ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 11:32

autopech Boze smiley , dus nu die van pieter maar ingepikt Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 18:30

COOTJE711 schreef:
absoluut, maar ziet toch wel wat verschillen tussen de onvoorspelbaarheid die Pieter noemt en een overlijden.... Twijfelende smiley

welnee, het is maar welk beroep je hebt, bij jouw beroep kom je vaak in aanraking met de dood, in mijn beroep niet of nauwelijks.
en of je wilt of niet, omgaan met de dood is voor jou toch een beetje routine...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 april 2012, 03:58

PIETER649 schreef:
welnee, het is maar welk beroep je hebt, bij jouw beroep kom je vaak in aanraking met de dood, in mijn beroep niet of nauwelijks.
en of je wilt of niet, omgaan met de dood is voor jou toch een beetje routine...

Klopt wel wat je zegt, het hoort een beetje bij je leven he? Rare woordspeling maar is wel zo.....
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 april 2012, 08:36

PIETER649 schreef:

Hmm... ik ben het er gedeeltelijk mee eens.
Inderdaad het is iets wat bij me werk hoort/ voorkomt.
Maar om over routine te spreken... nee dat wordt het voor mij niet.
Vanzelf beleef je een overlijden de eerste keer totaal anders dan de 50 ste keer. Gelukkig neem je alle problemen ook niet "mee naar huis'' , zou ook niet gezond zijn....!
Het maakt ook verschil of je iemand jaren verzorgd hebt of dat je degene net een dag kent.

Elk overlijden maakt wel indruk op me. Ik realiseer me altijd wat diegene (hopelijk) voor plaats in een anders leven innam. Daarnaast maakt het ook steeds weer indruk op me dat betreffende op dat moment voor Gods troon staat. Dat beseffende is het niet zomaar iets...

Daarom zie ik duidelijk een verschil met een leuk offerte uitbrengen. Maar daarnaast heeft de zorg ook hele leuke kanten die wel vergelijkbaar zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 april 2012, 10:00

COOTJE711 schreef:
Hmm... ik ben het er gedeeltelijk mee eens.
Inderdaad het is iets wat bij me werk hoort/ voorkomt.
Maar om over routine te spreken... nee dat wordt het voor mij niet.
Vanzelf beleef je een overlijden de eerste keer totaal anders dan de 50 ste keer. Gelukkig neem je alle problemen ook niet "mee naar huis'' , zou ook niet gezond zijn....!
Het maakt ook verschil of je iemand jaren verzorgd hebt of dat je degene net een dag kent.

Elk overlijden maakt wel indruk op me. Ik realiseer me altijd wat diegene (hopelijk) voor plaats in een anders leven innam. Daarnaast maakt het ook steeds weer indruk op me dat betreffende op dat moment voor Gods troon staat. Dat beseffende is het niet zomaar iets...

Daarom zie ik duidelijk een verschil met een leuk offerte uitbrengen. Maar daarnaast heeft de zorg ook hele leuke kanten die wel vergelijkbaar zijn.

Overlijden heeft nooit iets vanzelfsprekend he? Wat ik altijd belangrijk vind is of het leven van diegene de moeite waard was om geleefd te worden.......En het blijft een schrikbarende conclusie als je hoort dat dat regelmatig niet het geval is.......
Maar het hoort wel bij je werk maar ik ervaar dat als een rijkdom dat je zo een eindje met mensen dat laatste stukje mag gaan.......of ze nu gelovig zijn of niet.......aan de andere kant blijft het verdriet van nabestaanden iets wat nooit normaal is.........ook al leer je dat ook van een afstand te bekijken......en wel een luisterend oor te bieden......
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 april 2012, 17:15

WILLEMIJN232 schreef:
Overlijden heeft nooit iets vanzelfsprekend he? Wat ik altijd belangrijk vind is of het leven van diegene de moeite waard was om geleefd te worden.......En het blijft een schrikbarende conclusie als je hoort dat dat regelmatig niet het geval is.......
Maar het hoort wel bij je werk maar ik ervaar dat als een rijkdom dat je zo een eindje met mensen dat laatste stukje mag gaan.......of ze nu gelovig zijn of niet.......aan de andere kant blijft het verdriet van nabestaanden iets wat nooit normaal is.........ook al leer je dat ook van een afstand te bekijken......en wel een luisterend oor te bieden......

Het is een natuurlijk proces maar wel tegen het leven.
En wat is de moeite waard he??
Wij mensen kunnen er inderdaad een rommeltje van maken maar of het dan niet de moeite waard was?

Ik denk dat je beter de vraag kunt stellen; wat heb je gedaan met je leven? tot wiens eer was het?

Altijd wel intriest als de gemeente alleen op de hoogte gesteld moet worden van een overlijden...
Ik vraag me dan wel eens af... hoe kan het zover komen...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 april 2012, 17:23

COOTJE711 schreef:
Het is een natuurlijk proces maar wel tegen het leven.
En wat is de moeite waard he??
Wij mensen kunnen er inderdaad een rommeltje van maken maar of het dan niet de moeite waard was?

Ik denk dat je beter de vraag kunt stellen; wat heb je gedaan met je leven? tot wiens eer was het?

Altijd wel intriest als de gemeente alleen op de hoogte gesteld moet worden van een overlijden...
Ik vraag me dan wel eens af... hoe kan het zover komen...

Ik denk dat ik er wat anders tegen aan kijk Cootje....ik kijk niet alleen vanuit religieus opzicht maar naar het totale plaatje.....en ik schrik er altijd toch weer van dat er mensen zijn die zeggen ach het had voor mij allemaal niet gehoeven....
Ik heb de indruk dat jij het alleen koppelt aan religie en of je in die zin goed geleefd hebt.....
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 april 2012, 04:02

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat ik er wat anders tegen aan kijk Cootje....ik kijk niet alleen vanuit religieus opzicht maar naar het totale plaatje.....en ik schrik er altijd toch weer van dat er mensen zijn die zeggen ach het had voor mij allemaal niet gehoeven....
Ik heb de indruk dat jij het alleen koppelt aan religie en of je in die zin goed geleefd hebt.....

Dat ben ik wel met je eens hoor Willemijn, ook ik hoor en zie wat mensen soms zeggen... triest soms om zo terug te moeten kijken....
Wat ik bedoelde te zeggen mbt een overlijden is hoe ik het zelf ervaar en dan kan ik dat niet loskoppelen van mijn eigen overtuiging.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 april 2012, 15:36

THOMAS968 schreef:
Mijn belastingformulier nog net op tijd ingevuld. En aan het eind bij de berekening weende ik bitter om het maar eens in Bijbelse taal te zeggen.

Thomas, had het liever aan iets anders uitgegeven.

Je kan toch uitstel aanvragen en het láten doen???

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 11:46

Pffff, 6.15 uur wakker , ontbijten, en er dan achter komen dat je niet naar je werk hoeft . Hoezo nog een beetje duf? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 13:22

VISSER278 schreef:
Pffff, 6.15 uur wakker , ontbijten, en er dan achter komen dat je niet naar je werk hoeft . Hoezo nog een beetje duf? Gefrustreerde smiley

Echt supersuf!!!!!
Maar ach....het kan gebeuren...(zodoende was je dag weer lekker lang)
Ik kan niet meer uitslapen.....weet niet meer hoe dat moet....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 13:26

ZEELAND736 schreef:
Echt supersuf!!!!!
Maar ach....het kan gebeuren...(zodoende was je dag weer lekker lang)
Ik kan niet meer uitslapen.....weet niet meer hoe dat moet....

Ik ontdekte vanmorgen dat ik het weer begin te leren!
De oudste gaan zelf uit bed en gaan lekker spelen, de jongste besloot ook uit te slapen. Ik schrok om kwart over 10 wakker.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 13:28

VISSER278 schreef:

Visser, ik vind het wel een heel klein beetje dom van je.......

Engeltje smiley Engeltje smiley Mag ik wel zeggen toch? Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 13:51

WILLEMIJN232 schreef:
Visser, ik vind het wel een heel klein beetje dom van je.......

Engeltje smiley Engeltje smiley Mag ik wel zeggen toch? Slapende smiley

Ja , ik vind het ok hoor. Zo is het altijd wat met dat bed.
Nu dit weer . Vorige week al een keer met mn verkeerde been uit bed gestapt , wat zal het volgende zijn?
Afijn , ben nog maar een poosje terug gegaan maar slapen ...ho maar.
Denk dat ik maar es om een ander bed moet , misschien dat dat minder problemen oplevert. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 16:37

VISSER278 schreef:
Ja , ik vind het ok hoor. Zo is het altijd wat met dat bed.
Nu dit weer . Vorige week al een keer met mn verkeerde been uit bed gestapt , wat zal het volgende zijn?
Afijn , ben nog maar een poosje terug gegaan maar slapen ...ho maar.
Denk dat ik maar es om een ander bed moet , misschien dat dat minder problemen oplevert. Smiley die vol vragen zit

Visser...ik weet een oplossing...niet meer in bed slapen, maar op de vloer...
En zodanig opstaan van de vloer....
Dan krijgt je de volgende combinatie....
Met 2 benen tegelijk...is er nooit meer 1 verkeerd...
Dus wordt het : met 2 benen vanaf de vloer...(niks verkeerde been...niks bed)
Probeer het eens....
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 00:16

ZEELAND736 schreef:
Visser...ik weet een oplossing...niet meer in bed slapen, maar op de vloer...
En zodanig opstaan van de vloer....
Dan krijgt je de volgende combinatie....
Met 2 benen tegelijk...is er nooit meer 1 verkeerd...
Dus wordt het : met 2 benen vanaf de vloer...(niks verkeerde been...niks bed)
Probeer het eens....

Maar ehm......Zeeland....... ik vrees dat hij zich dan voelt als één van die vloeronderdelen....... een plank dan wel een tegel.......
Ook niet echt bevorderlijk voor het alert zijn op de dag.......

Nee..... gewoon een wekker kopen, welke je in 1x voor het hele jaar kunt programmeren Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 00:26

Heel veel dingen vandaag op ...MOETEN...ruimen....
Dat kon ik niet alleen....
Ik kreeg hulp, want dat is heel moeilijk voor me....
Afstand nemen...van mensen of dingen....
Heel moeilijk te begrijpen voor mensen....

Het was niet echt bedoeld als 2ePaasdagkarwei....
Maar (al hoewel ik er nog niet ben) ik kan en mag terug zien op toch een fijn gevoel...
Eindelijk weer eens iets gebeurd en gedaan waar ik zo tegenop zie...(zag)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 17:44

Vriend krijgt nieuwe vriendin,nieuwe liefde trekt direct bij hem in........haar huurwoning staat dus leeg,woningstichting geeft aan dat de woning zo verwaarloost is dat er een vette rekening zou volgen(zal wel meevallen dacht ik nog).......die rekening zou naar vriend gaan want nieuwe liefde heeft niets dus of ik even wilde soppen?........effe doekje dr door dacht ik Gefrustreerde smiley

Je ziet het wel eens op tv,van die woningen,maar dat ik zelf in eentje zou staan........nee,nooit verwacht.......die lucht..........dat aangekoekte vuil in de keuken Zieke smiley

Nieuwe liefde wilde niet meesoppen,die vertrok in de sportwagen van haar nieuwe vriend.........

(en ja,natuurlijk gaan we het met elkaar oplossen Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 19:19

LEANNE226 schreef:
Vriend krijgt nieuwe vriendin,nieuwe liefde trekt direct bij hem in........haar huurwoning staat dus leeg,woningstichting geeft aan dat de woning zo verwaarloost is dat er een vette rekening zou volgen(zal wel meevallen dacht ik nog).......die rekening zou naar vriend gaan want nieuwe liefde heeft niets dus of ik even wilde soppen?........effe doekje dr door dacht ik Gefrustreerde smiley

Je ziet het wel eens op tv,van die woningen,maar dat ik zelf in eentje zou staan........nee,nooit verwacht.......die lucht..........dat aangekoekte vuil in de keuken Zieke smiley

Nieuwe liefde wilde niet meesoppen,die vertrok in de sportwagen van haar nieuwe vriend.........

ik zou een hengel pakken en lekker gaan vissen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 19:36

PIETER649 schreef:

Geweldig idee Pieter. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 22:59

LEANNE226 schreef:

ehhh....jij bied je voortaan aan als de huishoudelijke hulp??? Knipoog smiley

Een oud collega is ook zo'n pretpakket....
Half jaar geleden getrouwd, haar huurhuis is door de gemeente gereinigd toen ze weg was....
En dat mag nu een (stief)kind van 4 op gaan voeden... en ook dr eigen kindje van 2 weken....
Ach... we zegge maar nix Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 15:36

De 2e keer dat ik bij mn schoonouders thuis kwam, kwam mn schoonmoeder heel trots met het babyfotoalbum van Pieter aan, tot grote ergernis van Pieter die de foto s van een schattig lief mollig ventje niet zo kon waarderen. Ik weet niet of ik meer lol had om de foto s of om zijn gezicht toen ze met het boek aankwam.

Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat mn eigen moeder de overtreffende trap van generende foto s tonen heeft ontdekt.
Mijn hippe mams heeft facebook ontdekt Verraste, verbaasde smiley en zojuist kom ik opeens mn eigen babyfoto tegen Geschokte, onthutste smiley
En nu maar eens navragen of ze haar instelling wel op afschermen voor onbekenden gezet heeft! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 16:19

ANNETTE792 schreef:
De 2e keer dat ik bij mn schoonouders thuis kwam, kwam mn schoonmoeder heel trots met het babyfotoalbum van Pieter aan, tot grote ergernis van Pieter die de foto s van een schattig lief mollig ventje niet zo kon waarderen. Ik weet niet of ik meer lol had om de foto s of om zijn gezicht toen ze met het boek aankwam.

Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat mn eigen moeder de overtreffende trap van generende foto s tonen heeft ontdekt.
Mijn hippe mams heeft facebook ontdekt Verraste, verbaasde smiley en zojuist kom ik opeens mn eigen babyfoto tegen Geschokte, onthutste smiley
En nu maar eens navragen of ze haar instelling wel op afschermen voor onbekenden gezet heeft! Gefrustreerde smiley

annet, mag ik even de link van je moeders facebook? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:17

ANNETTE792 schreef:

Haha...maar wel leuk hoor!!!
Toch leuk als mams facebook heeft ontdekt....
Het is dat mijn moeder er net iets te oud voor is.....
Maar wel ondeugend genoeg!!!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 20:03

5 dagen zonder internet en zonder telefoon.
Morgen krijg ik nieuwe modem.
6 jaar oude modem is met pensioen gegaan. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:06

PIETER649 schreef:

Goed plan!!! De wormen ervoor waren vast wel in die keuken te vinden! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:07

ANNETTE792 schreef:

En dat jouw mams Facebook heeft ontdekt........ is niet toevallig op aanraden van Pieter?? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:53

STEENTJE178 schreef:
En dat jouw mams Facebook heeft ontdekt........ is niet toevallig op aanraden van Pieter?? Coole smiley met zonnebril

welnee, ik wist geeneens dat ze daar internet hebben in kneuzendorp.
enne... dat eucalypta kon schrijven of typen is mij ook nooit verteld. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:54

STEENTJE178 schreef:

Ik verdenk mn nichtje ervan dat ze oma heeft geholpen.....dus denk dat ik de dag dat ik tante werd maar eens ga vermelden.....met foto natuurlijk Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 23:13

Vanmorgen tot ontdekking gekomen dat de digitale camera...het begeven heeft...

Weet ik eindelijk weer eens een cadeautje....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 ... 230 Volgende
Pagina 154 van 230