ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 17:12

LEANNE226 schreef:
Heb je het filmpje gezien op DWDD? Clown smiley

linkje??? Clown smiley
(tijd voor een DWDD-topic, ipv op het BZV-topic?) Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:09

STEENTJE178 schreef:
linkje??? Clown smiley(tijd voor een DWDD-topic, ipv op het BZV-topic?) Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Reformatorisch dagblad: BZV is onderdeel van duivelse strategie.....er doet nl een homoboer mee.........
Ik vraag me dan af: kijken zij dan ook????? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 10 oktober 2012, 10:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:31

WILLEMIJN232 schreef:
Reformatorisch dagblad: BZV is onderdeel van duivelse strategie.....er doet nl een homoboer mee.........
Ik vraag me dan af: kijken zij dan ook?????

Ik las gisteren dat er 4 miljoen mensen kijken in Nederland..... Knipoog smiley

Ach...dat moet je negeren, blijf je toch houden....(hoe kom ik toch ineens aan deze wijze inzichten..?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:33

WILLEMIJN232 schreef:

Oeps dan doen ze op mn werk ook mee met die duivelse strategie, ze hebben zojuist een (hele lieve) man aangenomen die getrouwd is met een andere man.
Hellup
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:39

ROELANDE345 schreef:
Oeps dan doen ze op mn werk ook mee met die duivelse strategie, ze hebben zojuist een (hele lieve) man aangenomen die getrouwd is met een andere man.
Hellup
Clown smiley

Hebben ze vast het RD nog niet gelezen......Laten we maar hopen dat ze dat ook niet doen in de proeftijd van de goede man...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:50

WILLEMIJN232 schreef:
Hebben ze vast het RD nog niet gelezen......Laten we maar hopen dat ze dat ook niet doen in de proeftijd van de goede man...... Knipoog smiley

mm bij mij opt werk lezen ze massaal de barneveldse krant
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 15:33

http://www.youtube.com/watch?v=hMyCoPbSX-k

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 15:44

WILLEMIJN232 schreef:

dat mag toch niet, tv was toch ook duivels?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 16:24

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=hMyCoPbSX-k

Thomas.

hahaha die is errug grappig
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 19:17

ANNETTE792 schreef:
dat mag toch niet, tv was toch ook duivels?

Moet je daarvoor dan tv kijken????
Ik hoorde....dat zelfs het blad Metro en Spits (en wie leest dat niet) de mededelingen van BZV helemaal beschrijven....dus ook de homo boer...
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 19:26

Interview

Steef de Bruijn, adjunct-hoofdredacteur van het Reformatorisch Dagblad, kreeg maandag de volle laag van vele twitteraars na een column waarin hij Boer zoekt vrouw 'een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen en het homohuwelijk te promoten' noemt. Vandaag reageert De Bruijn: 'Ik hou van homo's, echt, maar heb er grote moeite mee als ze een relatie met elkaar aangaan.'

'Wekelijks worden vier miljoen mensen gehersenspoeld in een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen. Eerst door kijkers wijs te maken dat je de beste levenspartner vindt via een soort ratrace en daarna door de indruk te wekken dat het volstrekt normaal is dat je als man een andere man zoekt om je leven mee te delen', schreef De Bruijn maandag.

Eng, walgelijk, bizar, 15de eeuws, ziek en achterlijk, klonk het veelvuldig op Twitter. Of zoals twitteraar Anne-Marie schrijft: 'Ik las het Reformatorisch Dagblad nog wel eens bij mijn oma, tranen met tuiten gelachen, maar dit is echt triest.'

Het Reformatorisch Dagblad voelde zich geroepen om te reageren op de sociale-mediakritiek en plaatste vandaag een interview met De Bruijn. 'Ik zou een arm willen slaan om elke homo die zich hierdoor gekwetst voelt. Als er afschuw doorklinkt in mijn woorden, is dat zeker niet naar hen persoonlijk bedoeld, maar doel ik op de homolobby.'

Maar toch zegt De Bruijn 'geen letter' terug te nemen van wat hij geschreven heeft. 'Ik heb homo's niet vergeleken met duivels, zoals sommigen twitterden. Ik zie de afbraak van het huwelijk, of dat nu het gevolg is van samenwonen of van de homolobby, als een list van satan, inderdaad. Hij probeert al vanaf het begin, toen God het huwelijk instelde, tweespalt te bewerken en Boer zoekt vrouw of Boer zoekt man past prima in zijn strategie. Dat zo'n programma massaal bekeken wordt, bewijst het succes daarvan.'

Ook ontkent De Bruijn dat hij het programma nooit zou hebben bekeken. In zijn eerste column schrijft hij: 'Over de inhoud kan ik weinig vertellen omdat ik niet bij die 4 miljoen Nederlanders hoor, maar van tijd tot tijd hoor ik anderen erover praten.' Vandaag zegt De Bruijn: 'Natuurlijk heb ik daar eerst naar gekeken voor ik erover schreef. Maar niet op zondag.'

Of hij met zijn repliek de angel uit de kritiek heeft getrokken valt te betwijfelen. Zoals twitteraar Piter het verwoordt: 'Als die Reformatorisch Dagblad-knul een arm om mij heen legt, krijgt 'ie een knal tegen z'n ......'

of: Als de Bond tegen het Vloeken nou ook eens zou schrikken van zo'n artikel in het Reformatorisch Dagblad.....(Marieke)

Tja,

Thomas, vreemd dat de hoofdredacteur van het RD satan zo goed kent dat hij zijn listen weet. Kennelijk heeft hij van satan meer verstand dan van zijn andersgeaarde medechristenen. Of van beiden niet, natuurlijk.

Bron: Trouw, 9 oktober 2012.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 10 oktober 2012, 20:24
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 19:47

Laten we het er maar op houden dat hij van beiden geen verstand heeft.
Foei toch, dat hij gekeken heeft! Maar gelukkig niet op zondag…..
Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 20:35

Thomas, ere wie ere toekomt dus heb ik hem verwijderd

Laatst aangepast door
PIETER619
op woensdag 10 oktober 2012, 20:42
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 20:54

JANS221 schreef:
Laten we het er maar op houden dat hij van beiden geen verstand heeft.
Foei toch, dat hij gekeken heeft! Maar gelukkig niet op zondag…..
Gefrustreerde smiley

Nee zeg, op zondag naar zonde kijken...........het most niet magge
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 21:15

WILLEMIJN232 schreef:

Ja , ik kijk ook wel eens W-tje ( als ik niet in slaap val) Knipoog smiley

Visser die het RD ook leest , doorneemt , maar nog niks over BZV gelezen heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 21:16

30-09-2012

Boer Gijsbert en Femke, bekend uit de vorige reeks Boer zoekt Vrouw, hebben een dochtertje gekregen. Het meisje heet Marije Sophia en werd op 30 september geboren. Moeder en dochter maken het goed, zo meldt de KRO.

Laatst aangepast door
JANS221
op woensdag 10 oktober 2012, 21:17
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:20

zo te zien , zo te lezen , was het afgelopen zondag wel een heeeeele saaie aflevering. Sja , als die dierenarts van Henrieke ook niet veel meer te vertellen heeft dan alleen dat zn stoel kraakt .... sja.
Hoe stom kon ze zijn om juist diegene die af en toe nog wát te zeggen had , naar huis te sturen . Saaie boel hoor . Ben maar in slaap gevallen. Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE972

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 00:16

Ik merk dat ik anders naar dit seizoen kijk dan naar het vorige. Toch wel vanwege Willem die er in zit. Alle heisa in de krant, en gesprekken die er over gaan, doen me toch wel met voorzichtiger ogen kijken naar het programma.

Ik merk dat ik alleen kan genieten van Henrieke, Henk en Martin.
Wel jammer hoor dat Henrieke misschien wel niemand vind. Maar zal er toch nog een doorbraak komen?? Daar wacht ik wel op!
Hilarisch was wel dat er op de app van BzV een uitleg werd gegeven over waarom ze nog steeds sate aten bij Aad. Was de wraaksate dan wel doorgekomen of was het toeval? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 12:19

LIELIE972 schreef:
Ik merk dat ik anders naar dit seizoen kijk dan naar het vorige. Toch wel vanwege Willem die er in zit. Alle heisa in de krant, en gesprekken die er over gaan, doen me toch wel met voorzichtiger ogen kijken naar het programma.

Ik merk dat ik alleen kan genieten van Henrieke, Henk en Martin.
Wel jammer hoor dat Henrieke misschien wel niemand vind. Maar zal er toch nog een doorbraak komen?? Daar wacht ik wel op!
Hilarisch was wel dat er op de app van BzV een uitleg werd gegeven over waarom ze nog steeds sate aten bij Aad. Was de wraaksate dan wel doorgekomen of was het toeval? Clown smiley

De opnames zijn natuurlijk al veel eerder gemaakt.....de boeren hebben zwijgplicht over wie ze kiezen.
Dus ik denk dat de wraaksate gewoon gegeten is is dat men nu achteraf pas ziet hoe bizar dat overkomt.

Trouwens De Wereld Draait Door had een fantastische poppetjes analyse met Sanne Wallis de Vries en dominee Gremdaat Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 13:25

Eigenlijk keek ik op zondag nooit tv.....niet zo zeer uit principe hoor, maar gewoon omdat ik vond dat ik wel één dag zonder tv kon. Nu kijk ik elke zondagavond BZV, want een hele lieve kennis van mij speelt mee (we hebben samen op zwangerschapsgym gezeten) Ik hoop dat ze het wordt, ze zijn nu nog met zn tweeen, dus fiftyfifty kans....(Zelf weet ze het natuurlijk allang, maar ze heeft zwijgplicht....wel spannend hoor, ik gun het haar zo!)
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 16:57

JOCHEBED148 schreef:
Eigenlijk keek ik op zondag nooit tv.....niet zo zeer uit principe hoor, maar gewoon omdat ik vond dat ik wel één dag zonder tv kon. Nu kijk ik elke zondagavond BZV, want een hele lieve kennis van mij speelt mee (we hebben samen op zwangerschapsgym gezeten) Ik hoop dat ze het wordt, ze zijn nu nog met zn tweeen, dus fiftyfifty kans....(Zelf weet ze het natuurlijk allang, maar ze heeft zwijgplicht....wel spannend hoor, ik gun het haar zo!)

Dan heb jij het, denk ik, over die bruinharige dame, die bij Martin overgebleven is, die komt idd heel lief, warm en hartelijk over.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 18:17

DIANA556 schreef:
Dan heb jij het, denk ik, over die bruinharige dame, die bij Martin overgebleven is, die komt idd heel lief, warm en hartelijk over.

Ja he Diana, het is een superlieve schat! We zijn bijna samen bevallen....ik 4 dagen eerder.....dat schept ook een band! Ik hoop ook dat ze het wordt, en ik vind het erg naar voor Swaentje die narigheid van thuis kreeg...nu maar hopen dat het goed afloopt....
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 15:52

JOCHEBED148 schreef:
Ja he Diana, het is een superlieve schat! We zijn bijna samen bevallen....ik 4 dagen eerder.....dat schept ook een band! Ik hoop ook dat ze het wordt, en ik vind het erg naar voor Swaentje die narigheid van thuis kreeg...nu maar hopen dat het goed afloopt....

Ik hoop, dat Martin voor jouw lieve vriendin kiest, maar heb jij de blik gezien in Martin zijn ogen, toen hij Swaen haar hand vasthield, als het een stripverhaal was, dan zag je "hartjes" richting haar kant gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 01:07

DIANA556 schreef:
Ik hoop, dat Martin voor jouw lieve vriendin kiest, maar heb jij de blik gezien in Martin zijn ogen, toen hij Swaen haar hand vasthield, als het een stripverhaal was, dan zag je "hartjes" richting haar kant gaan.
n
Ja he Diana, ik kan alleen maar hopen....Wilma had een hoop verdriet in haar leven....weduwe...ik was erbij toen haar man, de vader van haar kids werd begraven...maar weet dus niet wat Swaentje allemaal voor verdriet had.....ben een "bietje bevooroordeeld" dus he....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 13:15

Ik heb gisteren ook eens naar BZV gekeken...Ik vind dat Yvon te weinig in beeld komt. Ook kan ik er niet tegen dat enkele deelnemers zullen afgewezen worden. Mijn gevoelig hart kan daar niet tegen.
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 13:18

FRANKT627 schreef:
Ik heb gisteren ook eens naar BZV gekeken...Ik vind dat Yvon te weinig in beeld komt. Ook kan ik er niet tegen dat enkele deelnemers zullen afgewezen worden. Mijn gevoelig hart kan daar niet tegen.

Aha...dus jij bent er één van "grote mond, met een klein hartje".
En, dat de deelnemers afgewezen kunnen worden, tja, dat wisten ze van tevoren, he.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 13:34

DIANA556 schreef:
Aha...dus jij bent er één van "grote mond, met een klein hartje".
En, dat de deelnemers afgewezen kunnen worden, tja, dat wisten ze van tevoren, he.

Ja, ik ben veel te braaf en te lief voor deze wereld.

Tuurlijk weten ze op voorhand dat ze kunnen afgewezen worden maar sommige hebben de hoop dat er meer kan ontstaan en dan die keiharde afwijzing vind ik maar heel erg. BZV is dus ook een datesite waar je keihard op je bek kan gaan.

Ach, binnenkort is het Sinterklaasjournaal weer op de buis...dat is ook best spannend Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 15:59

FRANKT627 schreef:
Ja, ik ben veel te braaf en te lief voor deze wereld.

Tuurlijk weten ze op voorhand dat ze kunnen afgewezen worden maar sommige hebben de hoop dat er meer kan ontstaan en dan die keiharde afwijzing vind ik maar heel erg. BZV is dus ook een datesite waar je keihard op je bek kan gaan.

Ach, binnenkort is het Sinterklaasjournaal weer op de buis...dat is ook best spannend Lachende smiley

Sint Nicolaas is tenminste heilig en celibatair
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 16:01

INGE721 schreef:
Sint Nicolaas is tenminste heilig en celibatair
Knipoog smiley

Hij is haast een evenbeeld van mij...
Naar boven