ChristianMatch

Forum

Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
Ga naar pagina Vorige 1 ... 318 319 320 321 322 323 324 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 16:45

JILL658 schreef:
De knoop is doorgehakt........... ik kom gezellig naar Arnhem........... Lachende smiley

Jill

Gezellig, Jill! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 16:53

JILL658 schreef:
De knoop is doorgehakt........... ik kom gezellig naar Arnhem........... Lachende smiley

Jill

Vergeet niet om richting eindhoven te rijden en ene mevrouw Grace op te halen, en dan door te rijden tot ergens in Ede, waar een warme maaltijd voor jullie klaar staat.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 16:53

CROSSROAD317 schreef:
He een ouwe bekende ...... Clown smiley Knipoog smiley

Jij kent ook iedereen zeg. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 16:54

MARISKA601 schreef:
Vergeet niet om richting eindhoven te rijden en ene mevrouw Grace op te halen, en dan door te rijden tot ergens in Ede, waar een warme maaltijd voor jullie klaar staat.

Nog gezelliger, Maris! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 16:54

CROSSROAD317 schreef:

Idd iemand van de harde kern.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 16:55

CARIEN982 schreef:
Rel..... gij zou er best een goeie voor zijn....chatbeheerder.

Rellok Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Ik denk niet dat hij veel kans maakt. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 17:01

JOLAN931 schreef:
die keuringen eens in de 5 jaar moeten dan toch zeker wel jaarlijks worden. ook mijn opa en oma zitten nog echt voor hun plezier op de weg, en in die zin zou ik hen dat plezier niet willen ontnemen.

Ook blijf ik een voorstander van het afschaffen van de vastgelegde snelheden. ook al rijd ik graag door...de doorstroming van het verkeer is veel belangrijker.
Dat iedereen op de rem moet vanwege een 80 km zone, dat kan ik niet verkeersveiligheid verhogend noemen.

Even voor mijn beeldvorming: pleit je voor het afschaffen van alle maximumsnelheden? Ook 30 en 50 km zones? Of alleen buiten de bebouwde kom (60 en 80 km)? En wat bedoel je precies met 80 km zones? Is dat op de autosnelweg (matrixborden?).

Ik denk in zo'n vol land als Nederland, met superdrukke wegen en snel en langzaam verkeer vaak op 1 weggedeelte, dat je er niet aan kunt ontsnappen om maximumsnelheden te hanteren en te handhaven. Anders lopen de snelheidsverschillen te ver uiteen! Ik moet er niet aan denken dat op de polderwegen hier, waar scholieren op fietsten, de max. snelheid wordt losgelaten. Fietser: 10 km. Snelle auto: 110 km. Dat is niet verantwoord, vind ik.

Ook op de autosnelwegen in West, Midden- en Zuid-Nederland lijkt het me niet echt een optie. Erg druk, veel op- en afritten achter elkaar.
Het lijkt me echt lastig: motoren die 200 km kunnen, snelle auto's die daar niet veel voor onder doen, vrachtverkeer dat 120 km gaat rijden, auto's met caravans en paardentrailers die de sokken er in hebben en daar een enkele zondagsrijder ertussen. Je zou dan eigenlijk een minimumsnelheid moeten invoeren (100 km). Verder moet je de invoegstroken verlengen tot 500 meter lengte om voldoende snelheid te kunnen maken, anders redt je het niet met invoegen. Auto's die je achterop komen met 150 km per uur. En dan invoegen. Levensgevaarlijk!
Denk ik.
Ook kan iedereen zich geen snel optrekkende auto veroorloven. Je zult dus altijd snelheidsverschillen houden.

Laatst aangepast door
IMRE695
op donderdag 18 maart 2010, 17:03
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 17:09

een dikke knuffel aan iedereen die mij gemist heeft lollll Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 17:20

Donderdag 18 maart/Dagelijkse bemoediging:

VRAAG GROTE DINGEN:

Luister, luister, IK ben je Heer, voor Mij is er geen ander geweest, vertrouw Mij toch in alle dingen, hier wordt altijd hulp verleend.
De moeilijke weg is bijna ten einde, maar je hebt hierbij lessen geleerd, die je op geen enkele andere manier had kunnen leren, het Koninkrijk der hemelen wordt geweld aangedaan en geweldenaars grijpen er met geweld naar.

Ontruk Mij de schatten van Mijn Koninkrijk door standvastig en eenvoudig vertrouwen en voortdurend gebed.

Er staan je zulke wonderbare dingen te wachten, blijdschap - vrede - zekerheid - bescherming - gezondheid - geluk - lachen.

Vraag nu grote, werkelijk grote dingen, onthoud dat niets te groot is.
Bevredig het verlangen van Mijn hart om te geven.

Zegen, zegen in overvloed dalen nu en altijd op je neer.

VREDE!

Laatst aangepast door
EVA685
op donderdag 18 maart 2010, 17:21
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 17:43

MARTHA725 schreef:
Gebed in de lente

Ik dank U voor de lichte zonnestralen
en voor de merel , zingend voor mijn raam,
en voor de rust die ik in mijn hart voel dalen
omdat ik U mag noemen bij Uw naam,
en dat het lente wordt, en Gij de aarde
wilt strelen met Uw sterke Scheppershand;
omdat ik weet: mijn levenstuin heeft waarde:
U heeft er Zelf Uw bloemen in geplant!
Geef, dat de bloesemknoppen niet bevriezen,
maar opbloeien in Uw lentezon,
en laat mij niet de stille vreugd verliezen
dat ik, ook ik, nog voor U bloeien kon!

Nel Benschop, uit een vlinder van God

------

Hoi allemaal,

Allereerst willen we de nieuwkomers van afgelopen week welkom heten op CM namens de gebedsroom. Knipoog smiley

Buiten staat de lente te popelen om door te breken, knoppen komen heerlijk uit, langer licht, gezang van vogels.

Afgelopen week zijn er ook minder fijne zaken geweest, ziekte, overlijden van kennis, etc, ook bidden we voor de nabestaanden van de 12 jarige Milly en wensen allen Gods kracht en nabijheid toe.
Maar we danken dat we al onze noden bij Hem mogen brengen, Hij hoort ons , en zal antwoord geven, soms denk je :waarom? maar houd vol, Hij laat geen bidder staan.

We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in de gebedsroom .ook zingen we met elkaar, we typen de tekst in, en zingen er hardop bij, we ondervinden veel zegen.

We houden deze elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00, je kan gebedsroom vinden als je chatbox aanklikt, dan rechts beneden gebedsroom aanklikken Lachende smiley

Warme lentegroetjes,

Martha en Eva Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 17:57

EVA685 schreef:
Hoii Martha...gecondoleerd met het overlijden van je kennis en veel sterkte hoor.

Wat een prachtig gedicht heb je erop gezet Knipoog smiley

Groetjes van Eva.

Ja Martha gecondoleerd met het verlies van je kennis.
Ik bid je veel kracht toe en sterkte.

Voor vanavond wil ik jullie veel Wijsheid van de Vader toe bidden en dat Zijn Liefde de bovenhand heeft.
Vader wilt U hun en hun fam. beschermen, zet Uw koepel van Vrede over ze heen en een muur van Uw bloed Jezus.
Gezegende tijd met elkaar!

Jill
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:07

RELLOK036 schreef:
speciaals.... euhm een nonnevot?das lekker Kwijlende smiley

Oke dat eten we morgen dan.......... Knipoog smiley
Kan het alleen niet zien,.............. Coole smiley met zonnebril ik maar drukken op `t figuur, maar niks hoor............. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:10

RELLOK036 schreef:
een roombeheerder is op dde chat actief niet op forum.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ach ja Rell ge wit maor nooit war `t vandaan kuemt, he Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBERTJAN655

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:12

Ik denk dat regels er voor zorgen dat mensen zich op de regels gaan concentreren in plaats van hun verantwoordelijkheid te nemen. Regels proberen altijd om het gedrag van mensen aan te passen en niet de motieven van mensen. Terwijl je nooit met regels alleen kunt garanderen dat het goed komt in het verkeer. Daarom moet die intentie bij mensen worden aangepast. En volgens mij kan dat het best door zo min mogelijk regels te gebruiken.
Want stel dat je in het meest extreme geval alle regels loslaat, denk je dan werkelijk dat mensen met 100 kmh door een woonerf gaan rijden? Welnee... Ik let in woonwijken eigenlijk nooit op mijn snelheidsmeter en weet eigenlijk ook maar zelden of het een 30 km zone is of niet. Simpel: Woonwijk, dus rustig aan, opletten op spelende kinderen en uitparkerende auto's. En dan blijkt meestal dat ik vanzelf tussen de 30 en 40 zit qua snelheid.
Naar boven

Auteur Bericht
DENNISS669

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:13

IMRE695 schreef:
Even voor mijn beeldvorming: pleit je voor het afschaffen van alle maximumsnelheden? Ook 30 en 50 km zones? Of alleen buiten de bebouwde kom (60 en 80 km)? En wat bedoel je precies met 80 km zones? Is dat op de autosnelweg (matrixborden?).

Ik denk in zo'n vol land als Nederland, met superdrukke wegen en snel en langzaam verkeer vaak op 1 weggedeelte, dat je er niet aan kunt ontsnappen om maximumsnelheden te hanteren en te handhaven. Anders lopen de snelheidsverschillen te ver uiteen! Ik moet er niet aan denken dat op de polderwegen hier, waar scholieren op fietsten, de max. snelheid wordt losgelaten. Fietser: 10 km. Snelle auto: 110 km. Dat is niet verantwoord, vind ik.

Ook op de autosnelwegen in West, Midden- en Zuid-Nederland lijkt het me niet echt een optie. Erg druk, veel op- en afritten achter elkaar.
Het lijkt me echt lastig: motoren die 200 km kunnen, snelle auto's die daar niet veel voor onder doen, vrachtverkeer dat 120 km gaat rijden, auto's met caravans en paardentrailers die de sokken er in hebben en daar een enkele zondagsrijder ertussen. Je zou dan eigenlijk een minimumsnelheid moeten invoeren (100 km). Verder moet je de invoegstroken verlengen tot 500 meter lengte om voldoende snelheid te kunnen maken, anders redt je het niet met invoegen. Auto's die je achterop komen met 150 km per uur. En dan invoegen. Levensgevaarlijk!
Denk ik.
Ook kan iedereen zich geen snel optrekkende auto veroorloven. Je zult dus altijd snelheidsverschillen houden.

Die snelheidsverschillen tussen verschillende vervoersmiddelen zijn er al, en wat de maximumsnelheden betreft, die zeggen dus dat iedereen zich maar moet aanpassen aan de langzaamste deelnemers. Die zijn helemaal niet altijd op de weg ( 3 uur snachts werd eerder genoemd) maar toch geldt dan nog altijd diezelfde maximum snelheid. Bij mijn weten heeft geen ander land ter wereld zulk goed onderhouden, egaal asfalt, en binnen de Randstad grotendeels verlicht. Bandenfabrikanten verkopen hun product ook in bv Duitsland, waar de adviessnelheid alleen al op 130 ligt, (de snelheden van een gemiddelde band zijn goedgekeurd tot 180 km/u) 130 km/u kost je hier al 40€. En dan heb ik het dus niet over gevaarlijk rijgedrag als bumperkleven en dergelijke, gewoon doorrijden op een (bijna) lege weg. Ik denk niet dat hier iemand tegen veiligheid is, maar meer tegen wetten die gelden in situaties waarbij veiligheid helemaal niet in het geding is.
Auto's die 150 km/u rijden, rijden niet rechts, waar jij wilt invoegen, en ook al is dat wel zo, je leert in je rijlessen vaart te maken naar 100, en dan hebben we het dus over een snelheidsverschil van 50 km/u, dat is nog geen 14 meter per seconde, dus ook al rijdt ik 150 op de rechter baan (dat is 42 meter per sekonde) dan nog heb ik, als ik 250 meter vooruit kijk meer dan 5 sekonden om van rijbaan te wisselen, of te remmen, en de remweg van 150 naar 100 is zelfs in een volgeladen bus nog geen probleem binnen 5 sekonden. Bovendien, uitgaande van het feit dat je niet vanuit stilstand de snelweg opkomt, laten we zeggen je rijd 40, en accelereerd met een gemiddelde auto, die van 0 naar 100 gaat in 10 sekonden, dan heb je dus 60km/u te winnen in de tijd dat je op de oprit zit. Daar doe je dus globaal 6 sekonden over, waarin je gemiddeld 120 meter aflegt. De gemiddelde oprit is veel langer, dus dat moet lukken lijkt me. Dat het allemaal dus reuze meevalt zien we ook gewoon al jaren in Duitsland, waar het met name Nederlanders zijn die niet in hun achteruitkijkspiegel kijken die een grote ergernis en gevaar opleveren.

Laatst aangepast door
DENNISS669
op donderdag 18 maart 2010, 18:27
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:13

CROSSROAD317 schreef:

hehe yep moet toch ff checken of het hier nog wel gezellig is en iedereen zich gedraagt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:14

HANNAH810 schreef:
kijk uit he, vriendje carientje!
wie kaatst............

(had ik pas ook; iemand kan je flink terugkaatsen als je niet uitkijkt!!
en daar sta je dan met een mond vol tanden!!)

weet je; ik heb een idee, we solliciteren allebei naar de functie van slagroom-beheerder; strak plan, of niet?

Zal ik dan maar mijn zonnebril opzetten............... dan zien jullie mij niet........... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:16

TALIET435 schreef:
hehe yep moet toch ff checken of het hier nog wel gezellig is en iedereen zich gedraagt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zo te zien wordt jij wel op handen gedragen................ Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:20

ROBERTJAN655 schreef:
Ik denk dat regels er voor zorgen dat mensen zich op de regels gaan concentreren in plaats van hun verantwoordelijkheid te nemen. Regels proberen altijd om het gedrag van mensen aan te passen en niet de motieven van mensen. Terwijl je nooit met regels alleen kunt garanderen dat het goed komt in het verkeer. Daarom moet die intentie bij mensen worden aangepast. En volgens mij kan dat het best door zo min mogelijk regels te gebruiken.
Want stel dat je in het meest extreme geval alle regels loslaat, denk je dan werkelijk dat mensen met 100 kmh door een woonerf gaan rijden? Welnee... Ik let in woonwijken eigenlijk nooit op mijn snelheidsmeter en weet eigenlijk ook maar zelden of het een 30 km zone is of niet. Simpel: Woonwijk, dus rustig aan, opletten op spelende kinderen en uitparkerende auto's. En dan blijkt meestal dat ik vanzelf tussen de 30 en 40 zit qua snelheid.

Tja dan ben jij een brave, Knipoog smiley ................ hier rijden ze makkelijk met 80 a 90km door een woonwijk of door de winkelstraat Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:24

Ik vind dat jullie goede argumenten aandragen voor het flexibiliseren van de snelheden. Alleen zou je dan wel een andere definitie voor risicovol verkeersgedrag moeten formuleren voor het geval dat toch iemand te onveilig snel door een woonwijk rijdt.

Overigens... ik behoor meestal tot het langzame verkeer. Verlegen lachende smiley
Snelheid is voor mij iets vooral van horen zeggen en soms zien.

Vandaag wel iets grappigs gezien: zeer snelle BMW haalt langzaam klein autootje in over het verdrijvingsvlak en een uitvoegstrook en moet voor het stoplicht vol in de remmen om een botsing te vermijden. Kleine autootje kruipt daarna bijna in de binnenzak van de BMW-rijder, die heel demonstratief zijn voetrem vasthoudt. Om daarna weer verder te stuiven binnen de bebouwde kom.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:29

Hey Kums...een welkomterugknuf Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:29

Vervolg op het voorgaande, gelezen op Bijbelsdagboek Knipoog smiley

www.bijbelsdagboek.nl

18 maart 2010

„Spreekt iemand, laten het woorden zijn als van God.” 1 Pet.4:11a

Lezen: 2 Timoteüs 3:12-17 (Ga naar dit bijbelgedeelte)

Bijbelgedeelte bij 18 maart
Lezen: 2 Timoteus 3: 12-17

Vertaling 1951
12 Trouwens, allen, die in Christus Jezus godvruchtig willen leven, zullen vervolgd worden. 13 Maar slechte mensen en bedriegers zullen van kwaad tot erger komen; zij verleiden en worden verleid. 14 Blijf gij echter bij wat u geleerd en toevertrouwd is, wèl bewust van wie gij het hebt geleerd, 15 en dat gij van kindsbeen af de heilige schriften kent, die u wijs kunnen maken tot zaligheid door het geloof in Christus Jezus. 16 Elk van God ingegeven schriftwoord is ook nuttig om te onderrichten, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de gerechtigheid, 17 opdat de mens Gods volkomen zij, tot alle goed werk volkomen toegerust.

De Nieuwe Bijbelvertaling
12 Allen die vroom en in eenheid met Christus Jezus willen leven, zullen worden vervolgd. 13 Slechte mensen en oplichters zullen van kwaad tot erger vervallen; het zijn bedriegers die zelf bedrogen worden. 14 Maar jij, blijf bij alles wat je geleerd hebt en met overtuiging hebt aangenomen. Je weet wie je leraren waren 15 en bent van kindsbeen af vertrouwd met de heilige geschriften die je wijsheid kunnen geven, zodat je wordt gered door het geloof in Christus Jezus. 16 Elke schrifttekst is door God geïnspireerd en kan gebruikt worden om onderricht te geven, om dwalingen en fouten te weerleggen, en om op te voeden tot een deugdzaam leven, 17 zodat een dienaar van God voor zijn taak berekend is en voor elk goed doel volledig is toegerust.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Als jonge mensen een verlangen hebben om hun leven in dienst van God te stellen, dan zal hun vaak geadviseerd worden om, als zij herder van een Gemeente willen worden, een theologische opleiding te gaan volgen. Na een middelbare opleiding gaan zij, in een verlangen om alles te ontvangen wat zij voor de dienst van God aan de Gemeente van Christus nodig zullen hebben, luisteren naar wat verschillende godgeleerden hun te vertellen hebben.
Paulus zegt tegen Timoteüs: „Blijf gij echter bij wat u geleerd en toevertrouwd is” en er staat nog iets achter: „wel bewust van wie gij het hebt geleerd” (:14).
Jonge theologische studenten missen helaas zo vaak het geestelijk onderscheidingsvermogen, omdat zij niet ‘van kindsbeen af de Heilige Schriften kennen’.
Nog maar weinigen zijn er van kindsbeen af mee vertrouwd biddend de Bijbel te lezen vanuit het verlangen de Stem van God te verstaan en daaraan te gehoorzamen. Hoe zal men dan ooit echt weten door God geroepen te zijn voor Zijn dienst? Jezus zegt: „Indien zij naar Mozes en de profeten niet luisteren, zullen zij ook, indien iemand uit de doden opstaat, zich niet laten gezeggen” (Luc.16:31). Wie niet geleerd heeft zich te onderwerpen aan het gezag van de Schrift, zal geen roeping van God ontvangen voor Zijn Dienst! Immers, hoe zou men anderen het heil van God kunnen verkondigen zonder zelf inzicht te hebben „tot zaligheid door het geloof in Christus Jezus” (:15)? Wie niet vertrouwd is met de Schriften zal de Stem van God nooit leren verstaan en daarom ook nooit woorden van God kunnen spreken in en buiten de Gemeente van Christus!
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:34

HENK710 schreef:
Hey Kums...een welkomterugknuf Knipoog smiley

haha thanks knuf terug Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:36

JILL658 schreef:
Zo te zien wordt jij wel op handen gedragen................ Clown smiley

tuuuurlijk ik ben dan ook zoooooooooooo verschrikkelijk lief Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 19:34

HANNAH810 schreef:
tuuuuuuurlijk, je bent (hebt) er helemaal t figuur voor!! Knipoog smiley

ja dat vind ik nu ook
jullie zijn wel goede concurrenten maar ja die baan is toch echt voor mij
das wel duidelijk Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 19:35

JILL658 schreef:
Oke dat eten we morgen dan.......... Knipoog smiley
Kan het alleen niet zien,.............. Coole smiley met zonnebril ik maar drukken op `t figuur, maar niks hoor............. Verraste, verbaasde smiley

Dit komt me bekend voor. Heb het regelmatig gezien. Waar nou toch????
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 19:37

He eindelijk, ik heb mijn schotels weer aan het werk. Ik had de laatste weken nog maar 1000 zenders, terwijl ik 6000 gewend ben......Eindelijk weer een fatsoenlijke keuze waar ik vanavond naar kan kijken.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 19:51

CHATULIEM619 schreef:
He eindelijk, ik heb mijn schotels weer aan het werk. Ik had de laatste weken nog maar 1000 zenders, terwijl ik 6000 gewend ben......Eindelijk weer een fatsoenlijke keuze waar ik vanavond naar kan kijken.

Ik ben dan wel heel benieuwd waar je zoal naar kijkt: duizenden kanalen? Hoeveel talen? Ook veel reli-zenders, neem ik aan?
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 19:55

MARIJAN072 schreef:
Rellok Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Ik denk niet dat hij veel kans maakt. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hij kan zich omgekeerd hebben naar verantwoordelijk gedrag. Ik vind zijn bijdragen best opbouwend tegenwoordig (voor die tijd lette ik er niet zo op, eerlijk gezegd). Pluimpje voor Rellok. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BULLDOG524

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 20:03

CHATULIEM619 schreef:

doekje? Kwijlende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 318 319 320 321 322 323 324 ... 6194 Volgende
Pagina 321 van 6194