik :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 15:56
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, Uitzien naar de dag dat we in de Hemel zijn. Dat heb je denk ik meer in moeilijk tijden dan in tijden dat je wel gelukkig bent.
Uitzien naar het leven met een ander; ja, een hoop kan je ook vinden in vriendschappen :) Ik zelf kijk daarmee uit. Ik kan ook erg gelukkig en tevreden zijn als ik alleen woon, met vrienden om me heen, dat wel :)
Je kan ook, heel eenvoudig, uitzien naar een avond waar je wat leuks gaat doen. En dat kan ook gewoon een mooie goede film kijken zijn, gezellig met een vriend.
Of je kan uitzien naar je werk, of uitzien naar de tijd dat je klaar bent met werken en weer naar je huis kan gaan.
Uitzien naar de lente ;)
Er zijn inderdaad veel dingen om naar uit te kunnen zien denk ik :) |
Mooi Shanita..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 15:56
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, Uitzien naar de dag dat we in de Hemel zijn. Dat heb je denk ik meer in moeilijk tijden dan in tijden dat je wel gelukkig bent.
Uitzien naar de lente ;)
Er zijn inderdaad veel dingen om naar uit te kunnen zien denk ik :) |
Mooi Shanita..
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|