Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 11:16
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat vervelende altijd weer terugkerende huishouden |
Hier ligt nog de strijk van 5 personen van 2 weken....ruilen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 17:07
|
|
|
Bank is gebeld...Via een vragensysteem...kunnen ze inderdaad mijn rekening zien... Ze mochten echter geen saldo noemen...maar ik kon wel de laatste pintransactie bevestigen en daarna...is er niets meer afgeschreven.... Gelukkig maar... Nu even op de nieuwe pas wachten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 17:11
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat vervelende altijd weer terugkerende huishouden |
Als ik het allemaal op een rijtje heb Shanita (wat ook niet altijd zo is hoor) leg ik mezelf een taak op...b.v. zolang de wasmachine draait...doe ik dit en dat.... Daarna las ik voor mezelf een korte pauze in..... Daarna weer een taak.....
En pas dan...mag ik iets ""leuks"" doen....voor mezelf.... Dikwijls als ik dan terug kijk....heb ik de voldoening van hetgeen er WEL is gebeurd....en geniet ik dubbel van pc....film...puzzelen...of zomaar NIETS doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 18:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als je nu gewoon eens denkt.. Oke huishouden nu doen dan ben ik lekker klaar kan ik tevreden zitten... Heyyyyyy dat klinkt even anders he |
En als je klaar bent mag je het hier ook wel even komen doen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 09:53
|
|
|
Braaf stoepje vegen en strooien, je zou tenslotte niet willen dat er iemand voor je deur uitglijd en iets breekt. Enkel jammer als je dan zelf tijdens het vegen languit op de stoep ligt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 10:05
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Braaf stoepje vegen en strooien, je zou tenslotte niet willen dat er iemand voor je deur uitglijd en iets breekt. Enkel jammer als je dan zelf tijdens het vegen languit op de stoep ligt |
Auw.... Pieter stond niet ergens met een camera he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 12:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Braaf stoepje vegen en strooien, je zou tenslotte niet willen dat er iemand voor je deur uitglijd en iets breekt. Enkel jammer als je dan zelf tijdens het vegen languit op de stoep ligt |
Auw!! Niets bezeerd, hoop ik? (rug enzo...... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 12:34
|
|
|
Zie je wel dat sneeuw nergens voor deugd ...het is allemaal de schuld van die stoute Tink...zij loopt al dagen te zeuren voor sneeuw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 12:35
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Auw!! Niets bezeerd, hoop ik? (rug enzo...... ) |
Haar bips ziet erg blauw, zag ik net...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 13:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Auw!! Niets bezeerd, hoop ik? (rug enzo...... ) |
Nee had geluk, kwam vrij gunstig terecht, ben enkel stijf maar had gelukkig toch al een afspraak bij de fysiotherapeut vanmiddag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 13:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zie je wel dat sneeuw nergens voor deugd . |
Helemaal mee eens, sneeuw is leuk in Oostenrijk op een berg tijdens je skivakantie, verder niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 15:17
|
|
|
O jee
Ja, tis wel een les...een keer zó uitgelijden en het gebeurt je nooit meer....
Autorijden kan ook zo verradelijk zijn, toen ik nog autoreed, en er lag een pak sneeuw, ook op de weg, platgereden(was nog niet gestrooid), dacht ik van jeetje wat rijdt iedereen toch langzaam.
Toen eindelijk ik de weg voor me vrij had, dacht hehe zo en nu gassen...Nou dat was kant boord, ik glee zo tegen een stoeprand aan, en had mazzel dat daar geen auto geprakeerd stond...
Nog ff wat: zulke dingen moet je láten doen, is mannenwerk he, eigenlijk, dat strooien en het weggetje vrijmaken Net zoals bollen in de grond: mannenwerk!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 6 december 2012, 15:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 15:31
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O jee
Nog ff wat: zulke dingen moet je láten doen, is mannenwerk he, eigenlijk, dat strooien en het weggetje vrijmaken Net zoals bollen in de grond: mannenwerk!! |
Tijd voor een beetje emancipatie, trouwens, als je alleen bent zul je het ook zelf moeten doen! Ik heb een man die 6 dagen per week werkt, dus vrijwel alles in en om het huis doe ik zelf. Eerlijk zullen we alles delen, ook het werk dus. Hij had trouwens wel heel lief mn autoruiten geschrapt vanmorgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 16:32
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O jee
Ja, tis wel een les...een keer zó uitgelijden en het gebeurt je nooit meer....
Autorijden kan ook zo verradelijk zijn, toen ik nog autoreed, en er lag een pak sneeuw, ook op de weg, platgereden(was nog niet gestrooid), dacht ik van jeetje wat rijdt iedereen toch langzaam.
Toen eindelijk ik de weg voor me vrij had, dacht hehe zo en nu gassen...Nou dat was kant boord, ik glee zo tegen een stoeprand aan, en had mazzel dat daar geen auto geprakeerd stond...
Nog ff wat: zulke dingen moet je láten doen, is mannenwerk he, eigenlijk, dat strooien en het weggetje vrijmaken Net zoals bollen in de grond: mannenwerk!! |
Euh hedde gij effekes een man voor mijnes dan Moet het ook echt sellef doen hoor heb nie een vent dus tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 16:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh hedde gij effekes een man voor mijnes dan Moet het ook echt sellef doen hoor heb nie een vent dus tja |
Ja...ahum...daar dacht ik later ook aan: je moet dan natuurlijk wel een man hebben ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 16:58
|
|
|
Helemaal geen mannenwerk...kunnen wij toch ook? Bollen in de grond...doen we ook zelf... Overigens...onkruid haalde ik ook zelf weg.... Anders verdween de nieuwe en jonge aanplant ook gelijk...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 6 december 2012, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 06:54
|
|
|
Ach mijn stoepje was gisteren sneeuwvrij gemaakt toen ik thuis kwam. Geen idee wie het gedaan heeft. Ik hoop een vrijgezellige kerel..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 08:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Helemaal geen mannenwerk...kunnen wij toch ook? Bollen in de grond...doen we ook zelf... Overigens...onkruid haalde ik ook zelf weg.... Anders verdween de nieuwe en jonge aanplant ook gelijk... |
Ja, we kunnen het wel....maar...
Wíllen we het ook?
geintju
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 08:52
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, we kunnen het wel....maar...
Wíllen we het ook?
geintju |
Ik zal wel motten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 08:54
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik zal wel motten |
Moeten komt niet voor in mij woordenboek...
Wel 'willen'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 08:55
|
|
|
Annette: Hij had trouwens wel heel lief mn autoruiten geschrapt vanmorgen
Ja, da's heel lief, ik zou ook wel zo'n man willen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 08:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ach mijn stoepje was gisteren sneeuwvrij gemaakt toen ik thuis kwam. Geen idee wie het gedaan heeft. Ik hoop een vrijgezellige kerel.. |
Hee muts,dat waren MIJN kabouters!
Vanmiddag geen ijs krabben want ik maak straks van mijn auto een ufo met behulp van die bejaardenfoliedingen ...........jullie mogen lachen maar ik rijd tenminste binnen 2 minuten weg (om vervolgens aan te sluiten in de file )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 09:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hee muts,dat waren MIJN kabouters!
Vanmiddag geen ijs krabben want ik maak straks van mijn auto een ufo met behulp van die bejaardenfoliedingen ...........jullie mogen lachen maar ik rijd tenminste binnen 2 minuten weg (om vervolgens aan te sluiten in de file ) |
Quote: | (om vervolgens aan te sluiten in de file ) |
Ja, da's vervelend....ik dacht trouwens dat files alleen in de randstad bestonden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 11:50
|
|
|
dat er al uren aan een stuk van die stomme sneeuw valt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 12:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ach mijn stoepje was gisteren sneeuwvrij gemaakt toen ik thuis kwam. Geen idee wie het gedaan heeft. Ik hoop een vrijgezellige kerel.. |
Nee joh...... volgens mij gebeurde dat door een paar van je collegae die de boot terug gemist hadden naar Spanje ........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 12:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hee muts,dat waren MIJN kabouters!
Vanmiddag geen ijs krabben want ik maak straks van mijn auto een ufo met behulp van die bejaardenfoliedingen ...........jullie mogen lachen maar ik rijd tenminste binnen 2 minuten weg (om vervolgens aan te sluiten in de file ) |
Bejaardenfoliedingen?? Bedoel je van die superhandige, compacte, voordelige, eenvoudige, niet-leeftijdsgebonden glimmende folierolletjes welke je heel gemakkelijk voor je ruit rolt, tussen de deuren klemt, zodat je idd minder hoeft te krabben?? Wat nou bejaard??? Die durven met dit weer helemaal de weg niet op!!
Steen, ookfanvandiefoliedingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 13:00
|
|
|
Ineke die een oud stuk laken in de auto heeft liggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 18:26
|
|
|
Al die chagrijnige clienten op het werk........ben meerdere malen verrot gescholden........ Gelukkig is het nu weekend en kan ik me afreageren op mijn pubers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 18:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Al die chagrijnige clienten op het werk........ben meerdere malen verrot gescholden........ Gelukkig is het nu weekend en kan ik me afreageren op mijn pubers
|
...en zij op jou, succes!
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 19:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Al die chagrijnige clienten op het werk........ben meerdere malen verrot gescholden........ Gelukkig is het nu weekend en kan ik me afreageren op mijn pubers
Toch ook niet verr.....schelden????
|
|
|
Naar boven |
|
|