ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIAN976
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIAN976
Auteur Bericht
MARIAN976 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 20:40
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.

Met afgrijzen heb ik zitten lezen,
Ook ik was die avond en nacht aanwezig in het hotel ,en ook ik heb tot laat aan de bar gezeten.
Wat ik weet????is dat Sim Sim zich ontzettend heeft uitgesloofd om dit te organiseren,wie denkt dat hij voor die prijs die hij betaald heeft normaal gesproken ook een weekend met zoveel eten in een hotel bivakeerd ,komt dus nooit in een hotel.
En dat dat gooien met modder ,,,,walgelijk!,,,ik mag wel uitkijken,,,stel zo laat op de avond(vroeg in de morgen) mn haar door de war ,,en miss mn kleding niet meer helemaal recht,,,,,,ben ik dan gelijk????
Het lijkt wel of ik op de middelbare school beland ben,,,echt,, sorry,, geen woorden voor!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN976 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 04:51

CHATULIEM619 schreef:
Goed idee Hannah..

Het was een prima feestje ,en waarom?er was vooor iedereen wat,houd je van in de kring zitten en praten en vroeg naar bed gaan dan kon dat,, Slapende smiley maar mensen die van gezellig aan de bar een drankje wilde drinken en een keer laat naar bed wilde gaan Engeltje smiley dat kon ook!!en dat zijn de beste feestjes ,voor ieder wat wils. Lachende smiley .Sim Top!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN976 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 00:28

SIMSIM368 schreef:
De overnachting Kussende smiley kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer aan de bar en gelijk verder met het ontbijt. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En die romances? Ach Verlegen lachende smiley

Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

Ja ok ,,prima idee,,hoef niet perse te slapen,,die drie uur maakten het niet meer goed. Zieke smiley en de bar was super gezellig,toch?!
Heb ik ook niet zoveel koffie nodig om wakker te worden!!scheelt ok weer. Slapende smiley
Ja wie ging Verraste, verbaasde smiley er voor romantiek dan?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIAN976
Pagina 1 van 1