Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 20:56
|
|
|
Lieve mensen het is nu een topic moddergooien geworden!!! Volgens mij is dat niet de bedoeling!!! Ik snap eigenlijk alle schrijvers wel iedereen wil resprect voor elkaar, maar ben het ermee eens dat er een paar mensen met name 1 wel heel erg de laatste maanden op de hak wordt genomen!!
Misschien is die persoon wat fel maar wel eerlijk!! Ze heeft nog geen 1 keer een leugen verteld maar feiten! En daarbij en dat meen ik oprecht heeft ze vermeld het momenteel erg moeilijk te hebben, wat er aan de hand is is voor haar en als ze dat wil vertellen dan zal ze dat wel doen...
En excuses maken?? dan zijn er zeer velen die dat moeten doen en niet alleen Steentje en Willemijn.. Enne eisen stellen lijkt me ook een beetje erg ver gaan we zijn allen mensen met onze nukken en alles erop en eraan...
Ik ken Willemijn en weet dat ze het oprecht en eerlijk bedoeld.. en niet om iemand de grond in te stampen.. Steentje ken ik ondertussen ook aardig en die wil eveneens niemand de grond instampen en houd van een grap en een grol oké ik ook
Laten we wat verdraagzamer zijn (ja ik ook....) enne misschien kunnen de twee damens elkaar eens even via de mail benaderen kan vaak heel verhelderend werken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 21:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lieve mensen het is nu een topic moddergooien geworden!!! Volgens mij is dat niet de bedoeling!!! Ik snap eigenlijk alle schrijvers wel iedereen wil resprect voor elkaar, maar ben het ermee eens dat er een paar mensen met name 1 wel heel erg de laatste maanden op de hak wordt genomen!!
Misschien is die persoon wat fel maar wel eerlijk!! Ze heeft nog geen 1 keer een leugen verteld maar feiten! En daarbij en dat meen ik oprecht heeft ze vermeld het momenteel erg moeilijk te hebben, wat er aan de hand is is voor haar en als ze dat wil vertellen dan zal ze dat wel doen...
En excuses maken?? dan zijn er zeer velen die dat moeten doen en niet alleen Steentje en Willemijn.. Enne eisen stellen lijkt me ook een beetje erg ver gaan we zijn allen mensen met onze nukken en alles erop en eraan...
Ik ken Willemijn en weet dat ze het oprecht en eerlijk bedoeld.. en niet om iemand de grond in te stampen.. Steentje ken ik ondertussen ook aardig en die wil eveneens niemand de grond instampen en houd van een grap en een grol oké ik ook
Laten we wat verdraagzamer zijn (ja ik ook....) enne misschien kunnen de twee damens elkaar eens even via de mail benaderen kan vaak heel verhelderend werken |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 00:11
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Gij geheel anders, dame!!!
|
Hier ook al...
Je bijnaam kan beter zijn: 'ontcijfer het raadsel met een plaatje'.
Als die mannen nou lekker op dat eilandje willen zitten, misschien is er wel een bootje, wat je net niet ziet. Of willen ze lekker terugzwemmen met dit weer.
Dat gebemoei.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 00:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 00:28
|
|
|
PIETER619 schreef: | Beste Willemijn verlangen is geen eisen, ik verlang er naarom Jezus te ontmoeten, ik eis het niet. Als steentje het verlangen heeft om in goed fatsoen wee rmet elkaa rom t egaan, accepteer dat dan, want zij geeft dudielijk aan dat ze beslist wel in goed fatsoen verder wil, als ik haar reactie zo zie |
Hoe Steen het zegt is het wel een eis.
Steen: Quote: | Dat excuus wil ik dus best nog wel eens maken, maar ik verlang dan alleen ook dat het neerbuigend spreken over of tegen welke CM-er dan ook, hier stopt. Dat was tenslotte de aanleiding voor dit conflict. |
Zo van net een schooljuffrouw, van: " nou kinderen, jullie mogen wel een ijsje, maar ik verlang(lees eis) dan wel dat jullie een uurtje langer je huiswerk blijven maken hier vanmiddag."
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 01:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 00:34
|
|
|
Erika: Quote: | Ik snap eigenlijk alle schrijvers wel iedereen wil resprect voor elkaar, maar ben het ermee eens dat er een paar mensen met name 1 wel heel erg de laatste maanden op de hak wordt genomen!!
Misschien is die persoon wat fel maar wel eerlijk!! Ze heeft nog geen 1 keer een leugen verteld maar feiten! |
Idd, bedankt. Zoist!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 01:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 02:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lieve mensen het is nu een topic moddergooien geworden!!! Volgens mij is dat niet de bedoeling!!! Ik snap eigenlijk alle schrijvers wel iedereen wil resprect voor elkaar, maar ben het ermee eens dat er een paar mensen met name 1 wel heel erg de laatste maanden op de hak wordt genomen!!
Laten we wat verdraagzamer zijn (ja ik ook....) enne misschien kunnen de twee damens elkaar eens even via de mail benaderen kan vaak heel verhelderend werken |
AMEN en zoek geen verkeerde redenen om een anderen als nog te moeten verbeteren
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op maandag 29 oktober 2012, 08:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 07:03
|
|
|
Ja, mee eens Erika.. Enne... extra warme gedachten naar Willemijn toe voor deze week. Hoe je ook over het één en ander denken mag, laten we in die gedachten en gesprekken naar Boven toe samen één zijn.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 29 oktober 2012, 07:03
|
|
Naar boven |
|
|