Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 19:35
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik zal wel motten |
Heb juist geleerd dat ik niks mot!!! maar mag En ja ik heb netjes een schoon pad naar de poort en voor?? Heeft de bovenbuurman gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 19:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat er al uren aan een stuk van die stomme sneeuw valt |
Troost je het heeft hier ook tot 17.00 uur lekker gesneeuwd wondere witte wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 19:40
|
|
|
Ik weet niet wat erger is, die sneeuwprut of die ijzige kou van nu!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:10
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Ik weet niet wat erger is, die sneeuwprut of die ijzige kou van nu! |
IJSJE!!!! welkom terug... gezellie ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:17
|
|
|
Hallo Jol, het is maar voor even, ik mag drie dagen meekijken. Zo nu en dan volg ik jullie wel en wee op het forum, blijft toch wat trekken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:26
|
|
|
Mijn limiet is al bereikt, ik mag maar vijf mails versturen op een dag. Dat noemen ze inspelen op de psyche van de mens. Maar om jouw vraag in het openbaar te beantwoorden: het gaat goed met mij, vanaf mijn vorige lidmaatschap is er niet veel veranderd. Werkenwerkenwerken en gewoon je ding doen. En constateren dat de bijdragen op het forum toch een wat mildere toon hebben gekregen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:25
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Mijn limiet is al bereikt, ik mag maar vijf mails versturen op een dag. Dat noemen ze inspelen op de psyche van de mens. Maar om jouw vraag in het openbaar te beantwoorden: het gaat goed met mij, vanaf mijn vorige lidmaatschap is er niet veel veranderd. Werkenwerkenwerken en gewoon je ding doen. En constateren dat de bijdragen op het forum toch een wat mildere toon hebben gekregen. |
Er zijn uiteraard mensen die een ban hebben gekregen dus de aanvallen verdwijnen dan wat he? eigenlijk een intriest gegeven op een christelijke site maar het zij zo.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 7 december 2012, 21:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:36
|
|
|
Het was ook wel spetterend, de vonken vlogen ervan af. Christelijk is zo'n breed begrip, alle verschillende stromingen zullen het wel nooit eens worden met elkaar. Dat geeft ook niet, als je elkaar maar in je waarde laat. Ik ondervind, als ongeveer niet-gelovige, veel goeds en leuks op deze ene dag dat ik even mee mag doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 23:10
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Ik weet niet wat erger is, die sneeuwprut of die ijzige kou van nu! |
Daar is ze weerrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ijsjeeeeeeeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 10 december 2012, 21:08
|
|
|
het gaat goed met alle cm'ers, al een paar dagen geen slechte momenten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 10:39
|
|
|
GERRIT603 schreef: | het gaat goed met alle cm'ers, al een paar dagen geen slechte momenten |
Zal ik het effe verpesten Slot van mijn poort is bevroren moet ik helemaal omlopen om te zoeken in de schuur naar slotontdooier Wilde boodschappen gaan doen ja niet een poort zien open te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 12:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zal ik het effe verpesten Slot van mijn poort is bevroren moet ik helemaal omlopen om te zoeken in de schuur naar slotontdooier Wilde boodschappen gaan doen ja niet een poort zien open te krijgen |
is jouw slotpoort bevroren
jonkvrouw erica?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 12:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zal ik het effe verpesten Slot van mijn poort is bevroren moet ik helemaal omlopen om te zoeken in de schuur naar slotontdooier Wilde boodschappen gaan doen ja niet een poort zien open te krijgen |
Ja het scharniertje van de deur naar de kippenren is ook bevroren. Stond ik daar met voer, de kipjes al in rep en roer dat ik weer terug ging. Heb er eern klap met een hamer tegen gegeven toen ging die open.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 12:50
|
|
|
Is tegen plassen kan ook helpen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is tegen plassen kan ook helpen... |
Dat ga jij dan maar doen...daar zijn wij niet voor in de wieg gelegd...
Wij plassen niet met een boogje!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is tegen plassen kan ook helpen... |
Ik ken nie met boogie plassen ja trouwens strall zou al bevroren zijn voor die ertegen aan kwam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat ga jij dan maar doen...daar zijn wij niet voor in de wieg gelegd...
Wij plassen niet met een boogje!!! |
Ja zeg, ik deed ook maar een voorstel.
Ik las op FB dat Erika haar ontdooier heeft gevonden...ik zal maar niet zeggen hoe ze het schreef op FB...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 10:34
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja het scharniertje van de deur naar de kippenren is ook bevroren. Stond ik daar met voer, de kipjes al in rep en roer dat ik weer terug ging. Heb er eern klap met een hamer tegen gegeven toen ging die open. |
Je hebt je kipjes toch niet met een hamer geslagen?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 12:02
|
|
|
INGE721 schreef: | Je hebt je kipjes toch niet met een hamer geslagen????? |
ja wie weet we aten gister wel kippenstampot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 12:05
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja wie weet we aten gister wel kippenstampot |
...kippenstampot???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja wie weet we aten gister wel kippenstampot |
Vertel...wat is dat precies....??? Kippies zijn dan wel dood, maar misschien een lekker recept geboren????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja zeg, ik deed ook maar een voorstel.
Ik las op FB dat Erika haar ontdooier heeft gevonden...ik zal maar niet zeggen hoe ze het schreef op FB... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 19:04
|
|
|
Weer een schiepartij in de USA. Er vielen 27 doden waaronder 18 kinderen. Waarom eigenlijk?
Weer worden mensen, gezinnen, getroffen door dit leed. Nooit meer hun kinderen of geliefden gezien, nooit meer kerst, nooit meer zoveel...Soms begrijp ik deze wereld niet meer. Maar nu veralgemeen ik en dan is ook niet netjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 19:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Weer een schiepartij in de USA. Er vielen 27 doden waaronder 18 kinderen. Waarom eigenlijk?
Weer worden mensen, gezinnen, getroffen door dit leed. Nooit meer hun kinderen of geliefden gezien, nooit meer kerst, nooit meer zoveel...Soms begrijp ik deze wereld niet meer. Maar nu veralgemeen ik en dan is ook niet netjes. |
Frank,
Wat ik niet begrijp: Dit hier is een christelijke site. Dusss, je kan aannemen dat degenen die hier opzitten ook christelijk zijn.
Nou, dan geloof je toch dat die mensen naar de hemel zijn, anders zou God niet rechtvaardig en Liefde zijn, zoals staat in de bijbel.
Is dat niet nu juist Dé Troost: 'dat de dood geen prikkel meer heeft', 'dood waar is uw prikkel?' in Korinthiers.
Snappie?
Mijn ergste moment: ben ongesteld, maandv. vergeten te halen, kan ik weer helemaal terug naar AH, en da's zeker 2 minuten lopen Ja, en in de regen, maar ja, ik kan dan wel weer even een sigaret roken
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 december 2012, 19:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 19:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Weer een schiepartij in de USA. Er vielen 27 doden waaronder 18 kinderen. Waarom eigenlijk?
Weer worden mensen, gezinnen, getroffen door dit leed. Nooit meer hun kinderen of geliefden gezien, nooit meer kerst, nooit meer zoveel...Soms begrijp ik deze wereld niet meer. Maar nu veralgemeen ik en dan is ook niet netjes. |
Wat een vreselijk bericht Frank...ik had het nog niet vernomen....
En dat jij de wereld niet meer begrijpt....begrijp ik.... Dit is toch erg!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Frank,
Wat ik niet begrijp: Dit hier is een christelijke site. Dusss, je kan aannemen dat degenen die hier opzitten ook christelijk zijn.
Nou, dan geloof je toch dat die mensen naar de hemel zijn, anders zou God niet rechtvaardig en Liefde zijn, zoals staat in de bijbel.
Is dat niet nu juist Dé Troost: 'dat de dood geen prikkel meer heeft', 'dood waar is uw prikkel?' in Korinthiers.
Snappie?
Mijn ergste moment: ben ongesteld, maandv. vergeten te halen, kan ik weer helemaal terug naar AH, en da's zeker 2 minuten lopen Ja, en in de regen, maar ja, ik kan dan wel weer even een sigaret roken |
een sigaret roken in de regen??? Kan je dan niet beter een maandverband roken...dat brand langer en beter...denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een sigaret roken in de regen??? Kan je dan niet beter een maandverband roken...dat brand langer en beter...denk ik... |
Wat een scala van onderwerpen achter elkaar... van doden in USA naar het roken van een maandverband...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:15
|
|
|
JOL252 schreef: | Wat een scala van onderwerpen achter elkaar... van doden in USA naar het roken van een maandverband... |
je zou haast denken dat we alleen maar nare dingen mee maken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:36
|
|
|
TINK100 schreef: | je zou haast denken dat we alleen maar nare dingen mee maken..... |
...deze topic is toch alleen maar voor de nare dingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een sigaret roken in de regen??? Kan je dan niet beter een maandverband roken...dat brand langer en beter...denk ik... |
A. Het regende al niet meer. B. Als het wel regende had ik een papaplu. C. Na enkele seconden zit je hier al in het overdekte winkelcentrum D. Ik mag wel roken hier in dit pand, maar ja de eigenaar heeft 't liever niet. E. Het voordeel van dat nadeel is dat ik dus veel minder rook F. Zelfs zo weinig dat ik zelfs vergeet te roken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 december 2012, 20:41
|
|
Naar boven |
|
|