Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 15:20
|
|
|
Beste broeders en zusters,
Ik heb het gevoel best wel overspannen te zijn.
Daar wou ik gebed voor vragen.
Dat ik dingen weer in perspectief enzo kan zien.
En dingen kan doen die ik wil doen.
Alvast bedankt!
Ik bedoel dus niet dat ik ongelukkig ben; ik heb mijn behandelaar al drie!! weken niet gezien vanwege vakantie, en ik zie haar weer deze week.
Iig, dit schrijven hier doet me ff goed!
Ik neem even me 'indien nodig' tablet in. Ja, God heeft de artsen ook wijsheid gegeven om deze tabletten te ontwerpen zeg maar.
Ja, bij dat idee al voel ik me al beter.
Laterz!
Nou, ben al wat rustiger met me 'indien nodig tablet'.
Ach, ja, dreigde overzicht kwijt te raken, ben nu weer in de rust.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 6 januari 2013, 18:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 22:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Beste broeders en zusters,
Alvast bedankt!
Ik bedoel dus niet dat ik ongelukkig ben; ik heb mijn behandelaar al drie!! weken niet gezien vanwege vakantie, en ik zie haar weer deze week.
Ik neem even me 'indien nodig' tablet in. Ja, God heeft de artsen ook wijsheid gegeven om deze tabletten te ontwerpen zeg maar.
Laterz!
Ach, ja, dreigde overzicht kwijt te raken, ben nu weer in de rust. |
Shanita, je posting raakte me. Weet dat de Heere God trouw is. Trouwer dan je denkt. Natuurlijk bid ik voor je, we zijn net een kleine gemeente hier. Hou je taai, meid. Jezus heeft de werken van de boze overwonnen en vernietigd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 22:34
|
|
|
Alvast bedankt!
Laterz!
Natuurlijk bid ik voor je ,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:44
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Shanita, je posting raakte me. Weet dat de Heere God trouw is. Trouwer dan je denkt. Natuurlijk bid ik voor je, we zijn net een kleine gemeente hier. Hou je taai, meid. Jezus heeft de werken van de boze overwonnen en vernietigd. |
Dank je Annette050,
Ja, idd net een gemeente.
Ja, ik had het er gister ook over met een zuster van hier.
Kijk, ik wil niet anderen de schuld geven, ik kán duidelijke grenzen geven, dit en dat niet dat en dat en dat weer wel.
En als ik dat consequent ga blijven doen, ja, blijf ik in de rust, zo ook de mensen met wie ik omga.
Dat 'grenzen aangeven' kan natuurlijk over alles gaan.
Door de week, ja op een enkele uitzondering na, wil ik om 10 uur slapen.
Ik hou het even bij dit belangrijke voorbeeld.
Bedankt voor je belangrijke voorbeelden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:46
|
|
|
PIETER619 schreef: | Natuurlijk bid ik voor je , |
Dank je, Pieter 619!
Wat lief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:42
|
|
|
Alvast bedankt!
Laterz!
Hallo Shanita
Maandag morgen daar zit ik dan en lees jou. Veel heb je al meegemaakt vele malen net als een andere zus mijn hart geraakt. Wel zie ik je groeien al is de weg wat zwaar, dat schept mij vertrouwen in mijn middelaar. Hij zal je de weg wijzen een pad met steentjes hier en daar in mijn verbeelding schop ik dan de rode steentjes van de weg, want die brengen alleen maar pech. Op het pad liggen ook de groen die volg ik keer op keer en dat weer ik weer ja dit is van de HEER. Elk jaar weer laat ik alles los wat me bind , zelf vrienden waarvan ik vind dat het niet langer kan, dan heb ik alleen nog Jezus om me heen, en het zeker weten HIJ laat me nooit alleen Lieve meid wat een stijd heb jij al geleverd ik wil bidden in stilte maar ok hier met letters geschreven dat je op mag zien naar Hem zijn stem leert verstaan want dat is de mooiste weg die je kunt gaan. Er staat ook ergens geschreven vertrouw niet op mensen ik geloof dat het werkt op HEM te vertrouwen in alle dingen die je leven omringen. Want Hij baant voor jou de weg naar de toekomst om te leven voor en met Hem , ik bid je toe Shanita dat je vast houd aan Hem . Geef je maar volledig wees niet bang want ik weet door angst duurt het nog zo lang , geef al je zorgen angst aan Hem ook je diepe stem. geen hulp vakantie ertussen waar is de HEER dan voor jou HIJ hoort je ziet je in alles wat je doet , blijf Hem volgen Hij wil alles van je weten , zelfs je diepste pijn wil HIJ bij je zijn. God is trouw en zal je geven in je leven rust en vrede in je hart als je met hem de elke dag start. Voor het slapen gaan alles aflegt bij het kruis Hem geeft omdat HIJ wil dat jij leeft IK geef je wat liefde mee uit mijn hart omdat je het nodig hebt lieve schat. Dat laatste is omdat ik je wil bemoedigen als zijnde een zus in de HEER. Want waar je hart is zal ook je schat zijn en bij de HEER is zoveel meer. Trek je wapenuitrusting aan en ga voor de overspannen gedachte staan, Laat niet toe dat dat je velt, al kunnen we niet alles voorkomen , wil ik je tocht laten weten dat ik je niet zal vergeten. Zo gaat de Heer met je mee en zal je leiden wees niet bang en laat alles in bidden en smeken bij de heer bekend worden fillipenzen. Ik wens je alle goeds toe Gods zegen meid sterkte wijsheid en kracht.
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 12:33
|
|
|
Heel veel sterkte, wijsheid, inzicht en energie toegewenst en toegebeden, Shanita!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:54
|
|
|
ik bid voor je meid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:45
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Hallo Shanita
Maandag morgen daar zit ik dan en lees jou. Veel heb je al meegemaakt vele malen net als een andere zus mijn hart geraakt. Wel zie ik je groeien al is de weg wat zwaar, dat schept mij vertrouwen in mijn middelaar. Hij zal je de weg wijzen een pad met steentjes hier en daar in mijn verbeelding schop ik dan de rode steentjes van de weg, want die brengen alleen maar pech. Op het pad liggen ook de groen die volg ik keer op keer en dat weer ik weer ja dit is van de HEER. Elk jaar weer laat ik alles los wat me bind , zelf vrienden waarvan ik vind dat het niet langer kan, dan heb ik alleen nog Jezus om me heen, en het zeker weten HIJ laat me nooit alleen Lieve meid wat een stijd heb jij al geleverd ik wil bidden in stilte maar ok hier met letters geschreven dat je op mag zien naar Hem zijn stem leert verstaan want dat is de mooiste weg die je kunt gaan. Er staat ook ergens geschreven vertrouw niet op mensen ik geloof dat het werkt op HEM te vertrouwen in alle dingen die je leven omringen. Want Hij baant voor jou de weg naar de toekomst om te leven voor en met Hem , ik bid je toe Shanita dat je vast houd aan Hem . Geef je maar volledig wees niet bang want ik weet door angst duurt het nog zo lang , geef al je zorgen angst aan Hem ook je diepe stem. geen hulp vakantie ertussen waar is de HEER dan voor jou HIJ hoort je ziet je in alles wat je doet , blijf Hem volgen Hij wil alles van je weten , zelfs je diepste pijn wil HIJ bij je zijn. God is trouw en zal je geven in je leven rust en vrede in je hart als je met hem de elke dag start. Voor het slapen gaan alles aflegt bij het kruis Hem geeft omdat HIJ wil dat jij leeft IK geef je wat liefde mee uit mijn hart omdat je het nodig hebt lieve schat. Dat laatste is omdat ik je wil bemoedigen als zijnde een zus in de HEER. Want waar je hart is zal ook je schat zijn en bij de HEER is zoveel meer. Trek je wapenuitrusting aan en ga voor de overspannen gedachte staan, Laat niet toe dat dat je velt, al kunnen we niet alles voorkomen , wil ik je tocht laten weten dat ik je niet zal vergeten. Zo gaat de Heer met je mee en zal je leiden wees niet bang en laat alles in bidden en smeken bij de heer bekend worden fillipenzen. Ik wens je alle goeds toe Gods zegen meid sterkte wijsheid en kracht.
Anita |
Hai Anita, Wat lief de dingen die je schrijft, en bemoedigend. En wijs!
Ik wil hier daarom graag later deze week op reageren, want ja, ik wil me dan concentreren, en das nu niet mogelijk ;)
Bedankt!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:56
|
|
|
Hoi Roelande en Steentje!
Bedankt!
Jullie reacties doen me ook zo goed.
Ja, je/ik zou toch zeggen van nah, op je bijna 41ste zou ik toch ondertussen uitgeleerd moeten zijn....wat betreft het leven... Ik dacht en vond dat ik op mijn 13de al volwassen was....(ja, had zijn redenen natuurlijk deze 'verkeerde denkwijze' zeg maar.... Ik kan ff niet op het woord komen, daarom 'verkeerde denkwijze', tot het me te binnen schiet. Maar ja, ik herinner me ook als kind dat een keer een ouder iemand zei van je blijft je hele leven leren, meerdere keren gehoord, ja, dat is ook zo.
Iig, het gaat nu stukken beter weer...ben weer wat gebalanceerder, en stabieler, wb mijn emoties zeg maar; het hele gestressde is weg, kan mezelf nu zelfs rustig noemen :)
En wéér bijgeleerd, en weer inzichten erbij....
Zo zie je; gebed helpt.
Dank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:58
|
|
|
Shanita
Dan maar een lied voor vrienden/ vriendinnen natuurlijk ook .
The prayer with LYCRIS celine dion /josh groban of met Andrea boccelli
Veel luisterplezier Blessings Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 23:39
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Shanita
Dan maar een lied voor vrienden/ vriendinnen natuurlijk ook .
The prayer with LYCRIS celine dion /josh groban of met Andrea boccelli
Veel luisterplezier Blessings Anita |
Hai Anita,
Bedankt!
Mooi!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 7 januari 2013, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 15:21
|
|
|
Altje: Elk jaar weer laat ik alles los wat me bind , zelf vrienden waarvan ik vind dat het niet langer kan, dan heb ik alleen nog Jezus om me heen, en het zeker weten HIJ laat me nooit alleen..
Ja, weet je wat ik dan doe, grenzen....of een tijdje wat afstand...
Ja, tis zeker moeilijk als het een ex is, kan moeilijk zijn bedoel ik, vandaar...
Maar ja, hoort eigenlijk in topic; hoe verder na beëindiging relatie..
Ik Kopieer het er later naartoe :)
Bedankt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|