Auteur |
Bericht |
|
STARGATE314
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 21:34
|
|
|
In de tuin van bloemen en dromen die uitkomen drinken we leven. De zon schenkt wonderen.
Wanneer de tijd stil staat voor het hart van het fragiele verwelken de bloemen als een ongehoorzame nachtmerrie.
Wanneer ik altijd onze handen kan lezen, bloeien de tuinen in elk seizoen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 13:01
|
|
|
STARGATE314 schreef: | In de tuin van bloemen en dromen die uitkomen drinken we leven. De zon schenkt wonderen.
Wanneer de tijd stil staat voor het hart van het fragiele verwelken de bloemen als een ongehoorzame nachtmerrie.
Wanneer ik altijd onze handen kan lezen, bloeien de tuinen in elk seizoen. |
bloemen en dromen die als maar komen drinken van het leven is altijd geven
tijd leidt tot de eeuwigheid bloemen en velden zo erg wijd de gehoorzamen droom zo eerlijk als een boom
op onze handen altijd een zoen in elk seizoen handen steeds weer lezen van weduwen en wezen'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STARGATE314
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 13:15
|
|
|
CHARLES730 schreef: | bloemen en dromen die als maar komen drinken van het leven is altijd geven
tijd leidt tot de eeuwigheid bloemen en velden zo erg wijd de gehoorzamen droom zo eerlijk als een boom
op onze handen altijd een zoen in elk seizoen handen steeds weer lezen van weduwen en wezen' |
.... . Lyriiiiiiiiischhhhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 02:04
|
|
|
STARGATE314 schreef: | In de tuin van bloemen en dromen die uitkomen drinken we leven. De zon schenkt wonderen.
Wanneer ik altijd onze handen kan lezen, bloeien de tuinen in elk seizoen. |
Mooi hoor!
We leven in de tijd en in een eeuwigheid heel wijd
|
|
Naar boven |
|
|