Auteur |
Bericht |
|
WILLEM658
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 03:34
|
|
|
Ik zou niet weten waar dit gesprek nu over gaat maar het iig off-topic dacht ik zo. Los van dat klinkt het allemaal nogal kinderachtig... Hebben de heren niets beters te doen dan hun eigen gelijk te halen? Get a life! En kijk lekker naar jezelf, je bent vast niet perfect!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 09:44
|
|
|
WILLEM658 schreef: | Ik zou niet weten waar dit gesprek nu over gaat maar het iig off-topic dacht ik zo. Los van dat klinkt het allemaal nogal kinderachtig... Hebben de heren niets beters te doen dan hun eigen gelijk te halen? Get a life! En kijk lekker naar jezelf, je bent vast niet perfect! |
Je hebt helemaal gelijk Willem. Waar Chatuliem aan refereert is iets wat hem helemaal niet aan gaat , waar hij ook helemaal niet van weet hoe dat verder is gegaan en het ergste hiervan nog dat het ging over een opmerking die gemaakt werd in de chatbox op de dag dat ik mijn zusje had begraven, een zwarte dag in mijn leven en die ik ook ontzettend mis. Maar, inderdaad om je gelijk te halen kan je ver gaan en over ethische grenzen gaan....Verder fantaseert hij er nog een verhaal bij wat helemaal niet zo is. Hij kan beter zijn nickname in Pinokkio veranderen en dan zal de neus wel erg lang zijn......... En inderdaad, hebben ze niets beter te doen? En het is te kinderachtig voor woorden dat ben ik helemaal met je eens......en daarbij nog erg onfatsoenlijk ook....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 9 september 2012, 09:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 10:31
|
|
|
Hm misschien moet je in vervolg gewoon de chatbox verhalen kopieren en bestandje maken en opslaan en als het gebeuren voorvalt kan je dat terug lezen en hier plaatsen. Want nu is het ja en nietes verhaal wie wel of niet gelijk heeft.
Wie het gelijke heeft God ziet het hart aan. Hij is de Camera van je leven 24 uren per dag elke seconde
Hem kan je niet bedriegen of liegen niets. Hij weet wat je denkt en gaat doen
Elke stap die je maakt en doet
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 10:57
|
|
|
WILLEM658 schreef: | Ik zou niet weten waar dit gesprek nu over gaat maar het iig off-topic dacht ik zo. Los van dat klinkt het allemaal nogal kinderachtig... Hebben de heren niets beters te doen dan hun eigen gelijk te halen? Get a life! En kijk lekker naar jezelf, je bent vast niet perfect! | Fijn, dat je meedeelt dat je nergens van afweet....mag ik de meerwaarde van die opmerking weten? Want eigenlijk slaat het nergens op wat er staat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 11:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt helemaal gelijk Willem. Waar Chatuliem aan refereert is iets wat hem helemaal niet aan gaat , waar hij ook helemaal niet van weet hoe dat verder is gegaan en het ergste hiervan nog dat het ging over een opmerking die gemaakt werd in de chatbox op de dag dat ik mijn zusje had begraven, een zwarte dag in mijn leven en die ik ook ontzettend mis. Maar, inderdaad om je gelijk te halen kan je ver gaan en over ethische grenzen gaan....Verder fantaseert hij er nog een verhaal bij wat helemaal niet zo is. Hij kan beter zijn nickname in Pinokkio veranderen en dan zal de neus wel erg lang zijn......... En inderdaad, hebben ze niets beter te doen? En het is te kinderachtig voor woorden dat ben ik helemaal met je eens......en daarbij nog erg onfatsoenlijk ook.... | Tot nu toe heb ik mij strikt gehouden aan dingen die hier op het forum en in de chatbox genoemd zijn. Vergeven is dus niet je sterkste punt Wmijn, vergeving vragen komt zeker ook niet in jouw bijbel voor. De strategie die je nu kiest, nl. mij uitmaken voor verhalenverteller, is de slechtste, je leugens worden alleen nog maar groter...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 9 september 2012, 12:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 12:42
|
|
|
Wel n geinig topicje dat ik geopend heb hier he al 178 pagina´s met ruim 5000 euh... vrij aparte bijdragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 12:59
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Fijn, dat je meedeelt dat je nergens van afweet....mag ik de meerwaarde van die opmerking weten? Want eigenlijk slaat het nergens op wat er staat. |
Juist niet, hij slaat de spijker op zijn kop!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 13:00
|
|
|
PIETER649 schreef: | Wel n geinig topicje dat ik geopend heb hier he al 178 pagina´s met ruim 5000 euh... vrij aparte bijdragen |
Het forum van CM zit vol verrassingen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 13:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tot nu toe heb ik mij strikt gehouden aan dingen die hier op het forum en in de chatbox genoemd zijn. Vergeven is dus niet je sterkste punt Wmijn, vergeving vragen komt zeker ook niet in jouw bijbel voor. De strategie die je nu kiest, nl. mij uitmaken voor verhalenverteller, is de slechtste, je leugens worden alleen nog maar groter... |
Schrijf jij nu maar je romantische gedichten, lijkt me wijzer... En je bent wel een verhalenverteller en je bemoeit je ook nog eens met zaken die je niets, maar dan ook helemaal niets aangaan.....dus doe dat dan ook niet......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 13:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Schrijf jij nu maar je romantische gedichten, lijkt me wijzer... En je bent wel een verhalenverteller en je bemoeit je ook nog eens met zaken die je niets, maar dan ook helemaal niets aangaan.....dus doe dat dan ook niet...... |
Wel typerend Willemijn dat jij op diverse topics mensen het zwijgen tracht op te leggen.
Wie is hier nu niet verdraagzaam?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 13:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Schrijf jij nu maar je romantische gedichten, lijkt me wijzer... En je bent wel een verhalenverteller en je bemoeit je ook nog eens met zaken die je niets, maar dan ook helemaal niets aangaan.....dus doe dat dan ook niet...... | Alles wat op het forum neergezet wordt mag besproken worden. En jij bent nogal vrij duidelijk tegenover Zeeland geweest. De ellende voor jou is, dat ik dat niet snel vergeet. In plaats van dat je nu ingaat op dat wat er geschreven is, of nog liever, dat je dingen rechtzet, die nu nog fout zitten, probeer je uit alle macht de verantwoording van je af te schuiven. Waarom eigenlijk? Voel je je er te goed voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 13:31
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 13:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Alles wat op het forum neergezet wordt mag besproken worden. En jij bent nogal vrij duidelijk tegenover Zeeland geweest. De ellende voor jou is, dat ik dat niet snel vergeet. In plaats van dat je nu ingaat op dat wat er geschreven is, of nog liever, dat je dingen rechtzet, die nu nog fout zitten, probeer je uit alle macht de verantwoording van je af te schuiven. Waarom eigenlijk? Voel je je er te goed voor? |
Mijn geheugen is ook prima en nogmaals.bemoei je niet met zaken die je niets aangaan..... Ga eens lekker buiten in het zonnetje zitten en kijk eens wat jij allemaal hier zegt, lijkt me een veel betere optie........ En verder ga ik op dat domme bovenstaande stukje niet eens in want je kent de kwestie helemaal niet......je denkt dat je het weet en dat is heel wat anders......Gaat er vaak om wat je niet weet he???? Dus bespaar me je malle schrijfsels.....ook zonde van je tijd....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 9 september 2012, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 13:52
|
|
|
We kunnen ook ermee smijten of...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 14:01
|
|
|
ZWAAN995 schreef: |
We kunnen ook ermee smijten of... |
Doe maar niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 14:02
|
|
|
JOL252 schreef: | Doe maar niet |
Wat een niveau he?????pfff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 14:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat een niveau he?????pfff |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 14:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn geheugen is ook prima en nogmaals.bemoei je niet met zaken die je niets aangaan..... Ga eens lekker buiten in het zonnetje zitten en kijk eens wat jij allemaal hier zegt, lijkt me een veel betere optie........ En verder ga ik op dat domme bovenstaande stukje niet eens in want je kent de kwestie helemaal niet......je denkt dat je het weet en dat is heel wat anders......Gaat er vaak om wat je niet weet he???? Dus bespaar me je malle schrijfsels.....ook zonde van je tijd.... | Geweldig Willemijn, je neemt echt je verantwoordelijkheid he!!! Fantastisch!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 14:20
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Geweldig Willemijn, je neemt echt je verantwoordelijkheid he!!! Fantastisch!!!! |
en zo gaan we maar door, over en weer en wat willen we nu eigenlijk bereiken... elkaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 14:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Geweldig Willemijn, je neemt echt je verantwoordelijkheid he!!! Fantastisch!!!! |
Ik wel gelukkig.....maar alleen voor zaken die mij aangaan en jou geen fluit aangaan........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 14:23
|
|
|
JOL252 schreef: | en zo gaan we maar door, over en weer en wat willen we nu eigenlijk bereiken... elkaar? |
Je hebt gelijk Jol....vechten tegen de bierkaai en zonde van mijn schaarse vrije tijd...... Ik ga eens even mijn app lezen van Boer zoekt Vrouw en als Chat dan de Libelle gaat lezen is het weer rustig op het forum....... Maar serieus, je hebt gelijk, dit gaat alleen maar van kwaad tot erger.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 14:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt gelijk Jol....vechten tegen de bierkaai en zonde van mijn schaarse vrije tijd...... Ik ga eens even mijn app lezen van Boer zoekt Vrouw en als Chat dan de Libelle gaat lezen is het weer rustig op het forum....... Maar serieus, je hebt gelijk, dit gaat alleen maar van kwaad tot erger..... | Je llaat hier wel een vreemde indruk achter. Je gaat het vrijblijvend met christelijk principes om. En misschien kunnen we dus een nieuwe scheidslijn maken tussen vrijzinnigheid en orthodoxie, nl. vrijzinnig is ook vrijblijvend en orthodox is verantwoording afleggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 17:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt gelijk Jol....vechten tegen de bierkaai en zonde van mijn schaarse vrije tijd...... Ik ga eens even mijn app lezen van Boer zoekt Vrouw en als Chat dan de Libelle gaat lezen is het weer rustig op het forum....... Maar serieus, je hebt gelijk, dit gaat alleen maar van kwaad tot erger..... |
Wijze woorden.... Dit gaat niet goed komen wees de verstandigste maar en ga lekker de tuin in en negeer dit hele geheel
Kom net online lees 2 topics en heb gelijk gegeten en gedronken... Ik ga er niet eens meer inhoudelijk op in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 18:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wijze woorden.... Dit gaat niet goed komen wees de verstandigste maar en ga lekker de tuin in en negeer dit hele geheel
Kom net online lees 2 topics en heb gelijk gegeten en gedronken... Ik ga er niet eens meer inhoudelijk op in. |
verstandige vrouw....ga ik ook doen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 18:38
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Hm misschien moet je in vervolg gewoon de chatbox verhalen kopieren en bestandje maken en opslaan en als het gebeuren voorvalt kan je dat terug lezen en hier plaatsen. Want nu is het ja en nietes verhaal wie wel of niet gelijk heeft.
Wie het gelijke heeft God ziet het hart aan. Hij is de Camera van je leven 24 uren per dag elke seconde
Hem kan je niet bedriegen of liegen niets. Hij weet wat je denkt en gaat doen
Elke stap die je maakt en doet
<><
Zwaan |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 19:07
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 19:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 19:12
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:01
|
|
|
Geen nieuwe batterijtjes meer in huis . En ik heb er 2 nodig voor mn wekker. 'k ga een sms doen naar mn chef dat ik morgen MISSCHIEN wat later ben op mn werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Geen nieuwe batterijtjes meer in huis . En ik heb er 2 nodig voor mn wekker. 'k ga een sms doen naar mn chef dat ik morgen MISSCHIEN wat later ben op mn werk. |
je mobiel kan je ook als wekker zetten....je kan je wek melodietje ook nog kiezen......hondengeblaf, kikkers enz.....
|
|
Naar boven |
|
|