ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 18:29

PETRA944 schreef:
Klinkt erg hopeloos gerrit. over 5 jaar zit je met een bejaarde vrouw van 70 dan. vandaar ik ook wel es reacties krijg van veel jongere mannen, die denken dan dus ook, als ze maar lief is? Ik denk dan, duh, heb al genoeg kinderen. Maar ja we zijn allemaal verschillend en ja ik ben kieskeurig, we hebben het wel over een mogelijke levenspartner he. Voor me zelf, graag rond me eigen leeftijd.

dan kan ik over 5 jaar gewoon alleen naar de kroeg, lijkt mij een voordeel Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 19:07

hmm, maar mannen, ik ga es wat minder op cm , want dat hele mannen gedoe via pc, is niks voor mij, zit ik hier 2 dagen in teloggen, hopend op een leuke mail van die leuke man Gefrustreerde smiley beter richt ik me op andere dingen en misschien kom ik ooit vanzelf wel tegen, ik ga es wat minder op cm. de afwas doen. duh Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 20:13

PETRA944 schreef:
hmm, maar mannen, ik ga es wat minder op cm , want dat hele mannen gedoe via pc, is niks voor mij, zit ik hier 2 dagen in teloggen, hopend op een leuke mail van die leuke man Gefrustreerde smiley beter richt ik me op andere dingen en misschien kom ik ooit vanzelf wel tegen, ik ga es wat minder op cm. de afwas doen. duh Twijfelende smiley

Of je stuurt hem een mail
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 20:15

doe je de buitenlamp aan, gaan de lichten binnen uit! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 20:21

JANS221 schreef:

Da's niet goed...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 20:26

JANS221 schreef:

nieuwe manier van besparen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 20:28

ANNA415 schreef:
Of je stuurt hem een mail

ja vind ik ook een goed plan misschien zit die man op zijn beurt wel weer hele dagen te wachten op een leuke mail van jou
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 20:29

JOL252 schreef:
Da's niet goed...

nee he, buitenlamp nu maar uit, schakelaar in meterkast omgezet en...
er was licht en het was weer goed!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 20:52

PETRA944 schreef:

'k zou zorgen dat die stratenmakers nog een maand werk hebben als ik jou was. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 00:18

ROELANDE345 schreef:
ja vind ik ook een goed plan misschien zit die man op zijn beurt wel weer hele dagen te wachten op een leuke mail van jou

eh duh ik had hem dus een mail gestuurd, ha ha volgens mij ben ik ene kei in stomme mails versturen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 00:28

VISSER278 schreef:
'k zou zorgen dat die stratenmakers nog een maand werk hebben als ik jou was. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Daar zit wel hele leuke bij Lachende smiley , maar ja of die cristelijk is Smiley die vol vragen zit dus op na de 50 plus site en ondertussen reageer ik me frustratie wel op jouw af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 07:23

PETRA944 schreef:
Daar zit wel hele leuke bij Lachende smiley , maar ja of die cristelijk is Smiley die vol vragen zit dus op na de 50 plus site en ondertussen reageer ik me frustratie wel op jouw af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Die stratenmaker is vast getrouwd........dat zijn de meeste mannen hoor Knipoog smiley
En maar weinig christelijke mannen zitten op chr. sites,daar is de keuze nl. erg beperkt.

Misschien is het een idee je eisenlijstje in je la te leggen en wat minder plaatjes te kijken?Wie weet wie je dan tegen het lijf loopt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 08:59

LEANNE226 schreef:
Die stratenmaker is vast getrouwd........dat zijn de meeste mannen hoor Knipoog smiley
En maar weinig christelijke mannen zitten op chr. sites,daar is de keuze nl. erg beperkt.

Misschien is het een idee je eisenlijstje in je la te leggen en wat minder plaatjes te kijken?Wie weet wie je dan tegen het lijf loopt Lachende smiley

klopt maar weinig cristelijke mannen op sites, en in het echte leven ook, of ze geloven, dat houd in es af en toe na de kerk, maar hoef niet persee een man hoor leanne, red het al 8 jaar zonder, komt denk ik ook beetje door dat er in korte tijd drie kids uit huis zijn gegaan, wat doe je dan? savonds is het stil en ga je op een datingsite. ha ha. Maar een soort eisenpakket hebben we toch ergens allemaal, liever geen man dan niet eentje die echt bij je hoort waar je een echt leuke klik mee hebt. En die eis dat hij cristelijk is vind ik toch wel erg belangrijk. Knipoog smiley Loslaten, gewoon verder zonder man, en wie weet wie ik ooit tegen kom ja Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VROLIJK575

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 21:08

PETRA944 schreef:
Zeg het niet, de man bedoelt het vast misschien wel lief, toch vind ik het beetje maf, ik ga toch ook geen knipoog sturen naar een jongen van 22, ha ha

kun jij knip ogen nooit niets van gemerk nog minder dat er antwoord op terug komt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 21:51

VROLIJK575 schreef:
kun jij knip ogen nooit niets van gemerk nog minder dat er antwoord op terug komt Knipoog smiley

tuuuuurlijk kan ze dat, vrolijk.
maar als petra naar iedereen terug zou knipogen, zou ze er een dagtaak aan hebben, denk ik............ Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 22:51

HANNAH810 schreef:
maar als petra naar iedereen terug zou knipogen, zou ze er een dagtaak aan hebben, denk ik............ Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

Ze kan dat natuurlijk 's avonds ook doen , dan zijn de stratenmakers toch naar huis. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VROLIJK575

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 07:52

HANNAH810 schreef:

is ze ook onder de pannen verveeld ze haar ook niet heeft ze wat te doe en wie zal zeggen wat voor uitwerking het zal hebben Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 10:01

VISSER278 schreef:
Ze kan dat natuurlijk 's avonds ook doen , dan zijn de stratenmakers toch naar huis. Lachende smiley

Die stratenmakers komen ook nog bij mij....we krijgen nl glasvezel in de hele stad.......ga toch eens even aan Petra een signalement vragen van die leuke....... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 20:47

JANS221 schreef:

als je huis te koop staat is dat geen probleem, als ze maar niet komen kijken als het donker is Clown smiley

springt de aardlekschakelaar eruit?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:01

WILLEMIJN232 schreef:
Die stratenmakers komen ook nog bij mij....we krijgen nl glasvezel in de hele stad.......ga toch eens even aan Petra een signalement vragen van die leuke....... Clown smiley

ha ha,zitten eigenlijk drie leuke bij, bij mij waren ze in de straat toen het warm was, dus met blote buik eentje met de schep bij me voor graven.... en dan eentje van onze leeftijd ongeveer, denk ik een pool en dan nog een bijnna kale met een mooie grijze trui nu inmiddels,ook niet te jong voor ons ha ha, een vrouwtje verderop gaf ze allemaal wat te drinken, dus ze gingen met zijn allen in me voortuin zitten drinken. die ene waarvan ik denk dat hij een pool is, is de mooiste Lachende smiley oh en dan heb je nog een kale, die iedere keer wat vraagt, zoals moet je met je fiets door de voorduer, dan leg ik de plank zo etc. en daarna komen andere mannen, maken een agt in de grond en daar doen ze de aansluitng en van daar uit aansluiting na de huizen, en dan komt er nog een man die bij je in huis de aansluiting doet, als het goed is komt die volgende week bij mij Lachende smiley

ach ja kijken mag Knipoog smiley en het maakt de straat gezellig zon team wat glaskabel gaat aanleggen de pool heeft bruine ogen en beetje ongeschoren vaak en als hij lacht Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:05

PETRA944 schreef:
ha ha,zitten eigenlijk drie leuke bij, bij mij waren ze in de straat toen het warm was, dus met blote buik eentje met de schep bij me voor graven.... en dan eentje van onze leeftijd ongeveer, denk ik een pool en dan nog een bijnna kale met een mooie grijze trui nu inmiddels,ook niet te jong voor ons ha ha, een vrouwtje verderop gaf ze allemaal wat te drinken, dus ze gingen met zijn allen in me voortuin zitten drinken. die ene waarvan ik denk dat hij een pool is, is de mooiste Lachende smiley oh en dan heb je nog een kale, die iedere keer wat vraagt, zoals moet je met je fiets door de voorduer, dan leg ik de plank zo etc. en daarna komen andere mannen, maken een agt in de grond en daar doen ze de aansluitng en van daar uit aansluiting na de huizen, en dan komt er nog een man die bij je in huis de aansluiting doet, als het goed is komt die volgende week bij mij Lachende smiley

ach ja kijken mag Knipoog smiley en het maakt de straat gezellig zon team wat glaskabel gaat aanleggen de pool heeft bruine ogen en beetje ongeschoren vaak en als hij lacht Verlegen lachende smiley

en die met die blote buik is ergens achter ind e 30 denk ik blonde haren, als je hem ziet en hij lacht en praat tegen je, kan je alleen maar denken, oeh wat een lekker ding, ha ha en zo zijn menigge huisvrouw in onze stad van slag. ha ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:23

PETRA944 schreef:
en die met die blote buik is ergens achter ind e 30 denk ik blonde haren, als je hem ziet en hij lacht en praat tegen je, kan je alleen maar denken, oeh wat een lekker ding, ha ha en zo zijn menigge huisvrouw in onze stad van slag. ha ha ha

kunnen ze bij mij ook ff de kabel komen aanleggen Verlegen lachende smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:35

PETRA944 schreef:

jammer voor je dattie nog geen 50+ is . Knipoog smiley
heb je al wel gevraagd oftie niet te ver weg woont? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 23:30

ANNA415 schreef:
kunnen ze bij mij ook ff de kabel komen aanleggen Verlegen lachende smiley Verliefde smiley

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit barman, stratenmaker of kabellegger Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 07:30

VISSER278 schreef:
jammer voor je dattie nog geen 50+ is . Knipoog smiley
heb je al wel gevraagd oftie niet te ver weg woont? Clown smiley

ha ha neee, en hun dachten misschien wel , oh daar heb je die aardigge oude mevrouw, duh ondertussen knapte al me hormonen bij me los na zon blik mannen om te bekijken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 07:35

ANNA415 schreef:

We kunnen vragen of willemijn een cam kan richten op de straat als ze bij haar zijn en dan kunnen we allemaal via pc meegenieten van het uitzicht. ha ha. ach ja over naar het leven zoals het werkelijk is, geen man nu voor me op de stoep, kleuter die veelste vroeg wakker word. reuze afwas nog van gisteren. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 10:55

GERRIT603 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit barman, stratenmaker of kabellegger Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Maakt niet uit, t gaat om het uitzicht Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 13:28

ANNA415 schreef:
Maakt niet uit, t gaat om het uitzicht Verliefde smiley

hmmm de barman is vaak te netjes, te vrouwelijk, de straatman is echt mannelijk, stoer en de kabellegger is weer iets intelligenter, want die kan een kabel aanleggen, dus vrij inteliggent voor een man Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 13:34

PETRA944 schreef:
hmmm de barman is vaak te netjes, te vrouwelijk, de straatman is echt mannelijk, stoer en de kabellegger is weer iets intelligenter, want die kan een kabel aanleggen, dus vrij inteliggent voor een man Knipoog smiley

Dat zijn er 3. Zo, ma en di ben je dus voorzien. Nog 4 te gaan Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
CARMEN073
op zondag 30 september 2012, 13:35
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 13:35

PETRA944 schreef:

Ik weet niet naar welke bars jij gaat.... Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 ... 230 Volgende
Pagina 186 van 230