Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 11:51
|
|
|
De dag dat ik geboren werd , t is haast niet te geloven . De dag dat ik geboren werd een geschenk van boven . De dag dat ik geboren werd ga steeds meer begrijpen . De dag dat ik geboren werd waarom er is te strijden De dag dat ik geboren werd wist GOD al hoe het allemaal zou gaan De dag dat ik geboren werd met een lacht en een traan. De dag dat ik geboren werd nu kan ik het beamen De dag dat ik geboren werd ik ga met GOD samen De dag dat ik geboren werd begon HIJ mij te kneden De dag dat ik geboren werd dat is heden en verleden De dag dat ik geboren werd wat ben ik blij dat ik besta De dag dat ik geboren werd door GODS genaa De dag is gekomen dat ik alleen HEM nog maar kan loven De dag die komt is weer en zegen de dagen hiervoor door zijn milde hand verkregen De dag als ik terug kijk dit jaar dan denk ik wie ben ik dit al te krijgen T is GOD die het doet en soms in stil zwijgen . Juist dan komt de heiland mij tegemoet en zegt weet je nog door mijn kostbare bloed En dan weet ik weer waarvoor ik leef , voor mijn HEER mijn REDDER mijn toevlucht in de nood de liefde van mijn VADER is oneindig groot HIJ red mij keer op keer en elke dag opnieuw weet ik voor ik opsta te danken mijn HEER Dan ga ik voort stap voor stap in het weten dat HIJ mij leidt me draagt me optilt soms hemelhoog en denk ik aan de regenboog HIJ heeft zijn belofte voor jou en mij gegeven om te hebben een eeuwig leven .. Voor een ieder die geloofd is GOD het opperhoofd
Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 04:30
|
|
|
Ontroerend gedicht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 12:04
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ontroerend gedicht! |
Dankjewel Shanita mooie naam Het gedicht komt uit mijn hart door en met God geschreven , Ik voel me met de HEER heel nauw verweven . Een diepe liefde geeft HIJ mij en maakt waarlijk vrij. Hij zegt telkens weer Kind geef alles maar aan mij en wees niet bang Ook ik Heb angst gekend toen ik door de tuinen liep En Zei GOD mijn GOD waarom hebt u mij verlaten ? Maar GOD verlaat geen van zijn kinderen wel laat hij dingen gebeuren om dichter bij HEM te komen en volledig te zeggen T leven is niet meer van mij maar behoort U toe Elke dag is een kado al weet ik niet waar heen Wel weet ik zeker ik ben nooit meer alleen .. dwars door moeite en zorgen is HIJ nabij en richt ons weer op Blijf HEM altijd volgen bij alles wat je doet wees dankbaar in je bidden en luister wat HIJ tegen je zegt .. Het woord is waarheid voor een ieder die geloofd en dat is echt Ik probeer te leven tot zijn eer ik wil niet meer van de wereld zijn , dat geeft alleen maar heel veel pijn en verdriet dat is niet zoals god het wil en ons ziet Maar soms komen er hoge golven en weet ik ja ik zie omhoog op HEM HIj is het die ons red van alle zonden en schuld is het GOD die voor ons vecht we zijn mooi parels mogen schijnen voor elk medemens dat is Gods grootste wens laten zien wie in ons is en vertellen dat de wereld geen vrede is maar Jezus die voor ons werd geboren omdat wij niet zouden zijn verloren Ik wens je uit mijn hart 2011 een gezegende start een nieuw begin met de HEER een jaar vol vreugde en plezier gezondheid bovenaan Kind blijf met God hand in hand gaan ... Wat er ook gebeurd geef God nooit de schuld want HIj heeft ellenlang met ons geduld geeft alleen maar liefde oneindig veel zoveel daar kunnen we met ons verstand niet bij Het is er echt voor jou en mij Al het goede komt van Hem de boze jaagt naar meer maar wij als kinderen van een Goede God gaan nooit verloren en voelen de zelfde pijn en verdriet dan toen Hij ons aan het kruis verliet Maar nu is het kerst HIj is voor jou en mij geboren omdat we er bij mogen horen de Vader roept en wij mogen zeggen Heer ik wil mij in uw armen leggen doet u maar wat u wil Uw plan dan is het goed en zijn we gered voor eeuwig straks in zijn Vaderhuis veilig thuis geen veroordeling verdriet en pijn ik zie er naar uit wat lijkt me dat fijn ik wens iedereen dat toe Ren naar Jezus hij word niet en nooit moe met alles mag je bij hem komen zelfs met je stoutste dromen Hij kent je zorgen elke vezel diep van binnen Bij God de Vader mogen we beginnen Hem te eren te aanbidden te loven en van Hem te zingen Want van Hem zijn alle goed dingen
gezegende dagen Gods zegen in jou leven
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|