Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 22:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ai, dat is naar, Josina Heb je er nog pijn aan/last van? |
Ja, behoorlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 22:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, behoorlijk. |
Oh vervelend Sterkte en beterschap ermee!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 22:13
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oh vervelend Sterkte en beterschap ermee!!!! |
Thnx!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 23:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hij plukt dr vast nog effe kaal |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 23:50
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dialysedienst draaien met een cliënt die door de vermoeidheid van het dialyseren niet meer uit bed wilde en agressief werd met als gevolg een flinke trap in mijn buik |
Dat is vervelend zeg! Beterschap!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 00:59
|
|
|
ROOS575 schreef: | Het slechtste moment vandaag? Nee eigenlijk al een paar dagen Mijn arme computer is in de VUT gegaan
Gelukkig viel hij nog niet onder de nieuwe regeling |
Ik deel in je slechte moment.... De mijne was ook erg ziek... Vier dagen hier thuis...en nu bij de dokter... Waarschijnlijk geen VUT-regeling...(gelukkig) Maar nu op een totaal vreemde LEEN-pc Die dan weer niet doet wat ik wil... Morgenavond...komt de dokter hier aan huis....
Een ander slecht moment... Met 2 vingers klem gezeten...tussen een ijzeren schuiflade!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 09:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik deel in je slechte moment.... De mijne was ook erg ziek... Vier dagen hier thuis...en nu bij de dokter... Waarschijnlijk geen VUT-regeling...(gelukkig) Maar nu op een totaal vreemde LEEN-pc Die dan weer niet doet wat ik wil... Morgenavond...komt de dokter hier aan huis....
Een ander slecht moment... Met 2 vingers klem gezeten...tussen een ijzeren schuiflade!!! |
oeps zeeland; arme vingers
En die dokter komt morgen niet hoor! Hij komt al bij mij!! Zou ik ook een LAT computer krijgen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 09:32
|
|
|
Wakker worden met een kerstlied in mijn hoofd die er niet meer uitgaat, iets van oh kerstnacht schoner dan de dagen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 10:40
|
|
|
JOL252 schreef: | Wakker worden met een kerstlied in mijn hoofd die er niet meer uitgaat, iets van oh kerstnacht schoner dan de dagen... |
Ehhhh tis bijna pasen en geen kerst hoor Zoek een mooi paaslied zing die een paar keer en dan ehhhh.... hebbie die in je hoofd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Wakker worden met een kerstlied in mijn hoofd die er niet meer uitgaat, iets van oh kerstnacht schoner dan de dagen... |
ha ha met een kerstlied door je hoofd de dag door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:21
|
|
|
Gisteren een filmpje van Jamie Oliver gekeken over mestechnieken, aangezien ik ook net een nieuwe en goede messenset heb. Sindsien al twee keer fors mezelf gesneden.. was geen gezegend filmpje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:32
|
|
|
Zie daar Gods voorzienigheid om zonder negatieve gedachten de dag door te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dialysedienst draaien met een cliënt die door de vermoeidheid van het dialyseren niet meer uit bed wilde en agressief werd met als gevolg een flinke trap in mijn buik |
Jeetje zeg is dat zoo vermoeiend dan....dat iemand zo kan reageren
Hij kan ook denken, ik ga zo thuis lekker op de bank.....
Asociaal zeg, jeetje, schrik ervan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:01
|
|
|
LIES146 schreef: | Gisteren een filmpje van Jamie Oliver gekeken over mestechnieken, aangezien ik ook net een nieuwe en goede messenset heb. Sindsien al twee keer fors mezelf gesneden.. was geen gezegend filmpje |
Kijk uit hoor, altijd van je af snijden....
Er zijn veel slagers die een vingertopje missen...
En neem anders een vingerbeschermer:
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 13 februari 2013, 14:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:31
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Jeetje zeg is dat zoo vermoeiend dan....dat iemand zo kan reageren
Hij kan ook denken, ik ga zo thuis lekker op de bank.....
Asociaal zeg, jeetje, schrik ervan... |
Dialyseren is idd héél erg vermoeiend!
En asociaal is het niet hoor, zeker wanneer je weet dat hij verstandelijk beperkt is met autisme en functioneert op het verstandelijk niveau van een 2/3 jarige
Wat je ook niet kon weten is dat het zo'n pijn deed omdat het precies hét gebied was waar ik 2 grote operaties gehad heb in de afgelopen 2 jaar en waar nu allerlei cysten zitten. Dat gebied is sowieso erg gevoelig.
Maar dit alles kon je niet weten hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dialyseren is idd héél erg vermoeiend!
En asociaal is het niet hoor, zeker wanneer je weet dat hij verstandelijk beperkt is met autisme en functioneert op het verstandelijk niveau van een 2/3 jarige
Wat je ook niet kon weten is dat het zo'n pijn deed omdat het precies hét gebied was waar ik 2 grote operaties gehad heb in de afgelopen 2 jaar en waar nu allerlei cysten zitten. Dat gebied is sowieso erg gevoelig.
Maar dit alles kon je niet weten hè? |
Oei, nee dat kon ik niet weten...
Sterkte met je buik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dialyseren is idd héél erg vermoeiend!
Maar dit alles kon je niet weten hè? |
jee josina, dat moet erg pijn hebben gedaan dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 17:30
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Oei, nee dat kon ik niet weten...
Sterkte met je buik.... |
Thnx, meis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 17:30
|
|
|
PETRA373 schreef: | jee josina, dat moet erg pijn hebben gedaan dan. |
Ja, dat was wel ff jodelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, dat was wel ff jodelen... |
Lekker dan kon er ook nogg wel bij.... Hoe ist nu dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekker dan kon er ook nogg wel bij.... Hoe ist nu dan? |
De ergste pijn is alweer gezakt, mede dankzij de pijnmedicatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:08
|
|
|
valentein, kan wel bij het slechtste moment van vandaag, een dag waar ik altijd een hekel aan heb beetje ergens, je word doodgegooid met valentein dingen , terwijl je vrijgezel bent Oke voor mij dit jaar heb ik er geen last van, maar voor iedereen hier die denkt, eh laat die stomme valentein maar weer voorbij zijn, hebben we dat ook weer gehad een lieve knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:32
|
|
|
PETRA373 schreef: | valentein, kan wel bij het slechtste moment van vandaag, een dag waar ik altijd een hekel aan heb beetje ergens, je word doodgegooid met valentein dingen , terwijl je vrijgezel bent Oke voor mij dit jaar heb ik er geen last van, maar voor iedereen hier die denkt, eh laat die stomme valentein maar weer voorbij zijn, hebben we dat ook weer gehad een lieve knuffel |
Weet je dat dat Valentijn niet eens bestónd eerst in Amsterdam, net zoals we in Amsterdam ook geen carnaval hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | De ergste pijn is alweer gezakt, mede dankzij de pijnmedicatie |
Mijn pijnmedicatie wordt zo gebracht...
Om 9 uur, en dan na een uurtje gaat het werken, raar he, na een uur, waarom niet na 50 minuten, of na 70 minuten, nee, precies na een uur.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 14 februari 2013, 08:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:36
|
|
|
PETRA373 schreef: | valentein, kan wel bij het slechtste moment van vandaag, een dag waar ik altijd een hekel aan heb beetje ergens, je word doodgegooid met valentein dingen , terwijl je vrijgezel bent Oke voor mij dit jaar heb ik er geen last van, maar voor iedereen hier die denkt, eh laat die stomme valentein maar weer voorbij zijn, hebben we dat ook weer gehad een lieve knuffel |
Dat Valentijnsdag er is...was....(toen ik nog getrouwd was...en als single) is en was voor mij ook een dag net als alle anderen... Ik heb dan ook nergens last van...in die zin... Spontaan een bos bloemen krijgen...of een cadeautje...mag van mij elke dag... Nee...het is niet het slechtste moment van de dag...(voor mij) Morgen....is het dezelfde dag... Maar Petra....ik hoorde gisteren een leuk verhaal in de chat.... Dat zette mij aan het denken ja...en ik ga daar even in mee... Zet jij je vaas maar neer...en ik stop er een roos in!!!!!!!!!! Staat er geen vaas...dan is er gewoon een knuffel voor al die mensen die GEWOON...ook lief zijn..of het moeilijk hebben morgen, overmorgen als het GEEN Valentijn is. Heb je geen vaas of verwacht je geen bloemen, dan een virtuele KNUF!!!
Die knuf heb ik WEL gehad... En voor mensen die hun geliefde wel een Valentijnscadeau geven... Doen...laat maar weten dat je veel van HEM...of HAAR houd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mijn pijnmedicatie wordt zo gebracht...
Om 9 uur, en dan na een uurtje gaat het werken, raar he, na een uur, waarom niet na 50 minuten, of na 70 minuten, nee, precies na een uur. |
Waarschijnlijk staan ze zo geprogrammeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:13
|
|
|
Dat ik een lekkeband met de bus had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:27
|
|
|
Ah wat lief!! Ook voor iedereen die hem goed kan gebruiken een digitale knuf hiervandaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:20
|
|
|
kwart over 6 je kleuter zijn jasje aan willen doen en na school willen brengen, tot je ontdekt dat je klok stil is blijven staan, kleuter ligt weer in bed en ik ga de dag maar vroeg beginnen, das echt maf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:51
|
|
|
PETRA373 schreef: | kwart over 6 je kleuter zijn jasje aan willen doen en na school willen brengen, tot je ontdekt dat je klok stil is blijven staan, kleuter ligt weer in bed en ik ga de dag maar vroeg beginnen, das echt maf. |
Lol, nou je ben je lekker vroeg, kan je altijd nog later op de dag/avond even een dutje doen
|
|
Naar boven |
|
|