Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 11:29
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | een beetje yoga is nog steeds occult. We hebben hier voldoende bewijs voor gezien, zelfs in de bijdrages op dit forum. |
waar kan ik dat bewijs precies terugvinden, chatuliem?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 11:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | waar kan ik dat bewijs precies terugvinden, chatuliem? | Ik had het voorbeeld eronder gezet toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 11:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat wiil je nu eigenlijk ermee zeggen Shanita? We lezen de bijdrages van Willemijn, maar we zijn het er niet mee eens. Sprekend voor mezelf. Yoga is occult en een beetje yoga is nog steeds occult. We hebben hier voldoende bewijs voor gezien, zelfs in de bijdrages op dit forum. De invloed die het heeft op het geloof is overduidelijk. IJsje vertelde dat ze niet geloofde in een persoonlijke God en dat andere godsdiensten evenveel waarde voor haar hadden. En ze had totaal geen moeite om de zon te begroeten, die zon was voor haar gelijkwaardig aan God. Yoga heeft invloed op hoe je over God denkt. Het verlossingsverhaal van Jezus wordt vervangen, het evangelie verdwijnt naar de achtergrond. Ik begrijp niet dat je dat niet ziet Shanita, en dat je maar volhoudt dat het onschuldig is... |
Ik denk dat Shanita wat meer inzichten heeft dan jij die hebt en heel goed in staat is zelf wat te vinden, dat jij dat niet begrijpt zegt wat over jou, niet over Shanita.....
Je kan nu eenmaal niet verwachten dat mensen hetzelfde denken en voelen zoals je dat zelf doet...waarvoor denk je dat er zoveel kerken zijn? Waarom zit jij in een kleine huis gemeente en niet in een grotere kerk bij Bottenbley? Jij denkt anders over zaken dat is duidelijk maar bestook anderen dan niet steeds met dat zij het fout zien...Jij vind het fout, en dat is heel wat anders dan dat het fout is........ En ik zou zeggen, iedereen weet wel hoe je erover denkt, daarbij ben je over grenzen van anderen gegaan, contacten stukgemaakt, anderen beschuldigt van gebrek aan integriteit en domheid, het is duidelijk zo, hou er nu eens over op......en denk aan de Bijbeltekst: Heb U naaste lief gelijk U zelf.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 10 september 2012, 11:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 11:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat Shanita wat meer inzichten heeft dan jij die hebt en heel goed in staat is zelf wat te vinden, dat jij dat niet begrijpt zegt wat over jou, niet over Shanita.....
Je kan nu eenmaal niet verwachten dat mensen hetzelfde denken en voelen zoals je dat zelf doet...waarvoor denk je dat er zoveel kerken zijn? Waarom zit jij in een kleine huis gemeente en niet in een grotere kerk bij Bottenbley? Jij denkt anders over zaken dat is duidelijk maar bestook anderen dan niet steeds met dat zij het fout zien...Jij vind het fout, en dat is heel wat anders dan dat het fout is........ En ik zou zeggen, iedereen weet wel hoe je erover denkt, daarbij ben je over grenzen van anderen gegaan, contacten stukgemaakt, anderen beschuldigt van gebrek aan integriteit en domheid, het is duidelijk zo, hou er nu eens over op......en denk aan de Bijbeltekst: Heb U naaste lief gelijk U zelf....... |
Waarom probeer jij Chatuliem het zwijgen op te leggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 11:51
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Waarom probeer jij Chatuliem het zwijgen op te leggen? |
Waar bemoei jij je mee????? Verveel je je of zo??? Of wil je gewoon nog even wat olie op het vuur doen om de goede stemming weer terug te krijgen????? Ik denk dat Chatuliem heel goed in staat is zelf een reactie te schrijven op mijn stukje aan hem....wat jij nu doet is bewust een beetje stoken...... Hou het bij je mening over yoga daar gaat dit topic toch over? Dus je bent nog off topic ook....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 10 september 2012, 11:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:02
|
|
|
Here God kijkt niet hoe groot of klein de gemeente is. Hij kijkt boven al of je in de Zoon van Jezus Christus geloofd van hart. Niet in woord maar in daad aan de vruchten herken je de boom. De duivel geloofd ook in de bijbel alleen hij volgt het niet hij wil god zijn en wil vele aanhangers meenemen in zijn koninkrijk de hades in, ook hij komt als een engel des lichts en je vele woorden beloven en geluk geven, geloof het niet want hij is een bedrieger en dat ziet de mens niet. Wees nuchter en waakzaam hang niet de wereld aan en kom tot inkeer van wedergeboorte in Jezus Christus alleen Hij is de enige Weg de Waarheid en het Leven, Niemand komt tot de Vader dan door Mij.
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat Shanita wat meer inzichten heeft dan jij die hebt en heel goed in staat is zelf wat te vinden, dat jij dat niet begrijpt zegt wat over jou, niet over Shanita.....
Je kan nu eenmaal niet verwachten dat mensen hetzelfde denken en voelen zoals je dat zelf doet...waarvoor denk je dat er zoveel kerken zijn? Waarom zit jij in een kleine huis gemeente en niet in een grotere kerk bij Bottenbley? Jij denkt anders over zaken dat is duidelijk maar bestook anderen dan niet steeds met dat zij het fout zien...Jij vind het fout, en dat is heel wat anders dan dat het fout is........ En ik zou zeggen, iedereen weet wel hoe je erover denkt, daarbij ben je over grenzen van anderen gegaan, contacten stukgemaakt, anderen beschuldigt van gebrek aan integriteit en domheid, het is duidelijk zo, hou er nu eens over op......en denk aan de Bijbeltekst: Heb U naaste lief gelijk U zelf....... | Leg mij eens uit waarom ik jouw mening belangrijker zou vinden dan de bijbel? Omdat je het zo vriendelijk zegt ofzo? Ik verwacht echt niet dat iedereen hetzelfde denkt als ik. En ik mag daar gerust tegen in gaan. En we hebben nog altijd de Bijbel die over bepaalde onderwerpen ook nog een mening heeft. Uiteraard heb je ruimte voor verschillende interpretaties, maar als de bijbel bv rood schrijft, dan kun je er geen bruin van maken... Jij hebt zelf contacten stukgemaakt, mede door je eigen keuze. Persoonlijk vind ik het heel jammer allemaal dat je die kant opgegaan bent. Maar soms laat God toe dat mensen een weg gaan die niet de Zijne is.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 10 september 2012, 12:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Waar bemoei jij je mee????? Verveel je je of zo??? Of wil je gewoon nog even wat olie op het vuur doen om de goede stemming weer terug te krijgen????? Ik denk dat Chatuliem heel goed in staat is zelf een reactie te schrijven op mijn stukje aan hem....wat jij nu doet is bewust een beetje stoken...... Hou het bij je mening over yoga daar gaat dit topic toch over? Dus je bent nog off topic ook.... | Ik vraag me af wie er werkelijk aan het stoken is Wmijn. Bovenstaand stukje zal zeker niet geciteerd worden door Shanita.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Leg mij eens uit waarom ik jouw mening belangrijker zou vinden dan de bijbel? Omdat je het zo vriendelijk zegt ofzo? Ik verwacht echt niet dat iedereen hetzelfde denkt als ik. En ik mag daar gerust tegen in gaan. En we hebben nog altijd de Bijbel die over bepaalde onderwerpen ook nog een mening heeft. Uiteraard heb je ruimte voor verschillende interpretaties, maar als de bijbel bv rood schrijft, dan kun je er geen bruin van maken... |
Nu praat je jezelf tegen.....jij vind misschien iets rood en ik blauw van de Bijbel juist door die verschillende interpretaties....Jij hebt ook kennis van Hebreeuws en Grieks en dat weet je ook dat nuances een wereld van verschil kunnen maken in hoe je de Bijbel leest... Jij mag van mij vinden wat je vind, hoeft het ook helemaal niet met me eens te zijn en dat is ook het mooie aan discussiëren toch? Met het veroordelen echter heb ik wat meer moeite.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:15
|
|
|
Of heeft de duivel het juist heel goed op een rijtje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vraag me af wie er werkelijk aan het stoken is Wmijn. Bovenstaand stukje zal zeker niet geciteerd worden door Shanita..... |
Ik schrijf jou persoonlijk een stukje en dan vind ik het stoken als Carmen heel bewust daar een snerende opmerking over maakt.....
Maar ja, Jij vind ook dat Solafide aardig en correcte dingen zegt en ik vind dat schandalig dus daar zijn wij het ook niet over eens.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:16
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nu praat je jezelf tegen.....jij vind misschien iets rood en ik blauw van de Bijbel juist door die verschillende interpretaties....Jij hebt ook kennis van Hebreeuws en Grieks en dat weet je ook dat nuances een wereld van verschil kunnen maken in hoe je de Bijbel leest... Jij mag van mij vinden wat je vind, hoeft het ook helemaal niet met me eens te zijn en dat is ook het mooie aan discussiëren toch? Met het veroordelen echter heb ik wat meer moeite....... | tja, jij leest voortdurend veroordelingen, waar heb ik mensen veroordeeld? Ik heb alleen maar gesteld dat je zelf een keuze gemaakt hebt. En die keuze is jouw verantwoording tegenover God. Volgens mij werkt het ook zo. De mens maakt zijn keuzes, en die keuzes zelf zullen een rol spelen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:17
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik schrijf jou persoonlijk een stukje en dan vind ik het stoken als Carmen heel bewust daar een snerende opmerking over maakt.....
Maar ja, Jij vind ook dat Solafide aardig en correcte dingen zegt en ik vind dat schandalig dus daar zijn wij het ook niet over eens..... | Je ziet zelf niet wat voor opmerkingen je zelf maakt? Ze had toch gelijk, dat je mij de mond wilde snoeren? En eerlijk gezegd vind ik jouw reactie heel overdreven, ik zie nergens die sneer. Wat ben jij overgevoelig zeg. Ik heb nergens geschreven dat Sola aardige dingen gezegd heeft. Want sommige dingen kun je nu eenmaal niet aardig zeggen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 10 september 2012, 12:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:23
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nu praat je jezelf tegen.....jij vind misschien iets rood en ik blauw van de Bijbel juist door die verschillende interpretaties....Jij hebt ook kennis van Hebreeuws en Grieks en dat weet je ook dat nuances een wereld van verschil kunnen maken in hoe je de Bijbel leest... Jij mag van mij vinden wat je vind, hoeft het ook helemaal niet met me eens te zijn en dat is ook het mooie aan discussiëren toch? Met het veroordelen echter heb ik wat meer moeite....... | Idd de Bijbel is geschreven in het Hebreeuws en Grieks en Aramees. En er zijn veel betekenisnuances mogelijk. Maar om dat als argument aan te voeren waarom we verschillende meningen hebben is niet juist. Als we samen een stukje Hebreeuws zouden vertalen zou dat aardig overeenkomen. De interpretatie en de theologie zijn verschillend. Maar dat heeft niks met de grondtekst te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | tja, jij leest voortdurend veroordelingen, waar heb ik mensen veroordeeld? Ik heb alleen maar gesteld dat je zelf een keuze gemaakt hebt. En die keuze is jouw verantwoording tegenover God. Volgens mij werkt het ook zo. De mens maakt zijn keuzes, en die keuzes zelf zullen een rol spelen.... |
ik had mezelf het 12e gebod opgelegd (11e gebod is een café) niet meer te reageren omdat de meningen duidelijk zijn. Toch word me iets niet helemáál helder en dat is wat je nu toch steeds bedoeld met de keuze die Willemijn heeft gemaakt. Wat bedoel/insinueer je daar eigenlijk mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:26
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:30
|
|
|
- Beproeft de geesten of ze uit God zijn (1Joh.4:1) Geesten zijn te herkennen aan de uitwerking. Zo brengt iedere goede boom goede vruchten voort, maar de slechte boom brengt slechte vruchten voort. Een goede boom kan geen slechte vruchten dragen, of een slechte boom goede vruchten dragen….. Zo zult gij hen dan aan hun vruchten kennen.(Mat.7:17-20)
- Alles is rein voor de reinen, maar voor hen die besmet en onbetrouwbaar zijn, is niets rein. Maar bij hen zijn zowel het denken als het geweten besmet. (Titus 1:15) Als we met onze handen in de teer gezeten hebben, zal alles wat we aanpakken door teer besmet worden. Zo is het ook met ons hart (het centrum van ons denken), als dat onrein is wordt alles wat er binnenkomt onrein (en ook alles wat er uitkomt.) Daarom staat er ook het volgende advies : “zichzelf onbesmet van de wereld bewaren.” (Jac.1:27)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:39
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | - Beproeft de geesten of ze uit God zijn (1Joh.4:1) Geesten zijn te herkennen aan de uitwerking. Zo brengt iedere goede boom goede vruchten voort, maar de slechte boom brengt slechte vruchten voort. Een goede boom kan geen slechte vruchten dragen, of een slechte boom goede vruchten dragen….. Zo zult gij hen dan aan hun vruchten kennen.(Mat.7:17-20)
- Alles is rein voor de reinen, maar voor hen die besmet en onbetrouwbaar zijn, is niets rein. Maar bij hen zijn zowel het denken als het geweten besmet. (Titus 1:15) Als we met onze handen in de teer gezeten hebben, zal alles wat we aanpakken door teer besmet worden. Zo is het ook met ons hart (het centrum van ons denken), als dat onrein is wordt alles wat er binnenkomt onrein (en ook alles wat er uitkomt.) Daarom staat er ook het volgende advies : “zichzelf onbesmet van de wereld bewaren.” (Jac.1:27) |
Even voor de helderheid, ik neem aan dat dit slaat op o.a. Willemijn? Je zet het neer in zijn algemeenheid maar het is duidelijk een reactie die persoonlijk is bedoelt en die iemand in een verkeerd perspectief kan zetten ten opzichte van anderen. Toch? Voor een GOEDE communicatie en voordat ik verkeerd interpreteer wil ik dat wel horen. Het roept de volgende gedachte bij me op: ik denk dat jij niets weet van de uitwerking van de vruchten in Willemijns of andermans persoonlijke leven. Want dat bedoel je toch neem ik aan, met je bijdragen?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 10 september 2012, 12:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:47
|
|
|
JOL252 schreef: | Even voor de helderheid, ik neem aan dat dit slaat op o.a. Willemijn? Je zet het neer in zijn algemeenheid maar het is duidelijk een reactie die persoonlijk is bedoelt en die iemand in een verkeerd perspectief kan zetten ten opzichte van anderen. Toch? Voor een GOEDE communicatie en voordat ik verkeerd interpreteer wil ik dat wel horen. Het roept de volgende gedachte bij me op: ik denk dat jij niets weet van de uitwerking van de vruchten in Willemijns of andermans persoonlijke leven. Want dat bedoel je toch neem ik aan, met je bijdragen? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 13:02
|
|
|
JOL252 schreef: | ik had mezelf het 12e gebod opgelegd (11e gebod is een café) niet meer te reageren omdat de meningen duidelijk zijn. Toch word me iets niet helemáál helder en dat is wat je nu toch steeds bedoeld met de keuze die Willemijn heeft gemaakt. Wat bedoel/insinueer je daar eigenlijk mee? | Er zijn mensen die geloven dat wat in je leven gebeurt de wil van God is en het niks te maken heeft met de keuzes die je maakt. Mijn idee is anders. Ik geloof nl. dat je ook heel wat zelf eraan kunt doen. De indruk die ik krijg, is dat mensen denken dat het nogal vrijblijvend is waar we over schrijven. Het tegendeel is waar. Soms kunnen je eigen keuzes ervoor zorgen dat je in de problemen komt. Ik heb de indruk dat in de bijdrages van Willemijn duidelijk naar voren komt, dat ze niet meer open staat voor andere gedachten en daarmee zelf een keuze gemaakt heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 15:47
|
|
|
zwaantje, ik denk dat voor jou plaatjes erg duidelijk zijn.(beeldende boodschap) dat geld echter voor de meeste mensen in mindere mate. plaatjes kunnen helpen om je manier van denken te structureren of bepaalde lijnen in je denken aan te brengen/in kaart te brengen. niet iedereen doet dat aan de hand van plaatjes; de meeste mensen hebben woorden nodig om je boodschap te kunnen ontvangen.
ik weet dat je graag deelt hoe je denkt, en dat het lastig kan zijn om daarbij woorden te gebruiken, maar je boodschap is mij ook niet geheel duidelijk. wil je een poging wagen om te probéren het me duidelijk te maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 17:24
|
|
|
1e keer dat een kind na school gaat is om te leren maakt allerlei opdrachtjes door kleuren en veel kijken in de pauze veel spelen met anderen en zelf spelen
Ben je verder van leeftijd ga je leren lezen leren schrijven Je krijgt dan huiswerk mee om te oefenen voor een cijfer Als je fouten maakt en niet weet vraag je Meester om uitleg Begin je dat éénmaal door te krijgen waar het om gaat
Je word ouder je hebt een diploma op zak en gaat op zoek na werk om meer praktijk ervaringen op doen Want wie niet werkt zal ook niet eten vinden
Samengevat:
Door eenvoudigheid en accepteren na Gods Woord Groei je verder in geloof het is alleen zelf ook willen Want gaan we tegen de draad in op eigenwijze manier Zal het ook niet vinden want men is gesluierd en doofstom
Aan de vruchten herken je de boom
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 17:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De familie Phelps was de afgelopen week weer voor de tv,die delen je mening maar hun plaatjes zijn een stuk heftiger........ze denken ook de waarheid te verkondigen.........wel interessant om naar te kijken trouwens...... http://www.godhatesfags.com/ |
Ik heb het vanmiddag nog eens in zijn geheel gezien bij Uitzending Gemist en wat een fanatici...Zij draaien in hun cirkeltje rond van wat goed is of liever gezegd, wat zij denken wat goed is volgens de Bijbel en gaan daar over ethische grenzen heen.........en niet zo zuinig ook..... Zij verwachten van de ander dat zij het geloof net zo gaan beleven als zij.....anders ga je naar de hel.....en wat een oordelen....triest....ik heb er geen ander woord voor......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 10 september 2012, 17:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 17:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb het vanmiddag nog eens in zijn geheel gezien bij Uitzending Gemist en wat een fanatici...Zij draaien in hun cirkeltje rond van wat goed is of liever gezegd, wat zij denken wat goed is volgens de Bijbel en gaan daar over ethische grenzen heen.........en niet zo zuinig ook..... Zij verwachten van de ander dat zij het geloof net zo gaan beleven als zij.....anders ga je naar de hel.....en wat een oordelen....triest....ik heb er geen ander woord voor...... |
Ik kan niet anders dan concluderen dat er angst door dat geloof heen verweven zit en onzekerheid... maar dit niet onder ogen kunnen zien. Daardoor vooral naar de ander kijkend die niet in de sporen der vaderen loopt zodat men zichzelf zeker voelt en bevestigd in hun eigen overtuigingen...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 10 september 2012, 17:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 18:17
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik kan niet anders dan concluderen dat er angst door dat geloof heen verweven zit en onzekerheid... maar dit niet onder ogen kunnen zien. Daardoor vooral naar de ander kijkend die niet in de sporen der vaderen loopt zodat men zichzelf zeker voelt en bevestigd in hun eigen overtuigingen... |
Dat bedacht ik me ook.....zag je al aan de voorganger toen de vraag gesteld werd hoeveel kinderen hij had....(een aantal zijn uit die sekte) hij wilde geen antwoord geven en werd onheus......het kwam te dichtbij dus.....en eerlijk was hij dus ook niet..... Ik heb ze werkelijk alleen maar horen afgeven en nu niet gehoord hoe zij hun geloof beleven en zien....Ja, dat zij in de hemel komen en jij en ik en vele anderen niet, dat is de boodschap......En ze mogen -denken ze- ook van alles over de ander zeggen.......zonder enige scrupules..... Jammer dat er niemand aan het woord kwam die er uit gestapt is...
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 10 september 2012, 18:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 18:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb het vanmiddag nog eens in zijn geheel gezien bij Uitzending Gemist en wat een fanatici...Zij draaien in hun cirkeltje rond van wat goed is of liever gezegd, wat zij denken wat goed is volgens de Bijbel en gaan daar over ethische grenzen heen.........en niet zo zuinig ook..... Zij verwachten van de ander dat zij het geloof net zo gaan beleven als zij.....anders ga je naar de hel.....en wat een oordelen....triest....ik heb er geen ander woord voor...... | Wat heeft dit met yoga te maken??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 19:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat heeft dit met yoga te maken?? |
niks met yoga....
heeft wel te maken met fanatici die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze anderen met bijbel in de hand veroordelen.
Chat, je kunt deze discussie niet winnen, accepteer dat er andere meningen bestaan en wees blij dat jij jouw mening OOK mag hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 19:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | niks met yoga....
heeft wel te maken met fanatici die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze anderen met bijbel in de hand veroordelen.
Chat, je kunt deze discussie niet winnen, accepteer dat er andere meningen bestaan en wees blij dat jij jouw mening OOK mag hebben. | tja, dat is Amerika he. Altijd land van uitersten.
|
|
Naar boven |
|
|