Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 17:20
|
|
|
Alles wat kort is is OOK de moeite waard om mee te maken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 23:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Alles wat kort is is OOK de moeite waard om mee te maken.... |
Niet mee eens.
Alles?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 00:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niet mee eens.
Alles? | Wie het kleine niet eert.... (Visser)
Is het grote niet weerd...
(Weerd is geen spelfout...want het moet rijmen op eert)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 00:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wie het kleine niet eert.... (Visser)
Is het grote niet weerd...
(Weerd is geen spelfout...want het moet rijmen op eert) |
Ik noem dan maar even een klein voorbeeldje . Een kortstondige ziekte bijv. vind jij wel de moeite waard om mee te maken?
Over spelfouten hadden we het hier niet
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 4 november 2012, 00:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 00:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik noem dan maar even een klein voorbeeldje . Een kortstondige ziekte bijv. vind jij wel de moeite waard om mee te maken?
Over spelfouten hadden we het hier niet |
Dan zet ik mijn woorden over in... Het KAN...de moeite waard zijn... Een ziekte meemaken....? Nee natuurlijk is dat niet fijn om mee te maken... Maar daar dacht ik ook eerlijk gezegd niet aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: donderdag 8 november 2012, 22:15
|
|
|
Waar moet ik beginnen Vanmorgen bij een lekker zonnetje nog wat snoeien in de tuin. De kliko/vuulbak/groen afval container (die bij ons trouwens bruin is omdat het gewone afval in een groene container moet??????) stond nog voor, pas geleegd. Dus ik met goede moed aan de slag. Gaat het zonnetje even uitrusten en gaat het spatten. Niet leuk, maar m'n enthousiasme was groot, dus... Gaan de spatjes over in spetters! Van de drup in de regen. Dacht toch echt dat het spreekwoord omgekeerd was. Dus, spullen opruimen, zucht. Dan binnen maar wat doen. En ja 's middags nog een afspraak. Dochter lief was een van haar 4 aquaria aan het schoonmaken. Een best wel grote kreeg een grote beurt. Je kent dat wel, vissen eruit, grind en pomp reinigen, planten snoeien etc. Eindelijk klaar, was inmiddels 12.45 uur en ik zou om 13.30 weg gaan. Mam, ik ga wel mee, hoor. Is goed. Zij water in de bak, plantjes, visjes ... Maaaaaaam!!!!!!!! M'n bak is lek!!!!! Gauw water er weer uit, nu ja gauw, iets van 60 liter. Visjes opnieuw vangen. Gaat er een van schrik nog jongen ook. Ze heeft net weer een emmer met eenliter of acht gevuld om afgevoerd te worden, en ja hoor....Emmer om. dwars door de kamer. Handdoeken erbij, dweilen. Gelukkig ligt er bij mij vinyl maar toch. En water blijft natuurlijk niet op een plek, met een stok en doek onder de kasten roeren. Verwarming maar wat hoger gezet en nog wat geimproviseert met vissen kommen en zo. Hoezo stress? Werd gelukkig naar de afspraak gebracht. maar was wel 10 minuten te laat. Verder vandaag tot nu toe geen slechte momenten meer gehad. En morgen is er gewoon weer een nieuwe dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: donderdag 8 november 2012, 22:21
|
|
|
Mijn slechtste moment van vandaag is dat ik om half 7 alweer moest opstaan, hihihi :-D
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:21
|
|
|
Dat is heel slecht en daarom sta ik om zeven uur op!
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:26
|
|
|
Das idd superslecht, en daarom gaat mijn wekker morgen pas om 8.45 uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:29
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Das idd superslecht, en daarom gaat mijn wekker morgen pas om 8.45 uur |
Dan doe ik 8.50u....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:39
|
|
|
5:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 00:01
|
|
|
Het is haast niet meer de moeite om naar bed te gaan ........ 6.00 uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 02:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | 5:30 |
Ja, dat is echt niet normaal hoor!
En zeker ook elke dag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 08:40
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat is echt niet normaal hoor!
En zeker ook elke dag? |
Zoonlief moet 1,5 uur fietsen naar school.......vandaar........soms heb ik best meelij met mijn pubers Normaal gesproken ga ik om kwart voor 7 de deur uit maar vandaag heb ik luie tijden,half 11 beginnen,ideaal.
Ik heb zelden een probleem met vroeg opstaan,duurt je dag ook lekker lang!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 13:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoonlief moet 1,5 uur fietsen naar school.......vandaar........soms heb ik best meelij met mijn pubers Normaal gesproken ga ik om kwart voor 7 de deur uit maar vandaag heb ik luie tijden,half 11 beginnen,ideaal.
Ik heb zelden een probleem met vroeg opstaan,duurt je dag ook lekker lang! |
Dat heb ik nou ook.Ik voel me juist stukken fitter als ik op tijd opsta. Ik wordt echt niet vrolijk als de wekker hier s morgens om 6.15 gaat, op de automatisch piloot douchen, kinderen wekken, ontbijten en zorgen dat iedereen tijd klaar is. En als ik dan om kwart voor 8 de voordeur achter me dicht trek ben ik helemaal wakker en fit en heb je nog heerlijk een hele lange ochtend voor je. Sta ik in het weekend om half 9 pas op dan doe ik heel de dag niets meer, dan ben ik uit mn ritme en dat voel ik de hele dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 09:52
|
|
|
bwwwwwwwww Om 5 uur naar bed en om 8:44 wakker zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 12:12
|
|
|
ANNA415 schreef: | bwwwwwwwww Om 5 uur naar bed en om 8:44 wakker zijn. |
om 5 uur naar bed gaan doe jezelf he Dus snachts een grote meid smorgens ook hoor Doe een middag tukkie joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 12:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | om 5 uur naar bed gaan doe jezelf he Dus snachts een grote meid smorgens ook hoor Doe een middag tukkie joh |
Of was het een generale vannacht voor de 5e van de 12e??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 12:31
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Of was het een generale vannacht voor de 5e van de 12e?? |
Nou als ze de 5de ook zo dronken zijn...
(echt waar, 1 aan de benen uit het toilet getrokken, een ander begon een heel verhaal over dat ze gezoend had met haar ex... al wiebelend op de benen..)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 12:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nou als ze de 5de ook zo dronken zijn...
(echt waar, 1 aan de benen uit het toilet getrokken, een ander begon een heel verhaal over dat ze gezoend had met haar ex... al wiebelend op de benen..) |
Oh heden ...... Ik vermoed dat er wel iets bestaat als een ZP-CAO met arbeidsvoorwaarden en verplichtingen voor zowel de werkgever als de werknemers enzo?? (verplicht alcoholvrij pepernootjesdieet enzo....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 17:25
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oh heden ...... Ik vermoed dat er wel iets bestaat als een ZP-CAO met arbeidsvoorwaarden en verplichtingen voor zowel de werkgever als de werknemers enzo?? (verplicht alcoholvrij pepernootjesdieet enzo....) |
Valt dit onder de hoogstaande discussies????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 17:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Valt dit onder de hoogstaande discussies???? |
Ach, over het slechtste moment van vandaag vallen weinig hoogstaande discussies te voeren, vooralsnog. Vandaar dat het niveau iets verlaagd is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 18:15
|
|
|
ANNA415 schreef: | (echt waar, 1 aan de benen uit het toilet getrokken, een ander begon een heel verhaal over dat ze gezoend had met haar ex... al wiebelend op de benen..) |
klinkt heel gezellig
ff het niveau weer omhoog halen
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op zaterdag 10 november 2012, 18:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 18:27
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ach, over het slechtste moment van vandaag vallen weinig hoogstaande discussies te voeren, vooralsnog. Vandaar dat het niveau iets verlaagd is |
Ik wist niet dat het nog lager kon? Je kan er maar druk mee zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 18:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik wist niet dat het nog lager kon? Je kan er maar druk mee zijn.... |
Het blijkt maar weer eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 18:51
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Het blijkt maar weer eens |
Ja, jammer.....ik sluit me dan ook bij de quote van Shanita aan: ik mis de kwalitatief hoge discussies hier.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 10 november 2012, 18:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 20:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik wist niet dat het nog lager kon? Je kan er maar druk mee zijn.... |
Inderdaad! Als EHBO-er heb je het er druk mee. En of het van hoog of laag nivo is maak ik me op zo'n moment niet druk om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:12
|
|
|
Iedereen, die ik ken(bijna overdrijf een beetje) en dat zijn dus alleen de mensen met een minima wa of wao 90% minimum heeft een aardige bijdrage gekregen van een langdurigheidsiets, en ik niet. Ik kan het weer zelf aanvragen want er ws een fout gemaakt, dus aanvragen, invullen, kopieen maken en dan is het nog maar de vraag.
En, ik kan het geld zo goed gebruiken, sterker ik heb het nodig, ik kom bijna klem
Misschien zijn ze bij mij later, dan kan ook...Hoopvolkijkende smiley
(voor degene die weer beginnen te z...k..n dat ik niet 'het' krijg, er niets voor doe, het zo onterecht is, omdat 'het' van hun belastinggeld wordt betaald, die verwijs ik direkt naar de prullenbak. Ik vind het al erg genoeg dat ik niet kan werken, dat ik ben afgekeurd etc, en ga me daarbij, nu ik me wat beter voel niet weer een schuldcomplex aan laten praten)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 12 november 2012, 18:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:17
|
|
|
ANNA415 schreef: | Inderdaad! Als EHBO-er heb je het er druk mee. En of het van hoog of laag nivo is maak ik me op zo'n moment niet druk om. |
ik had het over het niveau op het forum niet over het niveau van jou EHBO zijn......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoonlief moet 1,5 uur fietsen naar school.......vandaar........soms heb ik best meelij met mijn pubers Normaal gesproken ga ik om kwart voor 7 de deur uit maar vandaag heb ik luie tijden,half 11 beginnen,ideaal.
Ik heb zelden een probleem met vroeg opstaan,duurt je dag ook lekker lang! |
Dat is een aardig eindje...en dan ook terug natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|