Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 08:09
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Vandaag... zo plotseling, ineens zonder ook maar enige waarschuwing is de HERFST begonnen
Ik weiger!
Mijn winterkleding is pas opgeborgen en blijft daar voorlopig.
Ik houd mijn slippers aan tot minstens 1 oktober |
Lekker de houtkachel aan
sneeuwt het al? Anna wil snowboarden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 08:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Lekker de houtkachel aan
sneeuwt het al? Anna wil snowboarden |
ja hier ook lekker de kachel aan gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 09:41
|
|
|
Van je kinderen moet je het hebben..... Mijn dochter begint volgende week aan een cursus Nederlands als moedertaal, ze spreekt heb prima maar heeft het nooit leren schrijven. Ik uitgelegd dat mensen wel snappen wat ze opgeschreven heeft, maar dat het niet is zoals je nederlands hoort te schrijven. Geef ik heel dom mezelf als voorbeeld: net zoals ik duits schrijf dus. Zegt ze heel verschrikt: zo slecht????
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 15 september 2012, 09:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 09:47
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Van je kinderen moet je het hebben..... Mijn dochter begint volgende week aan een cursus Nederlands als moedertaal, ze spreekt heb prima maar heeft het nooit leren schrijven. Ik uitgelegd dat mensen wel snappen wat ze opgeschreven heeft, maar dat het niet is zoals je nederlands hoort te schrijven. Geef ik heel dom mezelf als voorbeeld: net zoals ik duits schrijf dus. Zegt ze heel verschrikt: zo slecht???? |
hahaha geweldig! Nou Annette dat weet je dan ook weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 11:06
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Van je kinderen moet je het hebben..... Mijn dochter begint volgende week aan een cursus Nederlands als moedertaal, ze spreekt heb prima maar heeft het nooit leren schrijven. Ik uitgelegd dat mensen wel snappen wat ze opgeschreven heeft, maar dat het niet is zoals je nederlands hoort te schrijven. Geef ik heel dom mezelf als voorbeeld: net zoals ik duits schrijf dus. Zegt ze heel verschrikt: zo slecht???? |
hihi tja nu moet je wel opletten dat je niet beide talen door elkaar gaat doen he Aangezien je dat ook heel goed kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 13:18
|
|
|
Wilde de deur lekker openhebben maar dan word ik helemaal m'n huis uitgedenderd Leuk Fuzz in het park of te wel gisteravond van 19.00 - 01.00 uur Nederlandse zangers en vanavond kaboem kaboem hardrock en weet ik wat nog meer Ik haat de gemeente die dit toestaat, laat ze het op onbewoond gebied doen lekker buiten het centrum dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 17:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wilde de deur lekker openhebben maar dan word ik helemaal m'n huis uitgedenderd Leuk Fuzz in het park of te wel gisteravond van 19.00 - 01.00 uur Nederlandse zangers en vanavond kaboem kaboem hardrock en weet ik wat nog meer Ik haat de gemeente die dit toestaat, laat ze het op onbewoond gebied doen lekker buiten het centrum dus |
er zijn pilletjes in de handel om lekker mee te kunnen stuiteren op die muziek, kun je leuk meedoen, cocaïne helpt ook maar is duurder erna als alles uitgewerkt is ben je wel een beetje heel erg moe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 17:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wilde de deur lekker openhebben maar dan word ik helemaal m'n huis uitgedenderd Leuk Fuzz in het park of te wel gisteravond van 19.00 - 01.00 uur Nederlandse zangers en vanavond kaboem kaboem hardrock en weet ik wat nog meer Ik haat de gemeente die dit toestaat, laat ze het op onbewoond gebied doen lekker buiten het centrum dus |
Ik herken het wel een beetje Erika...ik heb er normaliter geen last van maar Frans Bauer trad een keer op en toen heb ik mijn raam toch maar dichtgedaan, dat kon ik niet aan...... En de kermis heeft maar een bandje met klassiekers, bij de eerste keer denk je wat leuk, na één week denk je.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 15 september 2012, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 23:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik herken het wel een beetje Erika...ik heb er normaliter geen last van maar Frans Bauer trad een keer op en toen heb ik mijn raam toch maar dichtgedaan, dat kon ik niet aan...... En de kermis heeft maar een bandje met klassiekers, bij de eerste keer denk je wat leuk, na één week denk je..... |
Ik zit al de hele avond met de deur dicht alle luiken gesloten en dender mn huis uit Nog een half uur volhouden dan is er vuurwerk en mot de muziek uit!! Hoor nog liever dat van gisterenavond, jannes en de drie j's en weet ik wie nog meer langskomen dan deze kaboemkaboem men wat zullen die mensen slechte oren hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 23:24
|
|
|
Wat woon ik in een heerlijk rustige buurt....
Af en toe een buurtfeest, maar dat moet kunnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 10:35
|
|
|
GERRIT603 schreef: | er zijn pilletjes in de handel om lekker mee te kunnen stuiteren op die muziek, kun je leuk meedoen, cocaïne helpt ook maar is duurder erna als alles uitgewerkt is ben je wel een beetje heel erg moe |
Ben al doodmoe zonder die pilletjes en ik houd liever mijn gehoor onbeschadigd Ondanks dat de muziek om 12 uur stopte heeft het bij mij blijven doorbonken in mn hoofd waardoor ik idd pilletjes moest nemen Om te kunnen slapen en hoofdpijn te onderdrukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 10:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben al doodmoe zonder die pilletjes en ik houd liever mijn gehoor onbeschadigd Ondanks dat de muziek om 12 uur stopte heeft het bij mij blijven doorbonken in mn hoofd waardoor ik idd pilletjes moest nemen Om te kunnen slapen en hoofdpijn te onderdrukken |
Oordoppen in doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 13:15
|
|
|
Slechtste moment van de dag, eigenlijk al eerder deze week...
Edwin Lensink, beter bekend als de waxinelichthoudergooier is weer opgepakt.
Je kunt in dat fascistische apenland aan de noordzee beter een meisje van 5 verkrachten en doden dan een waxinelichthoudertje naar de keunigin gooien. Zien jullie nu in wat voor rechtstaat we leven??? George Orwell schreef het al in zijn boek: alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn gelijker dan andere...
En het ergste is: over een paar dagen is het weer prinsjesdag, dan staan de wat minder gelijke dieren weer te zwaaien naar de dictator die hen dom en arm houd.
Word toch es wakker, dom volk !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | Slechtste moment van de dag, eigenlijk al eerder deze week...
Je kunt in dat fascistische apenland aan de noordzee beter een meisje van 5 verkrachten en doden dan een waxinelichthoudertje naar de keunigin gooien. Zien jullie nu in wat voor rechtstaat we leven??? George Orwell schreef het al in zijn boek: alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn gelijker dan andere...
En het ergste is: over een paar dagen is het weer prinsjesdag, dan staan de wat minder gelijke dieren weer te zwaaien naar de dictator die hen dom en arm houd.
Word toch es wakker, dom volk !! |
Waxinelichtgooier opnieuw vast
zaterdag 15 september 2012 | 09:36 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 15 september 2012 | 18:47
ANP
DEN HAAG - Erwin L., de man die op Prinsjesdag 2010 een waxinelichthouder tegen de gouden koets aan gooide, zit weer vast. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) zaterdag. Hij werd donderdag aangehouden omdat hij verdacht wordt van smaad en daarmee de voorwaarden voor zijn schorsing heeft overtreden, zegt het OM.
Het is niet bekend wie L. heeft beledigd. Het OM wil alleen kwijt dat iemand donderdag aangifte heeft gedaan tegen L. wegens smaad dan wel belediging. Volgens een woordvoerster van het OM is de aangifte niet afkomstig uit het koningshuis en gaat het om een gebeurtenis in de privésfeer van L..
Vrij L. was sinds begin juli voorlopig op vrije voeten in afwachting van een hoger beroep. Als voorwaarde voor zijn schorsing mocht hij geen nieuwe strafbare feiten plegen en moest hij gehoor geven aan oproepen van justitie, waaronder het meewerken aan een nieuwe reclasseringsrapportage.
Aan beide voorwaarden voldeed L. echter niet, zegt het OM. Daardoor zal hij komende dinsdag, wanneer het Prinsjesdag is, ook vastzitten. De inhoudelijke behandeling van de zaak gaat verder op woensdag 19 september.
Tsja..... het is idd wel heel toevallig dat hij nu vlak voor Prinsjesdag weer opgepakt is. Maar aan de andere kant werkt hij dus zelf kennelijk ook niet mee aan zijn reclasseringsrapportage. Tsja, het fijne weten we er niet van, en dat zal ook wel niet gaan gebeuren.
Ik begrijp dat zulke arrestaties bovenstaande gedachten oproepen. Dat was nl. ook mijn eerste ingeving.....
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 16 september 2012, 21:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:25
|
|
|
PIETER649 schreef: | Slechtste moment van de dag, eigenlijk al eerder deze week...
Word toch es wakker, dom volk !! |
Sjonge , dat koningshuis in Nederland zit je wel errugh hoog hè? Jij blij dat je hier niet meer woont.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:46
|
|
|
Kijk...daar zeg ik nu van...
WAAR EEN MENS ZICH DRUK OM MAAKT!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 22:23
|
|
|
Vandaag 3 keer uitgevloekt . Twee keer door een Pool en één keer door een Portugees. Verstaan doe ik ze niet maar wat ze zeiden begreep ik wél .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 22:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag 3 keer uitgevloekt . Twee keer door een Pool en één keer door een Portugees. Verstaan doe ik ze niet maar wat ze zeiden begreep ik wél . |
heb je je zo misdragen dan, visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 22:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | heb je je zo misdragen dan, visser? |
Nee , ik moest beter uitkijken . Maar ik moest niet beter uitkijken , HUN moesten dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 23:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , ik moest beter uitkijken . Maar ik moest niet beter uitkijken , HUN moesten dat. |
slechtste moment van vandaag is voor jou visser dat ik er weer ben om je te plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 23:06
|
|
|
PETRA944 schreef: | slechtste moment van vandaag is voor jou visser dat ik er weer ben om je te plagen |
Zolang je je vingers een beetje in staking houdt zal het wel mee vallen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 23:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zolang je je vingers een beetje in staking houdt zal het wel mee vallen . |
Wel voor vandaag heb je geluk, want ik ga lekker na dromenland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag 3 keer uitgevloekt . Twee keer door een Pool en één keer door een Portugees. Verstaan doe ik ze niet maar wat ze zeiden begreep ik wél . |
en dat het terecht was? begreep je dat ook? en ga je nou je leven beteren??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 10:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | en dat het terecht was? begreep je dat ook? en ga je nou je leven beteren?? |
Oeps
Pieter gaat opvoeden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 18:33
|
|
|
INGE721 schreef: | Oeps
Pieter gaat opvoeden |
Kan merken dattie geen ervaring heeft met Polen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 19:20
|
|
|
INGE721 schreef: | Oeps
Pieter gaat opvoeden |
Ken nie goedkomme
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 19:37
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Vandaag... zo plotseling, ineens zonder ook maar enige waarschuwing is de HERFST begonnen
Ik weiger!
Mijn winterkleding is pas opgeborgen en blijft daar voorlopig.
Ik houd mijn slippers aan tot minstens 1 oktober |
Hoe zit het met al die weigeraars zitten jullie tenen er nog aan? Brrr vanmorgen 5 graden met winterjas en handschoenen aan gefietst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 20:00
|
|
|
ROELANDE345 schreef: |
Hoe zit het met al die weigeraars zitten jullie tenen er nog aan? Brrr vanmorgen 5 graden met winterjas en handschoenen aan gefietst |
Sokken nog niet aan hoor Maar al wel de benen meer bedekt het was vanmorgen 18 graden in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 20:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sokken nog niet aan hoor Maar al wel de benen meer bedekt het was vanmorgen 18 graden in huis |
Maar dan hoefde je vast niet te fietsen vanmorgen om 7.00u
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 21:41
|
|
|
ROELANDE345 schreef: |
Hoe zit het met al die weigeraars zitten jullie tenen er nog aan? Brrr vanmorgen 5 graden met winterjas en handschoenen aan gefietst |
ja tis bar ineens. ik mis de overgangsregeling.
|
|
Naar boven |
|
|