Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 21:42
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Wat leuk Josina!! |
Thnx!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 21:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat leuk joh!!! Vandaar je enthousiasme voor deze ""kanjers""!! |
Zeker te weten!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 9 november 2012, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 22:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zou liever geen auto hebben dan dat er eentje voor mij gekocht werd, dan maak je je wel erg afhankelijk hoor.....Ennne....een slimme meisd is op haar toekomst voorbereid........ En toch wel een beetje een afgod als je een auto voor je laat kopen......  |
Niets boven een fiets . Geen benzine , geen APK , geen uitlaatgassen , geen startproblemen, geen bevroren ruiten , alleen jammer dat ze nog geen airco uitgevonden hebben voor de fiets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 18:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niets boven een fiets . Geen benzine , geen APK , geen uitlaatgassen , geen startproblemen, geen bevroren ruiten , alleen jammer dat ze nog geen airco uitgevonden hebben voor de fiets.  |
als je sneller gaat fietsen vang je meer kouwe wind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 18:34
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vanmiddag, gewapend met pijnmedicatie en de nodige andere spullen, naar de dierentuin ben geweest én daar het pasgeboren olifantje heb kunnen bewonderen 
Nu wel erg moe en heel veel pijn, maar ach...wat heb ik genoten!  |
Wat leuk voor je
Ik had ook wel mee gewild als ik beter zou zijn geweest...
Ik wist niet dat je zó ziek was, ik schrik wel eventjes....:(
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 19:01
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vanmiddag, gewapend met pijnmedicatie en de nodige andere spullen, naar de dierentuin ben geweest én daar het pasgeboren olifantje heb kunnen bewonderen 
Nu wel erg moe en heel veel pijn, maar ach...wat heb ik genoten!  |
Wat fijn dat je dit gelukt is! Dappere actie ook  Hopelijk ben je inmiddels weer wat uitgerust van de inspanning, maar blijft het nagenieten! Leuke olifantenprofielfoto heb je ook trouwens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 19:24
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat leuk voor je
Ik had ook wel mee gewild als ik beter zou zijn geweest...
Ik wist niet dat je zó ziek was, ik schrik wel eventjes....:( |
Niet schrikken, Shanita, het is wel heel vervelend, maar niet levensbedreigend, gelukkig!
Ik hoop voor je dat het jou ook een keer gaat lukken, maar Amersfoort is misschien ook wel iets te ver weg voor je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 19:26
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat fijn dat je dit gelukt is! Dappere actie ook  Hopelijk ben je inmiddels weer wat uitgerust van de inspanning, maar blijft het nagenieten! Leuke olifantenprofielfoto heb je ook trouwens. |
Dank!
Uitgerust, nee dat niet, dat duurt wel een paar dagen. Nagenieten, ja, dat zeker en dat duurt wel langer dan een paar dagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 22:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niets boven een fiets . Geen benzine , geen APK , geen uitlaatgassen , geen startproblemen, geen bevroren ruiten , alleen jammer dat ze nog geen airco uitgevonden hebben voor de fiets.  |
En wat denk je voor je gezondheid??? Je bouwt een goede conditie op! Ook goed voor de lijn, je fietst je calorieën er ook zo weer af....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 22:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En wat denk je voor je gezondheid??? Je bouwt een goede conditie op! Ook goed voor de lijn, je fietst je calorieën er ook zo weer af....  |
mm dan zou ik superslank moeten zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 23:05
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mm dan zou ik superslank moeten zijn |
Dat ben je toch??? Dankzij het fietsen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 23:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat ben je toch??? Dankzij het fietsen??? |
eh nee Ik fiets heel wat af maar nee hoor helpt niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 23:09
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | eh nee Ik fiets heel wat af maar nee hoor helpt niet |
Weet ik toch.... Maak er maar niet teveel een probleem van joh!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 23:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet ik toch.... Maak er maar niet teveel een probleem van joh!!! |
haha doe ik ook niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 09:49
|
|
|
Dat was eigenlijk gisteren, met een vriendin en onze dochters naar de Spaanse Rijschool geweest. Schitterend hoe die spierwitte paarden als konijntjes rondspringen en zelf zichbaar genieten van hun werk en het daarop volgende applaus. En op de terugweg 2 hard snurkende meisjes op de achterbank, totaal uitgeput van alle indrukken van de avond.
( de witte paarden waren overigens een stuk knapper dan de "prinsen" die erop zaten )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 12:35
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat was eigenlijk gisteren, met een vriendin en onze dochters naar de Spaanse Rijschool geweest. Schitterend hoe die spierwitte paarden als konijntjes rondspringen en zelf zichbaar genieten van hun werk en het daarop volgende applaus. En op de terugweg 2 hard snurkende meisjes op de achterbank, totaal uitgeput van alle indrukken van de avond.
( de witte paarden waren overigens een stuk knapper dan de "prinsen" die erop zaten ) |
Ach Annette, die prins van jou is zoooo knap....je bent gewoon verwend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 12:49
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Ach Annette, die prins van jou is zoooo knap....je bent gewoon verwend!  |
Dat zal het zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 19:25
|
|
|
Ik hoorde vandaag een prachtig lied, ik kan het niet vinden op You tube anders had ik het hier wel neer gezet. De tekst was:
In de Heer vind ik al mijn sterkte,Gij die mijn bevrijding bewerkt, op U vertrouw ik en ken ik geen angst....
Mooie toepasselijke woorden voor mij, zoals een aantal mensen van CM al weten ga ik morgen een traject in van bestralingen en fikse chemokuren en dan doet zo'n tekst je goed.....
Ik heb hier al eerder gehoord en gelezen dat je je leed niet op CM mag zetten, iedereen heeft weleens wat of wat ik las, je wilt aandacht en mijn leed is erger....jullie hebben het vast ook gelezen.....
Aandacht wil ik zeker niet, wel heeft het omzien van elkaar van enkele CM mensen mij erg veel goed gedaan....en die deden de hatelijke woorden richting mij op het forum geschreven weer teniet..... Zielig ben ik ook niet, een ieder heeft zijn eigen leed is altijd mijn mening geweest en dat is vaak erg genoeg.......er bestaat geen erger leed.....jouw leed is op dat moment erg...... En leed is bij mij niet als je auto door de keuring moet......of dat je een laxerend drankje moet drinken voor een onderzoek.......dat klopt, dat vind ik geneuzel.....
Voor al die mensen die ook 'leed en verdriet hebben"is ook deze tekst van toepassing........God zorgt ervoor dat alles weer goed komt , op ZIJN manier...... Dus: in de Heer vind je al je sterkte, Op Hem vertrouw ik en ken geen angst.........
Prachtige woorden toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 19:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik hoorde vandaag een prachtig lied, ik kan het niet vinden op You tube anders had ik het hier wel neer gezet. De tekst was:
In de Heer vind ik al mijn sterkte,Gij die mijn bevrijding bewerkt, op U vertrouw ik en ken ik geen angst....
Mooie toepasselijke woorden voor mij, zoals een aantal mensen van CM al weten ga ik morgen een traject in van bestralingen en fikse chemokuren en dan doet zo'n tekst je goed.....
Ik heb hier al eerder gehoord en gelezen dat je je leed niet op CM mag zetten, iedereen heeft weleens wat of wat ik las, je wilt aandacht en mijn leed is erger....jullie hebben het vast ook gelezen.....
Aandacht wil ik zeker niet, wel heeft het omzien van elkaar van enkele CM mensen mij erg veel goed gedaan....en die deden de hatelijke woorden richting mij op het forum geschreven weer teniet..... Zielig ben ik ook niet, een ieder heeft zijn eigen leed is altijd mijn mening geweest en dat is vaak erg genoeg.......er bestaat geen erger leed.....jouw leed is op dat moment erg...... En leed is bij mij niet als je auto door de keuring moet......of dat je een laxerend drankje moet drinken voor een onderzoek.......dat klopt, dat vind ik geneuzel.....
Voor al die mensen die ook 'leed en verdriet hebben"is ook deze tekst van toepassing........God zorgt ervoor dat alles weer goed komt , op ZIJN manier...... Dus: in de Heer vind je al je sterkte, Op Hem vertrouw ik en ken geen angst.........
Prachtige woorden toch? |
Zeker mooie woorden, Willemijn, dank je wel voor het delen!
Heel veel sterkte de komende tijd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 19:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik hoorde vandaag een prachtig lied, ik kan het niet vinden op You tube anders had ik het hier wel neer gezet. De tekst was:
Wiilemijn, veel sterkte, ook heeft God voor jou een hoopvolle toekomst in zijn gedachten.
Jer 29:11 Want Ik weet de gedachten, die Ik over u denk, spreekt de HEERE, gedachten des vredes, en niet des kwaads, dat Ik u geve het einde en de verwachting.
Juist als alles mij angst aanjaagt, stel ik op U mijn vertrouwen. Op U, mijn God. Ik prijs Uw woord. Ik vertrouw op God en ken geen angst, wat zouden mensen mij kunnen aandoen? Psalm 56:4 en 5
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zondag 11 november 2012, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 19:37
|
|
|
Veel sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 20:33
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=HLr9jIxGr-Y(Wie past het even aan voor me...zodat het werkt)
“El Senyor” . Een lied uit Taize. De tekst vind ik zo eenvoudig, maar ook zo vol troost. En dat op een melodie die je makkelijk bijblijft: In de Heer vind ik heel mijn sterkte, In mijn God de vreugdezang, Gij die mijn bevrijding bewerkt, Op U vertrouw ik en ken geen angst Op U vertrouw ik en ken geen angst… Het is een tekst die voor ons allemaal van betekenis kan zijn in welke situatie we ons ook bevinden. Dat is wat ik ieder van ons toewens en toe bid, dat wij iets van de sterkte van onze Heer mogen ervaren en dat we het vertrouwen op Hem kunnen opbrengen.
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zondag 11 november 2012, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 20:57
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Ik hoorde vandaag een prachtig lied, ik kan het niet vinden op You tube anders had ik het hier wel neer gezet. De tekst was:
In de Heer vind ik al mijn sterkte,Gij die mijn bevrijding bewerkt, op U vertrouw ik en ken ik geen angst.... Inderdaad een mooie tekst van een lied en zo waar.
Als het leed en verdriet zó groot is, dat het eigenlijk menselijkwijs niet meer is te dragen, dan kan juist het geloof in God Vrede in je hart brengen.
Ja, ik schrok behoorlijk hoor, toen ik het las. Ik vind het heel erg moeilijk, omdat ik je natuurlijk ook ken van hier, van CM, en best wel lang. Ja, ik begon weleens over het geloof tegen mensen die het moeilijk hadden. Want ja, dan zijn er eigenlijk geen andere woorden, dan God's Woord. Ik heb hier al eerder gehoord en gelezen dat je je leed niet op CM mag zetten, iedereen heeft weleens wat of wat ik las, je wilt aandacht en mijn leed is erger....jullie hebben het vast ook gelezen.....
Ach, ik heb weleens dingen gelezen. Ik denk zelf dat bijna niemand zijn leed op CM zet voor aandacht of 'kijk es hoe erg ik het had' ofzo. Bij mij iig was het zo; ik wilde én dingen kwijt, en het belangrijkste; ik wilde dingen duidelijk maken, dat men dingen zou snappen. Ja, en ik wilde dingen in de openheid hebben en bespreekbaar maken.
Nou ben ik daar weleens veels te ver in doorgeschoten.
Ik weet, in het land waar me moeder vandaan komt, was het een taboe hoor, als je een erge ziekte had. Dat vind ik erg. Heb je het al zo moeilijk, kan je gaan doen alsof er niets aan de hand is en alles ok is. Juist, onderling, gezamelijk met christenen is medeleven, begrip en gebed zó belangrijk. Ondanks de verschillen van mening over onderwerpen. Dat hoort er nu eenmaal bij. En daar kan men van leren.
Aandacht wil ik zeker niet, wel heeft het omzien van elkaar van enkele CM mensen mij erg veel goed gedaan.... en die deden de hatelijke woorden richting mij op het forum geschreven weer teniet..... Ik herken dat: ben je eindelijk door een paar bemoedigende mails weer Vredig in je hart, ja, was er een voor mij wel kwetsende opmerking, en ja hoor, daar ging mijn Vrede.* Niemand wil aandacht door nare dingen op te schrijven. Normaal gesproken dan; er zijn altijd mensen bij met meer agenda's.
Ik zie nu opeens dat je wat je schrijft op 2 manieren kan opvatten: Ja, natuurlijk, er zijn meerdere situaties. Ik heb zelf weleens gehad dat juist de positieven woorden, de negatieve teniet deden. En ook, dat de negatieve woorden, de positieve woorden die ik net daarvoor had gehoord, teniet deden.*(De reden van mijn wijziging)
Maar net wat jij zegt: het omzien naar elkaar. Dát merk ik steeds meer.
Zielig ben ik ook niet,Nou ja, kijk, er is jou iets overkomen, iets heel ergs, waar je toch nooit op voorbereid kan zijn. En ja, door te delen, het neemt de pijn en het verdriet niet weg, maar ja, het kan nu en dan wel verlichting geven. een ieder heeft zijn eigen leed is altijd mijn mening geweest en dat is vaak erg genoeg.......er bestaat geen erger leed.....jouw leed is op dat moment erg...... Nou ja, ik schrik hier toch wel heel erg van hoor. en ik ben best wel verdrietig als ik zo lees waar je doorheen gaat. Ja, mijn mening is: tuurlijk, iedereen voelt zijn eigen leed het meest. Maar ja, je hebt 'heel erg vervelend', en je hebt 'onmenselijk veel verdriet', waar iemand zonder Godsvertouwen niet uitkomt denk ik.
Je kan een kind hebben die een ongeluk heeft gehad met de fiets, arm gebroken en een hersenschudding. Of je kan een kind hebben, die even van de juf thuis iets mocht ophalen onder schooltijd, en onder de trein kwam. Dat is mijn zwager overkomen.
En leed is bij mij niet als je auto door de keuring moet...... Ja, dat was bij mij jaren terug wel leed, bij Kijkduin zat/zit een kliniek, genaamd Atlantis, de enige in heel Europa toen, die DIS behandeld(e). Daar ging ik drie keer in de week, anderhalf uur heen, voor een sessie met de psycholoog. Dat was 4 en een half uur met het openbaar vervoer, alleen erheen, en 30 minuten met de auto....ik kon die auto niet meer betalen, moest die therapie afbreken... Maar ik snap natuurlijk wel helemaal wat jij bedoeld!!! of dat je een laxerend drankje moet drinken voor een onderzoek.......dat klopt, dat vind ik geneuzel..... Ja, inderdaad...ik moet naar de kaakchirurg, ja daar ben ik altijd bang voor, dat soort zaken. Maar ja, ik denk nu, dat jij wel graag met mij zou willen ruilen. Voor al die mensen die ook 'leed en verdriet hebben"is ook deze tekst van toepassing........God zorgt ervoor dat alles weer goed komt , op ZIJN manier...... Dus: in de Heer vind je al je sterkte, Op Hem vertrouw ik en ken geen angst.........
Prachtige woorden toch?
Het zijn prachtige woorden....Ik wil, en ik weet velen met mij, dat ik iets kan dóen. Íets, wat dan ook...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 11 november 2012, 21:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 21:02
|
|
|
[quote=SHANITA130]
mooi Shanita en ik ben het met je eens je zou iets moeten kunnen doen aan het leed van anderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 21:05
|
|
|
Speciaal voor Willemijn
Een tekst die je waarschijnlijk al vaak hebt gehoord in je leven, maar die er nu ook echt toe zal doen.
De HERE is mijn herder Psalm 23
1 Een psalm van David. De HERE is mijn herder, mij ontbreekt niets; 2 Hij doet mij nederliggen in grazige weiden; Hij voert mij aan rustige wateren; 3 Hij verkwikt mijn ziel. Hij leidt mij in de rechte sporen om zijns naams wil. 4 Zelfs al ga ik door een dal van diepe duisternis, ik vrees geen kwaad, want Gij zijt bij mij; uw stok en uw staf, die vertroosten mij. 5 Gij richt voor mij een dis aan voor de ogen van wie mij benauwen; Gij zalft mijn hoofd met olie, mijn beker vloeit over. 6 Ja, heil en goedertierenheid zullen mij volgen al de dagen van mijn leven; ik zal in het huis des HEREN verblijven tot in lengte van dagen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 11 november 2012, 21:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 21:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=HLr9jIxGr-Y(Wie past het even aan voor me...zodat het werkt)
“El Senyor” . Een lied uit Taize. De tekst vind ik zo eenvoudig, maar ook zo vol troost. En dat op een melodie die je makkelijk bijblijft: In de Heer vind ik heel mijn sterkte, In mijn God de vreugdezang, Gij die mijn bevrijding bewerkt, Op U vertrouw ik en ken geen angst Op U vertrouw ik en ken geen angst… Het is een tekst die voor ons allemaal van betekenis kan zijn in welke situatie we ons ook bevinden. Dat is wat ik ieder van ons toewens en toe bid, dat wij iets van de sterkte van onze Heer mogen ervaren en dat we het vertrouwen op Hem kunnen opbrengen. |
Ik probeer het, Zeeland http://www.youtube.com/watch?v=HLr9jIxGr-Y(Wie past het even aan voor me...zodat het werkt)
En in het Duits: http://www.youtube.com/watch?v=s-qz7zPjNg8&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 21:32
|
|
|
Nou even een bemnoediging Willemijn.
Er is een God die hoort
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zondag 11 november 2012, 21:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 21:44
|
|
|
Was een bijzondere dag vandaag eindelijk na een lange tijd zijn wij samen (vriendin) naar het museum geweest waar mijn overleden man 17 maanden terug)heeft gewerkt! fijn om samen te delen, ook te weten dat zij mij in die periode ontzettend mij gesteund en geholpen heeft!
De oude colega's van Jelle kwam ik tegen en even een praatje maken, was heel fijn zo, om dit met haar te kunnen delen, die ruimte is er nu!
Na de afloop samen gegeten , wezen wokken! en gelachen tuurlijk! Een mooie kostbare dag was het weer vandaag! Een knipoog van God een dag vol zegen, En te weten wat was dat een goede fijne tijd kostbare tijd Deze dag was een hele mooie moment liefs Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 21:48
|
|
|
[quote=ROELANDE345]mooi Shanita en ik ben het met je eens je zou iets moeten kunnen doen aan het leed van anderen
Ja he?
En zeker, Willemijn; ik mag je erg graag en twee jaar lief en leed gedeeld en nog steeds.... Ik denk; wat zou God dan willen leren, wat is de bedoeling?
Daarom Willemijn: de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 11 november 2012, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 22:08
|
|
|
Quote: | SHANITA130 Ik denk; wat zou God dan willen leren, wat is de bedoeling? ] |
We willen zo graag de reden weten, wat is het nut, de zin van wat wij meemaken... maar...
Er is onschuldig lijden, er zijn brokstukken.. zolang het volmaakte er nog niet is. Ik weet het niet, er is zoveel waar geen verklaring voor is.. Als God je iets wil leren met wat je overkomt impliceert dat ook dat God achter de oorzaken van je lijden zou zitten.. en dat geloof ik niet, dat zou het lijden ook alleen maar onnodig verzwaren.
Psalm 27: Eén ding heb ik van de HERE gevraagd, dit zoek ik: te verblijven in het huis des HEREN al de dagen van mijn leven, om de liefelijkheid des HEREN te aanschouwen, en om te onderzoeken in zijn tempel. 5 Want Hij bergt mij in zijn hut ten dage des kwaads, Hij verbergt mij in het verborgene van zijn tent, Hij plaatst mij hoog op een rots.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|