ChristianMatch

Forum

Definitief Besluit
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 12:38

...

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 19:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 14:06

ZWAAN995 schreef:
Zo ben ik loop de jaren achter gekomen dat contacten in relatie vorm niet voor mij is besteed. Kan moeilijk daarmee om gaan. Teveel mensen als kinderen om mij heen geeft mij teveel stress en prikkels. Daarom heb ik keuze gemaakt géén kinderen want die geven mij teveel herrie. Hou wel van kinderen begrijp me goed maar de gegil en geren klap ik dicht en loop ik weg. Kan er niet meer tegen! Meeste mannen willen hier kinderen dat kan ik je niet geven. Huisje boomje en beesje niet voor mij besteed.

Puur vriendschap contact vind ik mooi samen erop uit gaan zonder verplichtingen ja ik geniet van mijn vrijheid en leven. Liever alleen blij met de Heer genieten van huis en tuin en vrienden als familie daar hou ik het meeste van. Bovenal Jezus Christus op nummer 1. Zelf wil ik niet meer de kar voorruit rennen dat maakt mij op nee ik wil afwachten in wat Here God van mij wil en Hij zal voorzien van leven in mij. Hij kent immers mijn wens en hart alles op Zijn Tijd en niet de mijne.

<><

Zwaan

Hai Zwaan,

Dat kan ik me goed indenken. Ik kan ze niet krijgen, maar ik had ook een tijd dat als ik ze wel kon krijgen ik ze niet zou willen(heeft idd niet te maken dat je niet van kinderen houdt). Maar dat je bijna geen prikkels aankan, tv die aanstaat, kinderen die dingen vragen, telefoon die gaat, etc. daar kan je van doordraaien.

Ik heb een vriendin, en we hebben wat van dezelfde problemen, even oud ook. en als er iets is, wat ik zo ervaar en zij ook, dan zegt ze regelmatig:"Ja, maar jij hebt géén kinderen".(zij heeft er vijf!)

Ja, je hoort 't vaker.

Nou ja, als jij het niet aankan, ja, dat is je keuze, ik respecteer dat, want ja, jij hebt je rust echt nodig....

Zegens!
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 17:22

...

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 19:39
Naar boven