Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 01:02
|
|
|
Opnieuw een open boek, naar de kleur in jou op zoek nu voor jou in 't zwart ook al is dat weer mijn hart
Open nu de deur verspreid jouw witte geur Ik verwijder nu de deur luister naar jou wel voor een uur
De Here God is rood en paars lap dit nooit aan je laars in jouw gevonden Zijn indigo en groen dan geeft Hij jouw een zoen
Geef jij Hem het oranje en het geel dan krijg jij van Hem heel erg veel als gave geeft Hij jouw het blauw. ja ja, heel heel erg gauw
Charles730
Arme CM, ze hebben hier alleen maar geel en rood, daar eet je van niet heel veel brood nu ga ik bijna dood ik voel mij nu als een groot stuk lood ben ik nu even in grote nood
Nu brengt Hij mij in het leven terug niet zoals Hij geslagen op Zijn rug.
Nu aanbiddend voor Zijn kruis, ben ik nu eindelijk weer thuis
Charles730
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 07:48
|
|
|
Arme CM, ze hebben hier alleen maar geel en rood, daar eet je van niet heel veel brood nu ga ik bijna dood ik voel mij nu als een groot stuk lood ben ik nu even in grote nood
Charles730[/color][/size][/quote]
[i]Mooi Charles, een stukje spelen met kleuren ! Heb genoten van je bijdragen, doe verder ! Het ga je goed. Herman968[color=0000FF][/color]
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 6 maart 2012, 07:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STARGATE314
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 22:55
|
|
|
CHARLES730 schreef: | Opnieuw een open boek, naar de kleur in jou op zoek nu voor jou in 't zwart ook al is dat weer mijn hart
Open nu de deur verspreid jouw witte geur Ik verwijder nu de deur luister naar jou wel voor een uur
De Here God is rood en paars lap dit nooit aan je laars in jouw gevonden Zijn indigo en groen dan geeft Hij jouw een zoen
Geef jij Hem het oranje en het geel dan krijg jij van Hem heel erg veel als gave geeft Hij jouw het blauw. ja ja, heel heel erg gauw
Charles730
Charles730 |
Veelkleurigheid in het leven, overgave aan en de passie naar God zijn hier lyrisch terug te vinden . Ik vind het als muziek in de oren klinken.
Laatst aangepast door
|
STARGATE314
|
op dinsdag 6 maart 2012, 22:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 01:14
|
|
|
STARGATE314 schreef: | Veelkleurigheid in het leven, overgave aan en de passie naar God zijn hier lyrisch terug te vinden . Ik vind het als muziek in de oren klinken. |
Dat vind ik nu eens leuk gezegd Stargate!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: zondag 11 maart 2012, 23:16