ChristianMatch

Forum

Aan alle vrouwen...
ChristianMatch forum index » Gedichten
Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 november 2012, 18:30

Het hart van een vrouw is als een tehuis voor de moedelozen, want haar troost is als een ondenkbare wezen dat zich ontspruit als een volkomenheid die zich bekommerd om de harten der moedelozen. Een vrouw is als een parel die schijnt in de zeeën der wateren, haar glinstering is als een ster aan de hemel, die licht geeft aan de moedelozen. Een vrouw die staat naast haar man, is als een rots waarop een man zich kan wenden. Want een vrouwenhart is teder en zacht en doorweven met haar liefde. Haar haren zijn geweven als goudlinnen op haar hoofd. Haar ogen weerspiegelen haar hart en ziel waaraan de zuiverheid herkend kan worden. Een vrouw is als een droom die werkelijkheid word. Wanneer zij spreekt in vrijmoedigheid zijn de harten van vele mannen gesmolten. Zij is het mooiste in het leven van een man. Want zij is de steun en toeverlaat voor een man die strijd voor haar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 14:44

LAVERDE524 schreef:
Het hart van een vrouw is als een tehuis voor de moedelozen, want haar troost is als een ondenkbare wezen dat zich ontspruit als een volkomenheid die zich bekommerd om de harten der moedelozen. Een vrouw is als een parel die schijnt in de zeeën der wateren, haar glinstering is als een ster aan de hemel, die licht geeft aan de moedelozen. Een vrouw die staat naast haar man, is als een rots waarop een man zich kan wenden. Want een vrouwenhart is teder en zacht en doorweven met haar liefde. Haar haren zijn geweven als goudlinnen op haar hoofd. Haar ogen weerspiegelen haar hart en ziel waaraan de zuiverheid herkend kan worden. Een vrouw is als een droom die werkelijkheid word. Wanneer zij spreekt in vrijmoedigheid zijn de harten van vele mannen gesmolten. Zij is het mooiste in het leven van een man. Want zij is de steun en toeverlaat voor een man die strijd voor haar.

Mooi geschreven.

Ik ga er bijna van huilen.

Ja, zó had het móeten zijn he?

Maar ja, kinderen worden mishandeld, mishandelen d'r eigen kinderen weer, vaak ook onbewust.

Gebroken wereld.

Hoe het oorspronkelijk bedoeld is zie je niet vaak terug. en als je het dan wel ziet, zijn het vaak ongelovige gezinnen....

Is mijn ervaring.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 7 november 2012, 14:44
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 16:42

Bedankt lieve shanita. Ja het zou een wonder wezen dat het weer zo zijn geweest. Soms mis ik heel veel dingen in deze wereld. Maar tegelijkertijd besef ik ook dat je zelf de eerste stap kunt zetten, want een wonder begint juist bij de eerste stap die je zet.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gedichten
Pagina 1 van 1