Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 17:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pffff.........wat een avond gisteren.....! Zo meteen naar het politiebureau, aangifte doen. Inbraakpoging bij mij thuis....Terwijl ik lag te slapen!!! Ben er wakker van geworden en ben ze nog achterna gegaan. Een blanke man droeg een rode jas en een hoofddeksel, de twee anderen waren donker...Die met rood liep niet zo snel dus hebben ze hem op een paard gezet...via het dak zijn ze ontkomen! Bij mij hebben ze alleen een wortel gejat maar ze zouden nog terugkomen riepen ze....
|
Hahahahahahahaha............. Nog een paar details erbij? Ze schijnen veel handlangers te hebben, en opereren door heel Nederland. Die man op paard heeft een duidelijke leidersrol en een witte baard, hij is beduidend ouder dan de andere getinte handlangers. Ze dragen allemaal een vermomming, waardoor ze lastig te traceren zijn...... Oh ja, ze zeggen uit Zuid-Europa te komen, en opereren vooral in de wintermaanden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 18:49
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hahahahahahahaha............. Nog een paar details erbij? Ze schijnen veel handlangers te hebben, en opereren door heel Nederland. Die man op paard heeft een duidelijke leidersrol en een witte baard, hij is beduidend ouder dan de andere getinte handlangers. Ze dragen allemaal een vermomming, waardoor ze lastig te traceren zijn...... Oh ja, ze zeggen uit Zuid-Europa te komen, en opereren vooral in de wintermaanden...... |
Zoveel berichten...en een duidelijk signalement...die worden binnenkort aangehouden...kan niet anders!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 09:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pffff.........wat een avond gisteren.....! Zo meteen naar het politiebureau, aangifte doen. Inbraakpoging bij mij thuis....Terwijl ik lag te slapen!!! Ben er wakker van geworden en ben ze nog achterna gegaan. Een blanke man droeg een rode jas en een hoofddeksel, de twee anderen waren donker...Die met rood liep niet zo snel dus hebben ze hem op een paard gezet...via het dak zijn ze ontkomen! Bij mij hebben ze alleen een wortel gejat maar ze zouden nog terugkomen riepen ze....
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 09:36
|
|
|
Eerste verdachte is al gesignaleert.... Ze blijkt op een contactsite genaamd CM te zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 10:04
|
|
|
|
Whahahha. je had me mooi tuc tot aan het woordje paard zat ik me zeer verontwaardigt op te winden dat ze nota bene bij"onze"Erika durfden in te breken.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 10:21
|
|
|
Zo verging het mij ook hoor!!! (Dom voel je je dan he??...ik wel) Maar vond het wel leuk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 13:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Whahahha. je had me mooi tuc tot aan het woordje paard zat ik me zeer verontwaardigt op te winden dat ze nota bene bij"onze"Erika durfden in te breken......... |
Aaaaaaaaaaaa maar das wel lief van je hoor Vond hem gewoon leuk haha denk kijken wie erin trappen zelf las ik hem bij iemand en dacht ook nee he en dan lees je verder hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 20:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Eerste verdachte is al gesignaleert.... Ze blijkt op een contactsite genaamd CM te zitten |
Oepsie, gauw kijken wanneer m'n abo afloopt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 20:41
|
|
|
|
Zo, jij bent grappig...ik dacht bij de 1ste regels dat het echt was, schrok me de tering, ja echt....
Maar ja, mij kan je ook álles wijsmaken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 10:20
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zo, jij bent grappig...ik dacht bij de 1ste regels dat het echt was, schrok me de tering, ja echt....
Maar ja, mij kan je ook álles wijsmaken...
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 18:18
|
|
|
Ik heb dit topic gestart en nu, op mijn voorlaatste dag hier op cm constateer ik dat er nog geen 200 pagina´s zijn volgejankt op dit topic... grrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 18:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb dit topic gestart en nu, op mijn voorlaatste dag hier op cm constateer ik dat er nog geen 200 pagina´s zijn volgejankt op dit topic... grrrr |
...jij hebt ook steeds tegenslag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:14
|
|
|
Toen ik vernam dat Pieter649 morgen op grijs staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:45
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Toen ik vernam dat Pieter649 morgen op grijs staat |
*Geeft Shanita een zakdoekje* *troostend:* Hij komt vast binnenkort wel es weer terug joh.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:46
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb dit topic gestart en nu, op mijn voorlaatste dag hier op cm constateer ik dat er nog geen 200 pagina´s zijn volgejankt op dit topic... grrrr |
Joh, we gaan nog ff door, die 200 zijn bijna bereikt....... Kun je morgen ons met een voldaan gevoel hierzo achterlaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:49
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | *Geeft Shanita een zakdoekje* *troostend:* Hij komt vast binnenkort wel es weer terug joh.....
|
Zou Davids de achternaam van Pieter zijn? Zijn tante Heintje Davids vond afscheid nemen zo leuk dat ze het een keer of vier deed. Bij de laatste keer zei ze dat ze nu toch echt afscheid nam en dat was ook zo. Maar Pieter komt heus wel terug, maak je geen zorgen.
Thomas, heeft wel eens een slecht moment maar geen 200 bladzijden vol...
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 1 december 2012, 19:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 22:25
|
|
|
Wist niet dat het de bedoeling was dat het volgejankt moest worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 22:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wist niet dat het de bedoeling was dat het volgejankt moest worden....
|
ik verwachtte niet anders van die cm-ers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 23:28
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik verwachtte niet anders van die cm-ers |
Van....DIE...cm-ers.... Valt iedereen daaronder? Of reken JIJ...iedereen daaronder???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 1 december 2012, 23:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 08:23
|
|
|
A gossieeeeee wat een slecht moment... tja wat zal ik zeggen slechtste moment? dat het weer eens nat is buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 08:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | A gossieeeeee wat een slecht moment... tja wat zal ik zeggen slechtste moment? dat het weer eens nat is buiten |
Helaas is zit nog op pagina 199
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 09:53
|
|
|
Dan niet van vandaag, maar van gisteren:
Die *k*** schmink weer van je hoofd afhalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 09:54
|
|
|
En van vandaag:
Dat ik met de vorige opmerking pag. 200 niet haalde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 09:54
|
|
|
En nog niet met de vorige....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 09:55
|
|
|
Nu baal ik echt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 09:55
|
|
|
Di's niet nomaal meer, wanneer gaat dat ding naar pag 200?!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 09:56
|
|
|
Ik geef het op! De volgende klager mag het proberen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 10:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik geef het op! De volgende klager mag het proberen.. |
Misschien nu dan?
Nog niet... en ik gun Pieter wel een 200e pagina voor hij grijzig uitslaat.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 2 december 2012, 10:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 10:09
|
|
|
vanmorgen geen sneeuw maar wel een vies goedje in de kamer......wil niet weten uit welk dierenmond of kont dat komt...zal het maar opruimen maar t is niet lekker...nog voordat ik koffie heb gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 10:24
|
|
|
TINK100 schreef: | vanmorgen geen sneeuw maar wel een vies goedje in de kamer......wil niet weten uit welk dierenmond of kont dat komt...zal het maar opruimen maar t is niet lekker...nog voordat ik koffie heb gehad |
...niet lekker??? Heb je er dan van geproefd
|
|
Naar boven |
|
|