Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 10:34
|
|
|
Nu dan?
Ja gelukt.. of hoort dit nu bij mooiste moment?
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op zondag 2 december 2012, 10:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 13:28
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nu dan?
Ja gelukt.. of hoort dit nu bij mooiste moment? |
dankjewel!!!
maar ik realiseer me dat deze mijlpaal niet mogelijk was geweest zonder dat wittige spul op Tink dr vloerbedekking vanmorgen.
wittig spul, BEDANKT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 14:58
|
|
|
PIETER649 schreef: | dankjewel!!!
maar ik realiseer me dat deze mijlpaal niet mogelijk was geweest zonder dat wittige spul op Tink dr vloerbedekking vanmorgen.
wittig spul, BEDANKT |
ik ga niet uitwijden over de kleur en samenstelling...het was gewoon goor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 15:04
|
|
|
TINK100 schreef: | vanmorgen geen sneeuw maar wel een vies goedje in de kamer......wil niet weten uit welk dierenmond of kont dat komt...zal het maar opruimen maar t is niet lekker...nog voordat ik koffie heb gehad |
he bah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 16:03
|
|
|
Het is toch wat Anna, dat je zoveel keren onzin moet posten om dit topic op 200 te krijgen. Er zijn gewoon meer goede dan slechte momenten...
Thomas, legt zich daar graag bij neer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 16:31
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is toch wat Anna, dat je zoveel keren onzin moet posten om dit topic op 200 te krijgen. Er zijn gewoon meer goede dan slechte momenten...
Thomas, legt zich daar graag bij neer. |
Toch fijn hè Thomas , dat het topic "mooiste moment" dit topic nog ver overtreft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 18:42
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is toch wat Anna, dat je zoveel keren onzin moet posten om dit topic op 200 te krijgen. Er zijn gewoon meer goede dan slechte momenten...
Het is niet slecht om soms eens naar de humor te kijken achter deze 'onzin'. Ik hoor je nu al afvragen waar die humor dan zit...maar dat is nu juist het probleem van sommige. Wat is humor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 23:47
|
|
|
Ik ben toch wel benieuwd wie de meeste slechtste momenten hier heeft opgeschreven...ik heb wel zo mijn vermoedens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 09:27
|
|
|
slechtste moment: Kijk, ik heb 't niet op kerst, associaties mee, juist kerst...
Maar goed, dat is voor het overgrote deel 'goedgemaakt' doordat kerst een feest is waar we worden bepaald bij het geloof, geboorte Here Jezus, dus mwha, het werd weer leuk, in de zin, kreeg inhoud.
Maar ja, loop ik net naar het winkelcentrum, die lichtjes, kitzeriger dan kitsch. En dan twee oversized rendieren met kerstman, kompleet verlicht, BAh, smakeloos...
Word daar echt draaierig en misselijk van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 11:09
|
|
|
Na 34 jaar is er dan toch een einde gekomen aan onze relatie Och ik weet wel we zullen contact houden maar dat zal toch nooit meer hetzelfde zijn Echt heel jammer. Voor mij zal het wel even afkicken worden ik was zo aan je gehecht en keek altijd erg uit naar het moment dat je kwam. Bedankt VSB voor al die jaren kinderbijslag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 11:49
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Na 34 jaar is er dan toch een einde gekomen aan onze relatie Och ik weet wel we zullen contact houden maar dat zal toch nooit meer hetzelfde zijn Echt heel jammer. Voor mij zal het wel even afkicken worden ik was zo aan je gehecht en keek altijd erg uit naar het moment dat je kwam. Bedankt VSB voor al die jaren kinderbijslag |
ik leef met je mee, heb dat verlies al eerdere moeten dragen, geluk dat ik schipper ben geweest , heb ik knopen geleerd
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 4 december 2012, 11:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 14:52
|
|
|
Vreselijk...tot ontdekking komen dat mijn bankpas kwijt is.... De laatste winkel waar ik gisteren ben geweest gebeld....niets gevonden... Verloren dus...of in een erger geval...gestolen....
(Weer een constatering hoe slordig ik soms ben....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 14:57
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Na 34 jaar is er dan toch een einde gekomen aan onze relatie Och ik weet wel we zullen contact houden maar dat zal toch nooit meer hetzelfde zijn Echt heel jammer. Voor mij zal het wel even afkicken worden ik was zo aan je gehecht en keek altijd erg uit naar het moment dat je kwam. Bedankt VSB voor al die jaren kinderbijslag |
Zot dadde ge bent nu had je mij effe tuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 15:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vreselijk...tot ontdekking komen dat mijn bankpas kwijt is.... De laatste winkel waar ik gisteren ben geweest gebeld....niets gevonden... Verloren dus...of in een erger geval...gestolen....
(Weer een constatering hoe slordig ik soms ben....) |
Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar het is raadzaam om je pas dan gelijk te laten blokkeren bij de bank. Als iemand anders hem heeft, en hij kan je pincode achterhalen, heb je een groot probleem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 15:20
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar het is raadzaam om je pas dan gelijk te laten blokkeren bij de bank. Als iemand anders hem heeft, en hij kan je pincode achterhalen, heb je een groot probleem |
Laat ik DAAR....nu slim in zijn geweest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 15:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Laat ik DAAR....nu slim in zijn geweest... |
Fijn! Hopelijk vind je de pas gauw weer terug!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 16:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Laat ik DAAR....nu slim in zijn geweest... |
Valt dat weer effe mee dan Maar balen is het wel voor je weer een ander hebt en waar is de jouwe he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 17:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Valt dat weer effe mee dan Maar balen is het wel voor je weer een ander hebt en waar is de jouwe he... |
Juist...dat is de vraag..... Als er rottigheid in het spel is...zal ik dat over een week weten.... Als de lopende rekening geplunderd is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 17:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Juist...dat is de vraag..... Als er rottigheid in het spel is...zal ik dat over een week weten.... Als de lopende rekening geplunderd is... |
Huh dat kan de bank nu toch al zien!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 17:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Juist...dat is de vraag..... Als er rottigheid in het spel is...zal ik dat over een week weten.... Als de lopende rekening geplunderd is... |
Ik hoop toch dat je niet je pincode bij je pas hebt bewaard......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 17:16
|
|
|
Misschien heeft de vinder uit medelijden er geld opgestort...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 19:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien heeft de vinder uit medelijden er geld opgestort... |
dat kan tegenwoordig...je hoeft je pincode niet mee te nemen voor geldstorten, dusssss wie weet, mijn verlanglijstje is ook niet groot.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 21:00
|
|
|
Dat moeten ze al meteen kunnen zien; ik kan toch ook op me pc kijken?
En zódra er is geblokeerd kan er dus niets meer gebeuren, maar mi moeten ze ff voor je kunnen kijken wat er in de tijd dat je 'm kwijt was, en de tijd dat je erachter kwam, wat er in die tussentijd is gebeurd...
Als ze dát niet ff voor je willen doen....je kan je toch legitimeren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 21:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Huh dat kan de bank nu toch al zien!!! |
Ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 23:13
|
|
|
Ik weet niet of ze dat kunnen.... Bovendien...sinds kort is hier ook een onbemande bank!!!! Ik weet wel....(omdat ik nu geen geld kan pinnen)...er wel een mogelijkheid is om aan geld te komen....hoe precies weet ik niet.. Dat zou dan tegelijk een reden wezen om te zeggen...ja...inderdaad dan kunnen ze ook mijn bankgegevens zien...en kijken of er iets is gepind.. Maar dat red ik wel een weekje... Als ik hem gewoon verloren ben....(wat ik denk) ben ik niet zo bang...omdat het dan ALLEEN...de pas is...geen portemonnee erbij...ook geen pincode...
Maar wat me nogal eens overkomt dat ik gehaast boodschappen doe.. Als er iemand mee heeft gekeken....(en dat kan in een onoplettend moment van mij) daarbij mijn pas misschien niet terug heb genomen...(ja ik bedenk nu allemaal enge scenario"s) dan kan het foute boel zijn... Ga in ieder geval nog wel even bellen...of de bank dat WEL kan zien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 08:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik weet niet of ze dat kunnen.... Bovendien...sinds kort is hier ook een onbemande bank!!!! Ik weet wel....(omdat ik nu geen geld kan pinnen)...er wel een mogelijkheid is om aan geld te komen....hoe precies weet ik niet.. Dat zou dan tegelijk een reden wezen om te zeggen...ja...inderdaad dan kunnen ze ook mijn bankgegevens zien...en kijken of er iets is gepind.. Maar dat red ik wel een weekje... Als ik hem gewoon verloren ben....(wat ik denk) ben ik niet zo bang...omdat het dan ALLEEN...de pas is...geen portemonnee erbij...ook geen pincode...
Maar wat me nogal eens overkomt dat ik gehaast boodschappen doe.. Als er iemand mee heeft gekeken....(en dat kan in een onoplettend moment van mij) daarbij mijn pas misschien niet terug heb genomen...(ja ik bedenk nu allemaal enge scenario"s) dan kan het foute boel zijn... Ga in ieder geval nog wel even bellen...of de bank dat WEL kan zien... |
Ik zou het heel raar vinden als ze het niet kunnen zien bij de bank....
Geld kon je eerst opnemen, als je je id maar had...
Sterkte!
Als je belt, moet je denk ik zeggen dat je dan langs komt met je id, telefonisch kunnen ze dat niet; kan dan iedereen zijn...
S. die vind dat er geen sprake is van klantvriendelijkheid; ze hadden gisteren al iets kunnen regelen; van kom maar langs met je id ofzo...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 5 december 2012, 08:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 08:21
|
|
|
Je kan een soort pashouder kopen, daar passen 8 pasjes in.
Als je hem open doet, 'plop' zie je al je 8 pasjes tegelijk, en kan je degene die je nodig hebt eruithalen, erweerin, en dan weer dicht.
Als je je dat aanwent, ja, ik heb er een keer een gehad weet niet hoe ze heten.
Dit is het idee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 10:36
|
|
|
Dat vervelende altijd weer terugkerende huishouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 11:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik weet niet of ze dat kunnen.... Bovendien...sinds kort is hier ook een onbemande bank!!!! Ik weet wel....(omdat ik nu geen geld kan pinnen)...er wel een mogelijkheid is om aan geld te komen....hoe precies weet ik niet.. Dat zou dan tegelijk een reden wezen om te zeggen...ja...inderdaad dan kunnen ze ook mijn bankgegevens zien...en kijken of er iets is gepind.. Maar dat red ik wel een weekje... Als ik hem gewoon verloren ben....(wat ik denk) ben ik niet zo bang...omdat het dan ALLEEN...de pas is...geen portemonnee erbij...ook geen pincode...
Maar wat me nogal eens overkomt dat ik gehaast boodschappen doe.. Als er iemand mee heeft gekeken....(en dat kan in een onoplettend moment van mij) daarbij mijn pas misschien niet terug heb genomen...(ja ik bedenk nu allemaal enge scenario"s) dan kan het foute boel zijn... Ga in ieder geval nog wel even bellen...of de bank dat WEL kan zien... |
Jij hebt toch je benk gebeld met de melding pas kwijt? Nou diezelfde mensen vragen voor jou een nieuwe aan en kunnen jou bankrekening zien hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 11:09
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat vervelende altijd weer terugkerende huishouden |
Als je nu gewoon eens denkt.. Oke huishouden nu doen dan ben ik lekker klaar kan ik tevreden zitten... Heyyyyyy dat klinkt even anders he
|
|
Naar boven |
|
|