Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 23:48
|
|
|
BERT168 schreef: | nou Erika,ben weer ontdooit hoor,en heb ook nog even een paar sec in de zee gezwommen...
toen ik dus dacht...hier moet even een foto van gemaakt worden.waren de anderen net niet in de buurt,erg jammer dus...hoe moet ik nu bewijzen dat ik echt gezwommen heb? afijn volgende keer beter,als ik dan zin heb natuurlijk!
B. |
Hmm, er staat niet bij op welk moment jij in de zee gezwommen hebt. 1 september vorig jaar kan dat dus ook geweest zijn. En daar waren de anderen idd óók niet bij...... Hm, we geloven je dus nog niet echt, Bertje!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEKE155
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 12:12
|
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 11:51 STEENTJE178 schreef: Ze zijn hier anders gisteravond/vannacht wel gesignaleerd hoor!! (zo blijkt maar weer, ze kunnen niet zonder ons )
Ik weet het Steen...ze lezen mee...en dat mag he!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tegenwoordig kan dat allemaal...(op mobiel zeker??)
Ineke die er allemaal geen verstand van heeft!!!
Welke Ineke?
Het was een heel leuk gezellig weekend met.Alle lof voor de organisatoren en Chat ,die er ondanks de aanwezigheid van kinderen,toch was:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 12:30
|
|
|
Dikke complimenten voor de organisatoren! Ik heb genoten van 't hele gezelschap, van de omgeving, van 't eten, de gesprekken die soms best pittig waren, en het bed was ook prima. Dit moesten we maar wat regelmatiger gaan doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 12:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zullen we je geloven op je erewoord???? Ik dan...wat Erika betreft...ik twijfel... Bewijzen...daar gaat het wel om in het leven!!! |
Soms moet je in elkaar geloven, dat is het beste bewijs dat het goed zit.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 12:44
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Soms moet je in elkaar geloven, dat is het beste bewijs dat het goed zit.
Thomas |
Soms kan je ook te goedgelovig zijn en dan kom je weer bedrogen uit......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 12:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Soms kan je ook te goedgelovig zijn en dan kom je weer bedrogen uit...... | hij heet toch niet voor niks thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 13:40
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Dikke complimenten voor de organisatoren! Ik heb genoten van 't hele gezelschap, van de omgeving, van 't eten, de gesprekken die soms best pittig waren, en het bed was ook prima. Dit moesten we maar wat regelmatiger gaan doen |
Zijn er nog CM romances ontstaan??? Ik vertel het niet verder.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 13:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zijn er nog CM romances ontstaan??? Ik vertel het niet verder..... |
Waarom geloof ik dit nou niet? Je moet inderdaad niet te goedgelovig zijn, soms heb je gelijk.
Thomas, mooie naam in deze he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 13:53
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Waarom geloof ik dit nou niet? Je moet inderdaad niet te goedgelovig zijn, soms heb je gelijk.
Thomas, mooie naam in deze he. | Zou het gewoon eens niet goed zijn om met die geleuter op te houden? En gewoon eens te praten over het uitje? Er zullen vast en zeker mensen zijn, die nog willen vertellen hoe het geweest was, en volgens mij was jij daar niet bij. Je klaagt over het lage niveau van het forum en nou doe je er gewoon aan mee.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 12 februari 2012, 13:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 13:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zou het gewoon eens niet goed zijn om met die geleuter op te houden? En gewoon eens te praten over het uitje? Er zullen vast en zeker mensen zijn, die nog willen vertellen hoe het geweest was, en volgens mij was jij daar niet bij. Je klaagt over het lage niveau van het forum en nou doe je er gewoon aan mee. | he opa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 15:37
|
|
|
DANIEL777 schreef: | he opa |
Ik snap Chats punt.....vdertel hoe het geweest is, net als alle andere verslagen die er gegeven worden..... maar laat elkaar in hun waarde. ( tink die wel mee wilde maar niet kon en wel erg benieuwd is hoe het is geweest)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 15:43
|
|
|
TINK100 schreef: | Ik snap Chats punt.....vdertel hoe het geweest is, net als alle andere verslagen die er gegeven worden..... maar laat elkaar in hun waarde. ( tink die wel mee wilde maar niet kon en wel erg benieuwd is hoe het is geweest) |
Het was bere gezellig, prima geregeld, een mooie locatie, veel drank, weinig slaap en een hoop (minder)diepzinnige gesprekken. En nu ga is eerst slapen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 15:47
|
|
|
DANIEL777 schreef: | he opa |
Nee hoor , Chat heeft helemaal gelijk. En op de vraag van W-tje of er romances zijn ontstaan..... Wil je dan zò graag weten wie met wie een kamer heeft gedeeld? Was dan mee gegaan . Visser gaat hier geen lang verhaal neerzetten hoe het was ,( er zijn personen die een veeeeel beter schrijftalent hebben) , wel dat het een geslaagd uitje was wat zeker voor herhaling vatbaar is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 16:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , Chat heeft helemaal gelijk. En op de vraag van W-tje of er romances zijn ontstaan..... Wil je dan zò graag weten wie met wie een kamer heeft gedeeld? Was dan mee gegaan . Visser gaat hier geen lang verhaal neerzetten hoe het was ,( er zijn personen die een veeeeel beter schrijftalent hebben) , wel dat het een geslaagd uitje was wat zeker voor herhaling vatbaar is. | ik vraag me nu wel openlijk of waarom chat wel overal op mag zeveren en mieren en een ander niet was da voor onzin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 16:23
|
|
|
Wat fijn dat het uitstapje zo geslaagd was!! Vertel! Vertel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 16:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , Chat heeft helemaal gelijk. En op de vraag van W-tje of er romances zijn ontstaan..... Wil je dan zò graag weten wie met wie een kamer heeft gedeeld? Was dan mee gegaan . Visser gaat hier geen lang verhaal neerzetten hoe het was ,( er zijn personen die een veeeeel beter schrijftalent hebben) , wel dat het een geslaagd uitje was wat zeker voor herhaling vatbaar is. |
...als je moet afgaan op wie met wie in een kamer sliep dan heb jij nu een relatie met Willem...en ik een relatie met mezelf want ik sliep alleen in een kamer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 16:39
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat fijn dat het uitstapje zo geslaagd was!! Vertel! Vertel!! |
Moest het leuk zijn geweest dan had ik zeker wat verteld...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 17:41
|
|
|
De overnachting kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer aan de bar en gelijk verder met het ontbijt.
En die romances? Ach
Laatst aangepast door
|
SIMSIM368
|
op zondag 12 februari 2012, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN130
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 18:09
|
|
|
Heerlijk genoten van allemaal prachtige mensen zonder maskertjes! Die er niet bij waren hadden ongelijk... want om heel eerlijk te zijn: geef mij maar emoties, warmte, oprechtheid, lichaamstaal, sfeer en recht in elkaars ogen kijken i.p.v. de virtuele wereld van deze chat. Of hoe ontmoetingen in vriendschap je diep en wezenlijk gelukkig kunnen maken.
Ik ben verliefd !!!
Laatst aangepast door
|
JOHAN130
|
op zondag 12 februari 2012, 19:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 18:12
|
|
|
JOHAN130 schreef: | Heerlijk genoten van allemaal prachtige mensen zonder maskertjes! Die er niet bijwaren hadden ongelijk... want om heel eerlijk te zijn: geef mij maar emoties, warmte, oprechtheid, lichaamstaal, sfeer en recht in elkaars ogen kijken i.p.v. de virtuele wereld van deze chat. Of hoe ontmoetingen in vriendschap je diep en wezenlijk gelukkig kunnen maken.
Ik ben verliefd !!! |
Mogen we ook weten op wie je verliefd bent? Enne, weet 'zij' er al van???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 18:15
|
|
|
En op de vraag van W-tje of er romances zijn ontstaan..... Wil je dan zò graag weten wie met wie een kamer heeft gedeeld? Was dan mee gegaan
Soms is er nog leven naast CM en dan heb je andere afspraken...... Niet zo kattig doen hoor tegen mij.....heb je ook zo kort geslapen of was je bed te kort????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 18:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En op de vraag van W-tje of er romances zijn ontstaan..... Wil je dan zò graag weten wie met wie een kamer heeft gedeeld? Was dan mee gegaan
Soms is er nog leven naast CM en dan heb je andere afspraken...... Niet zo kattig doen hoor tegen mij.....heb je ook zo kort geslapen of was je bed te kort???? |
... te kort in bed??? Enne wat bedoel je daar mee???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN130
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 19:01
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | De overnachting kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer aan de bar en gelijk verder met het ontbijt.
En die romances? Ach
|
Bedankt voor de gastvrijheid in een luxueus kader met stromend warm water (bikers zijn gewend in een tent te slapen en zich drie dagen niet te wassen) Ook de catering was subliem! ... maar de bar heb ik niet gevonden??? Bedankt!
Laatst aangepast door
|
JOHAN130
|
op zondag 12 februari 2012, 19:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 19:23
|
|
|
JOHAN130 schreef: | Bedankt voor de gastvrijheid in een luxueus kader met stromend warm water (bikers zijn gewend in een tent te slapen en zich drie dagen niet te wassen) Ook de catering was subliem! ... maar de bar heb ik niet gevonden??? Bedankt! | Je was op de bar kruk in slaap gevallen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 19:44
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat fijn dat het uitstapje zo geslaagd was!! Vertel! Vertel!! |
Komt die op fabeltjeskrant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN130
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 20:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mogen we ook weten op wie je verliefd bent? Enne, weet 'zij' er al van??? |
Heel goede vraag en opmerking Frank! Maar helaas, pindakaas... ik ben verliefd op Nederland! (jij woont er toch ook tenslotte)
Laatst aangepast door
|
JOHAN130
|
op zondag 12 februari 2012, 20:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 21:25
|
|
|
JOHAN130 schreef: | Heel goede vraag en opmerking Frank! Maar helaas, pindakaas... ik ben verliefd op Nederland! (jij woont er toch ook tenslotte) |
ja dat had ik ook gezegd johan....alhoewel het op dat moment niet echt over Nederland ging he? haha lastig als je dan al gequote bent door frank..haha
ik kan me wel voorstellen dat je verliefd bent,kan bijna niet anders..
afijn,is ook niks mis mee toch,mag gerust hier.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zondag 12 februari 2012, 21:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 22:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En op de vraag van W-tje of er romances zijn ontstaan..... Wil je dan zò graag weten wie met wie een kamer heeft gedeeld? Was dan mee gegaan
Soms is er nog leven naast CM en dan heb je andere afspraken...... Niet zo kattig doen hoor tegen mij.....heb je ook zo kort geslapen of was je bed te kort???? |
Nou....3 strandwandelingen binnen 36 uur , dat vreet energie .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN976
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 00:28
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | De overnachting kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer aan de bar en gelijk verder met het ontbijt.
En die romances? Ach
|
Ja ok ,,prima idee,,hoef niet perse te slapen,,die drie uur maakten het niet meer goed. en de bar was super gezellig,toch?! Heb ik ook niet zoveel koffie nodig om wakker te worden!!scheelt ok weer. Ja wie ging er voor romantiek dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 00:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou....3 strandwandelingen binnen 36 uur , dat vreet energie . |
Binnen 24 uur nòg meer...
Hannah en simsim, bedankt voor de reuze goeie organisatie....!
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 13 februari 2012, 00:32
|
|
Naar boven |
|
|