Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 13:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Serieus?
hier was het zeer rustig. |
In achtergelegen gebieden...heb je dat meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 14:46
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | In achtergelegen gebieden...heb je dat meer
|
Soms zou je wensen in zo'n achtergebleven gebied te wonen...
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:50
|
|
|
Op de bank in slaap vallen en wakker schrikken van je eigen gesnurk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:55
|
|
|
JANS221 schreef: | Op de bank in slaap vallen en wakker schrikken van je eigen gesnurk |
Als het tukkie maar lekker was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:36
|
|
|
JANS221 schreef: | Op de bank in slaap vallen en wakker schrikken van je eigen gesnurk |
Weet je zeker dat het geen vuurwerk was?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:42
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Soms zou je wensen in zo'n achtergebleven gebied te wonen...
Thomas |
Het is niet zo achtergebleven als Visser suggereert....vandaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:48
|
|
|
ANNA415 schreef: | Weet je zeker dat het geen vuurwerk was? |
Ohhh, natuurlijk!! Ik vond het al zo gĂȘnant om te vermelden dat ik snurk. Maar ja, eerlijkheid duurt het langst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 19:07
|
|
|
JANS221 schreef: | Ohhh, natuurlijk!! Ik vond het al zo gĂȘnant om te vermelden dat ik snurk. Maar ja, eerlijkheid duurt het langst. |
Kijk, weer iets opgehelderd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 19:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het is niet zo achtergebleven als Visser suggereert....vandaar... |
Nee hoor , klopt ...... de plaats waar ik woon niet nee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 12:35
|
|
|
Dat ik op de eerste harthulp zit omdat mijn vader met spoed opgenomen is vanwege hartritmestoornissen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 12:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik op de eerste harthulp zit omdat mijn vader met spoed opgenomen is vanwege hartritmestoornissen.... |
Oh joh, wat naar Josina! Sterkte ermee, voor je vader en voor jou!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 13:18
|
|
|
[quote=STEENTJE178]Oh joh, wat naar Josina! Sterkte ermee, voor je vader en voor jou!!! [ Dank je wel!. Het is nu vooral afwachten en daar waar nodig mijn moeder ondersteunen. Fijn is het dat mijn zus er ook is en we zo.elkaar kunnen afwisselen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 13:41
|
|
|
ja veel sterkte Josina
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 14:22
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja veel sterkte Josina |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 14:44
|
|
|
Nee...gelukkig geen vader of moeder...waar zorgen om zijn...(Sterkte Josina!!!)
Wel een heel droevig bericht..... Het jaar was 1 dag oud.... Gisterenmorgen in alle vroegte....verloor de man van een collega...de moed..om nog verder te leven....O...wat vreselijk...
Gelukkig getrouwd...een prachtige baan...2 gelukkig getrouwde kinderen...en zou hij met 5 maanden voor het eerst Opa worden....
En toch??? 53 en nu al weg uit dit leven....
Als hun het al niet begrijpen....Woorden schieten tekort...ik heb ze dus niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 14:46
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...gelukkig geen vader of moeder...waar zorgen om zijn...(Sterkte Josina!!!)
Wel een heel droevig bericht..... Het jaar was 1 dag oud.... Gisterenmorgen in alle vroegte....verloor de man van een collega...de moed..om nog verder te leven....O...wat vreselijk...
Gelukkig getrouwd...een prachtige baan...2 gelukkig getrouwde kinderen...en zou hij met 5 maanden voor het eerst Opa worden....
Als hun het al niet begrijpen....Woorden schieten tekort...ik heb ze dus niet!!! |
Wat erg Zeeland, zoiets................daar zijn geen woorden voor. Hoop dat je je collega tot steun kunt zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...gelukkig geen vader of moeder...waar zorgen om zijn...(Sterkte Josina!!!)
Als hun het al niet begrijpen....Woorden schieten tekort...ik heb ze dus niet!!! |
Ja, en met een collega kan je best 'close' zijn.
Jeetje, als ik dit hoor schrik ik wel.
Dan was de druk van het leven te groot.
Jeetje wat een verdriet, zelf ik voel het hier vanachter mijn scherm...
Sterkte!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:03
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Sterkte Josina....dat je vader maar weer snel naar huis kan, dat hoop ik zo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:10
|
|
|
Dat is idd vreselijk, Zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:13
|
|
|
[quote=SHANITA130]
Dank je wel, Shanita!
Het lijkt gelukkig allemaal met een sisser af te lopen deze keer. Ze houden hem sowieso nog tot morgen, dit om hem in de gaten te houden maar ook omdat zijn bloeddruk nog veel te laag blijft. Gelukkig en dankbaar zijn we dat het hartritme zich spontaan hersteld heeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:07
|
|
|
Oh wat erg, Zeeland Onbegrijpelijk idd..... niet te verwoorden ook..... Heel veel sterkte ermee!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:27
|
|
|
Josina: Dank je wel, Shanita!
Het lijkt gelukkig allemaal met een sisser af te lopen deze keer. Ze houden hem sowieso nog tot morgen, dit om hem in de gaten te houden maar ook omdat zijn bloeddruk nog veel te laag blijft. Gelukkig en dankbaar zijn we dat het hartritme zich spontaan hersteld heeft!
Gelukkig....
Een lage bloedruk? Mijn is te hoog...?
Anyway, je kan toch beter te lage hebben?
Maar ja, fijn dat het met een sisser is afgelopen, of storm in glas water, zeggen ze toch ook?
Wat fijn dat het het ritme zich spontaan heeft hersteld...!!!
Zegens!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 3 januari 2013, 18:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 14:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Josina: Dank je wel, Shanita!
Gelukkig....
Een lage bloedruk? Mijn is te hoog...?
Anyway, je kan toch beter te lage hebben?
Maar ja, fijn dat het met een sisser is afgelopen, of storm in glas water, zeggen ze toch ook?
Wat fijn dat het het ritme zich spontaan heeft hersteld...!!!
Zegens!!! |
Helaas is het zo dat een te lage bloeddruk ook niet altijd gezond is. Die van mijn vader was donderdag zelfs 65/40 en dat is toch echt gevaarlijk laag, zeker in zijn situatie.
Maar goed, hij is inmiddels thuis en moet het aanzienlijk rustiger aan gaan doen en dan voornl in de zorg voor en om mijn moeder. Het is een forse waarschuwing geweest. Het is uiteindelijk geen infarct geworden, maar weer een hartstilstand was wel dichtbij.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 5 januari 2013, 16:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:06
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Helaas is het zo dat een te lage bloeddruk ook niet altijd gezond is. Die van mijn vader was donderdag zelfs 65/40 en dat is toch echt gevaarlijk laag, zeker in zijn situatie.
Maar goed, hij is inmiddels thuis en moet het aanzienlijk rustiger aan gaan doen en dan voornl in de zorg voor en om mijn moeder. Het is een forse waarschuwing geweest. Het is uiteindelijk geen infarct geworden, maar weer een hartstilstand was wel dichtbij. |
Wow heb even wat gemist! Sterkte Josina, pff dat ziekenhuis en jou familie kent wat .... is er nog niet gesproken over icd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wow heb even wat gemist! Sterkte Josina, pff dat ziekenhuis en jou familie kent wat .... is er nog niet gesproken over icd??? |
Jaja, we hebben allemaal een strippenkaart waar geen einde aan schijnt te komen
Er is niet gesproken over een ICD. De 1e keer dat het gebeurde (een aantal jaren geleden) was het gelijk een hartstilstand, maar toen tgv een hartinfarct.
Zoals het er nu naar uitziet komt het nu doordat de pompfunctie verder verminderd is en niet omdat de sinusknoop problemen geeft. Het is dus nog maar de vraag of een pacemaker een oplossing kan zijn. Ze gaan het in het ziekenhuis iig verder uitzoeken, dus we zullen het wel horen. Hij heeft nu iig medicijnen ter ondersteuning van de pompfunctie en ik hoop dat die al goed aan slaan, dat op zich zal al wat meer rust geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:40
|
|
|
Oei, klinkt best wel zorgwekkend allemaal Heel veel sterkte ermee, Josina, voor jou en je familie!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:41
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaja, we hebben allemaal een strippenkaart waar geen einde aan schijnt te komen
Er is niet gesproken over een ICD. De 1e keer dat het gebeurde (een aantal jaren geleden) was het gelijk een hartstilstand, maar toen tgv een hartinfarct.
Zoals het er nu naar uitziet komt het nu doordat de pompfunctie verder verminderd is en niet omdat de sinusknoop problemen geeft. Het is dus nog maar de vraag of een pacemaker een oplossing kan zijn. Ze gaan het in het ziekenhuis iig verder uitzoeken, dus we zullen het wel horen. Hij heeft nu iig medicijnen ter ondersteuning van de pompfunctie en ik hoop dat die al goed aan slaan, dat op zich zal al wat meer rust geven. |
oke dan ... sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 18:00
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oei, klinkt best wel zorgwekkend allemaal Heel veel sterkte ermee, Josina, voor jou en je familie!! |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|