Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:25
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Dat een positief christen cm-lid me meldt dat ze het abo niet zal verlengen wegens de eenzijdigheid van cm. Iets om over na te denken. Verarming van het forum, waar wie ben ik ? |
Ach Herman, wat de een eenzijdig vindt, vindt een ander weer niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:46
|
|
|
Nou...die eenzijdigheid vind ik heel erg meevallen.... En er lopen veel onderwerpen... Serieuze..grappige...keus genoeg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ach Herman, wat de een eenzijdig vindt, vindt een ander weer niet... |
Klopt Josine, maar steeds spijtig dat mensen met goed evangelie afhaken omdat ze geen energie meer willen steken in de goegemeente.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 09:45
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt Josine, maar steeds spijtig dat mensen met goed evangelie afhaken omdat ze geen energie meer willen steken in de goegemeente. |
En dan is natuurlijk de vraag: wat is een goed Evangelie? En waarom meldt je dit op het forum? En wat vind je er zelf van? Het lijkt er nu een beetje op dat je de boodschapper van iemand anders bent...... En steek je geen energie meer in dingen omdat ze je mening niet delen? Ja, dan kan je beter je abbo niet verlengen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 17:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En dan is natuurlijk de vraag: wat is een goed Evangelie? En waarom meldt je dit op het forum? En wat vind je er zelf van? Het lijkt er nu een beetje op dat je de boodschapper van iemand anders bent...... En steek je geen energie meer in dingen omdat ze je mening niet delen? Ja, dan kan je beter je abbo niet verlengen..... |
Goeie tip Willem, bedankt!En nee, ik ben geen boodschapper van iemand anders, mss ben jij het wel ? Voor mij kwam deze boodschap wel aan en dus correct om in deze topic te plaatsen
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 20 juni 2012, 17:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:05
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Goeie tip Willem, bedankt!En nee, ik ben geen boodschapper van iemand anders, mss ben jij het wel ? Voor mij kwam deze boodschap wel aan en dus correct om in deze topic te plaatsen |
Nee, ik ben het niet, daar leen ik me niet voor...... Het is natuurlijk de ervaring van dat cm lid he? Ikvind het hier wat refoachtig worden maar is het dan zo? Nee, ik vind het......en dat is heel wat anders......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:20
|
|
|
Mijn slechtste! Wat ik vanavond heb meegemaakt op het forum Ik heb veel gebeden vanavond en hoop van God duidelijkheid te krijgen of ik morgen mijn lidmaatschap van deze christelijke site voortijdig te laten beëindigen. Om zodoende ruimte te geven aan anderen om hum mening hier vrij te kunnen geven. En me te laten verwijderen op cm kan ik misschien voorkomen dat mooie onderwerpen na een posting van mij veranderen in afschuwelijke toestanden en daar door volledig hun doel gaan missen. Wie weet wat de morgen brengen zal. God weet het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:24
|
|
|
YES356 schreef: | Mijn slechtste! Wat ik vanavond heb meegemaakt op het forum Ik heb veel gebeden vanavond en hoop van God duidelijkheid te krijgen of ik morgen mijn lidmaatschap van deze christelijke site voortijdig te laten beëindigen. Om zodoende ruimte te geven aan anderen om hum mening hier vrij te kunnen geven. En me te laten verwijderen op cm kan ik misschien voorkomen dat mooie onderwerpen na een posting van mij veranderen in afschuwelijke toestanden en daar door volledig hun doel gaan missen. Wie weet wat de morgen brengen zal. God weet het |
Blijven Yes..EEN REGEERT!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:27
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Blijven Yes..EEN REGEERT! | thnx Broeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:34
|
|
|
YES356 schreef: | thnx Broeder |
Het slechtste moment voor mij was dat mijn pc niet werkte. Ik had graag een mooie getuigenis neergezet in forum asiel nav de wereldvluchtelingendag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:36
|
|
|
YES356 schreef: | Mijn slechtste! Wat ik vanavond heb meegemaakt op het forum Ik heb veel gebeden vanavond en hoop van God duidelijkheid te krijgen of ik morgen mijn lidmaatschap van deze christelijke site voortijdig te laten beëindigen. Om zodoende ruimte te geven aan anderen om hum mening hier vrij te kunnen geven. En me te laten verwijderen op cm kan ik misschien voorkomen dat mooie onderwerpen na een posting van mij veranderen in afschuwelijke toestanden en daar door volledig hun doel gaan missen. Wie weet wat de morgen brengen zal. God weet het |
Niet weglopen voor een paar andere meningen,hun gedrag is hun verantwoordelijkheid. Je mag openlijk voor je mening opkomen,je ideeen delen. Wie al onpasselijk wordt van alleen het woord seks is niet toe aan enige vorm van seks,ook niet bínnen het huwelijk Spijtig eigenlijk........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:40
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Het slechtste moment voor mij was dat mijn pc niet werkte. Ik had graag een mooie getuigenis neergezet in forum asiel nav de wereldvluchtelingendag. |
Komt vast door Windhoos. Maar er is licht in de tunnel. Onze grote vriend Willem Poortjes heeft beloofd dat in 2030 Windows echt betrouwbaar gaat worden.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet weglopen voor een paar andere meningen,hun gedrag is hun verantwoordelijkheid. Je mag openlijk voor je mening opkomen,je ideeen delen. Wie al onpasselijk wordt van alleen het woord seks is niet toe aan enige vorm van seks,ook niet bínnen het huwelijk Spijtig eigenlijk........ |
Sterke conclusie Leanne die ik niet deel met jou. Echt niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet weglopen voor een paar andere meningen,hun gedrag is hun verantwoordelijkheid. Je mag openlijk voor je mening opkomen,je ideeen delen. Wie al onpasselijk wordt van alleen het woord seks is niet toe aan enige vorm van seks,ook niet bínnen het huwelijk Spijtig eigenlijk........ |
Wacht even.... YES hangt hier nou de zielepiet uit en Herman en ik zijn zogenaamd allergisch voor het woord seks, maar ga jij maar eens voor de gein in het topic Seks voor het huwelijk kijken...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 21 juni 2012, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:44
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Het slechtste moment voor mij was dat mijn pc niet werkte. Ik had graag een mooie getuigenis neergezet in forum asiel nav de wereldvluchtelingendag. |
NIET BLIJVEN DOOR GAAN HERMAN.. Laat je niet zo gaan..K'had dit niet verwacht van jou?
Je kan hier inmiddels je spoor trekken op cm en dat weet je maar al te goed. Laat is zien dat dit niet het enige is wat je bezig houdt..oke?
verder even goeie vrienden..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 21 juni 2012, 00:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:46
|
|
|
BEUN656 schreef: | Wacht even.... YES hangt hier nou de zielepiet uit en Herman en ik zijn zogenaamd allergisch voor het seks, maar ga jij maar eens voor de gein in het topic Seks voor het huwelijk kijken... |
daar ga je over je nek, van de beledigingen van mister beun!! dus nee; liever niet!!
ik lees liever bijdrage's van mensen die christelijke maatstaven aanhouden en een discussie aankunnen; niet van eens stel beledigende klojo's.
onder deze bijdrage vind je het knopje "deze reactie is niet ok" waar je op klikken kunt; mijn woordkeuze is namelijk incorrect!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | daar ga je over je nek, van de beledigingen van mister beun!! dus nee; liever niet!!
ik lees liever bijdrage's van mensen die christelijke maatstaven aanhouden en een discussie aankunnen; niet van eens stel beledigende klojo's.
onder deze bijdrage vind je het knopje "deze reactie is niet ok" waar je op klikken kunt; mijn woordkeuze is namelijk incorrect!! |
Ha, je toetsenbord doet het weer! Fijn meid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:55
|
|
|
BEUN656 schreef: | Wacht even.... YES hangt hier nou de zielepiet uit en Herman en ik zijn zogenaamd allergisch voor het seks, maar ga jij maar eens voor de gein in het topic Seks voor het huwelijk kijken... |
-gewist
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 29 juni 2012, 06:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:45
|
|
|
Om de één of andere redenen kon ik het niet laten om me nog eens aan te sluiten op CM...ik blijf maar fouten maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Om de één of andere redenen kon ik het niet laten om me nog eens aan te sluiten op CM...ik blijf maar fouten maken. |
Ik moet zeggen dat je het nog lang uitgehouden hebt zonder CM...de "wonderen" zijn de wereld nog niet uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Om de één of andere redenen kon ik het niet laten om me nog eens aan te sluiten op CM...ik blijf maar fouten maken. |
tja, als je buitenom het forum kan volgen gaat het toch weer jeuken hé... zo te zien had je'r gelijk werk aan om op elk topic in te duiken ach, zolang we elkaar wat ruimte geven moet het ooit wel eens kunnen lukken hier op det forum zekers
frank, ge zijt ne toffe belg, kzijn blij mé ij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:37
|
|
|
XABIA794 schreef: | tja, als je buitenom het forum kan volgen gaat het toch weer jeuken hé...
Zelfs dat deed ik niet de laatste maand...
zo te zien had je'r gelijk werk aan om op elk topic in te duiken ach, zolang we elkaar wat ruimte geven moet het ooit wel eens kunnen lukken hier op det forum zekers
frank, ge zijt ne toffe belg, kzijn blij mé ij |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:49
|
|
|
Gewoon een mens...gewoon Frank dus???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 17:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gewoon een mens...gewoon Frank dus??? |
Ja, ik kan er ook niets aan doen...ik ben ook maar een zondaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:10
|
|
|
Ervaren dat het slechtste moment ook nodig is..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, ik kan er ook niets aan doen...ik ben ook maar een zondaar... |
Juist...en het zou goed zijn als we daar eens iets meer bij stil stonden...
IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN....is wel vlug gezegd...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 21 juni 2012, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Juist...en het zou goed zijn als we daar eens iets meer bij stil stonden...
IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN....is wel vlug gezegd... |
Het is zo en niets anders. Laten we dus allemaal met ons zelf beginnen met verbeteringen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:14
|
|
|
Ik zal het gewoon zwaar k@# vinden als Yes zijn abo opzegt, door een paar malloten..
Yes heeft goede doordachte stukken, en daar kan ik nog veel van leren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is zo en niets anders. Laten we dus allemaal met ons zelf beginnen met verbeteringen. |
Best zinnig wat je daar zegt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Best zinnig wat je daar zegt!!! |
Zee, heb je me ooit al onzinnige dingen zien schrijven??? En pas op met je antwoord, hé ...deugeniet dat je bent
|
|
Naar boven |
|
|