Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 07:12
|
|
|
Zo zoek ik een man na Gods hart Niet dat ik op zoek ben maar dat De Here God voor mij opzoek is Na die ene man die de Here heeft Die Jezus Christus op nr 1 heeft van hart en ziel in Hem geloofd Die niet de wereld aanhangt Alleen de Here dient en volgt
Zoals de rijke jongeling Had Here wel lief en deed alles wel om in Gods straatje te willen passen alleen de rijke Kon niet los komen van zijn bezit Die had hij meer lief dan de Heer Want Here Jezus zeide verkoop alles wat je hebt en volg Mij Dat deed de rijke veel verdriet en liep weg van de Heer
Hoelang we hier nog leven dat weten we niet maar de Heer kan in een ogenblik terug komen en moeten we alles kunnen los laten... Een mens mag genieten van veel dingen alleen we zijn niet van deze wereld ook al wonen we in de wereld Streef na een andere wereld Die de Here voor ogen heeft Opbarring 21 over schrijft
Een man na Gods hart die streeft na de Here toe Dat het vele harten tot de Christus mogen komen door zijn getuigenissen Die niet leeft alleen voor zichzelf maar die de Here wil dienen De oogst is groot maar de Arbeiders zijn er weinigen die de oogst binnen halen Vertrouwen op Jezus hebben
Hem komt alle eer toe en niet wij als mensen volg de Here Jezus op Zijn Voetsporen in het zand
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:42
|
|
|
Heb je ook een man voor Gods hart?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Heb je ook een man voor Gods hart? |
Duh...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:55
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Zo zoek ik een man na Gods hart Niet dat ik op zoek ben maar dat De Here God voor mij opzoek is Na die ene man die de Here heeft Die Jezus Christus op nr 1 heeft van hart en ziel in Hem geloofd Die niet de wereld aanhangt Alleen de Here dient en volgt
Zoals de rijke jongeling Had Here wel lief en deed alles wel om in Gods straatje te willen passen alleen de rijke Kon niet los komen van zijn bezit Die had hij meer lief dan de Heer Want Here Jezus zeide verkoop alles wat je hebt en volg Mij Dat deed de rijke veel verdriet en liep weg van de Heer
Hoelang we hier nog leven dat weten we niet maar de Heer kan in een ogenblik terug komen en moeten we alles kunnen los laten... Een mens mag genieten van veel dingen alleen we zijn niet van deze wereld ook al wonen we in de wereld Streef na een andere wereld Die de Here voor ogen heeft Opbarring 21 over schrijft
Een man na Gods hart die streeft na de Here toe Dat het vele harten tot de Christus mogen komen door zijn getuigenissen Die niet leeft alleen voor zichzelf maar die de Here wil dienen De oogst is groot maar de Arbeiders zijn er weinigen die de oogst binnen halen Vertrouwen op Jezus hebben
Hem komt alle eer toe en niet wij als mensen volg de Here Jezus op Zijn Voetsporen in het zand
<><
Zwaan |
Zwaan slecht nieuws voor je: die man is voor mij bestemd hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 15:47
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Zwaan slecht nieuws voor je: die man is voor mij bestemd hoor! |
Haha Ik denk dat elke vrouw Gods zo man wil Alles op Gods tijd Hij kent ons hart en wensen.
<><
Zwaan
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op donderdag 13 september 2012, 15:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 10:26
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Haha Ik denk dat elke vrouw Gods zo man wil Alles op Gods tijd Hij kent ons hart en wensen.
<><
Zwaan |
Eh eve dit, het is: een man >naar< gods hart hoor (naar i.p.v. na dus)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 10:27
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Haha Ik denk dat elke vrouw Gods zo man wil Alles op Gods tijd Hij kent ons hart en wensen.
<><
Zwaan |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 10:27
|
|
|
<><
Zwaan |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 11:08
|
|
|
KEITH722 schreef: | Eh eve dit, het is: een man >naar< gods hart hoor (naar i.p.v. na dus) |
Mijn schrijven is niet sterkste kant van mij d en t lastig en vele woorden meer. Ieder zn meug en zn gebreken.
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 11:33
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Mijn schrijven is niet sterkste kant van mij d en t lastig en vele woorden meer. Ieder zn meug en zn gebreken.
<><
Zwaan |
oh, d en t is ook niet zó moeilijk hoor
achter "ik ga" hoor je geen t en achter "hij gaat" meestal wel
dat kan je bij "ik rijd" enz. dan ook toepassen, dan wordt het: ik rijd en hij rijdt (of zij rijdt of het rijdt) snaps?
makkie dus!
vr. gr.
k.
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op donderdag 20 september 2012, 11:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 12:01
|
|
|
KEITH722 schreef: | oh, d en t is ook niet zó moeilijk hoor
achter "ik ga" hoor je geen t en achter "hij gaat" meestal wel
dat kan je bij "ik rijd" enz. dan ook toepassen, dan wordt het: ik rijd en hij rijdt (of zij rijdt of het rijdt) snaps?
makkie dus!
vr. gr.
k. | Voor jou makkelijk maar voor mij blijft het moeilijk heb een lichte vorm van dyslectici namelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 12:16
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Voor jou makkelijk maar voor mij blijft het moeilijk heb een lichte vorm van dyslectici namelijk. |
Dyslexie is lastig ja, nou weet je, dan pak je iedere keer mijn wel-of-niet-een-t voorbeeldje er weer bij
op de lange duur blijft het dan wel hangen
gr.
k.
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op donderdag 20 september 2012, 13:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 15:55
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Mijn schrijven is niet sterkste kant van mij d en t lastig en vele woorden meer. Ieder zn meug en zn gebreken.
<><
Zwaan | Na is msn taal, en het heeft tot gevolg dat de kids tegenwoordig geen goede zin meer kunnen schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 15:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Na is msn taal, en het heeft tot gevolg dat de kids tegenwoordig geen goede zin meer kunnen schrijven. |
zwaan geeft aan geen msn-taal te spreken, maar gewoon wat minder taal-gevoel te hebben, chatuliem. Gelukkig heeft God elk mens weer andere talenten gegeven, en is zwaan OKE hoe ze is.
ieder mens heeft sterke en minder sterke kanten; jij ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 16:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zwaan geeft aan geen msn-taal te spreken, maar gewoon wat minder taal-gevoel te hebben, chatuliem. Gelukkig heeft God elk mens weer andere talenten gegeven, en is zwaan OKE hoe ze is.
ieder mens heeft sterke en minder sterke kanten; jij ook. |
Natuurlijk is ze oke zoals ze is maar ze mag er toch wel op gewezen worden? Het is gewoon jammer van het gedicht dat er zulke taalfouten in staan maar met wat hulp kan ze dat verhelpen,lijkt mij niets mis mee.
Leanne,ga so na de winkel met me kids
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 19:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zwaan geeft aan geen msn-taal te spreken, maar gewoon wat minder taal-gevoel te hebben, chatuliem. Gelukkig heeft God elk mens weer andere talenten gegeven, en is zwaan OKE hoe ze is.
ieder mens heeft sterke en minder sterke kanten; jij ook. | Eerlijk gezegd heb ik jouw uitleg niet nodig over wat iemand nu precies bedoelt. En dat je dat meteen gaat vertalen dat ik iemand erom ga veroordelen, is gewoon vreemd.
|
|
Naar boven |
|
|