Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:06
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
Erika toch, wil je niet nog 1x je hand over je hart strijken en een nieuwe lijst maken? Er zijn zoveel goede tips Of je je ware liefde dan nog gaat ontmoeten is dan maar de vraag natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:01
|
|
|
PIETER649 schreef: | prima, voor mijn part was er al een huwelijksvoornemen en was er al consumptie voor het huwelijk... boeiie
ten eerste haal ik dat niet uit jouw woorden, jij had het over "contact" ten tweede was je echt niet de eerste geweest hier op cm die na het eerste beantwoorde mailtje er al volop van uitging dat "de klik" er was en exclusiviteit verlangde... |
Pffff Pieter, wat denk je nu eigenlijk? Dat ik 1 of ander blue pubermeisje ben! We zijn hier allemaal volwassen, hebben allemaal al heel wat meegemaakt. Als ik zoiets op een forum zet, praat ik niet over een man waar ik mailtjes mee heb verstuurd. Ik verlang ook niet van 1x sex dat ik mn trouwjurk al kan bestellen. Na twee loze huwelijksaanzoeken heb je de hoop daarin opgegeven. Maar als een man toekomstplannen maakt, een weekend weg boekt.......dan ga je er vanuit dat er een klik is! Maar als jij iets uit een paar regels niets kan uitmaken moet je niet gelijk oordelen maar contact met de schrijver opnemen en met een beetje geluk krijg je dan een antwoord op al je vragen. Daarna kun je altijd je oordeel nog geven. En wat je verder nog aan reacties geeft: ik reageer er toch niet meer op!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:54
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Over die was he.........mijn man, toen 40, nam mij onaangekondigd mee naar zijn ouders om kennis te maken. We komen het tuinpad op, en zn verbaasde moeder vraagt als eerste: heb je je was niet meegenomen? Zijn antwoord: nee, wel mn nieuwe wasvrouwtje....
Dat stond inderdaad niet in z'n profiel, dus misschien een optie : wie doet je was? |
Wahahahaahaha dat meen je niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 19:34
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Omdat je vrouw een ijskonijn is ... de man die zoiets zegt, zou zich eens moeten afvragen "wat is de reden dat mijn vrouw een ijskonijn is geworden?" ... Oorzaak en gevolg ... |
Ik gebruikte dat voorbeeld omdat iemand een paar pagina's terug dat gebruikte als voorbeeld. Heb het zelf ervaren dus er is inderdaad een oorzaak en gevolg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 19:31
|
|
|
PIETER649 schreef: | wat verwacht jij dan? dat als jij contact krijgt met een man en er hooguit wat telefonisch of emailcontact is geweest dat hij al zn andere contacten afkapt??
in mijn ogen is het pas nodig om je voelsprieten na begin van een relatie in te trekken, eerder niet!!! |
Pieter,
Bij ons ging het heel wat verder dan alleen mailen en bellen hoor. En die activiteiten bleek ie dus ook met andere vrouwen te doen. Niet oordelen over iets waar je geen weet van hebt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:58
|
|
|
JOLAN931 schreef: | de toon die je aanslaat in je reacties vind ik walgelijk denigrerend shanita!
JA!!! omdat iemand vreemdgaat ja!!!
ooit wel eens getrouwd geweest met een vreemdganger, shanita?? wat maakt het uit wat iemand er toe doet besluiten om vreemd te gaan? niets toch? vreemd gaan is vreemd gaan, punt uit. |
Dames, wel beetje liever tegen elkaar he!! Maar kben het wel beetje met Jolan eens.....vreemd gaan is vreemd gaan! Of het eenmalig is, al drie jaar, omdat je vrouw een ijskonijn is, omdat het niet meer gezellig is........je doet je partner er ontiegelijk veel pijn mee! Ik vind persoonlijk dat, als het niet meer gaat, of je wordt verliefd op een ander dat je eerst naar jezelf kijkt en er over praat met je partner. Je praat met elkaar, lukt dat niet ga je in relatietherapie. Maar dan heb je er wel voor gevochten. Als je het idee hebt dat het allemaal niet gaat werken en je wilt gaan voor je nieuwe vlam dan ga je eerst weg en dan pas begin je aan je nieuwe vlam!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm..... en toch mis ik er nog een paar: - Single, en mijn moeder blijft mijn was doen (beneden 25) - Single, en mijn moeder blijft mijn was doen (boven 25) - In een commune - woon samen met mijn schildpad - ik woon bij mijn Jack Russell in huis - etc...... |
Wahahahahahah heb van de week naar wie trouwt mn zoon gekeken. Moet er gelijk aan denken als ik dat lees over de was....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Lijkt me gaaf om zoveel kinderen te hebben
|
Is het ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:49
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Voor mij is het juist een van de belangrijkste redenen om te weten waardoor of waarom iemand alleenstaand is geworden. Zo chatte ik al geruime tijd met een man waar ik in het pakembeet 50ste gesprek pas achter kwam dat deze man gescheiden was doordat hij vreemdgegaan was.
Voor mij is dit per direct het einde van alle gesprekken geweest. Ik heb zwaar de pest aan zulke mensen, en ik weet dat ik hierin absoluut de enige niet ben. |
Hoi Jolan,
Afgelopen zomer heb ik een weduwnaar leren kennen. Lief, aardig, attent. Kende hem van 15 jaar terug. Maar bleek naast mij contact te hebben met nog meer vrouwen.................... Dus het zegt helemaal niets over de persoon. Je kunt ook nooit getrouwde mannen treffen die ieder weekend met een ander daten! Jij hebt ontiegelijk veel pech gehad maar het zegt niet dat alle mannen zo zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:07
|
|
|
CLAUWTJE606 schreef: | Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het zelf altijd heel vervelend om het woord gescheiden in te vullen. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen en ja, ik ben getrouwd geweest. Ik wil niet teveel herinnerd worden aan mn ex. Bovendien heb ik een achteraankomertje gekregen via een kortstondige relatie. Er zijn dus ook mensen die zoiets overkomen. En dan kan ik in mijn profiel zetten dat ik alleenstaand ben/ nooit gehuwd.
Ik zou het erger vinden als er zou staan: geen kinderen terwijl hij ze wel heeft |
Grappig al de reacties die er gekomen zijn. Ook grappig dat ik bekend sta als iemand die heel eerlijk is dan voor leugenaar wordt uitgemaakt. Ik vind het alleen niet prettig om steeds de stempel gescheiden te krijgen. Als ik in mijn profiel ZOU zetten (ik zet heel netjes dat ik gescheiden ben hoor) dat ik alleenstaand ben.............ik ben toch ook alleenstaand. Of dat nu komt omdat ik via een anonieme donor kinderen heb gekregen, met mn ex of ze via een latrelatie heb of ik heb 1x gejeweetwelt....... Ik vind dat juist een aanknopingspunt om te vragen als je geintresseerd bent in mijn profiel. Voor mij maakt het geen drol uit waarom iemand alleenstaand is geworden. ALs ik intresse in het profiel van iemand heb en ik lees alleenstaand met kinderen kan ik er toch gewoon naar vragen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:23
|
|
|
GABY639 schreef: | alleenstaand/ nooit gehuwd maar wel kinderen..... hoe doe je dat? waarom vul je niet in dat je gescheiden bent? Denk je niet dat dat soort onwaarheden meteen afstoten? Of ben ik nou gek?? |
Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het zelf altijd heel vervelend om het woord gescheiden in te vullen. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen en ja, ik ben getrouwd geweest. Ik wil niet teveel herinnerd worden aan mn ex. Bovendien heb ik een achteraankomertje gekregen via een kortstondige relatie. Er zijn dus ook mensen die zoiets overkomen. En dan kan ik in mijn profiel zetten dat ik alleenstaand ben/ nooit gehuwd.
Ik zou het erger vinden als er zou staan: geen kinderen terwijl hij ze wel heeft
|
|
Naar boven |
|
|