Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 22:12
|
|
|
CARMEN073 schreef: | ja tis bar ineens. ik mis de overgangsregeling. |
ach dan ben je in 1 keer door de overgang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 22:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | ach dan ben je in 1 keer door de overgang |
En das op zich heel handig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 10:03
|
|
|
Na 3 heerlijke dagen een klein jongetje met een hele grote pleister en 3 hechtingen thuis aantreffen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 10:38
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Na 3 heerlijke dagen een klein jongetje met een hele grote pleister en 3 hechtingen thuis aantreffen.... |
Aggossie... wat is er gebeurd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 10:47
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Aggossie... wat is er gebeurd? |
Van zn fiets gevallen, gat in zn kin. Dus oma mocht weer eens met hem naar het ziekenhuis, op een of andere manier hebben mijn kinderen altijd iets als ik niet in de buurt ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:54
|
|
|
Wie heeft dit meer gehoord???
Zojuist bericht van iemand die al meer dan 30 uur...DE HIK....heeft!!!! Kan (uiteraard) ook daardoor niet slapen.... Is nu op weg naar de dokter..ben benieuwd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wie heeft dit meer gehoord???
Zojuist bericht van iemand die al meer dan 30 uur...DE HIK....heeft!!!! Kan (uiteraard) ook daardoor niet slapen.... Is nu op weg naar de dokter..ben benieuwd... |
Eerder gehoord..... en die werd ff voor controle naar de cardio gestuurd Hopelijk valt het voor hem/haar mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 18:37
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Eerder gehoord..... en die werd ff voor controle naar de cardio gestuurd Hopelijk valt het voor hem/haar mee! |
Terug van de dokter...met zetpillen.. die zouden na een half uur moeten werken... Maar die arme ziel...nu lopen zijn darmen wel leeg...maar die hik blijft!!!!
Hij zat er erg over in...vanwege de woorden, dat ouderen zich DOOD KUNNEN HIKKEN!!! De dokter zegt dat dit een fabel is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 09:50
|
|
|
Kom je om 9 uur al in de winkel... zijn precies de dingen die je nodig hebt al op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 10:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kom je om 9 uur al in de winkel... zijn precies de dingen die je nodig hebt al op. |
Tja, is het zo erg in Zeeland?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 10:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wie heeft dit meer gehoord???
Zojuist bericht van iemand die al meer dan 30 uur...DE HIK....heeft!!!! Kan (uiteraard) ook daardoor niet slapen.... Is nu op weg naar de dokter..ben benieuwd... |
tja, accupressuur zou kunnen helpen, misschien? (het is echter wel een alternatieve geneeswijze........ )
vraag degene die de hik heeft eens om bij het eerste kootje van zijn middelvinger links en rechts flink druk te zetten op het gewricht.......een seconde of tien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 10:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kom je om 9 uur al in de winkel... zijn precies de dingen die je nodig hebt al op. |
DE crisis begint in Zeeland he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 12:35
|
|
|
Dan zit je echt in de verkeerde winkel... Of moet je naar...""de grote stad""
Laat ik niet in een stad wonen...maar dat gebeurd hier echt niet op het dorp!!! En toch ook maar 1 supermarkt...!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 13:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dan zit je echt in de verkeerde winkel... Of moet je naar...""de grote stad""
Laat ik niet in een stad wonen...maar dat gebeurd hier echt niet op het dorp!!! En toch ook maar 1 supermarkt...!! |
het viel mij op dat in Zeeuws Vlaanderen een heleboel dorpjes geeneens een supermarkt hebben Lijkt me echt lastig als je er woont
@Roelande:mijndorpheeftwel7supers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 13:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dan zit je echt in de verkeerde winkel... Of moet je naar...""de grote stad""
Laat ik niet in een stad wonen...maar dat gebeurd hier echt niet op het dorp!!! En toch ook maar 1 supermarkt...!! |
Op de bakkersafdeling leek alles wel uitverkocht. Zodoende dus ook geen bolus bie de koffie vandaag. Zuivel? Moest nog allemaal aangevuld worden . Nee , het was gewoon een rotsooitje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 14:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Op de bakkersafdeling leek alles wel uitverkocht. Zodoende dus ook geen bolus bie de koffie vandaag. Zuivel? Moest nog allemaal aangevuld worden . Nee , het was gewoon een rotsooitje. |
tja dan maak je die bolus toch gewoon effe zelf, ha ha beetje creatief blijven he visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 14:12
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | het viel mij op dat in Zeeuws Vlaanderen een heleboel dorpjes geeneens een supermarkt hebben Lijkt me echt lastig als je er woont
@Roelande:mijndorpheeftwel7supers |
toen ik in zeeland woonde hadden we 1 winkeltje in het dorp, die man had veel over de data dingen echt erg, dus je koopt frikadellen uit de diepvries die echt groen gewoon waren en dan keek je op de data en dacht Dus ik ging wel effe een eindje rijden voor een goede winkel verderop, op een dag ging de man failliet, zijn vaste klanten, de ouwere van het dorp waren bijna allemaal dood, het eerste wat ik dacht was, vind je het gek met die over de data waren van jou. En daar was een winkeltje, zo klein en lief meer als hobby, met de hand rekende de man, die je echt nooit kon verstaan, zo,n ouwe zeeuw, hoeveel je moest betalen, als ik met al me kids er na toe ging was de winkel vol, veel kopen kon je er ook niet. en savonds om tien uur kon je nergens nog een patatje kopen of zo, was wel effe wennen op het begin, van ede naar zo,n dorpje, dus ik kocht heel snel een super grote ijskast. En was de hele vrijdag ochtend bezig met boodschappen, eerst naar zierikzee naar de lidel en dan na neiuwekerk na de c 1000, redde het net , voor de kids weer uit school kwamen. petra die dit toch met heimwee schrijft, weinig winkels, maar veel water en mooie natuur daar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 17:22
|
|
|
PETRA944 schreef: | tja dan maak je die bolus toch gewoon effe zelf, ha ha beetje creatief blijven he visser |
Dat kan Petra...ik heb het weleens gedaan, maar het zijn nooit de ""ECHTE""
Die smaak he...!!! Zo verkopen ze hier suikerbrood....best lekker, maar de lekkerste komt toch uit Groningen-of Friesland...
Vroeger had ik een directeur...en als die een weekeind naar Friesland ging, kwam hij dat tegen ons zeggen...en na het weekeind kwam hij met wel 6 suikerbroden terug!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 17:56
|
|
|
PETRA944 schreef: | tja dan maak je die bolus toch gewoon effe zelf, ha ha beetje creatief blijven he visser |
Dan is 't altijd wat ..... of te hard of te zacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat kan Petra...ik heb het weleens gedaan, maar het zijn nooit de ""ECHTE""
Die smaak he...!!! Zo verkopen ze hier suikerbrood....best lekker, maar de lekkerste komt toch uit Groningen-of Friesland...
Vroeger had ik een directeur...en als die een weekeind naar Friesland ging, kwam hij dat tegen ons zeggen...en na het weekeind kwam hij met wel 6 suikerbroden terug!!! |
Groningen heeft niet echt suikerbrood, Zee, die halen ze uit Friesland (Fries suikerbrood heeft als enige van die grovere suikerklontjes erin) En ja, dat zijn de lekkerste!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat kan Petra...ik heb het weleens gedaan, maar het zijn nooit de ""ECHTE""
Vroeger had ik een directeur...en als die een weekeind naar Friesland ging, kwam hij dat tegen ons zeggen...en na het weekeind kwam hij met wel 6 suikerbroden terug!!! |
Bij ons hebben ze dan wel geen zeeuwse bolussen maar hier hebben ze net zoiets: Haantje Pik een bolus in de vorm van een kipje. Errug lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:00
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Groningen heeft niet echt suikerbrood, Zee, die halen ze uit Friesland (Fries suikerbrood heeft als enige van die grovere suikerklontjes erin) En ja, dat zijn de lekkerste! |
Maar de Groningse droge worst is echt het lekkerst.......en Drenthe de leukste mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar de Groningse droge worst is echt het lekkerst.......en Drenthe de leukste mannen |
nou ja smaken verschillen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:09
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou ja smaken verschillen |
Gelukkig maar (anders hadden mannen buiten Drenthe geen leven, denk ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:12
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Gelukkig maar (anders hadden mannen buiten Drenthe geen leven, denk ik) |
De keuze was dan ook wel erg beperkt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De keuze was dan ook wel erg beperkt.... |
eh ik had het natuurlijk over de worst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:16
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Gelukkig maar (anders hadden mannen buiten Drenthe geen leven, denk ik) |
We zijn het er toch wel over eens dat de leukste,liefste,knapste,aardigste,charmantste,kortom......de BETERSTE vrouwen in Friesland wonen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We zijn het er toch wel over eens dat de leukste,liefste,knapste,aardigste,charmantste,kortom......de BETERSTE vrouwen in Friesland wonen? |
Krek net
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:34
|
|
|
Mijn slechtste moment vandaag was een uurtje Artis....
Dieren in gevangenschap zijn vreselijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We zijn het er toch wel over eens dat de leukste,liefste,knapste,aardigste,charmantste,kortom......de BETERSTE vrouwen in Friesland wonen? |
Helemaal mee eens, Leanne!
nu alleen er nog ff voor zorgen dat die stijfkoppige kerels hierzo dat ook door krijgen
|
|
Naar boven |
|
|