Auteur |
Bericht |
|
MATTHI636
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 08:55
|
|
|
iemand zei laatst dat ik soms te goed was ze weet niet wat ze zegt gelukkig dat ik door genade gered ben Jezus in mijn plaats gestraft is voor mijn onrecht
ik voel me nu niet waardig een kind van u te zijn beloften kom ik niet na dan wil ik huilen om mijn eigen zonden en lig ik liever dan dat ik sta
u heeft me gered zonder dat er iets aantrekkelijks in mij was u heeft uw volmaakte liefde laten zien uw geest spreekt door de woorden die ik in de bijbel las
ik verlang naar het goede kan u iets moois van mij maken Jezus u bent de heer in mijn leven uw liefde weet me tot het diepst in mijn hart te raken
toen ik ziek was en veel pijn leed voelde het net alsof u uw armen om me heen had ik weet niet hoe het voelt als iemand van je houd hoe eenzaam ik me soms voel maar u liet me voelen dat u van me hield, dank u
(geloof/genegenheid/trouw)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MATTHI636
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 08:57
|
|
|
Op een gedichtensite waar ik dit gedicht ook heb geplaatst, kreeg ik de volgende reactie Quote: | met tranen in mijn ogen heb ik meegeleeft zeer waardevol met sterke inhoud zo kostbaar een heel mooi geloofs gedicht knap neergezet |
Laatst aangepast door
|
MATTHI636
|
op zaterdag 9 januari 2010, 08:57
|
|
Naar boven |
|
|
|
|