Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, jammer.....ik sluit me dan ook bij de quote van Shanita aan: ik mis de kwalitatief hoge discussies hier....... |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat heb ik nou ook.Ik voel me juist stukken fitter als ik op tijd opsta. Ik wordt echt niet vrolijk als de wekker hier s morgens om 6.15 gaat, op de automatisch piloot douchen, kinderen wekken, ontbijten en zorgen dat iedereen tijd klaar is. En als ik dan om kwart voor 8 de voordeur achter me dicht trek ben ik helemaal wakker en fit en heb je nog heerlijk een hele lange ochtend voor je. Sta ik in het weekend om half 9 pas op dan doe ik heel de dag niets meer, dan ben ik uit mn ritme en dat voel ik de hele dag. |
Ja, ik ken dat. Dat je al zo heerlijk vroeg over straat loopt... Zo tussen 8 en 9. Ja, en dan een hele dag voor je, zeker als je dingen hebt afgresproken 's avonds.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik had het over het niveau op het forum niet over het niveau van jou EHBO zijn...... |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 23:56
|
|
|
Quote: | STEENTJE178 schreef: Oh heden ...... Ik vermoed dat er wel iets bestaat als een ZP-CAO met arbeidsvoorwaarden en verplichtingen voor zowel de werkgever als de werknemers enzo?? (verplicht alcoholvrij pepernootjesdieet enzo....) |
Quote: | Willemijn: Valt dit onder de hoogstaande discussies???? |
Ja... Zou te hard werken dan toch je hersens aan kunnen tasten?
Of teveel drank? Zie: ANNA415 schreef: | Nou als ze de 5de ook zo dronken zijn...
(echt waar, 1 aan de benen uit het toilet getrokken, een ander begon een heel verhaal over dat ze gezoend had met haar ex... al wiebelend op de benen..) |
Ahum...
Ik mis ook kwalitatief hoge discussies hier.......
En: Kan me bij nader inzien wel invoelen in de reactie van Thomas, over dat hij de kwalitatief hoogstaande discussie mist....
Beetje(understatment) oppervlakkig..... En...helemaal niet grappig.
Net als dat je in een kroeg werkt en dus niet mag drinken achter de bar. Iedereen wordt steeds meer dronken, mensen lachen om de flauwste dingen. Maar ja, je kan niet meelachen, omdat je niet kan en mag en wil drinken als barvrouw. Maar ja, je moet wel de hele avond, úrenlang doen alsof je ze, de heren en enkele dames allemaal héél grappig vindt.
Zoiets droevigs kunnen zelfs dikke fooien niet goemaken....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 november 2012, 00:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 07:34
|
|
|
Kan iemand mij de definitie van hoogstaande discussie en kwalitatief hoge discussies geven?
LOL-lig zijn valt daar zeker niet onder
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op dinsdag 13 november 2012, 07:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 08:41
|
|
|
Het is eigenlijk alletwee precies hetzelfde......Smiley die heel interessant kijkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 08:54
|
|
|
ANNA415 schreef: | Kan iemand mij de definitie van hoogstaande discussie en kwalitatief hoge discussies geven?
LOL-lig zijn valt daar zeker niet onder |
S. die allergisch kan reageren als het woordje 'drank' in het spel is, maar nu ook wel ziet, dat het niet leuk overkomt.......Berouwvolle smiley...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:18
|
|
|
Mijn schoonzus die zei:hij gaat nu echt............
Na maanden vechten is de schok toch nog groot en hun verdriet enorm........beide heb ik gisteravond(apart) gesproken............
Geef eens tips aub,hoe help ik ze het beste?Met alleen troosten komen ze de scheiding niet door toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn schoonzus die zei:hij gaat nu echt............
Na maanden vechten is de schok toch nog groot en hun verdriet enorm........beide heb ik gisteravond(apart) gesproken............
Geef eens tips aub,hoe help ik ze het beste?Met alleen troosten komen ze de scheiding niet door toch? |
Doen wat je hart je ingeeft Leanne....dat klinkt misschien vreemd....maar soms moet je je gevoel vóór je verstand laten gaan! Sterkte meis, dit wordt heel moeilijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:52
|
|
|
Geef eens tips aub,hoe help ik ze het beste?Met alleen troosten komen ze de scheiding niet door toch? |
Ik weet hier geen antwoord op en heb er ook geen woorden voor. Wel wil ik je ff heel veel sterkte en wijsheid toewensen en ik zal voor hen en voor jou bidden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 16:37
|
|
|
Kan je mensen hierin helpen behalve het luisterende oor en gebed? Lijkt me ontzettend moeilijk!
Sterkte en wijsheid ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 16:57
|
|
|
Toch denk ik...dat het simpele...ER ZIJN...de juiste weg is... Ook al lijkt dat weinig....meestal is het al veel.... Hoe vaak wordt er gezegd...of zeg je het zelf... ""Fijn dat je er was voor me"""
Ik ervaar het momenteel zelf.... Niemand kan me echt helpen....maar dat telefoontje...die onverwachte persoon...het doet je zo goed....
Echt waar!!!
En natuurlijk vermag het gebed veel...zo niet alles... Zelfs al kun je zelf niet meer bidden(dat kan...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 17:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Toch denk ik...dat het simpele...ER ZIJN...de juiste weg is... Ook al lijkt dat weinig....meestal is het al veel.... Hoe vaak wordt er gezegd...of zeg je het zelf... ""Fijn dat je er was voor me"""
Ik ervaar het momenteel zelf.... Niemand kan me echt helpen....maar dat telefoontje...die onverwachte persoon...het doet je zo goed....
Echt waar!!!
En natuurlijk vermag het gebed veel...zo niet alles... Zelfs al kun je zelf niet meer bidden(dat kan...) |
Dus eigenlijk is je slechte moment eigenlijk een heel mooi moment?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 22:46
|
|
|
Ben ik vanavond aan het tanken ........dacht bij mezelf nog 2 euro , dan is het een mooi afgerond bedrag , dus alle aandacht ging naar de euro-opteller ...... bleek dat mn tank te klein was . Oftewel ...... ik stond met één schoen in een plasje benzine .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben ik vanavond aan het tanken ........dacht bij mezelf nog 2 euro , dan is het een mooi afgerond bedrag , dus alle aandacht ging naar de euro-opteller ...... bleek dat mn tank te klein was . Oftewel ...... ik stond met één schoen in een plasje benzine . |
Ai, das naar, zeker voor zuunege Zeeuw'n
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:09
|
|
|
Of is dat gewoon een ...""DOM"" moment???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Of is dat gewoon een ...""DOM"" moment??? |
Nee , want dan had ik het wel geschreven op het topic "het domste moment van vandaag".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:14
|
|
|
Dat topic bestaat niet!!!!
Valt mee dat je de schuld niet aan op benzinepomp steekt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben ik vanavond aan het tanken ........dacht bij mezelf nog 2 euro , dan is het een mooi afgerond bedrag , dus alle aandacht ging naar de euro-opteller ...... bleek dat mn tank te klein was . Oftewel ...... ik stond met één schoen in een plasje benzine . |
.....dat loopt super toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:17
|
|
|
GERRIT603 schreef: | .....dat loopt super toch |
1 ding weettie zeker nu....genoeg benzine...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | 1 ding weettie zeker nu....genoeg benzine... |
ja, heeft zo altijd reserve bij zich
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:23
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ja, heeft zo altijd reserve bij zich |
Al is het dan ook een restje in zijn schoenen....
(Moet ongeveer 2 euro zijn geweest)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat topic bestaat niet!!!!
Valt mee dat je de schuld niet aan op benzinepomp steekt!!! |
Dat is maar goed ook , anders denk ik dat er in dat topic maar door één persoon geschreven wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat is maar goed ook , anders denk ik dat er in dat topic maar door één persoon geschreven wordt. |
Bedoel je iets???? Maak van je hart geen moordkuil hoor...noem het beessie gewoon bij de naam hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Al is het dan ook een restje in zijn schoenen....
(Moet ongeveer 2 euro zijn geweest) |
kan iets minder zijn als er wat in zijn sok getrokken is, maar hij kan dan ook zijn sok nog uitwringen, misschien komt daar dan meer uit dan alleen benzine, heeft hij nog winst ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:29
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:32
|
|
|
ja, dan moet je in de file niet achter visser staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:33
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ja, dan moet je in de file niet achter visser staan |
Ervoor ook niet hoor.... Gewoon mijden!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ervoor ook niet hoor.... Gewoon mijden!!! |
Nee , asjeblief niet zeg . En helemaaaaal niet voor een stoplicht. Dan weet ik zeker dat ik te laat ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 17:13
|
|
|
Pffff.........wat een avond gisteren.....! Zo meteen naar het politiebureau, aangifte doen. Inbraakpoging bij mij thuis....Terwijl ik lag te slapen!!! Ben er wakker van geworden en ben ze nog achterna gegaan. Een blanke man droeg een rode jas en een hoofddeksel, de twee anderen waren donker...Die met rood liep niet zo snel dus hebben ze hem op een paard gezet...via het dak zijn ze ontkomen! Bij mij hebben ze alleen een wortel gejat maar ze zouden nog terugkomen riepen ze....
|
|
Naar boven |
|
|