Auteur |
Bericht |
|
SILVER916
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 14:45
|
|
|
heb je dat ook wel eens gehad , dat je het soms niet eerlijk vind dat jij nog steeds vrijgezel bent en andere vrienden van jou leeftijd al getrouwt en kinderen krijgen of gekregen al hebben ?.
Laatst aangepast door
|
SILVER916
|
op woensdag 19 januari 2011, 14:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 15:02
|
|
|
Beste vriend,
Ik was tijdens mijn jeugdjaren erg stil en veel verborgen in huis en beetje last van faalangst. Ik durf gewoon niet tegen de meisjes en jonge vrouwen. Mijn vrienden hadden verkering en later getrouwd en sommige kinderen gekregen. Na 21 jarige leeftijd begon ik echt op pad, ik had toen pas rijbewijs en auto. Toen ik 22 jaar was zei ik tegen mezelf Herman, waar ben je mee bezig? Uitstralen en hup. Toch maar getrouwd op 26 jarige leeftijd en duurde 21 jaar en toen uit elkaar. Nu ben ik wel doorzetter, gelukkig ben ik niet verlegen.
Het kan best heel moeilijk zijn over je eigen persoon. Misschien ben je verlegen of faalangst of andere oorzaak. Misschien heb je niet veel contacten met vrienden van de kerk, vereniging, of andere samenkomsten. Achter de computer werkt niet, omdat jij in huis blijft. Ga naar buiten dan. Doe je niet veel met activiteiten? Probeer jezelf meer naar voren als visitekaartje, organiseert wat leuks misschien vindt iemand jou wel leuk tijdens uitstapje zoals hier van de CM. Zorg dat je niet in het verborgen blijft dan is wel jouw probleem. Kom op, de pad op. Ik wens je veel succes
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 19 januari 2011, 15:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:39
|
|
|
Liever nog vrijgezel dan te snel iets willen om getrouwd te zijn Want snel lopers zijn doodlopers en dat loopt op den duur toch mis Leef niet alleen op je gevoel maar gebruik ook je verstand Breng de dingen in gebed en sta als man sterk in je schoenen Als je een leuke vrouw ziet gebruik je instinct en handel daar naar De man in kwestie is de jager en durf je niet te jagen Dan ben je als man er lang nog niet aan toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:13
|
|
|
so what?
op zijn 42e trouwde mijn vader (mijn moeder was toen 34) op zijn 42e had mijn broer al 3 kids op mijn 42e...tsja: al getrouwd? nog single?
geen idee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | so what?
op zijn 42e trouwde mijn vader (mijn moeder was toen 34) op zijn 42e had mijn broer al 3 kids op mijn 42e...tsja: al getrouwd? nog single?
geen idee! |
Ik weet een liedje voor je griffy...."er is hoop, hoop voor de toekomst!" Hoop dat je het kent...gaat luisteren op you tube...en er steun aan hebt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:47
|
|
|
Mijn jongere zusje was al 12,5 jaar getrouwd en had 3 kinderen voordat ik de eerste keer trouwde. Haar oudste dochter scheelt minder in leeftijd met mn huidige vrouw dan ik.
Laat getrouwd... ja misschien wel, maar achteraf had ik toen helemaal niet moeten trouwen, had veel ellende bespaard
Mijn voordeel is wel dat ik jaren lang de grootste lol als vrijgezel heb gehad met veel wisselende contacten. Ik mis die tijd soms wel, maar realiseer me ook dat die tijden niet weder keren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 21:57
|
|
|
SILVER916 schreef: | heb je dat ook wel eens gehad , dat je het soms niet eerlijk vind dat jij nog steeds vrijgezel bent en andere vrienden van jou leeftijd al getrouwt en kinderen krijgen of gekregen al hebben ?. |
Ga lekker wokken met leeftijdsgenoten volgende maand. Leuk voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 18:54
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | so what?
geen idee! |
inderdaad......so what?
Er is een liedje......trouw niet voor je 40 bent!.... er is aan trouwen geen leeftijd verbonden hoor..... dus ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:52
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | inderdaad......so what?
Er is een liedje......trouw niet voor je 40 bent!.... er is aan trouwen geen leeftijd verbonden hoor..... dus ...... |
Tja, kijk maar eens op de profielen, nooit getrouwd geweest of een relatie gehad, nog geen 40 en toch kind(eren)
De ooievaar heeft ze zeker zomaar uit de lucht laten vallen ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:59
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tja, kijk maar eens op de profielen, nooit getrouwd geweest of een relatie gehad, nog geen 40 en toch kind(eren)
De ooievaar heeft ze zeker zomaar uit de lucht laten vallen .... |
dat was VOOR de bekering, dus dat telt niet (ofzo)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:20
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat was VOOR de bekering, dus dat telt niet (ofzo) |
Gekke (of wijze) beesten die ooievaars, dat ze dat weten .....
of zal meneer uil ze dat verteld hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:32
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tja, kijk maar eens op de profielen, nooit getrouwd geweest of een relatie gehad, nog geen 40 en toch kind(eren)
De ooievaar heeft ze zeker zomaar uit de lucht laten vallen .... |
de ooievaar? had dat eerder gezegd ... had 9 maanden misselijkheid gescheelt
maar silver ... ik was 35 toen ik mijn man (mijn eerste vriendje) hier leerde kennen. en in 2.5 jaar ben ik getrouwd en mams geworden van een zoontje van 2 maanden!
Laatst aangepast door
|
HAAS141
|
op donderdag 20 januari 2011, 21:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:55
|
|
|
HAAS141 schreef: | de ooievaar? had dat eerder gezegd ... had 9 maanden misselijkheid gescheelt
maar silver ... ik was 35 toen ik mijn man (mijn eerste vriendje) hier leerde kennen. en in 2.5 jaar ben ik getrouwd en mams geworden van een zoontje van 2 maanden! |
Huh, jij kreeg een zoontje van 2 maanden ??
(medische techniek staat toch ook voor niets)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 22:00
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Huh, jij kreeg een zoontje van 2 maanden ??
(medische techniek staat toch ook voor niets) |
tja die was er ineens whahaha ... maar ik bedoel hij is nu 2 maanden ... en wat een lekker manneke is het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 22:12
|
|
|
HAAS141 schreef: | tja die was er ineens whahaha ... maar ik bedoel hij is nu 2 maanden ... en wat een lekker manneke is het |
Geniet er samen maar van Sas en Aern
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA694
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 23:20
|
|
|
ANITA324 schreef: | Liever nog vrijgezel dan te snel iets willen om getrouwd te zijn Want snel lopers zijn doodlopers en dat loopt op den duur toch mis Leef niet alleen op je gevoel maar gebruik ook je verstand Breng de dingen in gebed en sta als man sterk in je schoenen Als je een leuke vrouw ziet gebruik je instinct en handel daar naar De man in kwestie is de jager en durf je niet te jagen Dan ben je als man er lang nog niet aan toe |
Nou, Anita ik geloof ook dat je ervoor moet bidden en laat het aan God over. Natuurlijk mag je zelf wel actie ondernemen maar loop de Heer niet in de weg met wat Hij in je leven wil doen. Soms is het nodig dat een stukje van je karakter moet veranderen, of iets in je innerlijk wat genezen moet worden. Achteraf ben ik heel blij dat ik nog niet getrouwd ben want ik had een aantal dingetjes die ik toch eerst moest leren!
|
|
Naar boven |
|
|