Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 18:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | men mag blij zijn als ik zondag weer weg ben... rust op het forum... |
3 dagen van je aanwezigheid mogen genieten...leef je uit, zou ik zo zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 18:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | 3 dagen van je aanwezigheid mogen genieten...leef je uit, zou ik zo zeggen |
De grootste lastposten zijn inmiddels verwijderd van cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 18:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De grootste lastposten zijn inmiddels verwijderd van cm |
Dat zeggen we toch ook niet als jij weer weg bent???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 18:41
|
|
|
Bedankt voor de gouden tip steentje, het is verholpen! Maar nu de volgende vraag, ti's nu toch vragenuurtje of niet Nu zit er op mijn witte was van die zwarte strepen en ik heb het overnieuw gewassen op 90 graden maar de strepen blijven er op zitten, heb jij hiervoor ook een gouden tip?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 18:44
|
|
|
Pyromaan gespeeld in de keuken!
Een pan op het vuur zetten...terwijl en een keukenhandschoen onderaan geplakt zit!!!!!
Alles is goed afgelopen...dat wel...alleen de brander, de pan en het pannenrek onder de plaktroep van die plastic handschoen... En een vreselijke stank!!! Daar ging mijn middag...noodgedwongen poetsen...
Toch aan het eind van de middag een lekkere pan met spaghetti..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 18:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat zeggen we toch ook niet als jij weer weg bent??? |
Dat mogen ze best zeggen van mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het slechtste moment voor heel cm:
ik ben er weer;) |
Denk je alles gehad te hebben kom je terug van vakantie is maris er weer
Welkom Maris en gedraag je he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk je alles gehad te hebben kom je terug van vakantie is maris er weer
Welkom Maris en gedraag je he |
mankeert er wat aan mijn gedrag?;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | mankeert er wat aan mijn gedrag?;) |
Nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 23:40
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 23:51
|
|
|
Wat gezellig dat Mariska er weer is!!!! Wat hebben we ons k'nijn gemist!!
Welkom terug, dan ook!! (hoezo: slechtste moment?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 00:11
|
|
|
slechtse moment voor iedereen toch?
of ben ik toch aardig genoeg voor cm?
nee, dat kan ik me niet voorstellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 10:10
|
|
|
Pffffffff na een paar dagen lekker relaxen weer geconfronteerd worden met fagelijkse leven was vouwen en strijken boodschappen doen en bedenken wat te eten mn koppie is leeg heb geloof geen fantasie meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 10:23
|
|
|
Uit bed stappen na een slapeloze nacht. Warme melk gedronken, muziekje geluisterd, schaapjes geteld...... en toch maar niet in slaap vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 11:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pffffffff na een paar dagen lekker relaxen weer geconfronteerd worden met fagelijkse leven was vouwen en strijken boodschappen doen en bedenken wat te eten mn koppie is leeg heb geloof geen fantasie meer |
Hebben we allemaal hoor!!!! Vakantie is nu eenmaal iets heerlijks...
Ik ben een lang weekeind verwend...dat was ook heerlijk....veel aandacht gegeven en gekregen en heerlijke opbouwende gesprekken gevoerd... Thuiskomen en inderdaad weer geconfronteerd worden met een mopperende huisgenote...die het maar wat makkelijk vind...een moeder die veel te veel voor haar uit handen neemt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 11:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hebben we allemaal hoor!!!! Vakantie is nu eenmaal iets heerlijks...
Ik ben een lang weekeind verwend...dat was ook heerlijk....veel aandacht gegeven en gekregen en heerlijke opbouwende gesprekken gevoerd... Thuiskomen en inderdaad weer geconfronteerd worden met een mopperende huisgenote...die het maar wat makkelijk vind...een moeder die veel te veel voor haar uit handen neemt!!! |
Hoe herkenbaar. De energie die je opdoet in de vakantie heb je ook nodig om de eerste dagen erna te overleven he. Wij hadden een super vakantie, thuis gekomen: 25 wassen, alles weer opruimen, kinderen die toch ook hun aandacht vragen, en een puber die is lekker dwars voor de kar gaat zijn.
Nog even, dan is het normale leven weer aan de orde, is er weer regelmaat, en zal alles wel weer gaan lopen. Maar wat een energie kost het om vakantietijd vol te maken
En toch kijk ik weer uit naar de volgende vakantie, met het besef dat ook dit relatief is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 11:19
|
|
|
In de afgelopen weken heb ik heel wat vakantieverhalen gelezen en vakantiefoto's gezien en steevast komt er de "klacht" achteraan van het opruimen van de vakantiespullen.
Misschien goed om je eens te realiseren dat er mensen zijn die niet op vakantie kunnen om wat voor reden dan ook. Misschien dat je dan kunt bedenken hoe gezegend je bent, ook met de op te ruimen "rommel" van daarna....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 11:22
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In de afgelopen weken heb ik heel wat vakantieverhalen gelezen en vakantiefoto's gezien en steevast komt er de "klacht" achteraan van het opruimen van de vakantiespullen.
Misschien goed om je eens te realiseren dat er mensen zijn die niet op vakantie kunnen om wat voor reden dan ook. Misschien dat je dan kunt bedenken hoe gezegend je bent, ook met de op te ruimen "rommel" van daarna.... |
Klopt Josina, maar toen ik niet op vakantie kon, had ik ook een berg op te ruimen en kinderen bezig te houden. Vakantie-tijd was toen ook vakantie-tijd, en koste me ook een berg werk. En dat was toen nog in mijn uppie. Dus ik weet wat je bedoel, en ben ook dankbaar voor wat ik heb. Daarom verlang ik ook weer naar de volgende, hoe relatief dat ook allemaal is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 11:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In de afgelopen weken heb ik heel wat vakantieverhalen gelezen en vakantiefoto's gezien en steevast komt er de "klacht" achteraan van het opruimen van de vakantiespullen.
Misschien goed om je eens te realiseren dat er mensen zijn die niet op vakantie kunnen om wat voor reden dan ook. Misschien dat je dan kunt bedenken hoe gezegend je bent, ook met de op te ruimen "rommel" van daarna.... |
Helemaal gelijk hoor Josina!!!! Echt op vakantie kon ik niet, maar heb wel samen van dingen genoten...met en zonder dochter!!! Dan was het ook een voorrecht. Ik dacht even aan mensen die ziek zijn.... Een verhaal bij terugkomst van iemand waarbij borstkanker is geconstateerd!!!
En ik??? Ben gezond...Krijg precies DAT...wat ik nodig heb... Dan is een was zo weg....en we zijn weer in het normale ritme...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE090
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 14:36
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Bedankt voor de gouden tip steentje, het is verholpen! Maar nu de volgende vraag, ti's nu toch vragenuurtje of niet Nu zit er op mijn witte was van die zwarte strepen en ik heb het overnieuw gewassen op 90 graden maar de strepen blijven er op zitten, heb jij hiervoor ook een gouden tip? |
misschien......... Als je het nog een keer wast met zo'n tablet erbij waar je een kunstgebit mee schoonmaakt. En anders kun je het nog proberen gewoon te bleken met een oplossing van glorix. groetjes Tineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 15:07
|
|
|
Of je nou thuis blijft of met vakantie gaat: rommel opruimen moet toch gebeuren. En ik geniet altijd weer als alles in huis aan kant is. Ik kom hooguit thuis met een tas vol wasgoed. En een laptop vol met mooie herinneringen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 15:09
|
|
|
Op een kleddernatte stoel gaan zitten in de trein!
"Het is limonade, het is limonade, het is limonade...."
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op vrijdag 24 augustus 2012, 15:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 15:38
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Op een kleddernatte stoel gaan zitten in de trein!
"Het is limonade, het is limonade, het is limonade...." |
Een zoete kont dus!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 15:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een zoete kont dus!!!!!!! |
Thuis voor de zekerheid toch maar meteen onder de douche gestapt. Goed uitkoken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FILIA110
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 16:09
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Bedankt voor de gouden tip steentje, het is verholpen! Maar nu de volgende vraag, ti's nu toch vragenuurtje of niet Nu zit er op mijn witte was van die zwarte strepen en ik heb het overnieuw gewassen op 90 graden maar de strepen blijven er op zitten, heb jij hiervoor ook een gouden tip? |
Misschen helpt "SUBLIEM EXTRA OXI BOOSTER White brilliance"
Het is een vlekkenverwijderaar op basis van actieve zuurstof - Voor voorbehandeling en machinewas.
Eigenschappen: Oxi is een reinigings- en bleekmiddel voor veelzijdig gebruik. Zonder chloor en schadelijke gassen. Oxi verwijdert de meeste vlekken zoals fruit, gras, schimmel, nicotine, bloed, mosterd, ketchup, vet, wijnvlekken, enz. snel en eenvoudig. etc lees verder de beschrijving op het plastic emmertje. (Je moet n.l. wel testen op kleurechtheid van het materiaal)
te koop bij winkel ACTION voor een paar euro.
(Het staat vlgs mij bij de wasmiddelen in die winkel)
Misschien heb je er iets aan? Succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 17:22
|
|
|
FILIA110 schreef: | Misschen helpt "SUBLIEM EXTRA OXI BOOSTER White brilliance"
Het is een vlekkenverwijderaar op basis van actieve zuurstof - Voor voorbehandeling en machinewas.
Eigenschappen: Oxi is een reinigings- en bleekmiddel voor veelzijdig gebruik. Zonder chloor en schadelijke gassen. Oxi verwijdert de meeste vlekken zoals fruit, gras, schimmel, nicotine, bloed, mosterd, ketchup, vet, wijnvlekken, enz. snel en eenvoudig. etc lees verder de beschrijving op het plastic emmertje. (Je moet n.l. wel testen op kleurechtheid van het materiaal)
te koop bij winkel ACTION voor een paar euro.
(Het staat vlgs mij bij de wasmiddelen in die winkel)
Misschien heb je er iets aan? Succes! |
Ga ik proberen, bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 19:55
|
|
|
CARMEN073 schreef: |
Thuis voor de zekerheid toch maar meteen onder de douche gestapt. Goed uitkoken... |
En dan in de vriezer gaan zitten. Limonade water ijsje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 20:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | En dan in de vriezer gaan zitten. Limonade water ijsje |
Ga jij nou lekker van je wiekent genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 20:17
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ga jij nou lekker van je wiekent genieten! |
Ja misschien dat ik zo nog een ijsje neem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 00:15
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Hoe herkenbaar. De energie die je opdoet in de vakantie heb je ook nodig om de eerste dagen erna te overleven he. Wij hadden een super vakantie, thuis gekomen: 25 wassen, alles weer opruimen, kinderen die toch ook hun aandacht vragen, en een puber die is lekker dwars voor de kar gaat zijn.
Nog even, dan is het normale leven weer aan de orde, is er weer regelmaat, en zal alles wel weer gaan lopen. Maar wat een energie kost het om vakantietijd vol te maken
En toch kijk ik weer uit naar de volgende vakantie, met het besef dat ook dit relatief is |
ha ha, dat doet me es goed om es te lezen dat iemand 25 wassen heeft zelf tel ik me eigen wassen maar niet van gister en vandaag, misschien ook wel 25, ligt nog hele berg was in de badkamer. de school was weer begonnen en ja hoor, donderdagavond effe kids kammen voor hoofdluiscontrole, zag ik daar toch een luisje.... eh wassen maar, alle knuffels, jassen, lakens, grote schoonmaak in huis. gelukkig droogde de was waanzinnig snel buiten. De luis is dood en ik ben zelf ook bijna dood door het effe hard werken, en alle kids behandelen met dat spul. en dan sochents voor school en werk kids effe allemaal uitwassen, weer kammen, allemaal voor 8 uur in de ochtend.
|
|
Naar boven |
|
|