ChristianMatch

Forum

hoe eerlijk is je profiel??
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:01

De laatste tijd verschijnen er op CM steeds meer profielfoto's van katten honden en weet ik allemaal niet wat nog meer.

Ja, zelfs van personen die ik graag mag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Persoonlijk zie ik dan liever geen profiel foto als een foto die niets zegt.
Als we nu toch aan het doorzagen zijn over de eerlijkheid van de profielfoto, en je hebt niets te verbergen en geen angst voor enge exen etc....waarom dan niet gewoon je eigen kop op je profiel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:29

JOLAN931 schreef:
De laatste tijd verschijnen er op CM steeds meer profielfoto's van katten honden en weet ik allemaal niet wat nog meer.

Ja, zelfs van personen die ik graag mag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Als we nu toch aan het doorzagen zijn over de eerlijkheid van de profielfoto, en je hebt niets te verbergen en geen angst voor enge exen etc....waarom dan niet gewoon je eigen kop op je profiel?

Gewoon omdat ik beoordeeldm wil worden niet van hoe ik eruitzie , maar om wie ik ben.
Aangezien ik een forumschrijster ben vind ik dit plaatje van een konijn achter een pc wel een leuke.Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:47

JOLAN931 schreef:

oke jij je zin ik zal mezelf er weer opzetten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Zijn we dan weer vriendjes Verliefde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:49

ERIKA129 schreef:
oke jij je zin ik zal mezelf er weer opzetten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hahaha, ja, ik zie liever jou dan je kat Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

ow mèènnn... ik had niet goed gekeken...je kat staat er ook nog op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 13 oktober 2011, 21:50
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:50

JOLAN931 schreef:
hahaha, ja, ik zie liever jou dan je kat Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

ow mèènnn... ik had niet goed gekeken...je kat staat er ook nog op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Pfffffffffff kom ik effe goed weg Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:52

ERIKA129 schreef:

Nee.... ik zet mezelf niet op het forum.Geschokte, onthutste smiley wil wel een beetje anoniem blijven....
Enne wat dacht je.... dan komen alle oneerlijkheden uit mijn profiel openbaar Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley

bij serieuze aanvragen wil cootje wel een schetsje sturen...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:56

COOTJE711 schreef:
Nee.... ik zet mezelf niet op het forum.Geschokte, onthutste smiley wil wel een beetje anoniem blijven....
Enne wat dacht je.... dan komen alle oneerlijkheden uit mijn profiel openbaar Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley

bij serieuze aanvragen wil cootje wel een schetsje sturen...

dan vraag ik je nu serieus om n tipje van de sluier op te lichten.
geen angst, ik ben al getrouwd dus er volgt geen reactie als die van Jacob.
(en ziet het was Lea...)
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:57

PIETER649 schreef:
(en ziet het was Lea...)

tsss..... Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:13

PIETER649 schreef:
(en ziet het was Lea...)

Ja wat is er Duitser? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:22

LEANNE226 schreef:
Ja wat is er Duitser? Boze smiley

haha ja dat was schrikken he, voor Jacob... die dacht toen ook: wat heb ik nou weer aan mn fiets hangen!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:23

PIETER649 schreef:
haha ja dat was schrikken he, voor Jacob... die dacht toen ook: wat heb ik nou weer aan mn fiets hangen!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hadden ze toen al fietsen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:27

JOLAN931 schreef:

Das eigenlijk heel simpel, als ik op cm kom, en wordt meteen geconfronteerd met me eigen k hoofd, zie ik toch liever me kater z,n kop Die trekt nog volle zalen, ik niet meer. En mocht er onverwijl iemand intresse hebbe in me kater, kan ze toch nog effe op me profiel mij bekijken. Dat schrikt dan niet gelijk af Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:28

PIETER649 schreef:

Gelukkig betekenen mijn echte namen:rein,kuis,zedig,ingetogen(mijn ouders kenden me toen nog niet goed Engeltje smiley ) en gewijd aan God
die fiets moeten jullie nog terug brengen he.......
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:38

LEANNE226 schreef:
Gelukkig betekenen mijn echte namen:rein,kuis,zedig,ingetogen(mijn ouders kenden me toen nog niet goed Engeltje smiley ) en gewijd aan God
die fiets moeten jullie nog terug brengen he.......

wat zullen je ouders naderhand geschrokken zijn dan Geschokte, onthutste smiley de arme mensjes.
en die fiets kun je terugKOPEN, je zie maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:27

JOLAN931 schreef:

Persoonlijk zie ik dan liever geen profiel foto als een foto die niets zegt.Als we nu toch aan het doorzagen zijn over de eerlijkheid van de profielfoto, en je hebt niets te verbergen en geen angst voor enge exen etc....waarom dan niet gewoon je eigen kop op je profiel?

waarom zouden die foto's of afbeeldingen niet iets van iemand zeggen, waarom zouden ze die erop zetten denk je.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:36

YELNIN491 schreef:
waarom zouden die foto's of afbeeldingen niet iets van iemand zeggen, waarom zouden ze die erop zetten denk je.

Daar kunnen mensen honderd en een redenen voor hebben.
In mijn begin periode op CM had ik ook geen profielfoto aangezien ik doodsbang was dat mijn ex er achter zou komen.

maar dat neemt niet weg dat ik liever iemands hoofd zie om tegen te praten als zijn kat Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:41

JOLAN931 schreef:
Daar kunnen mensen honderd en een redenen voor hebben.
In mijn begin periode op CM had ik ook geen profielfoto aangezien ik doodsbang was dat mijn ex er achter zou komen.

maar dat neemt niet weg dat ik liever iemands hoofd zie om tegen te praten als zijn kat Knipoog smiley

vind het wel een lief beessie Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:51

YELNIN491 schreef:

Jij mag dat Knipoog smiley Ik vind dattie een kattekop heeft Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zat even na te denken over wat het zou kunnen zeggen over de eigenaar van zowel de kat als het profiel.
En ik kan alleen bedenken dat die persoon heeeeel kattig is Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 01:14

YELNIN491 schreef:

Het is gewoon een droppie van een beestje. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 11:51

JOLAN931 schreef:
Jij mag dat Knipoog smiley Ik vind dattie een kattekop heeft Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zat even na te denken over wat het zou kunnen zeggen over de eigenaar van zowel de kat als het profiel.
En ik kan alleen bedenken dat die persoon heeeeel kattig is Knipoog smiley

Huilende smiley, smiley in tranen Dan ben ik wel een heeeeeeele erge kattekop met twee katten Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 13:28

ERIKA129 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Dan ben ik wel een heeeeeeele erge kattekop met twee katten Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

sekur! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt lol
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 15:36

JOLAN931 schreef:
sekur! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt lol

Dit hoort dan dus bij het voor mij slechtste moment van de dag Gefrustreerde smiley
Zit dus op de verkeerde topic Huilende smiley, smiley in tranen

maar mijn profiel is wel eerlijk en klopt als een bus Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 16:46

ERIKA129 schreef:
Dit hoort dan dus bij het voor mij slechtste moment van de dag Gefrustreerde smiley
Zit dus op de verkeerde topic Huilende smiley, smiley in tranen

maar mijn profiel is wel eerlijk en klopt als een bus Knipoog smiley

Geloof me...er zullen vast mannen zijn die op dubbele kattekoppen vallen Clown smiley als ik een man was geweest..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verliefde smiley Coole smiley met zonnebril

Dat is dan direct weer je mooiste moment van de dag

Laatst aangepast door
JOLAN931
op vrijdag 14 oktober 2011, 16:47
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:36

JOLAN931 schreef:
Geloof me...er zullen vast mannen zijn die op dubbele kattekoppen vallen Clown smiley als ik een man was geweest..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verliefde smiley Coole smiley met zonnebril

He gelukkig je maakt mijn dag weer goed Lachende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 18:13

JOLAN931 schreef:

Erika dan wordt het 2 halen 1 betalen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 18:17

COOTJE711 schreef:
Erika dan wordt het 2 halen 1 betalen Knipoog smiley

2 mannen tegelijk???
Datr staat niet op mijn profiel hoor Geschokte, onthutste smiley
Wel twee lieve kattekoppen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 18:33

ERIKA129 schreef:
2 mannen tegelijk???
Datr staat niet op mijn profiel hoor Geschokte, onthutste smiley
Wel twee lieve kattekoppen Knipoog smiley

Neeeh.... 2 kattekoppen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CLAUWTJE606

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:23

GABY639 schreef:
alleenstaand/ nooit gehuwd
maar wel kinderen.....
hoe doe je dat? waarom vul je niet in dat je gescheiden bent?
Denk je niet dat dat soort onwaarheden meteen afstoten?
Of ben ik nou gek??

Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het zelf altijd heel vervelend om het woord gescheiden in te vullen. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen en ja, ik ben getrouwd geweest. Ik wil niet teveel herinnerd worden aan mn ex.
Bovendien heb ik een achteraankomertje gekregen via een kortstondige relatie. Er zijn dus ook mensen die zoiets overkomen. En dan kan ik in mijn profiel zetten dat ik alleenstaand ben/ nooit gehuwd.

Ik zou het erger vinden als er zou staan: geen kinderen terwijl hij ze wel heeft
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:36

CLAUWTJE606 schreef:
Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het zelf altijd heel vervelend om het woord gescheiden in te vullen. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen en ja, ik ben getrouwd geweest. Ik wil niet teveel herinnerd worden aan mn ex.
Bovendien heb ik een achteraankomertje gekregen via een kortstondige relatie. Er zijn dus ook mensen die zoiets overkomen. En dan kan ik in mijn profiel zetten dat ik alleenstaand ben/ nooit gehuwd.

Ik zou het erger vinden als er zou staan: geen kinderen terwijl hij ze wel heeft

Sorry, maar ik vind dat precies hetzelfde. je was ooit getrouwd, invullen dat je nooit getrouwd bent geweest is dus gewoon liegen, net als iemand die invult geen kinderen te hebben en ze toch heeft liegt.
Het kindje uit een kortstondige relatie maakt niet dat er daarvoor nooit een huwelijk geweest is.

Ik ben ook gescheiden, ik vind het ook niet fijn om aan mn ex herinnerd te worden, maar hij maakt nu eenmaal deel uit van mn verleden. En wat er ook aan de scheiding vooraf ging, of wat erna gebeurd is, hij is en blijft de vader van mijn kinderen.

Voor jou en mij is het misschien geen probleem om een relatie te beginnen met iemand die eerder een relatie gehad heeft of getrouwd geweest is, maar er is een groep mensen voor wie dat wel uitmaakt.
En beginnen met leugens lijkt me niet echt een goede start.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 07:51

CLAUWTJE606 schreef:

ANNETTE792 schreef:
Sorry, maar ik vind dat precies hetzelfde. je was ooit getrouwd, invullen dat je nooit getrouwd bent geweest is dus gewoon liegen, net als iemand die invult geen kinderen te hebben en ze toch heeft liegt.
Het kindje uit een kortstondige relatie maakt niet dat er daarvoor nooit een huwelijk geweest is.

Ik ben ook gescheiden, ik vind het ook niet fijn om aan mn ex herinnerd te worden, maar hij maakt nu eenmaal deel uit van mn verleden. En wat er ook aan de scheiding vooraf ging, of wat erna gebeurd is, hij is en blijft de vader van mijn kinderen.

Voor jou en mij is het misschien geen probleem om een relatie te beginnen met iemand die eerder een relatie gehad heeft of getrouwd geweest is, maar er is een groep mensen voor wie dat wel uitmaakt.
En beginnen met leugens lijkt me niet echt een goede start.

Quote:
Sorry, maar ik vind dat precies hetzelfde. je was ooit getrouwd, invullen dat je nooit getrouwd bent geweest is dus gewoon liegen

Annette, ik vind wel dat jij Clauwtje hier een beetje onterecht, terecht loopt te wijzen.

Dit topic heet 'Hoe eerlijk is je profiel? en niet "Leg eens uit waarom jij je profiel eerlijk vind?"

Clauwtje legt hier uit waarom ze het heel vervelend vind het woord 'gescheiden' in te vullen.

En dat dáárom niet doet.

Eigenlijk is ze dus wel eerlijk....

En waarom het, naar de letter, niet eerlijk is, dát snapt ze denk ik wel....

Dát snap een kind van drie ook.....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 Volgende
Pagina 4 van 14