Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 11:21
|
|
|
De kracht van samen delen, doet diepe wonden helen, verbonden met elkaar, wordt medeleven waar.
De kracht van samen delen, geeft moed en nieuwe vertrouwen, waardoor je weet 'k sta niet alleen, ik kan weer langzaam op gaan bouwen.
De kracht van samen delen, maakt zo het leed voor velen, tot een dragelijke last, en vormt door de ervaring, een gouden band die past.
Laatst aangepast door
|
INKTVIS960
|
op vrijdag 15 april 2011, 11:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 22:40
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | De kracht van samen delen, doet diepe wonden helen, verbonden met elkaar, wordt medeleven waar.
De kracht van samen delen, geeft moed en nieuwe vertrouwen, waardoor je weet 'k sta niet alleen, ik kan weer langzaam op gaan bouwen.
De kracht van samen delen, maakt zo het leed voor velen, tot een dragelijke last, en vormt door de ervaring, een gouden band die past. |
Maar hoe leer je delen, als anderen je vaak het gevoel geven dat jij ze niet echt kan schelen. Hoe dan geloven in iemand die echt voor jou wil leven? Daar kun je niet bij met je verstand. En je hart is gebroken en dichtgeslibt, mede door al die loze beloften van weleer. Je pijn zet je zo makkelijk alleen neer, ook al wil je dat ergens niet. Maar delen...dat zul je niet meer zomaar doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: donderdag 5 mei 2011, 17:34
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | De kracht van samen delen, doet diepe wonden helen, verbonden met elkaar, wordt medeleven waar.
De kracht van samen delen, maakt zo het leed voor velen, tot een dragelijke last, en vormt door de ervaring, een gouden band die past. |
Word er stil van
Laatst aangepast door
|
LAIKA882
|
op donderdag 5 mei 2011, 17:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 5 mei 2011, 17:43
|
|
|
De pijn wordt er niet minder om, maar het helpt als die pijn samen gedragen kan worden, he. Bedankt voor dit mooie gedicht!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|