ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 ... 231 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:58

MARIO216 schreef:
Ik op tv:

http://www.hartvannederland.nl/nederland/gelderland/2012/dag-dolfijntrainen-zer-felbegeerd/

Ik heb je gezien

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 13:08

Ondanks alle negatieve gevoelens en gedachten....
De tuin in....snoeien en bladeren verwijderen
Het voorraam zemen.....en opnieuw inrichten...
Ik moet helaas afscheid nemen van echte groene kamerplanten, want alles gaat hier dood( te koud huis)
Dus zijn we nu (geheel tegen mijn gevoel nog) over op het NEP....(Niet Echte Planten)
3 bakken oranje violen gehaald...ik wil weer kleur zien!!!!
Ik ben klaar voor de zomer...laat die vlug komen...
En nu binnen alles weer poetsen voor een schoon weekeind...
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 14:49

Mooiste moment? gisteren eigenlijk....
Een heerlijke fles wijn gekregen, hoe weten ze nu weer dat ik van een wijntje hou.... Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 12 maart 2012, 11:32

Dat er weer een heerlijk...maar vooral fijn weekeind achter me ligt...
Dat het zo vreselijk vlug weer voorbij is...
Dat de zon veel goed doet...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 12 maart 2012, 20:38

ZEELAND736 schreef:
Dat er weer een heerlijk...maar vooral fijn weekeind achter me ligt...
Dat het zo vreselijk vlug weer voorbij is...
Dat de zon veel goed doet...

Sja , waar een tuinman niet goed voor is hè Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 12 maart 2012, 22:11

VISSER278 schreef:
Sja , waar een tuinman niet goed voor is hè Smiley met dichtgeplakte mond

Inderdaad, fijn als de tuin weer opgeknapt is.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 15:45

Mooiste moment vandaag... of hoort dit bij het slechtste moment....??
Het leven gered van een puber van de buren.
Deze jongeman was zo eigenwijs om de boze buitenwereld op te zoeken terwijl hij zich nog niet voldoende kan voortbewegen Boze smiley

Zat vanmorgen op de leuning van mijn hek, diverse malen kwam Peter van de buurvrouw likkebaardend aanlopen.... Deze vent 5 maal m.b.v. de nodige en onnodige geluiden verwijderd.

Pa en moe hielden de situatie op afstand in de gaten en kwamen regelmatig een tussendoortje brengen.

Tja wat te doen.... Cootje moest nodig weg en een andere beschermvrouwe was niet te vinden.... Twijfelende smiley

Dan ons duifje maar vangen en met behulp van een trap bovenin een naastgelegen boom gezet... op hoop van zegen.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BRIGIT826

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 16:00

Ik ben weer terug op cm. Mijn abonnement is verlengd, dank zij een heel lief iemand. Ik kon gewoon niet zonder cm.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 16:07

BRIGIT826 schreef:
Ik ben weer terug op cm. Mijn abonnement is verlengd, dank zij een heel lief iemand. Ik kon gewoon niet zonder cm.
welkom terug
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANNIE786

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 16:53

dat ik lid bent geworden van cm.....! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 16:14

Mijn mooiste moment vandaag is dat mijn zoontje eindelijk zindelijk is geworden, jippie! Dag dure pampers, dag vieze luiers en natte broeken!!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 17:53

BRIGIT826 schreef:

Ohoh, ook al last van CM-verslaving??? Geschokte, onthutste smiley .....Clown smiley
Het schijnt in bepaalde gevallen héél ernstig te zijn..... Knipoog smiley
Maar welkom terug dan! Lachende smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op woensdag 14 maart 2012, 17:53
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 17:54

JOHANNIE786 schreef:

Welkom op CM!
Heel veel plezier hierzo toegewenst!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 17:55

MAMALOE463 schreef:
Mijn mooiste moment vandaag is dat mijn zoontje eindelijk zindelijk is geworden, jippie! Dag dure pampers, dag vieze luiers en natte broeken!!

Ah, fijn!!! Weer een stapje verder naar "groot worden" Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 01:13

die eerste warme lentedag...... genoten van een bakkie koffie drinken op mijn tuinstoel, denkend.......tjee, ik moet de tuintafel even weer schoonpoetsen, maar niet gedaan, omdat ik teveel tijd kwijt was aan het genieten.

Laatst aangepast door
WILMA729
op vrijdag 16 maart 2012, 01:15
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 11:49

Drie zussen....die je even in alle liefde...toespreken....
Die me ook gelijk overhalen...om vanavond TOCH...naar die verjaardag te gaan...Je even uit je dip halen...

Ondanks alles....ze zijn er altijd voor me...
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:11

Geld maakt niet gelukkig en armoe zeker niet. Ik hoop maar dat iedereen het me toch gunt: Ik was vandaag kinderlijk gelukkig met mijn nieuwe iMac van Apple. Een mooi groot scherm, heldere kleuren en vooral snel, snel, snel. Voor mij is het belangrijk veel programma's tegelijkertijd open te hebben staan en dan helpt veel geheugen en een snelle processor echt. Wat een prachtding en het plaatje mag even een Apple zijn.

Thomas, dat de ellende met een appel begonnen is, kan ik me vandaag even niet voorstellen.
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 20:28

THOMAS968 schreef:
Geld maakt niet gelukkig en armoe zeker niet. Ik hoop maar dat iedereen het me toch gunt: Ik was vandaag kinderlijk gelukkig met mijn nieuwe iMac van Apple. Een mooi groot scherm, heldere kleuren en vooral snel, snel, snel. Voor mij is het belangrijk veel programma's tegelijkertijd open te hebben staan en dan helpt veel geheugen en een snelle processor echt. Wat een prachtding en het plaatje mag even een Apple zijn.

Thomas, dat de ellende met een appel begonnen is, kan ik me vandaag even niet voorstellen.

Haha, wie weet was het een peertje.........
Maar jullie blijven de vrouw als shuldige aanwijzen Kotsende smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 20:59

INGE721 schreef:
Haha, wie weet was het een peertje.........
Maar jullie blijven de vrouw als shuldige aanwijzen Kotsende smiley Engeltje smiley

Nu ik deze Apple heb moet ik die appel toch echt met een korrel zout nemen. Ik vind je niet schuldig omdat je vrouw bent al betekent dat niet dat ik vrouwen altijd als onschuldige wezens zie...

Thomas, wat is mooier een Apple of the apple of my eye, tsja, vandaag is het moeilijk.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 21:43

Ja, ik heb de nieuwe apples gezien, ook die waar jij het over hebt.

In die winkel kon je er gewoon achter zitten om ze uit te proberen: wat een heerlijke ervaring! Was een klein zaakje, met 3 pc's en drie laptops en wat assecoires. I Am Store heet die zaak.

Shanita, sparen voor een apple Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 16 maart 2012, 22:45
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 22:46

SHANITA130 schreef:
Ja, ik heb de nieuwe apples gezien, ook die waar jij het over hebt.

In die winkel kon je er gewoon achter zitten om ze uit te proberen: wat een heerlijke ervaring! Was een klein zaakje, met 3 pc's en drie laptops en wat assecoires. I Am Store heet die zaak.

Shanita, die sparen voor een autootje niet haalbar vindt voorlopig, maar wel voor zo'n apple zou willen sparen.... Lachende smiley

Mijn auto is deze week verkocht, die is net zo duur als je apple wilt kopen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 23:19

JOHANNIE786 schreef:

Ik ben eens benieuwd of je na enkele weken nog dat happy-gevoel hebt... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 10:44

Ik heb me al een tijd afgevraagd, waar dat apple logo nou voor staat, dat logo met die appel met die hap eruit.

Maar ja, natuurlijk, het kan op adam en eva slaan, zeker door die hap die eruit is, nooit eerder aan gedacht.

(Herman: wat maakt het mij nou uit van wat je auto heeft opgebracht??, ik het de link met een auto ook al snel verwijderd)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 17 maart 2012, 10:45
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 10:49

THOMAS968 schreef:

Hai Thomas, ik ben gewoon heel blij dat je een nieuwe apple hebt gekocht voor je zelf! Knipoog smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Ik zelf zal eventjes moeten sparen en wat dan nog? Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 12:12

Het verhaal gaat dat Seve Jobs en Steve Wozniak naar een naam zochten voor hun bedrijf. Steve nam een hap uit zijn favoriete appel en zei tegen zijn partner dat het bedrijf apple zou heten als ze niet iets anders konden verzinnen.

Ik heb niks met auto's, Herman en het zegt me ook niks maar de meerprijs van een echte computer is toch echt niet dusdanig dat je er een auto van kunt kopen. Wel merkwaardig dat mensen voor wat extra onderdelen van een auto een vermogen neertellen en vervolgens zich verbazen over een computer die bij mij acht of meer uur per dag aanstaat en dat drie jaar lang zonder dat er ooit iets mee is, Een Apple doet het gewoon en altijd. Gaat het met jouw PC ook zo goed? Wat is dan duur? En ik draai alle PC-programm's op mijn Mac als dat moet. Ik heb een goedbetaalde baan en geniet van het geld dat ik onder andere daarmee verdien. Ik heb liever een Apple dan een duur en luxe auto-onderdeel. En Herman als jij een auto kunt kopen van de prijs van deze Apple dan ben je een hele knappe jongen, Ik ben met mijn auto wel eens de helft kwijtgeweest aan alleen de APK en bijkomende reparaties.

Thomas, Naar de garage geweest? Ook zo'n opgelicht gevoel?

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 17 maart 2012, 13:36
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 13:04

Een prachtige lentedag . Zo mooi om te zien hoe alles al weer uitloopt in de tuin. En dan ook nog toeschouwer mogen wezen bij een stelletje kikkers die een beetje vieze spelletjes aan het doen zijn. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 13:32

VISSER278 schreef:
Een prachtige lentedag . Zo mooi om te zien hoe alles al weer uitloopt in de tuin. En dan ook nog toeschouwer mogen wezen bij een stelletje kikkers die een beetje vieze spelletjes aan het doen zijn. Smiley met dichtgeplakte mond

Juist zo iets is OOK zo mooi...is dat moeilijk om aan te zien....???
Enne...dat is niet vies...Die beestjes hebben ook gevoel en...de lente in hun kikkerkop!!!
Je gunt de natuur ook niks!!!! Knipoog smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 17 maart 2012, 13:32
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 16:18

VISSER278 schreef:

DAt zijn geen vieze spelletjes he das de natuur door God gegeven Knipoog smiley
Maar idd wat is he genieten van het weer al is het nu heel grijs buiten volgende week beloofd weer een mooie week te worden Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 16:24

ERIKA129 schreef:
Maar idd wat is he genieten van het weer al is het nu heel grijs buiten volgende week beloofd weer een mooie week te worden Coole smiley met zonnebril

Jaha, dat kan wel zijn van die mooie boodschap Engeltje smiley maar als jij het doet als die kikkers, krijg je ook mooie een prent Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 16:49

ERIKA129 schreef:

Nou ja , zo in het openbaar .... ik vond het maar , sja wat zal ik er op zeggen. Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 ... 231 Volgende
Pagina 160 van 231