Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:56
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach Eggie als er vrouwen knipogen is het dat ze je leuk vinden toch |
En vice versa is ongetwijfeld ook waar, maar ik kan me wel in Eggie verplaatsen hoor. Ik weet ook niet wat ik met zo'n knipoog moet, dus reageer ik daar gewoon niet op. Als iemand iets van mij wil weten, vraagt hij dat maar gewoon middels een e-mail.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 13:42
|
|
|
LISA610 schreef: | En vice versa is ongetwijfeld ook waar, maar ik kan me wel in Eggie verplaatsen hoor. Ik weet ook niet wat ik met zo'n knipoog moet, dus reageer ik daar gewoon niet op. Als iemand iets van mij wil weten, vraagt hij dat maar gewoon middels een e-mail. |
Ongetwijfeld waar en ook kan bv verlegenheid een reden zijn om een knipoog te sturen en verder zie ik het een beetje als een vorm van contact zoeken, waarin het aan twee mensen ligt of ze hoe dan ook hier verder mee omgaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DREMPEL163
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 14:50
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ongetwijfeld waar en ook kan bv verlegenheid een reden zijn om een knipoog te sturen en verder zie ik het een beetje als een vorm van contact zoeken, waarin het aan twee mensen ligt of ze hoe dan ook hier verder mee omgaan. |
En wat als de gene die de knipoog ontvangt ook verlegen is?? Blijven ze dan knipogen sturen naar elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 15:05
|
|
|
DREMPEL163 schreef: | En wat als de gene die de knipoog ontvangt ook verlegen is?? Blijven ze dan knipogen sturen naar elkaar |
Vast... en dan gaan ze vervolgens zes jaar knipogen (he Eggie ha ha ha)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 15:23
|
|
|
LISA610 schreef: | Vast... en dan gaan ze vervolgens zes jaar knipogen (he Eggie ha ha ha) |
Ach wat is zes jaar op een mensen leven, want er zijn er genoeg die 12 jaar verkering hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 15:43
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach wat is zes jaar op een mensen leven, want er zijn er genoeg die 12 jaar verkering hebben |
Ja maar Leonard: 6 jaar knipogen, dan nog kennis maken en dat 12 jaar verkering...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 16:42
|
|
|
LISA610 schreef: | Ja maar Leonard: 6 jaar knipogen, dan nog kennis maken en dat 12 jaar verkering... |
Stel dat het de echte liefde, waarvan je als klein meisje al droomde ehh wat maken die paar jaartjes dan uit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 17:19
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Stel dat het de echte liefde, waarvan je als klein meisje al droomde ehh wat maken die paar jaartjes dan uit.... |
eeeeh... we hebben het wel over 18 jaar in totaal he... En als het de echte liefde is waar jij als klein jongentje al van droomde .. wil je dan werkelijk zo lang wachten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 17:30
|
|
|
LISA610 schreef: | Ja maar Leonard: 6 jaar knipogen, dan nog kennis maken en dat 12 jaar verkering... |
Vergeet de erop volgende 10 jarige verloving niet mensen
Heb ik onderhand een rolator denk
Laatst aangepast door
|
EGGIE989
|
op woensdag 2 maart 2011, 17:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:25
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Vergeet de erop volgende 10 jarige verloving niet mensen
Heb ik onderhand een rolator denk |
Maar als je dan trouwt ervaar je misschien de echte liefde eggie en weet je ...knipogen hoeft dan ook niet meer in het bejaardenhuis. Er is een discussie hier op CM geweest hoe ouder de man hoe aantrekkelijker dat hij wordt...misschien dat de vrouwen daar eens diep over na kunnen denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:34
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Maar als je dan trouwt ervaar je misschien de echte liefde eggie en weet je ...knipogen hoeft dan ook niet meer in het bejaardenhuis. Er is een discussie hier op CM geweest hoe ouder de man hoe aantrekkelijker dat hij wordt...misschien dat de vrouwen daar eens diep over na kunnen denken. |
Daar heb je wel een punt, hele oude mannetjes die netjes verzorgd zijn vind ik wel schattig.......en daardoor ook wel leuk om naar te kijken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:24
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Maar als je dan trouwt ervaar je misschien de echte liefde eggie en weet je ...knipogen hoeft dan ook niet meer in het bejaardenhuis. Er is een discussie hier op CM geweest hoe ouder de man hoe aantrekkelijker dat hij wordt...misschien dat de vrouwen daar eens diep over na kunnen denken. |
Yep, klopt.... er is een gezegde voor: mannen worden knapper naarmate ze ouder worden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 23:26
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Yep, klopt.... er is een gezegde voor: mannen worden knapper naarmate ze ouder worden..... |
Dan worden het nog hele mooie en aantrekkelijke jaren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 23:42
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dan worden het nog hele mooie en aantrekkelijke jaren |
Je hebt het hier wel over 6 jaar chatten en mailen, 12 jaar verkering, 10 jaar verloofd met de vrouw waar je als jochie al van droomde weet je nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DREMPEL163
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 12:26
|
|
|
Dan begin je gewoon laat aan kinderen... Laten we eerlijk zijn een kinderwagen staat veel vlotter dan een rolator
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 13:06
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Yep, klopt.... er is een gezegde voor: mannen worden knapper naarmate ze ouder worden..... |
En worden die mannen dan ook liever? of ouwe zeurpieten....kan ook.
Dan heb ik liever een minder knappe man , die wel heel lief is. op zijn ouwe dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 18:46
|
|
|
LISA610 schreef: | Je hebt het hier wel over 6 jaar chatten en mailen, 12 jaar verkering, 10 jaar verloofd met de vrouw waar je als jochie al van droomde weet je nog... |
De vrouw waar ik las kind van droomde is enorm getrouwd momenteel (en niet met mij )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 20:30
|
|
|
EGGIE989 schreef: | De vrouw waar ik las kind van droomde is enorm getrouwd momenteel (en niet met mij ) |
Tja.. dat krijg je ervan he.. Misschien toch iets meer vaart erachter de volgende keer.. ook weer niet teveel natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 23:06
|
|
|
LISA610 schreef: | Tja.. dat krijg je ervan he.. Misschien toch iets meer vaart erachter de volgende keer.. ook weer niet teveel natuurlijk |
Tja, als een ander je niet ziet zitten houdt het op....... of je nu 6 jaar mailt of 6 uur...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 23:35
|
|
|
EGGIE989 schreef: | De vrouw waar ik las kind van droomde is enorm getrouwd momenteel (en niet met mij ) |
Eggie je krijgt geen spijt van wat je hebt gedaan, maar je krijgt spijt van wat je NIET hebt gedaan....
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMINA461
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 23:38
|
|
|
Hallo, ik ben hier nieuw en lees dat je met een knipoog moet beginnen,nou ja,dat is iets nieuws voor me,maar ben nooit te oud om te leren dus:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 07:57
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Eggie je krijgt geen spijt van wat je hebt gedaan, maar je krijgt spijt van wat je NIET hebt gedaan....
Thomas |
Toch moet er soms een moment komen van 'haar het geluk gunnen' en de situatie accepteren, toch? Je moet wel beiden willen hè. 'k Denk dat meer mensen weleens het (sterke) gevoel gehad hebben, dat dé ware hem/haar is ontglipt. Ik in ieder geval wel, maar ik ben nu blij en dankbaar dat het zo gelopen is. Dus 'k zou het niet al teveel gaan idealiseren.
Marijan, kan 's morgens heel nuchter zijn.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 4 maart 2011, 07:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 10:48
|
|
|
HERMINA461 schreef: | Hallo, ik ben hier nieuw en lees dat je met een knipoog moet beginnen,nou ja,dat is iets nieuws voor me,maar ben nooit te oud om te leren dus: |
Nee hoor Hermina, het probleem zit hem in de geschreven taal terwijl je er geen lichaamstaal bij hebt. Wat als grapje is bedoeld, kan dan verkeerd vallen. In een chat of mail kun je, wanneer je je boos maakt om iets wat er staat, beter even om verduidelijking vragen. Met een knipoog of andere smiley geef je aan dat het niet al te serieus is bedoeld. Met een smiley kun je ook andere gevoelens uitdrukken, de gefrustreerde smiley bijvoorbeeld
Thomas, je moet er niet vanuit gaan dat alles serieus is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMINA461
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 11:05
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nee hoor Hermina, het probleem zit hem in de geschreven taal terwijl je er geen lichaamstaal bij hebt. Wat als grapje is bedoeld, kan dan verkeerd vallen. In een chat of mail kun je, wanneer je je boos maakt om iets wat er staat, beter even om verduidelijking vragen. Met een knipoog of andere smiley geef je aan dat het niet al te serieus is bedoeld. Met een smiley kun je ook andere gevoelens uitdrukken, de gefrustreerde smiley bijvoorbeeld
Thomas, je moet er niet vanuit gaan dat alles serieus is. |
Ik begreep ook wel dat het niet serieus is,maar ja,moet toch een binnenkomer hebben hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:57
|
|
|
HERMINA461 schreef: | Ik begreep ook wel dat het niet serieus is,maar ja,moet toch een binnenkomer hebben hè. |
Alle begin is moeilijk Hermina ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 23:36
|
|
|
HERMINA461 schreef: | Ik begreep ook wel dat het niet serieus is,maar ja,moet toch een binnenkomer hebben hè. |
En dat mag dan ook best hoor Hermina. Om eerlijk te zijn zag ik er de humor wel van in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 15:51
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Eggie je krijgt geen spijt van wat je hebt gedaan, maar je krijgt spijt van wat je NIET hebt gedaan....
Thomas |
Werk aan de winkel dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 16:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Werk aan de winkel dus |
Dan lijkt het me nu tijd worden voor een echte afspraak. Dini die het ook allemaal niet zo goed meer weet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 19:02
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Toch moet er soms een moment komen van 'haar het geluk gunnen' en de situatie accepteren, toch? Je moet wel beiden willen hè. 'k Denk dat meer mensen weleens het (sterke) gevoel gehad hebben, dat dé ware hem/haar is ontglipt. Ik in ieder geval wel, maar ik ben nu blij en dankbaar dat het zo gelopen is. Dus 'k zou het niet al teveel gaan idealiseren.
Marijan, kan 's morgens heel nuchter zijn. |
Zo nuchter vind ik het niet, "de ware ontglipt je niet...." Dat ligt aan jezelf....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 19:08
|
|
|
MAR907 schreef: | Zo nuchter vind ik het niet, "de ware ontglipt je niet...." Dat ligt aan jezelf.... |
Wat is in jouw ogen de definitie van de "ware" Mar en wat te denken als mensen veranderen in hun leven...???
|
|
Naar boven |
|
|